وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

عکسهای جشن تولد 5سالگی امیر بردیا

عکسهای جشن تولد 5سالگی امیر بردیا
سلام دوستان
فردا تولد 5سالگیه امیر بردیا مجیدی هستش. واستون چند عکس از جشن تولدش گذاشتم.










نظرات 43 + ارسال نظر
ابیییییدل97 چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 18:12

وای عزیییییییزم چقدر شبیه باباشه,بچه ها! براساس کشف جدید دوستان بنده و من, همسر اقا فرهاد اصفهانیه امیربردیا جون تولدت مبارک

ابیییییدل97 چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 18:56

اسمان بگو بیشتر توی چه تایمی میای تا منم همون تایم بیام

پیچیده چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 19:24


مبارک

بهار چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 19:45 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

تفلدت مبارک عسیسم

سلام تولد امیر بردیا جونم معجزه عشق پسر گلم مبارک باشه ایشالله صد سال زنده باشه بله شبیه فرهادم عشقممممممممممممم باباشه خدای من چه ناز شده جیگرم تو عکسهاش الهی فداش بشم من نازم تولدش مبارک با فاصله 4 روز تا تولد فرهادم عشقمممممممممممممممم فداش بشم من الهی

سلام بردیا جونم به دنیا اومدش تا پروانه های آبی جون تازه بگیرن الهی من فداش بشم تولد امیر بردیام مبارککککککککککککککککک

سلام منتظری هم نرفته تکذیب شدش فداش بشم الهی ایشالله نمی ره هیچ کس نمی ره فرهادم عشقمممممممممممممم هم روز 14 خرداد تو شبکه الجزیره کولاک می کنه کاش می تونستیم ببینیم فرهادم نفسم دلم برات تنگ شده کاش می تونستم بهت بگم از طرف من امیر بردیا مو پسر جیگرمو ببوس الهی فداش بازم تولد امیر بردیام که فرداست مبارک یه دست جیغ هوراااااااااا

آسمان آبی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 22:42

ابیدل من فردا صبح ساعت 10 الی 12 و شب هم 10 الی 12 میام.....فقط به خاطر تو که یه هم اندیش و یه استقلالی هستی

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 23:11

tavalodet mobarak

alireza چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 23:30 http://arteshecapitan.blogfa.com

امیر بردیا چقدر نازه ....

تولد عشقمممممممممممممممم فرهادم تنها 4 روز مونده از الان مبارک تو رو دوست دارم مثل عطر گلهای رازقی تو رو دوست دارم اندازه میلیاردها گل نیلوفر آبی نه بیشتر بیشتر عاشقتم وتولد امیر بردیام نازم معجزه عشق بازم مبارک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:34

سوزش در این حد!!!!!!
نمیتونین جواب منو بدین کامنتامو پاک میکنین!!!!!
خخخخخخخخخخ, ینی واقعا براتون متاسفم

کامنتاتو پاک کردم چون لنگی هستی و بی شخصیت. وقت ندارم جوابتو بدم، اگه نه واسه تمام مزخرفاتت جواب دارم.

اما دلیله اصلیه این که تو اینجایی فقط و فقط سوزشه، اگه نه اینجا کارت چیه؟؟؟؟!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:35

البته حق میدم بهتون. چیزی واسه گفتن ندارین

*ASEMAN ABI* پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 11:58

akhe kheili vaghte dige ma shoma longiyaro raghib hesab nemikonim boro bara daste yekiya kori bekhoon shoma dar hadi nistid ma tajiha javabetoono bedim

*ASEMAN ABI* پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 12:31

nemidoonam chera dige safhe shakhsi farhad nemiyad

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 12:40

شما خودتونو بکشینم نمیتونین به ما برسین, هنوزم پرچم ما بالاست, شماها لیگ دسته یک رو تجربه کردین اطلاعات زیاد دارینا

آره ما که نمیتونیم به شما برسیم.
شما وقتی به نزدیکای فینال آسیا رسیدین برین با ذوب آهن کل کل کنین

مهتاب پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 13:32

تولد بردیا مبارک همسر آقا فرهاد هم کرد و هم اصفهانیه !

سلام لنگی ها می سوزید خخخخخخخخ نظرتون چیه بچرخونمتون خب 12344444444444444 تایی ها محکم بشینید صل علی محمد قاتل لنگی آمد فرهادم مجیدی الکاپیتانو زلزله آسیا هورااااااااااااااااااااا فرهادم عشقممممممممممممم خوب شما رو آتیش زده نه علییییییییییییییییی دایییییییییییییییی خخخخخخ تازشم بازم تولد عشقم پسر گلم روزش مبارک تولد تولدت مبارک ایشالله خودم تولد صد سالگی اتو بگیرم نفسم امیر بردیای من نازلی من

پیچیده پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 17:42

بهتره ادم شایط روببین بعد کری بخونه
کی قهرمان لیگ
کی نماینده ایران
کی محبوب
و همه اینا رو می دونن فقطباید اینا به کسایی که قهرمانی جام ولایت رو تجربه کردن

پیچیده پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 17:42

با ید ثابت بشه

ابیییییدل97 پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 18:49

دوستان از قدیم گفتن جواب لنگیا خاموشی جواب خراشونم تو گوشی

ارشیا پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 20:22 http://footballgoldball7.loxblog.com

سلام وبلاگ قشنگی داری منم اس اسیم بیا به منم سربزن تاباهم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال می شم

*ASEMAN ABI* پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:26

SALAM ABIDEL?

ابیییییدل97 پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:41

سلام نمیدونم چرا نظرات من ثبت نمیشه!!من کنکوریم و زیاد نمیتونم بیام سر بزنم فقط عصرا میام

*ASEMAN ABI* پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:52

HAM SENNE KHODAMI ...............koja esfahanid? ma nazdike foorooshgah refaham

*ASEMAN ABI* پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:54

abidel az hamsar farhad ettelaate bishtari dari?

*ASEMAN ABI* پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 22:56

manam internetam kharab shode shayad dg natoonam zud be zud biyam dar har surat az ashnaeet khoshhal shodam.....khodahafez

ابیییییدل97 پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 23:01

ما نزدیک پل خواجوییم زن فرهاد الان اماراته

سلام دوستان لنگی ها خفه بشن بهتر از هر چیزیه بیخود کردن کلا 44444444444 تایی ها علی داییییییییییییییی تازشم امروز فرهادم عشقممممممممممممممم یه عکس ناز گرفته تو دبی فداش بشم الهی تو یه محل بازی بودش فرهادم نفسممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممم محبوب ترین بازیکن جهان

بله خانم فرهاد جووووووووووووونم کلا اماراته

ملیکا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 14:53

سلام. فرهاد مجیدی قبول کرده که به عنوان کارشناس بره به اون برنامه?

سلام لنگی!!!!
فرهاد با شبکه الجزیره قرارداد 5 ساله داره به عنوان کارشناس. میفهمی؟کارشناس!!
وقتی بحث کارشناس میشه قرار نیست یه بی سواد و یاغیو که فارسیو بلد نیست درست حرف بزنه، چه برسه به انگلیسی و عربی (علی کریمی) ببرن.
بعدشم شما برو تیم خودتو بازیکن باغیرت خودت باش.

رویانیان: کریمی ضربه‌های زیادی به تیم زده است. شما نگاه کنید که او با مربیان سابق پرسپولیس مثل دنیزلی و ژوزه چه کرد. او ام‌الفساد تیم است!
کریمی هر بازی 100 میلیون برای پرسپولیس آب خورده است.

ارشیا جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 15:45 http://footballgoldball7.loxblog.com

سلام امیرعلی لینکت کردم توهم منوباعنوان توپ طلایی فوتبال7 بلینک مرسی

sina جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 22:04

با حرف های رویانیان به کلی ابروی اسطوره لنگی ها رفت

قلبم از یاد تو سرشار است محبت از نگاه نو سرچشمه می گیرد تک نیلوفر آبیم می دانی چیست آرزو کردم تو را ببینم و برایت گلهایی از سرزمین عشق بچینم فرهادم تولدت آغازیست از عشق بی تو دیوانه می شوم بی عشق تو مجنونم فرهادم تولت مبارک عشقم تو به دنیا آمدی تا زندگیم زیبا شود از تولد عشقمممممممممممممم ممنونم خدای من تولدت مبارک

شب عاشقانه ها مبارک فرهادم شب و روز شکفتنت مبارک باد فرهادم دوستتتتتتتتتتتتتداترم اگر عشق تو نبود دیوانه می شدم تک نیلوفر آبی من ای عشق همه بهانه از توست 7777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777777744444444444 ایشالله تولد 100 سالگیت نفسمممممممممممممممم

naFis دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 10:53 http://blue2011.blogfa.com


سلامممممم
تولدش مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک
تو اون دومیه چقد بردیا ناز افتاده
+آپم

سلام 77777777 تا سلام عشق از نگاه تو سرچشمه می گیرد برایت کیکی عاشقانه گرفتم با طعم زندگی و محبت دوستتتتتتتتدارم عشق من زیبایها از نگاه تو سرچشمه می گیرند اگر عشق تو رو نداشتم باید به کوه وبیابان می زدم ولی زده ام آسمان را برای چشمان تو آبیست هدف دیگری ندارد نفس من تولد فرهادم عشقم مبارکککککککککککککککک هورا جیغ دست خدایا ممنون که فرهاد و به ما هدیه دادی


چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟ فرشته ای فقط در قالب یک انسان... فرهادم به زمین خوش اومدی گلم فدات بشم الهی تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک کاش می تونستم از نزدیک ببینمت نفسم بیقرارتم ودلتنگ تو عشقم بهارم با تو آسمان آبی ترین شد عشقم تولدت مبارک

فرهاد مجیدی دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 16:13 http://malekesteghlalsabet2.blogfa.com

تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فرهاد مجیدی
تو دریایی ولی کران نداری آهای فرهادمجیدی
تو ستاره سهیل آسیایی آهای فرهاد مجیدی
تولد محبوبترین کاپیتان دنیا مبارک

عاشقانه ها با تو تکمیل شد ای عشق من دوستتتتتتتتتتتتتتتتدارم تو آمدی و جهان به یکباره کالبدش را تغییر داد دوستتتتتتتتتدارم عشقم به رسم عشق ورزی دوستتدارم آهای 7 مقدس تولدت مبارک

کوثرss دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 22:41 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

اپم

فاطمه یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 12:48 http://myfavoritesfs.blogfa.com

وبلاگت حرف نداره به منم سر بزنی خوشحال میشم

[ بدون نام ] دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 21:54

عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممم.
اوووووخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد