وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آدرس تنها صفحه شخصی فرهاد مجیدی در اینستاگرام !

هدیه سایت گل به هواداران استقلال :

آدرس تنها صفحه شخصی فرهاد مجیدی در اینستاگرام ! /

شماره 7 در فیسبوک عضو نیست

فرهاد مجیدی به سایت گل اعلام کرد تنها صفحه شخصی او در اینترنت در اینستاگرام است و به این آدرس : FARHADDDDDDD



کاپیتان استقلال و مرد محبوب آبی ها به خبرنگار سایت گل تاکید کرد که او هرگز عضو فیسبوک نبوده و صفحه ای هم ندارد و تمامی صفحاتی که با نام او به وجود آمده ، تقلبی است !
 .طبق اعلام رسمی کاپیتان استقلال ، تنها صفحه شخصی فرهاد که توسط خودش مدیریت می شود در اینستاگرام وجود دارد . صفحه ای که آدرس آن هم خاص فرهاد است. شما برای پیدا کردن این صفحه باید اسم زیر را سرچ کنید :
FARHADDDDDDD
اینجا حرف آخر اسم فرهاد هفت مرتبه تکرار شده که نشانی از شماره پیراهن این بازیکن است . در این صفحه تقریبا هر روز تصاویری از فرهاد منتشر می شود .
اینستاگرام ، یک سرویس مرتبط با عکاسی توسط آیفون و آیپد و غیره است که به سرعت در طی این دو سال محبوب شد و امروز به عنوان یک سرویس مخصوص شناخته می‌شود

نظرات 23 + ارسال نظر

سلام نفسمممممممممممم عشقمممممممممممممم من رفتم دیدم هیچ کار نمیشه چه جوری میشه توش عضو شد خدا عالمه عشقممممممممم هیچ جا نیست نفسمممممممممممم بهترینه تو هر بازی حالا از الشباب گرفته تا هر بازی زلزله آسیا خوش می درخشی ممنون فرهادم که هدیه دادی گلم حمایت حمایت از عشقممممممممممممم تا ابد 77777777777 بازم سالگرد ناصر خان تسلیت من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی آبی ولی با خفت وخواری پی شبنم نمی گردم

عاشقی در کوچه ها گم شده بود شاید اسیر مردم شده بود فرهادم اوج غیرت که جام یه بار به دستتتتتتتتتتتتت خورد عشقمممممممم هیچ وقت به خاطر پول نیومد اس اس به خاطر هوادارانش اومدفرهادم عشقمممممممممممممممممم بی تو چه کنم 1 ماه ونیم بسی زیاد است ندیدن
روی ماه تو می دانم دل بیقرارم به زودی از جا کنده می شود کاش لیگ تعطیل
نبود حمایت از الکاپیتانو تا بی نهایت 777777777777777777

میلاد حیدری جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 02:14 http://PC-TODAY.IR

دوستان سلام

اینستاگرام یک سرویس مخصوص گوشی های موبایل نظیر اپل و ... ولی اگر بخواهید در کامیپوتر از آن استفاده کنید با از یک نرم افزار شبیه ساز خیلی رایگان هم هست استفاده کنید

اسم این نرم افزار BlueStacks نام داره که می تونید از آدرس زیر اون رو دانلود کنید پس دانلود می توانید نرم افزار اینستاگرام رو دانلود کنید و روش نصب کنید به همین راحتی

سر جمع 10 دقیقه بیشتر وقتتون رو نمیگیره . اینستاگرام رو هر کی کار کرده عاشقش شده شما هم میشید

http://www.bluestacks.com/

95809

ممنون از راهنماییت آقا میلاد

naFis جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 10:26 http://blue2011.blogfa.com

سلام
آپم حتما بیا

بهار جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 17:45 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

مرسی داداش میلادخیلی گلی وااااااااااااااااااااااااااااااااای داشتم دق میکردم ک بلدنیستم برم تواین سایت واقعاممنون واااااااااااااااااااااااااااااای خدایاشکرت

[ بدون نام ] جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 18:21

سلام میشه بگید از تو سایت اینستاگرام از کجا باید اینستال کنیم؟؟؟

اسمان ابی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 19:11

داداش امیرعلی اینجایی یه سوال داشتم؟

اسمان ابی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 19:12

اون عکسایی که تو صفحه شخصی فرهاد بود اون جوابو رو خود فرهاد داده؟

آره کلا اون صفحه رو خود فرهاد مدیریت میکنه

سلام میلاد امام علی ع و روز پدر برا فرهادم عشقممممممممم مبارک باشه ممنون داداش میلاد پس خود فرهادممدیریت می کنه عالیه من نگاه کردم دانلود کردم عجیب غریب بود گیج شدم باید بازم ببینم چه مدلیه نمی دونم ای اون قدردلم برا عشقمممممممممم تنگ شده چه خوشحال شدم خودش جواب میده این که عالیه عشقممممممممممممم دوستدارم همیشه بهترینها مال توئه چه صفحه جالبی فرهادم عاشقتممممممممممممممممم

سلام سوال منم اینستاله جای عجیب غریبی هستش مثل اسمش عجیبه چیزهای نامربوط میاره فکر کنم برا کامپیوتر جواب نده البته مطمئنم چون آدم سر در نمیاره من که گیج شدم امیر علی میشه تو توضیح بدی به این راحتی ها هم نبودش ثبت نامش مرسی

سلام صفحه برا گوشی هاست نه براکامپیوتر

پیچیده شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:20

بچه ها شما ها که رفتین کاپیتان ایمیلشو گذاشته
کسی میدونه؟؟؟
همه دارن میرن

بهار شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:55 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

بچه هاکی بلده خب ماهم دوس داریم بریم توسایت عشقمون تروخدایکی راهنمایی کنه...

