وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد و حسرت از دست دادن موقعیت ها / عکس

عکس زیر مربوط به بازی استقلال و سپاهانه که بازیکنا دارن موقعیتهارو پشت سر هم از دست میدن!


نظرات 27 + ارسال نظر
سمانه شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 12:43 http://esteghlal777.blogfa.com

سلام فرداتولد یکسالگی وبمه خوشحال میشم سربزنی

مرضیه شنبه 12 مرداد 1392 ساعت 14:01 http://http//abibikaran79.blogfa.com

سلام
منتوروباافتخارلینک کردم تهم منوباآبی بیکران بلینک

سلام همش تقصیر کله مرغی بود این جوری شد که بلد نیست از مهره ها استفاده کنه چرا فرهادم و عشقم رو که به اون خوبی بازی کردش رو تعویض کرد مثلا اون فردین چه گلی به سر مون زد با اون نیکبخت اه اه آرشم و که بازی نداد و خیال همه رو راحت کرد نفر اول تست جسمانی فرهادم بهت افتخار می کنم تو موقعیت از دست ندادی که بقیه با تو هماهنگ نبودند فرهادم هیچ تقصیری نداره همش کله مرغی همین .

سلام آپم بهم سر بزن امیر علی مرسی دوستان آپم با نفر اول جسمانی فرهادم عشقممم ... بقیه اشم بیا یید ببینید امیر علی لوگوی وبمو اینجا برات بزارم خوبه ببین بی زحمت بزار تو وبت مرسی دیگه جایی به نظرم نرسید <!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->
<script src="http://1abzar.ir/abzar/tools/slider2/?no=1&play=1&w=200&h=200&id=w9ku2l4zj5pmmlp&max=3&ct=0&kc=0C0C85&kadr=1"></script><div style="display:none"><h1><a href="http://www.1abzar.com">&#1575;&#1587;&#1604;&#1575;&#1740;&#1583;&#1585;</a></h1></div>
<!-- Pic Slider by www.1abzar.com --->

پیچیده یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 09:04

سلام کسی به جزصفحه شخصی اقا فرهاد ومهدی کسی دیگه رو میدونه

محمد یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 09:17 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

بازهم لجبازیهای کله مرغی شروع شد !!!تعویض فرهاد اشتباه بود وآرش باید جای نیکبخت میومد!!!
نمیدونم این سیاوش چه کار کرد غیر از سوتی دادن!!!!
نمیدونم چطور میشه از شر قلعه راحت بشیم

سلام مگه میشه از دست کله مرغی خلاص شد فرهادم عشقمممممممممممم و اذیت میکنه آرشم و اذیت میکنه کسی هست که این مردک باهاش کارهای خوب انجام بده الان دیروز فرهادم غیبت داشته تو تمرین امروزم زود رفته عشقممممممممممممم درود برفرهادم

سلام دوست عزیز امیر علی هیچ موردی نداره که لوگومو نذاشتی تو وبت مهم نیست

ali-farhad یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 19:15 http://alifarhaddddddd.blogfa.com

آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پم

niloo یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:13 http://moozik2.loxblog.com

salamalekom

niloo یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:14

che khabara???

niloo یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:14

che khabaraaaa

niloo یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:15

upam hatman biya benazar ziyad benazar jobran mikonam baye baye

امیرحسین4 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 20:22 http://syedmehdirahmati.blogfa.com

سلام خوبی
نظرت درباره فغانی چیه؟...

نظر خاصی ندارم!!!!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 23:59

سلام لعنت به هرکس که به امیر خان توهین میکنه

مریم از شیراز دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 12:33

سلام خوبی امیر علی
فیروزه جان با کامنتت موافقم like

سلام
ممنون
شما خوبی؟

سلام اون نظر رو من ندادم همون که سلام لعنت به هرکس که به امیر خان توهین میکنه واقعا که متاسفم واسه کسی که میاد از طرف من نظر می نویسه اگه جرات داری بیا وبم ابتت کنم چه خبره کله مرغی نه آره کدوم امیر خانی من نمی شناسم من فرهاد جان می شناسم وفرهاد خان همین وبس آقا یا خانمی که از طرف من نظر گذاشتی بیا وبم بهت بگم چه خبره

سلام مریم جونم خوبی تو خوبی با کدوم نظرم موافقی ؟ دوستان گلم به وبم سر بزنید حتی کسایی که مخالف حضور من تو اینجا هستن خوشحال میشم

سلام دوستان گلم آپم با مطلب نظر سنجی عصر ایرالن بین فرهاد جونم الکاپیتانو و علی کریمی بچه ها بدوئید واسه فرهاد جونم رای بدید با مرور گرهای مختلف بیایید وبم asriran.ir عصر ایران قسمت ورزشی 77777777777777777777777 به عشق فرهاد جونم که بازم حتما اول میشه آبروی لنگی رو ببرید 444444444

مریم از شیراز دوشنبه 14 مرداد 1392 ساعت 19:48

مرسم ممنون خوبم
من قبلا که میومدم این وبلاگ سر قلعه نوعی با تو بحث داشتم
نمیدونم تو فرهنگ ما کی قراره درست بشه که به هم توهین نکنیم
مثلا کله مرغی یعنی چی؟ سطح فرهنگت با این حرف بالاتر میره یا تو دل هواداران آقا فرهاد بیشتر جا میشی؟
کردم از عقل سوالی که بگو ایمان چیست
عقل د ر گوش دلم گفت که ایمان ادب است

منم با اینکه با قلعه نوعی مخالفم اما این لحن رو درست نمیدونم

امیرحسن سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 01:06 http://syedmehdirahmati.blogfa.com

سلام.پیش ما هم بیا

سلام کله مرغی یعنی هر از چند گاهی قلعه نوعی کارهایی میکنه که نباید بکنه همین من با تو بحثی ندارم گلم نه من دنبال تو دل رفتن نیستم من فقط از عشقممممممممممم دفاع میکنم کل مرغی رو نوشتم چون ازش دلخوشی نداشتم چون بیخود فرهاد جون رو تو بازی با سپاهان تعویض کردش همین به فرهنگم هیچ ربطی نداره فش که ننوشتم

مریم از شیراز سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 10:01

سلام خوبی امیر علی؟
فیروزه جان نه بیا فحشم بده !!!! فقط میتونم بگم واسه شما امثال مثل شما متاسفم
به امید برد امشب استقلال

سلام مریم جون برا خودت متاسف باش با اون امیر خان گفتنت که احترام بلد نیست و نمی تونه بفهمه که کاپیتان فرهاد جون چقدر برا هواداران عزیزه که هی ناراحتش میکنه یه کم تحقیق کنی می فهمی گلم من با تو هیچ مشکلی ندارم بهتره عقایدمون برا خودمون بمونه همین

سلام امشب ایشالله اس اس می بره با گلزنی فرهاد جونم عشقم آرشم و ه کسی که لیاقتشو داره و پر گل می بریم ایشالله تا از کورس جدول حداقل عقب نیافتیم اس اس قهرمان فرهاد جان الکاپیتانویی فراموش نشدنی عاشقتممممممممم

tina سه‌شنبه 15 مرداد 1392 ساعت 21:45 http://www.tina-logo.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنید و اگر سفارشی داشته باشد کمکتون کنم ...
منتظرتون هستم ...

مریم از شیراز چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت 09:57

عقایدددددددد؟واقعن چه عقایدی
شما کسی نیستید که بخواید در مورد امیر خان صحیت کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد