وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

در جام حذفی استقلال مقابل شهرداری یاسوج میزبان شد

در جام حذفی استقلال مقابل شهرداری یاسوج میزبان شد 

تیم فوتبال استقلال در جام حذفی میزبان شهرداری یاسوج شد.


  امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه استقلال و شهرداری یاسوج، قرعه کشی تعیین میزبانی این مسابقه در فدراسیون فوتبال صورت گرفت. 
طبق این قرعه کشی، استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میزبان شهرداری یاسوج شد. تاریخ برگزاری این دیدار هنوز مشخص نشده است. 
برنده این بازی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ملوان در انزلی برود.

صادقی: می‌خواهیم صد سال سیاه دل داوران به حال استقلال نسوزد

بعضی حاشیه‌سازان نوک بینی خود را هم نمی‌بینند
صادقی: می‌خواهیم صد سال سیاه دل داوران به حال استقلال نسوزد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهیم صد سال سیاه دیگر دل داوران به حال ما نسوزد که برای ما پنالتی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص آخرین وضعیت خود و مصدومیتش در بازی با فولاد اظهار داشت: در این مسابقه ضربه‌ای به عضله ساق پایم برخورد کرد که اندکی درد پایم را بیشتر جلوه داد اما با کمک دکتر نوروزی و همچنین دکتر ستوده از فردا در کنار تیم تمرین می‌کنم و امیدوارم برای بازی با ذوب‌آهن آماده شوم.
وی در خصوص اینکه اگر مقابل فولاد بازی نمی‌کرد چنین اتفاقی نمی‌افتاد،‌گفت: به هر حال با تیم به اهواز رفتم و این هم از شانس من است. باید بگویم آسیب‌دیدگی من ربطی به قبل نداشت و این بار از جای دیگری دچار ضربه خوردگی شدم.
مدافع استقلال در خصوص اینکه چرا این تیم در این فصل این همه بازیکن مصدوم دارد، گفت: فوتبال پیشرفت کرده و مشکلات بدنی یکی از عوامل مصدومیت بازیکنان است. باید اعتراف کنم فوتبال ایران خشن شده و اندکی نیز برنامه‌ریزی‌ها باعث شده تیم‌هایی که مجبورند هر 4 روز یک بار بازی کنند، فشار بیشتری را متحمل شوند و درصد مصدومیت آنها بالاتر رود.
وی ادامه داد: بازیکنی مثل میلاد میداودی یا فرهاد مجیدی وقتی مصدوم می‌شوند، بیشتر به چشم می‌آیند ولی مشکل بزرگ تیم ما غیبت میداودی است.

مدافع استقلال در خصوص اینکه شایعه شده جباری برای فرار از انتقادات مصدومیت‌ها از روی نیمکت اعتراض کرده تا اخراج شود و دلیل غیبتش در بازی آینده را اخراج عنوان کند، تصریح کرد: چنین مسائلی نیست. به ما گفته‌اند درباره داوری صحبت نکنید اما قضاوت مرادی داشت روی اعصاب ما راه می‌رفت. نمی‌دانم چرا این بازی را به آقای مرادی دادند ولی باید اعتراف کنم پنالتی که برای استقلال گرفته شد اصلا پنالتی نبود. شاید آقای مرادی دلش سوخت که به خاطر عقب بودن ما آن هم با 4 گل برای استقلال پنالتی گرفت اما اگر طرز تفکر داوران دلسوزی برای استقلال است، می‌خواهم بگویم که صد سال سیاه نیازی به دلسوزی آنها نداریم چون این تیم بزرگتر از آن است که به پنالتی گرفتن داوران محتاج باشد.
صادقی با انتقاد از جوی که علیه استقلال به راه افتاده بود، گفت: مرتضی کریمی یکی از بهترین کمک داوران ایران است که در آن صحنه یک تصمیم گرفت و تا هفته‌ها جو بدی علیه استقلال به راه افتاد اما حالا 4-5 هفته‌ای است که حرفی نمی‌زنیم و سکوت می‌کنیم.

