وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جشن تولد فرهاد

جشن تولد فرهاد

سلام دوستان عزیز امروز 13 خرداد هستش، تولد فرهاد رو به همه تون تبریک میگم

ببخشید که در سفر هستم و نتونستم تدارک خاصی ببینم.

ضمنا 10 روز دیگه هم تولد منه، میدونم الان فرهاد از خوشحالی در پوست خودش نمیگنجه که با من تو یک ماه متولد شده


نظرات 19 + ارسال نظر

سلام آره معلومه فرهادم تو پوست خودش نمی گنجه خخخخخخخ بی خیال فرهادم عاشقانه ها با تو تکمیل شد ای عشق من دوستتتتتتتتتتتتتتتتدارم تو آمدی و جهان به یکباره کالبدش را تغییر داد دوستتتتتتتتتدارم عشقم به رسم عشق ورزی دوستتدارم آهای 7 مقدس تولدت مبارک خوش اومدی نفسم تولدت مبارک خرداد و عشق در یک ماه به خصوص عشقم فدات

سلام 77777777 تا سلام عشق از نگاه تو سرچشمه می گیرد برایت کیکی عاشقانه گرفتم با طعم زندگی و محبت دوستتتتتتتتدارم عشق من زیبایها از نگاه تو سرچشمه می گیرند اگر عشق تو رو نداشتم باید به کوه وبیابان می زدم ولی زده ام آسمان را برای چشمان تو آبیست هدف دیگری ندارد نفس من تولد فرهادم عشقم مبارکککککککککککککککک هورا جیغ دست خدایا ممنون که فرهاد و به ما هدیه دادی

وای بچه ها یه کیک تولد گرفتم که نگو ونپرس مبارک باشه فقط تولد فرهادم نه این امیر علی که تو خرداد به دنیا اومده خخخخخخخخخخخخخخخخ

مرسی

سلام فرهادم تولدت مبارک عشق از نگاه تو سرچشمه می گیرد برایت کیکی عاشقانه گرفتم با طعم زندگی و محبت دوستتتتتتتتدارم عشق من زیبایها از نگاه تو سرچشمه می گیرند اگر عشق تو رو نداشتم باید به کوه وبیابان می زدم ولی زده ام آسمان را برای چشمان تو آبیست هدف دیگری ندارد نفس من

REZA دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:03

سلام بچه ها.منم تـــــــــــــــــــــــــــولد داداش فـــــــــــــــــــرهاد رو به همه ی اس اسی ها و داداش فرهاد تبریک میگم
به افتخار داداش فرهاد هیپ هیپ هوووووووووووورا

blue girl(دخترآبی) دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:41

سلام -من هم تولدشون را تبریک میگویم***

تولد فرهادم عشقم مبارک هورااااااااااا بازم برا عشقم فرهادم نفسم می آید دوباره فر هاد قصه هایم

هر گز
نمی روی تو از یاد قصه هایم


حالا
سکوت هستم اما بدان عزیز م

از خاطرم نرفته فریاد قصه
هایم

چیزی
نمانده از شب بر گرد من اسیرم

در
ماجرای شعر و رخداد قصه هایم

نفس دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:25 http://www.hamsafareraz.blogfa.com

اعتماد به نفست منا کشته پسر.
منم به نوبه خودم به همه تولد فرهاد را تبریک میگم.

ali farhad دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:29 http://alifarhaddddddd.blogfa.com

تولدتو
تولدش مبارک
آپم
پیام تشکر کاپیتان به هواداران

بهار دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:32

تاریخ تولدهیچکس درهیچ تقویمی نوشته نشده بلکه درقلب کسانیکه دوستش دارندنوشته شده . تولدت مبارک عزیزترینم.