بهار شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:56 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

فقط مال گوشی های اپل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/مثلانمیشه رونوکیانصب کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نرم افزارش روی اپل و آندروید جواب میده

بهار شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 12:58 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

عاقاخب یکی جواب بده مردم اه

مهتاب شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 13:26

میشه بیشتر توضیح بدین ؟؟ این نرم افزارو باید از کدوم سایت دانلود کنیم ؟؟؟؟؟؟؟ البته من امتحان کردم نشد

http://instagram.com/

آسمان آبی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 13:47

بابا این نرم افزارو اینجور چیزا چیه؟ من که سر در نمیارم........... خود من با کامپیوتر بدون هیچ نرم افزاری کلمه FARHADDDDDDD ر سرچ کردم وارد شدم.......... من که نمیفهمم شما ها چی میگید ولی خداییش چه عکسایی بود اونجا حسوووووووووووووووودی

سلام فرهادم عشقمممممممممم صفحه اش باز نمیشه منم دیدم عکسهاشو ناز بودش اما نمیشه ثبت نام کرد تازشم من دانلود کردم دانلودش برا گوشیها هست برای کامپیوتر نمیشه لب تابم نمیشه فقط اپل میشه خودشم گوشی آیفون فرهادم عشقممممممممممممممممممممممممممممممممم نفسمممممممممممممممممممممممم بهترینه اینیستاگرام نمی خوایم چرا تو فیس نیست ای خدا

نه من نمی خوام ای خدا اااااا من نمی خوام یه کمک کنه ثبت نام کنیم چه کار کنیم من دلم برااااا فرهادم عشقمممممممممممممممم تنگیده کس که عکسها رو ندیده حسودی کنه

آسمان آبی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:23

واقعا برا اونایی که به فرهاد تهمت زدند متاسفم............. اهای اونایی که به فرهاد تهمت زدید و گفتید نرفته سرخاک ناصر حجازی........ باید تو اون دنیا جواب این تهمتا رو بدید چون فرهاد با مادرش رفته سر خاک عکساشم تو صفحه شخصی فرهاد هست................... افرین و هزاران افرین بر کاپیتان بی نظیر و بی ریای ما استقلالیها

آسمان ابی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:29

وایی چقدر ذوق کردم مادر فرهادو دیدم واقعا دستش درد نکنه یه همچین پسری رو تربیت کرده خدایا ممنون که فرهادو افریدی خدایا من فدات شم خدااااااااااااااااااااااااایا خیلی دوستت اارم

saeid شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 17:50

آیا میدانستید فرهاد مجیدی قبل ازعلی کریمی به تیم ملی دعوت شده؟

آیا میدانستید آن موقع که فرهاد درراپید وین مقابل آاس رم و بایرنمونیخ بازی میکردعلی کریمی در فتح تهران بود؟

آیا میدانستید آن موقع که فرهاد پیراهن تیم ملی بودو مقابل استرالیا به بازی رفت علی کریمی داشت واسه فتح تهران بازی میکرد؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی بازیکن مورد علاقه فابیو کاپلو بود؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی آنموقع که بهترین بازیکن لیگ شد در، علی کریمی ساله 79 بهترین بازیکن دسته یک شد؟!

آیا میدانستید علی کریمی به خاطر پول پرسپولیس رو ول کردو به استیل آذین رفت؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی گفته بود به در ایران پیراهن هیچ تیمی غیر از استقلال به تنم نمیرود؟

آیا میدانستید علی 6 سال در عربستان بازی کرده؟؟

آن موقع که فرهاد پیراهنش را بعد ازگلزنی بالا زد و عکس شیخ عرب بود واسه چی بوده؟ آن روز به دلیل تولد شیخ عرب هر بازیکنی زیرپیراهن خود عکس شیخرو داشت که قرار شدوقتی گل زد اون عکسرو نشون بده.

آیا میدانستید علی کریمی وقتی به بایرن رفت در طول یکسال و نیم فقط 8بازی به صورت ذخیره بازی کرد؟

آیا میدانستیدفرهاد مجیدی وقتی به راپید وین رفت بازیکن ترکیب اصلی بود؟

آیا میدانستید علیکریمی بدترین خریدتاریخ بایرن شده است؟

آیا میدانستید باهمه این هاهواداران پرسپولیس او را اسطوره مینامند و اورا

[ بدون نام ] شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 18:35

آسمان آبی جون میشه بگی کجا سرچ کردی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد