وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی و مادرش بر سر مزار ناصر حجازی

فرهاد مجیدی و مادرش بر سر مزار ناصر حجازی / دلم برای اسطوره ام تنگ شده بود

کاپیتان استقلال با دو روز تاخیر بر سر مزار ناصر حجازی حاضر شد.


نظرات 34 + ارسال نظر
sina شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 18:24

خدایا به کاپیتانمون عمر هزار ساله اعطا کن
خیلییییییییییی مردی

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 18:37

آسمان آبی جون میشه بگی تو اینستاگرام کجا سرچ کردی؟؟
تو رو خدا راهنمایی کن...

آسمان آبی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 19:06

اول بگو اسمت چیه؟

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 19:38

خخخخخ, خسته نباشی. زود اومدی!!

پیچیده شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 20:34

من
`تونستم ببینم ولی صفحش یه زره فرق می کرد با اسمان ابی مال تو همین شکلی بود
بچه ها من چیزی نصب نکردم

سلام فرهادم عشقمممممممم درسته روز مراسم نبودش اما تو اینستا گرام هم نوشته بود که عاشق ناصر خان هستش فداش بشم الهی اون روز کار داشت الهی خدای من مادر عشقممممممممممم و فداش

سلام ار کدامین سو به دنبال خودت می گردی نگرد چیزی نخواهی یافت گم شده ای چه کسی
تو را می یابد خود نیز نمی دانی آری گمانم به خود می گویی اسیر اوهام شده ام فرهادم دلتنگتم عشقممممممممممممممممم فرهادم
ا

آرزو شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:12

آسمان آبی جون،خواهش می کنم کمک کن..

آرزو شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:19

آسمان آبی جون من همونی هستم که اسمشو پرسیدی.

آسمان آبی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:49

والا من تو گوگل سرچ کردم صفحش هم به راحتی اومد

آسمان آبی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:52

ابیدل تو کجایی؟ دلم خوش بود یه هم اندیش پیدا کردم... میدونی که امید دوباره یه نظرسنجی استانی راه انداخته.......... دلم میخواد ما اصفهانیا رکوردا بزنیما

اسمان ابی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 22:56

پیچیده مال من صفحش فرق نمیکرد شبیه همینه که تصویرشو داداش امیرعلی گذاشته احتمالا مشکل از مرورگرته اجی جون....... آخییییییییی عقده یه خواهر به دلم موند ....عیبی که نداره بهتون بگم آجی؟

اسمان ابی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 23:03

حالا تا وقتی من اینجام هیچکی نیست کافیه من برم سر و کله همه پیدا میشه عجبااااااااا من اصلا رفتم کانون هواداران ببینم چه خبره..... میگن داداش جواد میخواد بمونه

اسمان ابی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 23:14

ببخشید من روز مردا فراموش کرده بودم اولا میلاد حضرت علی که خیلی دوستش دارمو تبریک میگم......... اقایون استقلالی روزتون مبارک دوما برا تمام پدرانی که اسیر خاکند یه صلوات بفرستید ممنون میشم فاتحه هم بخونید مخصوصا برا پسرعمه من که 4 روز پیش فوت کرد

سلام اتفاقا صفحه فرهاد جووووووووووووووونم برامن خیلی راحت باز شد ش و همه عکسهاشو برداشتموای چقدر نازه منم عموم فوت کرده برا همه رفتگان دعا کنید روز زن هم مبارک واجبتره از همه چی هستش البته روز پدر هم مهمه و روز مادر مهم تر تر روز پدر برا فرهادم مبارک که قبلا رفتم اینستاگرام براش تبریک گفتم بچه ها جاتون خالی اون قدر خوبه فرهادم عشقممممممممممممممممممممم بهترینه نفسمممممممممممممممممممممممم

فرهادم عاشقتمممممممممممممممم تو صفحه شخصی ات کولاک کردی البته تو همیشه بهترینی و باحال عاشقتمممممممممممممممممم الکاپیتانو حمایت حمایت از تو تا ابد

عشق است فرهاد یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 07:25 http://farhad7taj.blogfa.com

سلام دوستان

فرررررررهاد مرد به تمام معناست

نمیدونم چرا اتیلا علیه فرهاد حرف زد اشتباه کرد زود قضاوت کرد.معلومه فرهاد رو نشناخته که گفته براش متاسفم.از دست قلعه نوعی ناراحت بوده به فرهاد هم حمله کرده.

بازم فدای فرهاد که مصاحبه و بیانیه جواب نمیده فقط با کاراش طرف رو شرمنده میکنه و بهش میفهمونه...مثل مراسم مادر قلعه نوعی که شرکت کرد

شما هم با نظر من موافقید بچه ها ؟؟؟؟؟؟؟

saeid یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 19:15

یا میدانستید فرهاد مجیدی قبل ازعلی کریمی به تیم ملی دعوت شده؟

آیا میدانستید آن موقع که فرهاد درراپید وین مقابل آاس رم و بایرنمونیخ بازی میکردعلی کریمی در فتح تهران بود؟

آیا میدانستید آن موقع که فرهاد پیراهن تیم ملی بودو مقابل استرالیا به بازی رفت علی کریمی داشت واسه فتح تهران بازی میکرد؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی بازیکن مورد علاقه فابیو کاپلو بود؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی آنموقع که بهترین بازیکن لیگ شد در، علی کریمی ساله 79 بهترین بازیکن دسته یک شد؟!