صادقی در ادامه در خصوص وضعیت بازیکنان آسیب دیده این تیم مثل هادی شکوری، سیدصالحی، محمدی، جباری، میداودی،‌مجیدی و همچنین خودش گفت: از یک ماه دیگر که به آسیا برویم به تمامی بازیکنان نیاز داریم اما هادی شکوری آماده شده و سیدصالحی در این تعطیلات به جمع ما اضافه می‌شود. بقیه بازیکنان نیز شرایط سنگین و خاصی ندارند و بزرگترین دغدغه استقلال غیبت میداودی است.
مدافع تیم استقلال در پایان با انتقاد از برخی که از استقلال انتقاد می‌کنند، گفت: مشکل استقلال این گونه صحبت‌ها نیست. در سال‌های گذشته علیرضا اکبرپور، سبو شهبازیان و داوود حق‌دوست با مصدومیت به استقلال آمدند و ما این شرایط را تجربه کرده‌ایم. فکر می‌کنم استقلال مشکلات حادتری دارد که نمی‌توانم به آنها اشاره کنم و آن مسائل را به شما بگویم اما اعتقاد دارم اینها اصلا مشکل نیست و حاشیه‌سازان نوک دماغشان را نمی‌بینند و آنجایی که باید انتقاد کنند حتی به عقل‌شان هم نمی‌رسد که از چه چیزی ایراد بگیرند.

www.farsnews.com

انتخاب عجیب سرمربی تیم ملی،‌ فقط دو استقلالی در لیست قطبی


انتخاب عجیب سرمربی تیم ملی،‌ فقط دو استقلالی در لیست قطبی
۳۰ آذر ۱۳۸۹

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،‌ اسامی 27 بازیکن تیم ملی فوتبال برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است: دروازه‌بانان: سید مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، علیرضا حقیقی، شهاب گردان مدافعان: خسرو حیدری، پژمان منتظری، هادی عقیلی، محمد نصرتی، سیدجلال حسینی، فرشید طالبی، احسان حاج صفی، ابوذر رحیمی بازیکنان میانی: جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی فر، پژمان نوری، ایمان مبعلی، مهدی کیانی، محمد نوری مهاجمان: هادی نوروزی، غلامرضا رضایی، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، آرش افشین، محمد غلامی، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری نفرات دعوت شده باید ساعت 23:45 پنجشنبه دوم دی ماه با در دست داشتن گذرنامه خود را در محل هتل آکادمی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند. تیم ملی ایران ساعت 5 بامداد روز جمعه سوم دی ماه تهران را به مقصد قطر ترک می کند و نخستین دیدار خود را ساعت 19 همان روز در دوحه برگزار خواهد کرد.

یک نفر به کادر فنی استقلال اضافه می‌شود!

یک نفر به کادر فنی استقلال اضافه می‌شود!

شکست به فولاد آن هم با 4 گل در اهواز شایعات فراوانی را در اردوگاه آبی رقم زده است. گفته می‌شود مسوولان باشگاه استقلال به رغم آنکه در رسانه‌ها اعلام کردند داوران مقصر باخت تیم‌شان به فولاد بودند اما در خفا به این نکته اشاره کرده‌اند که مظلومی و دستیارانش یکی از عوامل اصلی شکست در اهواز هستند. پس از باخت به فولاد خواسته‌ای که از چند هفته پیش مطرح شده بود به طور جدی از سوی مسوولان باشگاه پیگیری می‌شود. مسوولان باشگاه استقلال هفته‌ها قبل از مظلومی خواسته بودند یک نفر را به کادر فنی اضافه کند تا در این حوزه تاثیرگذار اوضاع این تیم بهتر شود. پرویز مظلومی اما هر گاه که با خواسته باشگاه مواجه شد امروز و فردا کرد تا اینکه پس از این شکست اسفبار و تلخ شنیده شد باشگاه به طور جدی از مظلومی خواسته فرد جدیدی را به کادر فنی اضافه کند. هفته‌های گذشته بحث حضور مجید نامجو مطلق در استقلال شنیده می‌شد اما با بهتر شدن نتایج استقلال در لیگ این بحث دیگر مطرح نشد. پس از اینکه استقلال در تهران از یک شکست تلخ مقابل شهرداری گریخت و سرانجام در اهواز گیر افتاد این شایعه دوباره در اردوگاه آبی پیچیده شد که طی روزهای آتی یک نفر به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد. اینکه آن فرد مورد نظر مجید نامجومطلق باشد یا شخص دیگری هنوز روشن نشده است اما از شواهد پیدا است که به احتمال فراوان نامجو مطلق طی روزهای آتی برای تقویت استقلال در حوزه فنی به جمع مربیان این تیم اضافه خواهد شد. با آمدن نامجومطلق احتمالا یک مربی باید از جمع آبی‌پوشان جدا بشود یا لااقل روی نیمکت ننشیند و فقط در تمرین‌های این تیم حضور یابد البته با توجه به سوابق بهتاش فریبا و محمود فکری خیلی بعید است که این دو بتوانند سکونشینی در بازی‌ها را تحمل کنند مگر آنکه حسین ترابپور سکونشین شده تا جا برای حضور یک مربی دیگر روی نیمکت استقلال باز شود؟ به هرحال باید منتظر ماند و دید ماجرای تغییر در کادر فنی استقلال سرانجام به کجا ختم خواهد شد. آیا دستیاران مظلومی تغییر خواهند کرد یا او همچنان به قول خودش پای همکارانش خواهد ایستاد؟ 

