وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی، حامی ویژه تیم ملی در قطر

فرهاد مجیدی، حامی ویژه تیم ملی در قطر: دعوت رسمی شبکه الجزیره از شماره 7 استقلالشبکه مطرح الجزیره برای نقد و بررسی مسابقه ایران با قطر از مجیدی دعوت کرده است تا مهمان ویژه این شبکه در روز بازی با قطر در استودیوی مخصوص الجزیره در ورزشگاه دوحه باشد



سرپرست تیم ملی ایران در تماس تلفنی با فرهاد مجیدی از او خواست تا برای حمایت از تیم ملی در بازی با قطر به دوحه برود. کاپیتان محبوب استقلالی ها هم البته به دعوت فدراسیون فوتبال پاسخ مثبت داده است و هفته آینده به قطر می رود.

از سوی دیگر شبکه مطرح الجزیره برای نقد و بررسی مسابقه ایران با قطر از مجیدی دعوت کرده است تا مهمان ویژه این شبکه در روز بازی با قطر در استودیوی مخصوص الجزیره در ورزشگاه دوحه باشد .

نظرات 20 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 19:23

به به...تیم ملی ایران هم کاپیتان فرهــــ7ـــــاد رو صدا زد
آهـــــــــــــــــــــــــــــــــای فرهاد مجیدی.........

ابیییییدل97 سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 19:47

بابا ایها الناس به کی بگم؟اخه چرا نظرات من ثبت نمیشه؟؟؟

آسمان آبی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 19:52

ماشالله اقا فرهاد چشم لنگیا کف پات.......... حالا من چجوری اون برنامه رو نگاه کنم .... چرا فرهاد تو برنامه های شبکه های ایرانی نمیاد............

آسمان آبی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 19:54

سلام ابیدل خوبی؟ چه خوب شد اینجایی؟ یه اوکی بده بفهمم هنوز اینجایی

فرهادمجیدی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 20:16 http://malekesteghlalsabet2.blogfa.com

راسی با تبادل لینک موافقی؟

سلام درود برنو فرهادم عشقممممممممممممم وای خدای من چه خوب تا ایران یاد بگیره وای فرهادم دعوت شده برا نقد وبررسی بمیرم براش لنگی ها بسوزن با بد خواهانش 4444444444 رو نشون داده فرهادم تا لنگی آبروش کلا بره یعنی نشونش می دن کاش می تونستیم ببینیم ای خدا فرهادم تک نیلوفر آبی من عاشقتممممممممممممممممممممممم موفق باشی نفسممممممممممممممم

سلام کسی نیست که فرهادم وتو ایران دعوت کنه فکر کنم از ماهواره فقط بشه فرهادم ودید وای عربی حرف می زنه اون جاهم خدای من خیلی باید جالب باشه دیدنش اوه نفسمممممممممممممم دلم براش یه ذره شده افتخار آسیا تو بهترینی تو ایران کسی قدرشو نمی دونه متاسفم براشون شبکه سه که کلا لنگیه همشون لنگیه هم هستن فرهادم نفسسسسسس من بهترینه حمایت از عشقم تا ابد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:40

همیشه نوچه عربا بود...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:44

خخخخخخخ, اینجا هیشکی تحویلش نمیگیره, کلا ده تا بازی ملیم نداره اونوقت.چجوری میخواد کارشناسی کنه!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:54

این اصن میدونه تیم ملی چجوری نوشته میشه!!!!!

پیچیده سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:19

تو می دونی حتما با تیمت
در حد یه استقلالی نیست که دهن به دهن شه ولی اینو بدون خود کاپیتان از تیم ملی که دعوت هم می شد خداحافظی کرد یه مرور بکن بعد حرف بزن

sina سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 23:56

دوستان لطفا اطلاع رسانی کنید که از چه شبکه ای پخش
می شه لنگی ها هم لطفا خفه

فرهادمجیدی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 11:03 http://malekesteghlalsabet2.blogfa.com

وب هواداران اس اس (ورود لنگی ها ممنوع) در ضمن لینک شدی

کلاه قرمزی چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 13:26

هه لنگی ساکتتتتتتتتتتتت
همین که نصف کریمی بازی ملی نداره ولی دوبرابر اون محبوبیت داره برای سوزش لنگی جماعت کافیه

سلام فرهادم عشقممممممممممم نفسم لنگی ها رو سوزان سوزان کردی خفه شید شما هم با صدا وسیمای لعنت که به عشقمممممممممم فش دادن شبکه سه عشق من ایران من آشغالها بمیرید الهی در ضمن تولد عشقممممممممممممممم امیربردیا جونم که فرداست مبارکککککککککککککککک معجزه عشق نفسممممممم ما که نمی تونیم عشقم رو ببینیم فرهادم وتو شبکه الجزیره نشون میده حیف دلم براش یه ذره شده تولد امیر بردیای من مبارک امیر علی برا فردا یه عکسی چیزی بذار معطل چی هستی تولدددددددددد امیر بردیا پسر نسم مبارککککککک

حسام چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 18:30

این حرفای آقای ناشناس از سوزش زیاده اونجایی هست که لنگی ها در بازی با داماش بهم دادن

komeil جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 18:52 http://komeilneymar.mihanblog.com

سلام
من برگشتم!!!!!!!!!!
آپم
منتظر نظر خوشگلتم!
بدو بیا

بابک سلیم ساسانی یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 20:33 http://www.babaksalimsasani.blogfa.com

سلام

تقدیم به همه ی استقلالی ها:

تیمی ببرد که انقلابی باشد
یک تیم هماهنگ و حسابی باشد
نه سرخی لب نه گونه تنها کافی است:
دارای دو قطره خون آبی باشد!

محمد حسین یکشنبه 9 تیر 1392 ساعت 14:48 http://irani-persian.blogfa.com

سلام من وبلاگ شما را لینک کردم شما هم وبلاگ من را لینک کنید.

http://irani-persian.blogfa.com

maj دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 21:56

عشق این 4 نشون دادنشم! اس اس عشقهههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد