وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

گزارش تمرین استقلال


گزارش تمرین استقلال
۲۹ دی ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در ورزشگاه صنایع دفاع پیگیری شد.
* بازیکنان در ابتدا به دویدن دور زمین پرداختند و سپس زیر نظر دکتر نوشادی به تمرین هوازی پرداختند.
* دروازه‌بانان زیر نظر حسین ترابپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.
* وحید طالب‌لو با 15 دقیقه تاخیر به تمرین اضافه شد.
* آرش برهانی به علت مصدومیت خفیفی که داشت به دویدن دور زمین اکتفا کرد.
* مجتبی جباری پس از 30 دقیقه با لباس ورزشی در کنار زمین حضور یافت و برای لحظاتی با پرویز مظلومی به گفت‌و گو پرداخت.
* دو تن از خبرنگاران هم دقایقی به گفت‌و‌گوی اختصاصی با پرویز مظلومی پرداختند.
* در انتهای تمرین بازیکنان دریک سوم زمین به دو تیم زرد و سورمه‌ای تقسیم و مشغول بازی شدند.
* منصور پورحیدری در تمرین عصر چهارشنبه حضور نداشت.
* 20 خبرنگار و عکاس ورزشی تمرین استقلال را پوشش خبری و تصویری دادند

امیری: مدارک استقلال فردا تحویل فدراسیون می‌گردد


امیری: مدارک استقلال فردا تحویل فدراسیون می‌گردد
۲۹ دی ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص ارسال مدارک تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: مدارک تیم تا پایان وقت امروز آماده می‌شود تا فردا صبح به فدراسیون فوتبال تحویل گردد و جای هیچ نگرانی نیست . امیری در خصوص جذب دروازه‌بان جدید گفت: با توجه به آنکه فریدون رضایی دروازه‌بان سوم استقلال چند وقتی است دچار آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه رباط صلیبی شده است، وی با نظر کادرفنی از لیست استقلال خارج شد و محسن ترکمن دروازه‌بان فولادگستر تبریز به لیست استقلال اضافه شد و امروز با حضور در هیئت فوتبال قراردادی رسمی با استقلال به ثبت رساند تا به عنوان گلر سوم در خدمت استقلال باشد

فدراسیون فوتبال اشتباه کرد؛ باشگاه‌ها تا 12 بهمن فرصت دارند

حیرانی در گفت‌وگو با فارس:
فدراسیون فوتبال اشتباه کرد؛ باشگاه‌ها تا 12 بهمن فرصت دارند

خبرگزاری فارس: مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال بدون مطالعه و به اشتباه اعلام کرده باشگاه‌ها برای ارسال اسامی تا آخر دی فرصت دارند.

محمد حیرانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد خبر روز گذشته سایت فدراسیون مبنی بر اینکه باشگاه های استقلال، پرسپولیس و سپاهان فقط دو روز دیگر مهلت دارند اسامی خود را برای آنها ارسال کنند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند، اظهار داشت: نمی دانم دوستانی که در کمیته روابط بین الملل حضور دارند چطور آئین نامه مسابقات را مطالعه نکرده و این خبر را مطرح کردند. همه تیم ها تا 12 بهمن مطابق با اول فوریه فرصت دارند اسامی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند. 
مشاور بین الملل باشگاه استقلال ادامه داد: این درست است که همه باشگاه ها باید لیست خود را زودتر به فدراسیون ارسال کنند تا مراحل اداری طی شود اما این دلیل نمی شود که بدون مطالعه خبری روی خروجی سایت فدراسیون بیاید که باعث مخدوش شدن اذهان هواداران یک تیم شود. به گفته فدراسیون ما فقط فردا را برای ارسال اسامی مهلت داریم درحالی که تا 12 بهمن این فرصت برای همه تیم ها محفوظ است. 
حیرانی تاکید کرد: جالب است که همه مسئولان AFC از جمله سوزوکی مسئول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بنجامین عضو کمیته اجرایی این مسابقات در دوحه حضور دارند. آقای نبی که باید لیست تیم ها را تایید و امضا کند نیز در اردوی تیم ملی در قطر حضور دارد. خودم با ایشان در این باره صحبت کردم و گفت مشکلی وجود ندارد اما اینکه چطور می شود سایت فدراسیون این خبر را می گذارد جای تعجب دارد. 
وی گفت: مسئولان کمیته روابط بین الملل فدراسیون اگر خودشان در قطر نیستند می توانند از اعضای کمیته انضباطی که در قطر هستند بپرسند همه مسئولان AFC اکنون در دوحه بسر می برند و از روزی که جام ملت های آسیا شروع شده کسی در مقر کنفدراسیون نیست تا بخواهند اسامی را تحویل بگیرند. 
مدیر رسانه باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال برای ارسال اسامی خود هیچ مشکلی ندارد و پس از جمع بندی نهایی و به موقع لیست ارسال خواهد شد. 
www.farsnews.com

دیدار نصرا...عبداللهی با دکتر فتح‌اله‌زاده


دیدار نصرا...عبداللهی با دکتر فتح‌اله‌زاده
۲۹ دی ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ظهر امروز نصرا...عبداللهی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در محل این باشگاه با مدیریت باشگاه استقلال به دیدار و گفتگو پرداخت.

کوشکی: با ارائه بازی‌های بهتر به رده‌های بالای جدول می‌رسیم


کوشکی: با ارائه بازی‌های بهتر به رده‌های بالای جدول می‌رسیم
۲۹ دی ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بیژن کوشکی مدافع تیم فوتبال استقلال در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: شرایطم بعد از اینکه به همراه تیم در حال تمرین هستم روز به روز به فرم ایده‌آل نزدیک می‌شود تا با شرایط بهتری چه از لحاظ بدنی و چه از نظر فنی در خدمت استقلال باشم. وی ادامه داد: در ترکیه مربیان، تمرینات خوبی را در نظر گرفته بودند و دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که توانستیم هم از نظر بدنی، خود را محک بزنیم و هم اینکه کادرفنی، بیشتر با نقاط ضعف و قوت تیم آشنا شوند تا در ادامه مسابقات با بازی‌های بهتر به رده‌های بالای جدول برسیم

خبرهایی از استقلال

خبرهایی از استقلال 

با ثبت قرارداد مربی جدید استقلال لیست این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا فردا به فدراسیون ارسال می‌شود.


  قرار بود قرارداد یورگن گده مربی آلمانی تیم استقلال امروز ثبت شود اما این قرارداد فردا با حضور گده در هیات فوتبال تهران ثبت می شود. 
باشگاه استقلال هنوز لیست نهایی اسامی و کادرفنی خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فدراسیون ارسال نکرده است. این درحالی است که فهرست آبی پوشان از مدت ها قبل آماده شده است.
مسئولان استقلال منتظر ثبت قرارداد رسمی گده هستند تا با وارد شدن نام این مربی در این لیست اسامی را به فدراسیون ارسال کنند. در این فهرست نام هوار ملا محمد مهاجم عراقی هم قرار دارد.

* جلسه کمیته فنی استقلال در شرایطی برگزار می شود که دیگر معاونان باشگاه حضور نخواهند داشت. این جلسه زمانی تشکیل می شود که اعضای کمیته فنی تشخیص دهند

امکانات ما در حد تیم‌های دسته یک ترکیه هم نیست!

امکانات ما در حد تیم‌های دسته یک ترکیه هم نیست!

در اطراف محل اردوی استقلال تیم‌های زیادی حضور داشتند. از تیم‌های بوندس لیگایی گرفته تا تیم‌هایی که از ایران به ترکیه رفته بودند. شاید اطراف استقلال چیزی در حدود 160 تیم ورزشی حضور داشت. تیم‌هایی که از کشورهای گوناگون به ترکیه رفته بود. البته خود ترک‌ها هم در این مکان‌ها که از امکانات بسیار خوبی برخوردار بود اردو زده بودند. یکی از تیم‌هایی که کنار استقلالی‌ها دیده شد همین تیمی بود که در بازی اول تدارکاتی آبی‌ها مقابل آنها قرار گرفت؛ تیمی به نام کارتال اسپور که توانست با استقلال به تساوی یک-یک برسد. صرفنظر از نتیجه بازی و نتایجی که از انجام این گونه بازی‌های تدارکاتی می‌توان گرفت بازیکنان استقلال از مشاهدات خود حیرت‌زده هم شدند. برای مثال تیم کارتال اسپور ترکیه که در دسته یک این کشور و نه لیگ برترشان بازی می‌کند از امکاناتی برخوردار بود که استقلال هم برخوردار نیست. گذشته از لباس‌های مارک‌دار درجه یکی که بازیکنان و کادر فنی کارتال اسپور تن می‌کردند و هر بازیکنی را وسوسه می‌کرد کارتال اسپور از یک زمین تمرینی بسیار خوب بهره می‌برد که این هم وسوسه‌انگیز بود. به طور کلی محلی که آبی‌ها در آن قرار داشتند پر بود از زمین‌های تمرینی مدرن که از امکانات سخت‌افزاری مطلوب مانند سرویس‌های بهداشتی (با تمام امکانات) برخوردار بود. در واقع حضور استقلال در ترکیه باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی این تیم به این نکته مهم پی ببرند که به رغم پرطرفدار بودن در فوتبال ایران از امکانات مناسبی برخوردار نیستند و حتی نمی‌توانند خودشان را با یک تیم دسته اولی ترکیه قیاس کنند. 
*** 
در اثنایی که برخی دنبال حاشیه‌سازی بودند تا اردوی استقلال را تفریحی جلوه دهند می‌شد به مسائل مهمتری توجه کرد. آبی‌ها در تقابل با تیم‌های اروپایی به نکات مهمی پی برده‌اند. اینکه هنوز به لحاظ امکانات سخت‌افزاری از آنها عقب هستیم و قطعا این است راز پیشرفت کشورهایی که در مجاورت کشور خودمان قرار دارند. تعامل با کشورهایی مثل ترکیه حداقل باعث خواهد شد خودمان را با آنها قیاس کنیم تا شاید نداشتن امکاناتی نظیر آنها ما را به تحرک و حرکتی جدی وادارد تا خودمان را از لحاظ امکانات شبیه آنها کنیم.

تمرین استقلالی‌ها فردا در دو نوبت برگزار می‌شود


تمرین استقلالی‌ها فردا در دو نوبت برگزار می‌شود
۲۸ دی ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام خواهد شد. به این ترتیب بازیکنان استقلال فردا ساعت 10 صبح با حضور در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب به کار با وزنه می‌پردازند و بعدازظهر از ساعت 15 در ورزشگاه صنایع دفاع به مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی می‌پردازند

گزارش تمرین امروز استقلال


گزارش تمرین امروز استقلال
۲۸ دی ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال امروز اولین تمرین خود را بعد از اردوی ترکیه از ساعت 15 در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار کرد.
*یورگن گده مربی آلمانی که در اردوی ترکیه به جمع استقلالی‌ها ملحق شده بود امروز برای اولین بار در تهران تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت.
*مجتبی جباری و فرهاد مجیدی غایبان تمرین امروز بودند. جباری در حال حاضر به درمان مصدومیتش زیر نظر دکتر نوروزی می‌پردازد و مجیدی نیز با اجازه کادرفنی در تمرین امروز حضور نداشت.
*آرش برهانی در تمرین امروز به دویدن دور زمین پرداخت و زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کرد.
در تمرین امروز بازیکنان در گروه‌های پنج نفره زیر نظر پرویزمظلومی و یورگن گده به تمرین پرداختند

جباری باید یک هفته فیزیوتراپی کند

جباری باید یک هفته فیزیوتراپی کند 

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران باید یک هفته به فیزیوتراپی بپردازد.


   به نقل از سایت باشگاه استقلال، مجتبی جباری که اردوی ترکیه را برای تسریع بهبودی‌اش زودتر از سایرین ترک کرده بود، باید به فیزیوتراپی بپردازد. 
به گفته پزشکان، این بازیکن باید یک هفته دیگر فیزیوتراپی کند و پس از اتمام این مدت از او تست پزشکی گرفته شود تا در صورت تایید سلامتی‌اش در تمرینات تیمی حضور پیدا کند