وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: جمشیدیان، زنیدپور و غلامی در لیست من جایی ندارند

دسوزا را به باشگاه سپردم

مظلومی: جمشیدیان، زنیدپور و غلامی در لیست من جایی ندارند

سرمربی استقلال گفت: جمشیدیان، زنیدپور و غلامی در لیست من جایی ندارند چرا که در این پست‌ها بازیکنان خوبی داریم.


ادامه مطلب ...

ممنوعیت میداودى از سفر به همراه استقلال

 ممنوعیت میداودى از سفر به همراه استقلال

میلاد میداودى، مهاجم تیم استقلال هفته گذشته اعلام کرد براى حضور در ترکیب تیمش براى دیدارهاى آسیایى آماده است و نحوه تمرینات و شرایطى که با آن روبروست ایده آل است و وى مى تواند آبى ها را در مسابقات آسیایى همراهى کند اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن با ممنوعیت بازى کردن روبروست. میلاد میداودى که تصور داشت با آمادگى کامل تیم را در دیدار هاى برگشت آسیایى همراهى مى کند در حال حاضر شرایط حضور در ترکیب تیم را ندارد و به دستور پزشکان و مربیان استقلال باید براى بازى کردن منتظر بماند.گفتنى است این بازیکن در تمرینات اختصاصى حاضر مى شود با اینکه تمایل بسیارى داشت تا در دیدار با پاختاکور استقلال را همراهى کند اما وى شرایط حضور در ترکیب تیم را ندارد و ناچار شد در تهران بماند.طبق اعلام پزشکان وى باید تا زمان بهبودى کامل و آمادگى براى حضور در ترکیب منتظر بماند و در حال حاضر میداودى نمى تواند به حضور در ترکیب تیم در لیگ و آسیا امیدوار باشد 

چند عکس از بازی استقلال - پاختاکور

چند عکس از بازی استقلال - پاختاکور

 

 

 

ادامه مطلب ...

مظلومی: از مهاجمانم راضی نیستم

مظلومی: از مهاجمانم راضی نیستم

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ،پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری سرمربیان دو تیم پیرامون شکست استقلال مقابل پاختاکور گفت: در این بازی دنبال 3 امتیاز بودیم، همه دیدید که نیمه اول بازی کاملا دست ما بود و تسلط کاملی روی بازی داشتیم. اگر آرش برهانی دقت بیشتری می‌کرد و از موقعیتی که داشت استفاده می‌کرد الان بازی را با نتیجه دو بر صفر برده بودیم.
وی ادامه داد: به تیم حریف تبریک می‌گویم چون تلاش زیادی برای پیروزی در این بازی انجام داد.
مظلومی در خصوص گل دوم پاختاکور که در دقایق پایانی رقم خورد تصریح کرد: گل دوم را در حالی که گلزن حریف یار مستقیم حنیف عمران‌زاده بود، در غیاب او از فرصت استفاده کرد، با این حال بعد از گل فرصت جبران نداشتیم.
مظلومی در خصوص وضعیت صعود استقلال نیز گفت: قبل از بازی گفته بودم هر تیمی ببرد شانس صعودش بسیار بالا می‌رود. ما برای مساوی به میدان نرفته بودیم. با این حال هر تیمی که در دو بازی بعدی 6 امتیاز را بگیرد صعود خواهد کرد در این شرایط هم ما شانس صعود داریم و هم تیم پاختاکور .
او ادامه داد: از عملکرد مهاجمانم در این بازی رضایت ندارم آنها فرصت‌های خود را گل نکردند. وضعیت فرهاد مجیدی 50-50 بود که به این بازی رسید اما به نظرم هوار نسبت به سایر مهاجمان بهتر بود.
مظلومی در مورد نیمکت‌نشینی‌ مبعلی نیز تصریح کرد: از بین جباری و مبعلی باید یکی را انتخاب می‌کردیم که جباری به میدان رفت و فوتبال خوبی هم ارائه داد.
مظلومی در پایان در خصوص دروازه‌بان 19 ساله پاختاکور یادآور شد: به عنوان اولین بازی آسیایی او عمکرد خوبی داشت و به نظرم به خوبی توانست از دروازه خود محافظت کند. 

حیدراف: استقلالی ها ،گلهای خود را نزدند

حیدراف: استقلالی ها ،گلهای خود را نزدند

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ،روشن حیدراف سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال گفت: استقلال در این بازی فوق‌العاده بود ولی ما تمامی راه‌های نفوذ آنها را بسته بودیم.
در نیمه اول با اینکه یک گل به ثمر رساندیم اما چندین موقعیت را از دست دادیم. با توجه به اینکه تیم بسیار جوان بود اما معتقدم این بهترین بازی پاختاکور در رقابت‌های لیگ قهرمانان این فصل بود. به بازیکنانم برای این بازی تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند را در دو بازی بعدی‌مان هم ادامه ‌دهیم و بتوانیم صعود کنیم.
سرمربی پاختاکور در پایان تصریح کرد: درصد اشتباهات استقلالی‌ها در این بازی زیاد بود و ما با این شرایط توانستیم به پیروزی برسیم. آنها فرصت‌های گل خود را آسان از دست دادند. 

نصیرزاده: اخراج عمران زداه بزرگترین اشتباه نی‌شی‌مورا بود

نصیرزاده: اخراج عمران زداه بزرگترین اشتباه نی‌شی‌مورا بود

 
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال ،هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص نحوه قضاوت نی‌شی‌مورای ژاپنی در بازی استقلال و پاختاکور گفت: از داور با تجربه‌ای همچون نی‌شی‌مورا بعید بود که در طول مسابقه به دفعات دست به جیب شده و اخطارهایی را به بازیکنان بدهد که بعضا 50 – 50 بود و او می‌توانست این همه از کارت زرد استفاده نکند. ضمن اینکه تا به حال دیده نشده بود که این داور اینقدر از کارت زرد استفاده کند.
نصیرزاده درخصوص اخراج حنیف عمران‌زاده نیز تصریح کرد: شاید نی‌شی‌مورا تا به حال چنین اشتباه بزرگی مرتکب نشده بود. زمانی که عمران‌زاده با دست بازیکن حریف را گرفت مالکیت توپ از آن وی بود و به همین دلیل باتوجه به اینکه بازیکن پاختاکور به توپ تملک نداشت داور نباید به عمران‌زاده کارت زرد دوم را می‌داد. 

شکست استقلال ده نفره در تاشکند

شکست استقلال ده نفره در تاشکند

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال در چهارمین دیدار خود در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 30/17 امروز با این ترکیب به مصاف تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان رفت: محمد محمدی، امیرحسین صادقی،  حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، فرزاد آشوبی، مجتبی جباری، آرش برهانی، هوار محمد و فرهاد مجیدی. بازی با برتری آبی‌پوشان آغاز شد اما درخشش دروازه‌بان  پاختاکور طی 25 دقیقه ابتدایی سه بار باعث شد تا صادقی، رحمتی و عمران‌زاده در گلزنی ناکام بمانند. در دقیقه 27 بر خلاف بازی، آندریف موفق شد با یک ضربه زیبا و ناگهانی پاختاکور را به گل برساند. در اوقات تلف شده نیمه نخست، با ارسال بی‌نقص شیرزاد، آرش برهانی موفق شد گل تساوی آبی‌پوشان  را به ثمر برساند تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه 53 برهانی حتی از دروازه‌بان هم عبور کرد اما مدافع حریف در آخرین لحظه مانع گلزنی استقلال شد.  در دقیقه 85 عمران‌زاده  به علت خطا با دریافت کارت زرد دوم از بازی  اخراج شد و روی همان ضربه  کریمتس با ضربه سر دومین گل  پاختاکور را به ثمر رساند تا در نهایت استقلال در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان بدون امتیاز زمین را ترک کند.

تمرین استقلالی ها در تاشکند - عکس

 تمرین استقلالی ها در تاشکند

 

 

 

ادامه مطلب ...

فتح‌اله‌زاده: مغلوب جنگ روانی نمی‌شویم

فتح‌اله‌زاده: مغلوب جنگ روانی نمی‌شویم

 
تاشکند، با دکتر فتح‌اله‌زاده تماس می‌گیریم تا پاسخ چند پرسش را بگیریم. مدیریت باشگاه استقلال که از تاشکند پیگیر مراسم «بذرپاشی» زمین چمن استقلال نیز هست و خبرهای به راستی خبر فوتبال را زیر نظر دارد، پس از شنیدن سوال‌ها می‌‌گوید با خبرگزاری فارس حرف زده‌ام و گفتنی‌هایم را گفته‌ام. 
ادامه مطلب ...

مجیدی: سربلند خواهیم بود

 

مجیدی: سربلند خواهیم بود 

تاشکند، گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال است. کاپیتان در تاشکند برای تیمش بازی می‌کند. کاپیتان مثل سرمربی تیم، در راند اول-که مسابقه‌ای است، پیش از مسابقه اصلی- خوب به دفاع و حمله پرداخت. فرهاد مجیدی با حرف‌هایش، از قدرت روحی استقلال پرده برداشت و انگیزه آبی‌ها را به رخ کشید. فرهاد که در بازی رفت با پاختاکور، یک گل زد و زمینه ساز گل دیگری شد و سپس به علت کشیدگی عضله، از میدان خارج شد، در تاشکند هم حواسش به تهران است. او خطاب به همه استقلالی‌ها که نگران بازی برگشت مقابل قهرمان لیگ ازبکستان هستند می‌گوید: به استقلالی‌ها قول می‌دهیم که در تاشکند هم سربلند خواهیم بود. ما برای بردن و برای ارائه یک فوتبال زیبا به اینجا آمده‌ایم.
خبرنگاران فوتبال‌نویس ازبک درباره وضع خود مجیدی از او سوال می‌کنند. کاپیتان آبی‌ها، از دو هفته بازی نکردنش می‌گوید از رسیدگی همه جانبه تیم پزشکی باشگاه استقلال تشکر می‌کند و خبر سلامتی‌ کامل خود را اعلام می‌کند.
«الان که اینجا نشسته‌ام، معنایش این است که قادر به بازی و انجام وظیفه‌هایم به عنوان یک بازیکن هستم.»
حرف آخر فرهاد که می‌تواند یکی از تیترهای مهم روزنامه‌های ازبکستان باشد این است:
آمده‌ایم تا بهترین نتیجه را بگیریم. استقلال از هر حیث آماده است.