وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد اوووووووووووووووووووومد، ولی...!

سلام خدمت همه دوستان عزیزم


از همگی بخاطر تاخیر در آپدیت عذر میخوام


اول از همه بگم که منم مثل همتون از اومدن فرهاد فوق العاده حوشحال شدم و خبرا رو لحظه به لحظه دنبال میکردم. اما اون شب وقتی اون اتفالق افتاد که فکر میکنم هیچکس انتظارشو نداشت شوکه شدم.



نمیدونم اینا کین و از کجا پیداشون شده! تا الان کجا بودن؟؟!!!!


من که واقعابعید میدونم اینا حتی استقلالی باشن! نمیدونم این کار چه دلیلی داره وقتی دو طرف اصلیه دعوا، حالا به هر دلیلی همه چیو گذاشتن کنار، اینا کاسه داغ تر از آش بشن!

ما تا الان به خاطر فرهاد مخالف قلعه نوعی بودیم و اونایی هم که مخالف فرهاد بون، طرفدارای قلعه نوعی بودن و حالا که فرهاد و قلعه نوعی مشکلاتشون رو گذاشتن کنار هم ما و هم اونا دیگه اعتراضی به طرف مقابل نداریم.


ولی اینا نمیدونم کی هستن و از کجا اومدن. بعید میدونم اینا طرفداره ناصر خان و استقلال باشن. چون همه میدونن که وجود فرهاد چه کمکی به استقلال می کنه و نبودنش در حال حاضر شاید واسه تیم حاشیه درست کنه و به ضرر تیم تموم بشه.



این کاره این افراد تنها چیزی که در آخر میتونه داشته باشه، تضعیف روحیه ی فرهاد و ایجاد حاشیه واسه تیم و ضرر واسه استقلاله. در حالی که ما الان یه تیمه خیلی خوب داریم که فقط اگه اتحاد و همدلی داشته باشه دیگه چیزی کم نداره!


اما من واقعا هرچی فکر میکنم نمیدونم اینا تا الان کجا بودن، چرا قبل از اینکه فرهاد بیاد هیچ واکنشی نشون ندادن از خودشون!!!!!!!!!!


اما به هر حال من مطمئنم که فرهاد اونقدر حرفه ای و با تجربه هست که این مسائل تاثیری روش نداشته باشه و به نظر من اگه 100% هوادارای استقلال از اومدن فرهاد خوشحال نشده باشن، میشه گفت حداقل 90% خوشحالن، 9% بی تفاوت و اون 1درصدو هم میذارم واسه اون عده که هنوز به استقلالی بودنشون شک دارم.


امیدوارم خانواده محترم مرحوم حجازی و بازیکنایی که گفته میشه با اومدن فرهاد مشکل داشتن، شفاف اعلام کنن که با فرهاد مشکلی ندارن تا واسه تیم حاشیه درست نشه و ایشالا بزودی دوباره فرهادو با پیراهن استقلال ببینیم.



اما فرض بگیریم که این عده هم استقلالی ان و بر فرض محال کاری کردن که فرهاد از استقلال رفت، حالا اینا نمیتونن پیش بینی کنن که بعدش چی میشه؟ قلعه نوعی که قلعه نوعی بود نتونست با فرهاد و محبوبیتش مقابله کنه، اینا که عددی نیستن...


به هرحال من امیدوارم که بزودی شاهد درخشش دوباره فرهاد با پیرهن استقلال باشیم و فرهاد با یه پایان خوش از فوتبال خداحافظی کنه.


بازم از همگی به خاطره تاخیرم در آپدیت عذر میخوام، با حضور فرهاد منم سعی میکنم ایشالا دوباره مثل قبل زود به زود وبلاگو آپدیت کنم.

این که نشد بزرگوار!!!!!!!

سلام خدمت همه دوستان عزیزم، مخصوصا اونایی که وبو تنها نمیزارن و مرتب نظر میزارن 

 

این آقایونم دیگه شورشو در آوردن. این جناب قلعه نوعی میگه ما جا داریم، فرهاد اگه بخواد میتونه بیاد. 

فتح الله زاده میگه فرهاد میتونه بیاد. 

ولی مگه اینجوری میشه؟؟ اینا همه اینجوری میگن که اگه فرهاد نیومد بگن ما که گفتیم و فرهادو مقابل هوادارا قرار بدن. 

آقایون محترم مگه اینجوری و تو رسانه ها و با مصاحبه اعلام میکنن که ما جا داریم اگه فلان بازیکن میخواد بیاد اعلام کنه!!!!!!!!! 

این مسخرس!  

 

 

اگه قلعه نوعی فرهادو میخواد باید درست و حسابی به باشگاه اعلام کنه و باشگاهم رسما بهش پیشنهاد بده! 

ضمن اینکه جناب قلعه نوعی! شما اگه فرهادو میخوای دیگه چیکار به حدافظیش داری که میگی بیادو آخر فصل خدافظی کنه؟؟!! شما اگه میخوای واسه بازیکنی زمان خدافظی تعیین کنی برو واسه عنایتی این کارو بکن! 

 

من خودم خیلی خیلی دوس دارم فرهاد بیادو دوباره با پیراهن استقلال بدرخشه، اما نه اینجوری. 

اتفاقاتی که داره رخ میده درست مثل اتفاقات اول فصله!

فرهاد مجیدی : از لطف شما ممنون احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم !

 فرهاد مجیدی : از لطف شما ممنون احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم ! 

من از آن شبی که به توصیه مادرم و تصمیم شخصی و قلبی خودم و بر حسب وظیفه انسانی به دیدار آقای قلعه نویی رفتم ، نه با ایشان و نه با آقای فتح الله زاده هیچ گونه تماسی نداشتم  

 

ادامه مطلب ...

فتح الله زاده: فردا با مجیدی درباره بازی خداحافظی صحبت می کنم

فتح الله زاده: فردا با مجیدی درباره بازی خداحافظی صحبت می کنم/ هانوفر نشد یک تیم آلمانی دیگر


باید بگویم این نشان برای من نیست، بلکه برای فوتبال ایران است و اگر فکر می‌کنند گرفتنش راحت است، بروند بگیرند، ببینیم چه کسی می‌تواند بگیرد!



ادامه مطلب ...

مجیدی: خداحافظی در بازی هانوفر؟از شما می شنوم

مجیدی: خداحافظی در بازی هانوفر؟از شما می شنوم / هنوز تصمیمی برای اینده نگرفته ام


من در لندن هستم . مشغول کلاسهای مربیگری که اگر خدا بخواهد دور اول مدرک بی را روز یکشنبه آینده تمام می کنم.

ادامه مطلب ...