اتفاقی نادر در دوران حرفه‌ای مجتبی جباری

اتفاقی نادر در دوران حرفه‌ای مجتبی جباری

آنهایی که همواره منتقد مصدومیت‌های پی در پی جباری می‌شدند لااقل به خاطر اینکه از نظر اخلاقی بازیکن منحصر به فردی بود سعی می‌کردند او را مراعات کنند. در واقع انتقادها بابت مصدومیت‌های جباری محدود و در دایره کوچکی خلاصه می‌شد تا او با خیال آسوده به میادین برگردد. هر گاه نام جباری به زبان آورده می شد اخلاق خوبش هم در ذهن تداعی می‌شد اما پس از شکست استقلال مقابل فولاد دیگر چگونه می‌توان جباری را مرد اخلاق نامید؟ دقایق کوتاهی مانده به پایان بازی مسعود مرادی به واسطه خطای عمران‌زاده در سوت خود دمید و پس از آن ناگهان جباری وسط زمین آمد تا به رأی مرادی اعتراض کند. جباری که پس از تعویض در نیمه اول روی نیمکت نشسته بود با این حرکت همه حاضران را شگفت‌زده کرد. جباری به حدی عصبی و ناراحت بود که حتی منصور پورحیدری هم نمی‌توانست مقابلش بایستد و شدت اعتراض او تا حدی افزایش یافت که مرادی سرانجام او را با کارت قرمز مواجه کرد. به این ترتیب مرد شماره 8 استقلال که همواره جزو با اخلاق‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد بازنده اخلاق لقب گرفت تا تیمش را در بازی هفته آینده مقابل ذوب‌آهن هم تنها بگذارد. اخراج جباری ولو اگر مرادی مرتکب اشتباه هم شده بود، یکی از نادرترین اتفاقات دوران حرفه‌ای او را رقم زد و اندکی وجهه او را میان فوتبالدوستان زیر سوال برد. آیا مجتبی از این پس می‌تواند مدعی مرد اخلاق بودن بشود؟ به نظر می‌رسد مصدومیت‌های پی در پی و دوری از میادین به شدت در روحیه مرد شماره 8 استقلال اثر گذاشته که او اینچنین کم‌طاقت جلوه می‌کند. تصور اینکه استقلال بدون هافبک بازیساز مقابل ذوب‌آهن قرار بگیرد بسیار سخت است. انگار جباری آن لحظه که از روی نیمکت برخاست و به سوی مرادی هجوم برد به این واقعیت تلخ که استقلال بازی بعد مبعلی را هم در اختیار ندارد، فکر نمی‌کرد چرا که اگر اینچنین بود هرگز آن رفتار را انجام نمی‌داد تا داور اخراجش کند

جباری و عمران‌زاده به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار می‌شوند

جباری و عمران‌زاده به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار می‌شوند

کمیته انضباطی باشگاه استقلال قصد دارد به زودی در مورد حنیف عمران زاده و مجتبی جباری که در دیدار با فولاد کارت زرد و قرمز دریافت کردند تصمیم گیری کند. 
عمران زاده در پی خطا روی بازیکن فولاد و اعتراض به داور با کارت زرد روبرو شد و از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تذکر گرفت و به جریمه مالی نیز محکوم شد. 
از سوی دیگر مجتبی جباری درحالی که به دلیل مصدومیت تعویض شده بود به دلیل اخطار داور به عمران زاده از روی نیمکت به داور اعتراض کرد و به زمین مسابقه رفت و همین باعث شد با کارت قرمز روبرو شود. وی به کمیته انضباطی استقلال احضار می شود. به احتمال زیاد جباری با جریمه میلیونی مواجه می شود. 
وی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون نیز با تذکر و جریمه مالی روبرو شد. 

خداحافظی چند استقلالی‌ در بازی خداحافظی باقری

خداحافظی چند استقلالی‌ در بازی خداحافظی باقری 

سرپرست باشگاه استقلال گفت: افرادی که خبر محکومیت استقلال را زده‌اند دون پایه و حقیر هستند و باید از آنها پرسید آیا از این موضوع خوشحال می‌شوند؟


   علی فتح‌الله‌زاده در مورد دیدار با علی سعیدلو، وضعیت استقلال، خبرسازی برای این باشگاه از یک سایت خبری مبنی بر محکومیت استقلال در پرونده قرارداد با شرکت آلفا و مسائل دیگر صحبت های زیر را با خبرنگار ورزشی مطرح کرد:

*از دیدار با آقای سعیدلو بگویید؟ 
جلسه خوبی بود. البته استقلال که خیلی مشکلی نداشت اما صحبت های خوبی مطرح شد. سعیدلو هم رهنمودهای خود را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام کرد. من و کاشانی هم مثل قبل مشکلاتی که داریم را مطرح کردیم.

* محور صحبت ها در مورد چه چیزی بود؟ 
دو باشگاه درباره کمپ هایی که در حال ساخت است، صحبت کردند. سعیدلو قول داد موانع برای ساختن این دو کمپ برداشته شود. همچنین در مورد تقویت دو تیم هم حرف هایی زده شد.

* در مورد احضار شدنتان هم حرفی شد؟ 
سعیدلو گفت که این نظر او نبوده و به طور سهوی این کلمه نوشته شده است. به هر حال استقلال در جدول در جایگاه دوم قرار دارد آن هم در شرایطی که همه تیم ها تا دندان مسلح هستند. فاصله تیم ها میلیمتری است. موقعیت استقلال با پرسپولیس خیلی فرق می کند. آنها چند هفته متوالی است که دچار مشکلاتی شدند و البته این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد. اصلا به خاطر همین چیزها است که تورنمنت و لیگ برگزار می کنند تا تیمی که واقعا مستحق است قهرمان شود. ما در لیگ تیم هایی داشتیم که حتی تا مدت ها صدرنشین بودند اما به لیگ دسته اول سقوط کردند.

*با برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس موافقت صد در صدی کردید؟ 
چرا که نه. ما هم چند بازیکن خوب داریم که فرصتی برای بازی خداحافظی آنها نداشتیم و این فرصت خوبی است که در کنار خداحافظی کریم باقری این بازیکنان ما هم خداحافظی کنند.

* مثلا چه کسانی؟ 
بهتر است فعلا اسم نیاورم. باید ابتدا بررسی کنیم و بعد اعلام کنیم. هم من و هم کاشانی با برگزاری این مسابقه موافقیم تا بلکه برگزاری این مسابقه باعث رونق لیگ شود. متاسفانه برنامه بازی ها طوری است که هواداران کمتری به ورزشگاه می آیند. برگزاری بازی در روزهای شنبه و یکشنبه در ساعت 14 در شرایطی که اکثر سرکار و مدرسه هستند باعث شده استقبال کمتری از مسابقات شود. ما نمی خواهیم سرمایه های اصلی خود را از دست بدهیم.

* اما سابقه نداشته که تیم های استقلال و پرسپولیس بازی دوستانه انجام دهند و گفته می شود با برگزاری این دیدار موافقت نمی شود... 
ما هم یک جورهایی دوست داریم کارهای غیر عادی انجام دهیم.

*مظلومی هم موافق برگزاری این بازی هست؟ 
با او صحبت خواهم کرد. به هرحال برگزاری این مسابقه می تواند سودمند باشد. استقلال و پرسپولیس باید سالی دو سه تا بازی با هم انجام دهند تا رونق فوتبال بیشتر شود.

*ظاهرا مجتبی جباری بار دیگر مصدوم شده است... 
بله. مجتبی جباری مشکلاتش زیاد است. خیلی هم تلاش می کند که بتواند به استقلال کمک کند. ما هم باید به او این کمک را کنیم تا در شرایط خوب به میدان برود. این یک ماه تعطیلی فرصت خوبی است که حسابی به او برسیم تا بتواند به استقلال کمک کند.

* به اردوی ترکیه می روید؟ 
در حال تدارک رفتن این سفر هستیم. نظر مظلومی ترکیه است و امروز و فردا مشخص می شود می رویم یا نه.

* شنیدیم قصد دارید از یک سایت خبری و واعظ آشتیانی به خاطر درج خبری منبی بر محکومیت استقلال در پرونده آلفا شکایت کنید. 
من نگفتم می خواهم از واعظ شکایت کنم. گفتم از این سایت چی چی نیوز که می گویند منتسب به واعظ آشتیانی است، شکایت می کنم. این جور خبرسازی ها کار آدم های حقیر و دون پایه است که فکر کردند تا استقلال یک باخت آورده می توانند تیم را به حاشیه ببرند.این کارها شنیع، بد و ناجوانمردانه است. من می گویم آقای محترم با ما مشکل داری با سایر ایرانی ها که مشکل نداری، خوشحال می شوی که یک تیم ایرانی محروم شود؟ یکی از متهمان این پرونده دوستان قبل از ما هستند که یک سال تمام این پرونده را بررسی نکردند تا کار به اینجا بکشد. از طرفی آن سوی پرونده هم با افراد ایرانی سر و کار داریم و چه بسا که ما با هم به توافق برسیم و کار به دادگاه بعدی نکشد. دوستان ما از جو مثبت بین باشگاه و افراد آن طرف پرونده ترسیده اند. باشگاه استقلال به عنوان یک مرجع حقوقی و خودم به عنوان یک فرد حقیقی از این افراد شکایت خواهیم کرد.

* در مورد بازی با ذوب‌آهن صحبت کنید. می دانید که هفته گذشته این تیم در یک قضاوت جنجالی بازی را از مس برده است؟ 
همه ما قانون را در مورد اتفاق افتاده در بازی مس و ذوب‌آهن می دانیم و ضربه باید تکرار می شد اما اینکه چرا در این دیدار چنین اتفاقی نیفتاده را باید خود مسئولان جواب دهند. به نظرم حق تیم مس کرمان خورده شد. ما هم روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن بازی سختی پیش رو داریم اما باید هواداران خود را راضی کنیم.

ما مثل پرسپولیس نمی‌شویم

فتح‌الله زاده:
مگر متهم هستم که احضارم کرده‌اند
انتظار تقدیر داشتم نه احضار
ما مثل پرسپولیس نمی‌شویم

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به احضار او و حبیب کاشانی به سازمان تربیت بدنی گفت: من فکر می‌کردم سازمان می‌خواهد از من تقدیر کند که یک تیم تازه تشکیل شده را به نایب قهرمانی در نیم فصل رساندیم اما چه خیال باطلی.

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی احضار او و حبیب کاشانی به سازمان تریبت بدنی گفت: هیچ منصفی نمی‌گوید که استقلال نتایج ضعیفی گرفته است. تیمی که تازه تشکیل شده در نیم فصل نخست نایب قهرمان لیگ شد. من گله دارم که چطور از لفظ احضار برای این کار استفاده شده، مگر ما متهم هستیم که به جایی احضار شویم.

وی افزود: باید حرمت نگه داریم. من واقعا گله‌مند هستم و ابایی از گفتن حقیقت ندارم. فکر می‌کردم اگر قرار است روزی به سازمان تربیت بدنی بروم برای تقدیر است اما چه خیال واهی‌ داشتم.

وی افزود: من از روز اولی که به استقلال آمدم به گواه مصاحبه‌هایی که با ایسنا انجام دادم گفتم که با توجه اینکه تیم تازه تشکیل شده، انتظار قهرمانی نداریم و تنها توقع ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. البته زمانی هم که به صدر جدول رفتیم گفتم دنبال قهرمانی هستیم و تلاش‌مان را هم می‌کنیم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود این هفته هیات مدیره استقلال مشخص می‌شود و سعیدلو هم گفته از این پس بیشتر در اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالت می‌کند گفت: من در رابطه با هیات مدیره اطلاعی ندارم. سعیدلو رییس مجمع است و می‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند. او دخالت می‌تواند هم بکند و حق قانونی‌اش است. ولی کلا می‌گویم اینکه بگوییم استقلال نتایج ضعیفی گرفته من به این حرف اعتقاد ندارم. ما با این همه مشکلات و بی‌عدالتی‌ها تیم دوم جدول هستیم و این به معنای ضعیف بودن استقلال نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها بودن در باشگاه استقلال بار زیادی را بر روی شما به وجود نیاورده گفت: بار زیادی بوده اما من آن‌ها را تحمل می‌کنم. ضمن اینکه اعتقاد دارم این مساله مشکلی را برای من ایجاد نکرده است. امتیازهایی نظیر تصمیم قاطع گرفتن هم برای من به وجود آورده است. اما مشکل ما چیزهای دیگر است. ما در 8 روز تیم جدید را تشکیل دادیم و تا اینجای کار با بازیکنان آسیب دیده زیادی روبه‌رو شده‌ایم. با این حال خودمان را خوب جلو آورده‌ایم و در 20 بازی تنها دو باخت داشته‌ایم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال که اگر شرایط شما مانند پرسپولیس شود، آیا مظلومی را کنار خواهید گذاشت؟ گفت: مطمئن باشید که شرایط ما مانند پرسپولیس نمی‌شود. تیم ما در بازی دیروز شرایط بدی داشت و باخت بدی داشتیم و از این اتفاق هم ناراحتیم اما باخت به فولاد در غیاب بازیکنان تاثیرگذاری مانند مجیدی، میداودی، صادقی و... تنها یک اتفاق بود که تمام شد.

وی در پایان گفت: روزی که همه فکر می‌کردند استقلال در لیگ برتر نمی‌ماند، ریسک کردم و با امیدواری به استقلال آمدم و هم‌اکنون هم به آینده امیدوارم. 

www.isna.ir

وکیل بین‌الملل باشگاه استقلال: خبر محکومیت استقلال کذب محض است


وکیل بین‌الملل باشگاه استقلال: خبر محکومیت استقلال کذب محض است
۲۹ آذر ۱۳۸۹

 

در پی انتشار خبر جریمه یک میلیون دلاری باشگاه استقلال توسط دادگاه عالی ورزشی «CAS» در یک سایت مجعول اینترنتی دکتر حسین محمدنبی وکیل پایه یک دادگستری و دعاوی بین‌المللی که وکالت باشگاه استقلال را در «CAS» به عهده دارد در گفتگویی اعلام کرد: این شایعه کذب محض و منتشر کننده آن قابل تعقیب است.وی افزود: رسیدگی به  ادعای آقای کوشان‌فر بنابر نامه رسمی دادگاه عالی ورزش به روز 2 فوریه سال 2011 موکول شده و پس از اعلام این تاریخ تا امروز هیچگونه جلسه رسیدگی در «CAS» یا جای دیگری در این باره برگزار نشده است.بنابراین خبر کذب منتشره مربوط و اعلام کننده آن باید به جهت تشویش اذهان عمومی و اعلام خبر کذب علیه باشگاه بزرگ استقلال مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.وکیل باشگاه استقلال با اشاره به مکاتباتی که پیش از این با دادگاه عالی ورزش «CAS» داشته‌ایم گفت: تاریخ مد نظر باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه آتی دادگاه اوایل دسامبر (ماه جاری میلادی) بود اما با مکاتباتی که انجام شد نهایتاً «CAS» تاریخ 2 فوریه را برای تشکیل نشست تعیین کرد.محمدنبی که خود 15 سال قاضی دادگستری بوده است اینگونه برخوردها را شایسته ندانست و تاکید کرد اقدامات بچه‌گانه این چنینی موجب تشویش اذهان هواداران میلیونی استقلال و علاقه‌مندان فوتبال می‌شود.لازم به ذکر است در پی انتشار این مطلب کذب باشگاه استقلال حق شکایت از سایت مذکور را برای خود محفوظ می‌داند.

عنایت،اشتباهات داوری به ضرر استقلال و به سود ذوب‌آهن را تایید کرد


عنایت، اشتباهات داوری به ضرر استقلال و به سود ذوب‌آهن را تایید کرد
۲۹ آذر ۱۳۸۹

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مسعود عنایت با همکارانش داوری‌های هفته نوزدهم لیگ برتر را مورد ارزیابی قرار داد که بر این اساس وی اذعان کرد داوری در دو بازی استقلال-فولاد و ذوب‌آهن- مس دارای اشتباهاتی بوده است. رئیس کمیته داوران صراحتاً اعلام کرد حنیف عمران‌زاده هیچگونه خطایی بر روی نوروزی مهاجم فولاد انجام نداده و گل نخست تیم فولاد خوزستان با اشتباه مسلم داوری به ثمر رسیده است. وی همچنین در مورد بازی ذوب‌آهن (رقیب اصلی استقلال) و مس نیز اظهار داشت که داور بازی مرتکب نقض قانون شده است و در این اثناء تیم ذوب‌آهن از آن منتفع گشته است. شایان ذکر است با نظر کارشناسان داوری طی فصل اخیر تیم ذوب‌آهن در تعدادی از مسابقات خود همچون بازی با تیم‌های سپاهان و ملوان انزلی از داوری‌ها به صورت آشکارا منتفع گردیده است. تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن پنجشنبه هفته جاری در حالی به مصاف هم می‌روند که قاضی این مسابقه هنوز مشخص نشده است.