فردا هم در شبکه الجزیره دیدن فرهاد م عشقمممممم لذتی داره به به چه جوری باید دید کدوم شبکه ماهواره فرهادم نفسممممممممممم دوستدارم گلم خیلی عاشقتم دلتنگتم برای تولد گرفتن همیشه می شود امروز روزی ود برا خودش من که خیلی حال کردم تولدت مبارک نفسمممممممممممممممممممممم

تولد فرهادم عشقمممممممممممممممم 7 روز و 7 شب هوراااااااااااااااااااااااااا هی تولدت مبارک الکاپیتانو خلقتت زیباترینها فرشته عالم مبارکباد

خاطره دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 23:39

سلام امیرعلی.منو یادته؟من همونیم که گفتم علاوه بر دوست خانوادگی فرهاد عاشقشم اما هیچکدومتون باورنکردید.ازم عکس بافرهاد خواسته بودی اماچندوقت پیش چندتا ازعکسامون پخش شد فکرمیکنم دیده باشی.

یه چیزایی تو ذهنم هست

شما اگه لطف کنی آی دی و یا فیسبوکمو ادد کنی ممنون میشم

farhadmajidi7

http://facebook.com/amiralikarimi68

من این چند وقت چیزای زیادی شنیدم و با افراد مختلفی صحبت کردم که دیگه گیج شدم!! با افرادی صحبت کردم که شاید از شما هم به فرهاد نزدیکتر باشن.
دوس دارم حرفاتو بشنوم

سلام دیروز جای فرهادم عشقم تک نیلوفر آبی من خالی بودش کلی تو تیم ملی ومهدی جون کیروش بی لیاقت واما خاطره این حرفها چیه نوشتی در مورد عشقممممممممممممم کاپیتانم فرهاد جوووووووووونم کدوم عکسها چرند نگو آره اون فتو شاپها رو می گی نه نگران نباش به اون اندازه که امیر علی می شناستت منم می شناسمت دیگه نبینم این شعر ورها رو اینجا بنویسی حمایت از عشقم فرشته من تا بی نهایت فرشته من یه زن داره وتمام پس تمومش کن خجالت بکش فرهادم نفسمممممممممممم مگه من بمیرم که بزارم کسی درموردت چرندیات بگه حمایت حمایت از عشقمممممممممم تا بی نهایت

n!lOo پنج‌شنبه 16 خرداد 1392 ساعت 15:52 http://moozik1.loxblog.com

salam azizam man shomaro link karadam omidvaram ke shomaham mano link konid behemun sar bezanin

سلام تقدیر از فرهادم عشقم ومهدوی کیا سه شنبه : دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: اگر فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا تهران
باشند بیش از بازی با لبنان از آنها در حد بضاعت‌مان تقدیر می‌کنیم. اوه حالا اگه باشن حد بضاعتم خیلی مسخره ست نه اینکه غرق پولی نبی این چه وضع حرف زدنه فرهادم عشقم لیاقتش از این حرفها بالاتره خجالت بکش ایشالله عشقم بیادش و باشه ونشونش بدن دلتنگشم وبیقرار روی ماهش

اسمان ابی شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 11:53

خیلی ببخشیدا ولی اینجا شده و بلاگ ارواح هر چند وقت یه باری یه نفر احضار میشه یه چیز میگه و میره از بس خلوته گاهی میترسم بیام اینجا......... من نمیدونم کی گیجه اما فکر کنم نیلو دو با لینک شده یا نیلو کم حافظست یا امیرعلی البته ناراحت نشیدا من یه نموره رکم شایدم من اشتباه میکنم ولی دو تا موزیک بین لیست لینک شده هاست

آره اینا لینکاش با هم فرق میکنه، ولی یکیه دوتاش!

ارشیا شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 15:46 http://www.footballgoldball7.loxblog.com

سلام من بازم اومدم راستی عکسای فرهاد تو جزایر قطر هم در اومده خیلی باحال شده

میثم یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 15:08 http://meybux.persianblog.ir

باسلام به تمام دوستداران 7 مقدس. من در وبلاگم نظر سنجی محبوب ترین بازیکن ایران رو قرار دادم برای اینکه برای بار هزارم به همه ثابت بشه که فرهاد محبوب ترینه لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید و آدرس سایت من رو در وبتون قرار بدین تا دیگر هواداران فرهاد هم در این نظر سنجی شرکت کنن.
ضمنا از وبلاگ بی نظیرتون هم ممنون

http://meybux.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد