وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

گزارش و حاشیه های تمرین تیم استقلال تهران

 گزارش و حاشیه های تمرین تیم استقلال تهران

تمرین عصر جمعه تیم استقلال در غیاب سه بازیکن برگزار شد، این در حالی بود که ایمان مبعلی نیز به علت مصدومیت کنار دیگر بازیکنان تمرین نکرد.

تمرین عصر جمعه تیم استقلال از ساعت 16 در زمین چمن ورزشگاه صنایع دفاع آغاز شد. در این تمرین که نخستین جلسه تمرینی آبی پوشان پس از بازگشت از عربستان بود، علاوه بر مجتبی جباری و بیژن کوشکی، فیلیپ آلوز دسواز برزیلی نیز غایب بود. مشخص نیست این هافبک برزیلی در تمرین عصر جمعه استقلال چرا شرکت نداشت.

امروز همچنین ایمان مبعلی بعلت مصدومیت کنار دیگر بازیکنان استقلال تمرین نکرد و پس از هماهنگی با مظلومی برای مداوای آسیب دیدگی خود به کلینیک باشگاه رفت.

حنیف عمران‌زاده نیز امروز بعلت بیماری سرماخوردگی تنها 40 دقیقه کنار دیگر بازیکنان استقلال به تمرین پرداخت و زودتر از دیگر آبی پوشان ورزشگاه صنایع دفاع را ترک کرد.

در ابتدای تمرین امروز پرویز مظلومی 10 دقیقه برای بازیکنان استقلال از اهمیت دیدارهای پیش رو و شرایط جاری آبی پوشان صحبت کرد. آبی پوشان پس از صحبت‌های مظلومی بدن‌های خود را گرم کردند و پس از انجام بازی آقا وسط در قالب دو تیم زرد و صورتی به یک بازی فوتبال پرداختند. با انجام کارهای تاکتیکی تمرین عصر جمعه استقلال که نزدیک به 90 دقیقه به طول انجامید، به اتمام رسید.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای رویارویی با صبای قم از ساعت 15 فردا شنبه در زمین چمن ورزشگاه صنایع دفاع برگزار خواهد شد و پس از آن آبی پوشان جهت برپایی اردو به هتل المپیک می روند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از رویارویی با صبای قم در روز یکشنبه 29 اسفندماه به مدت سه روز تعطیل خواهد شد و آبی پوشان از روز چهارم فروردین ماه دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
  

با وجود ناکامی در دو بازی اول،مظلومى:شک نکنید استقلال صعود میکند

 با وجود ناکامی در دو بازی اول ، مظلومى: شک نکنید استقلال صعود می کند!

سرمربى تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما مقابل النصر به وظایفشان خوب عمل نکردند.پرویز مظلومى پس از شکست ۲ بر یک استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان اظهار داشت: بازى خوبى بود. هر ۲ تیم نمایش خوبى داشتند. استقلال مستحق شکست نبود و تا دقایق پایانى نیز بر روى دروازه حریف فشار وارد کردیم.وى ادامه داد: یک گل ناگهانى از راه دور دریافت کردیم و پس از آن گلى دیگر از روى ضربه ایستگاهى خوردیم که خط دفاعى ما متاسفانه خوب بسته نشده بود. این برد را به تیم النصر تبریک مى گویم، هر چند که تساوى در این دیدار عادلانه بود.مظلومى عنوان کرد: النصر در زمین خودش بازى مى کرد و تماشاگران تاثیر خوبى را در بازى گذاشته بودند و بازیکنان این تیم از نظر روحى شرایط خوبى داشتند. با این حال ما بازى را تحت کنترل داشتیم و مهره هاى کلیدى این تیم را از کار انداخته بودیم که این موضوع باعث شد در نهایت سرمربى این تیم دست به تعویض بزند.سرمربى تیم استقلال افزود: النصر فرصت گلزنى آنچنانى نداشت و اگر در دقیقه ۹۰ مهاجم ما دروازه این تیم را باز مى کرد نتیجه دیگرى رقم مى خورد.مظلومى در پاسخ به سوالى درباره اینکه چقدر شانس براى صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارید گفت: ما بدون شانس نیستیم. ۴ بازى و ۱۲ امتیاز باقى مانده است و هنوز شانس صعود داریم. شک نکنید استقلال مى تواند از این گروه صعود کند.خبرنگار دیگرى از سرمربى استقلال درباره سیستم این تیم در نیمه اول و دوم سوال کرد که مظلومى در پاسخ عنوان داشت: استقلال در نیمه اول با سیستم ۳-۵-۲ بازى کرد. وقتى که تشخیص دادم که مدافعان کنارى النصر روند روبه جلویى دارند و زیاد نفوذ مى کنند به فکر تغییر سیستم افتادم و زمانى که مى خواستم این تغییر را انجام دهم متاسفانه گل تساوى را دریافت کردیم.
وى ادامه داد: بعد از گل تساوى سیستم ما ۴-۳-۳ شد و توانستیم نبض بازى را در اختیار بگیریم و خطرات زیادى را هم ایجاد کردیم.
مظلومى درباره اینکه چرا استقلال در نیمه دوم به بازى دفاعى روى آورد اظهار داشت: در نیمه دوم النصر چیزى براى از دست دادن نداشت. ما مى توانستیم از آشفتگى خط دفاع حریف استفاده کنیم، اما بازیکنان وظایف خودشان را به خوبى اجرا نکردند. 

انتقاد شدید فتح‌الله‌زاده از کادر فنی و بازیکنان

 انتقاد شدید فتح‌الله‌زاده از کادر فنی و بازیکنان

پس از پایان دیدار استقلال مقابل النصر عربستان سرپرست این باشگاه انتقاد تندی از شاگردانش داشت. 
"علی فتح‌الله‌زاده که از شکست تیمش ناراحت بود و تصور نمی‌کرد بازی برده را با شکست عوض کند از تمام بازیکنان انتقاد کرد و حتی دلخوری‌هایی هم از کادر فنی به زبان آورد. 
 

شکست استقلال مقابل النصر

شکست استقلال مقابل النصر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال  دیدار دو تیم استقلال ایران و النصر عربستان   با نتیجه دو بر یک  به سود النصر به پایان رسید.

گل استقلال را حنیف عمران زاده در دقیقه 20 روی پاس زیبای هوار ملا محمد به  ثمر رساند .در ادامه حسین عبدالغنی در قیقه 60 گل تساوی النصر را وارد دروازه آبی پوشان کرد. گل دوم النصر را سعدالحرسی در دقیقه 80 به ثمر رساند.

مربی النصر: استقلال بازیکنان خطرناکی دارد

 مربی النصر: استقلال بازیکنان خطرناکی دارد       

دراگان اسکوچیچ مربی النصر عربستان گفت که استقلال بازیکنان خطرناکی دارد و برای گرفتن سه امتیاز به عربستان آمده است.

 

النصر که در بازی اول برابر پاختاکور به تساوی 2-2 رسید حالا باید برای بازی دوم برابر استقلال خود را آماده کند.

اسکوچیچ قبل از بازی گفت: " برای استقلال احترام قائل هستم آنها تیم خوبی هستند و من با دیدن دی وی دی بازیهای آنها به خوبی با حرکات تیمی شان آشنا شده ام".

النصر که در سه بازی اخیر خود به پیروزی نرسیده و در بازی آخر 2-0 در آخر هفته برابر الهلال شکست خورده است.

" مقابل الهلال بد بازی کردیم و مستحق باخت بودیم".

" شکی ندارم که تماشاگران بازی خوبی خواهند دید و ما باید از زمین خانگی حداکثر استفاده را بکنیم".
 

فرهاد با 595 هزار رای بهترین شد

فرهاد با 595 هزار رای بهترین شد

۱۷ اسفند ۱۳۸۹

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال در نظرسنجی دوشنبه شب برنامه نود با کسب حداکثر آرا به عنوان برترین فوتبالیست سال 1389 برگزیده شد. در این نظر سنجی که بالغ بر یک میلیون و سیصد و بیست و دو هزار نفر در آن حضور داشتند فرهاد مجیدی با کسب پانصد و نود پنج هزار رای معادل 45 درصد آرا بالاتر از دیگر گزینه‌ها قرار گرفت. جواد نکونام، مهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری‌فرد مجموعاً بقیه آرا را از آن خود کردند. نکته جالب اینجا بود که هیچ یک از رقبای مجیدی نتوانستند به مرز 20 درصد نزدیک شوند.

شهاب گردان در راه استقلال !

 شهاب گردان در راه استقلال ! 

شهاب گردان دروازه‌بان ملی‌پوش ذوب آهن که در یک سال اخیر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ ایران بوده است، به احتمال فراوان سال آینده در استقلال بازی خواهد کرد.
این دروازه‌بان برای فصل آینده با چند پیشنهاد جالب توجه مواجه است ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که گردان برای فصل بعد با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده است. هر چند استقلال در این فصل مشکل زیادی را در درون دروازه احساس نکرد ولی وحید طالب‌لو دیگر نشانی از روزهای اوج ندارد و استقلالی‌ها نمی‌توانند فقط به حضور محمد محمدی که دچار مصدومیت‌های متعدد می‌شود دلخوش کند. از طرفی این دو دروازه‌بان با یکدیگر اختلاف هم دارند و تمامی این مسائل دست به دست هم داده تا استقلال به دنبال جذب یک ستاره در درون دروازه باشد.
به احتمال فراوان مسئولان استقلال و گردان این خبر را تکذیب خواهند کرد ولی باید گفت که دروازه‌بان ذوب آهن با استقلال به توافقات قطعی رسیده است و به احتمال فراوان از تیم اصفهانی جدا خواهد شد. 

جریمه سنگین باشگاه استقلال برای جباری

 جریمه سنگین باشگاه استقلال برای جباری  

مصاحبه تند هافبک تیم فوتبال استقلال علیه کادر فنی و مدیریت این باشگاه باعث شد مسئولان استقلال جریمه‌ سنگینی را برای وی در نظر بگیرند.
در حالی که قرار بود جلسه کمیته انضباطی مجتبی جباری بعد از بازگشت استقلال از عربستان برگزار شود اما در جلسه‌ای که صبح امروز میان سرپرست، کادر فنی و معاونین باشگاه برگزار شد درباره جریمه هافبک استقلال تبادل نظر صورت گرفت.
در پایان این جلسه با موافقت مسئولان باشگاه مقرر شد جباری تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات استقلال محروم شود، ضمن اینکه 60 میلیون تومان از قرارداد این بازیکن که "قراردادی کارانه‌ای" است کسر خواهد شد.
گفتنی است؛ بعد از بازگشت استقلال از عربستان جباری به کمیته انضباطی احضار می‌شود تا دفاعیات خود را ارائه دهد اما به نظر می‌رسد رأی صادره درباره او قطعی باشد. 

حجازی: جباری باید برای همیشه از استقلال اخراج شود

حجازی: جباری باید برای همیشه از استقلال اخراج شود/ زمان من جرأت نطق کشیدن نداشت/ مجیدی باید مثل مسی همه جا سرکشی کند

باور کنید مظلومی بهترین تصمیم را در قبال جباری گرفت. با این جور بازیکنان نباید مماشات کرد. من هم اگر جای مظلومی بودم، جباری را اخراج می‌کردم. آخر چه معنی دارد یک بازیکن سالی 500-400 میلیون تومان بگیرد، آن وقت با باشگاه این‌طوری رفتار کند

ناصر حجازی Nasser Hejazi
متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...