آیا میدانستید علی کریمی به خاطر پول پرسپولیس رو ول کردو به استیل آذین رفت؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی گفته بود به در ایران پیراهن هیچ تیمی غیر از استقلال به تنم نمیرود؟

آیا میدانستید علی 6 سال در عربستان بازی کرده؟؟

آن موقع که فرهاد پیراهنش را بعد ازگلزنی بالا زد و عکس شیخ عرب بود واسه چی بوده؟ آن روز به دلیل تولد شیخ عرب هر بازیکنی زیرپیراهن خود عکس شیخرو داشت که قرار شدوقتی گل زد اون عکسرو نشون بده.

آیا میدانستید علی کریمی وقتی به بایرن رفت در طول یکسال و نیم فقط 8بازی به صورت ذخیره بازی کرد؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی وقتی به راپید وین رفت بازیکن ترکیب اصلی بود؟

آیا میدانستید علیکریمی بدترین خریدتاریخ بایرن شده است؟

آیا میدانستید باهمه این هاهواداران پرسپولیس او را اسطوره مینامند و اورا

شنبه 4 خرداد ماه سال 1392 ساعت 6:35 PM
آسمان آبی جون میشه بگی کجا سرچ کردی؟؟؟

REZA یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 19:33

سلام بچه ها.توی گوگل کلمهFARHADDDDDDDرو سرچ کنید بعد اولین گزینه رو انتخاب کنید صفحه شخصی میاد.

هستی یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 22:41

بله "عشق است فرهاد" باهات موافقم شدید
آتیلا هم ناراحت بود یه چیزی گفته ولی درووووووووووووود به معرفت و شرف فرهاد که به احترام بزرگتر از خودش سکوت میکنه و جواب نمیده
فدای اون ادبت داداش فرهاد
عااااااااااااشقتم بدجور...تا آخر عمر

مهرناز دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 11:53 http://arashjooooon62.blogfa.com

وبتون عالیه به وب منم سری بزنین

بهار دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:25 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

بچه هامن نمیتونم نظربدم ب فرهادیکی راهنماییم کنه... شرمنده...

بهار دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:27 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

عاقامن صفحش مثه اینی نیست ک داداش امیرعلی تصویرشوگذاشت...چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 13:06

اونی ک تو گوگل میاد صفحه ش فرق میکنه ........ کمی راهنمایی لطفا ؟؟؟؟!!

سلام فرهادم عشقمممممممم امروز تو نیکومپ 4 رو برده بالا به افتخارش شیره 4444444444 فرهادم عشقممممممممممم لنگی و کردی در به در نفسممممممممممممم دوستان تا حالا فکر کردید فرهاد جووون رو تو اس اس داشتن چه کلاسی داره الهی من بمیرم براش کاش لیگ تعطیل نبود دلتنگشم فرهادم صفحه ات خوب بازشد اما چرا مطلب جدید نمی ذاره عکسهاشم جیگرن خیلی

تو نیلوفری فرهادم عشقممممممممممم باز هم می درخشی تا چشم لنگی ها دربیادش الهی و خودخواهان که الکی ازت طرافداری می کنن یه عده ای که از روی ظاهر در مورد تو حرف می زنن خودشون می دونن کین نیاز به معرفی نیست خخخخخ

پیچیده دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 16:12

http://instagram.com/farhaddddddd#


بچه ها اینو بزنید فکر کنم جواب بده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 01:28

ای بابا پژمان منتظری رقت که...:'(

برای با تو بودنها از عشق سرودم ای لذت بودن ها فرهادم عاشقتممممممممممممممممممممممممم آره رفت پژمان جوون امیدوارم بازم برگرده جاش تو اس اس خالیه خیلی پژمان جووونم عشقمم زود رفتی کاش بازم بودی مدافعی بی نظیر لحظه ها بی تو سکوت شدند صفحه فرهادم عکسهاش وهمه چی رو دیدم نفسم کولاک کرده عشقمممممممممممممم تموم زندگیم فداش

فرهادمجیدی سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 09:36 http://malekesteghlalsabet2.blogfa.com

وبت عالیه کیف کردم خواسی به وب من نیز سر بزن راسی میدونستی یه فیلم جدید دارن میسازند به اسم ورود لنگی ها به آسیا ممنوع

سلام دوست عزیز منم به وبت سر زدم فرهاد مجیدی با حال بودش از این به بعد همیشه بهت سر می زنم ایشالله حالا که منتظری رفت حداقل جام قهرمانی رو بالا سرمون ببریم تو آسیا و فرهاد جوووووووووووووونم عشقم کولاک کنه به امید اون روز فرهادم عشقم دلم براش تنگیده خیلی

kamyab چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 16:22 http://kamyabparker.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری،موضوع وبلاگ منم فرهاد مجیدیه،باتبادل لینک موافقی؟

محدثه یکشنبه 19 خرداد 1392 ساعت 11:16 http://www.lpneihldkdi.blogfa.com

سلام وب زیبایی دارید من چون طرفدار فرهاد مجیدی ام لینکتون کردم.fi lk il sv fckdn

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد

ممکن است آدرس وبلاگ را اشتباه وارد کرده باشید و یا وبلاگ حذف شده باشد

Blog not found

ستاره رضایی جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 13:27

تسلیت بهش میگم دورادور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد