وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دانلود ویدئوی جشن قهرمانی اسقلال در لیگ برتر 91-92

دانلود ویدئوی جشن قهرمانی اسقلال در لیگ برتر 91-92

سلام دوستان

میتونید ویدئوی جشن قهرمانی استقلال رو از لینک زیر دانلود کنید.

میخواستم ویدئو رو خودم آپدیت کنم و لینکش اختصاصیه همین وبلاگ باشه اما متاسفانه با این سرعت اینترنت نشد و مجبور شدم لینکش رو از یه سایت دیگه واستون بزارم.


دانلود




نظرات 25 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 20:53

سلام مانع ندارره امیر علی مرسی همینم خوبه دستتدرد نکنه خبربرترین شدن فرهادم عشقمممم رو به عنوان بازیکن برتر ماه آوریل شده رو هم بزار تا چشم خودخواهان دربیادش الهی فرهادممممممممم عشقمممممممممم مبارک همه دوستدارانش فرهادم به عنوان بهتزین مهاجم چپ انتخاب شده حمایت حمایت از عشقممممممم فرهادم الکاپیتانو تا بی نهایت

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 20:56

سلام فرهادم ایشالله فردا هم گل بزنه تا کولاک بشه و چشم کله مرغی در بیادش الهی تقدیم به عشقم : عشقممممممممممممم فرهادممممممممممممممم دوستتدارم در یک نگاه در یک لحظه نه دروغ بود سالهاست که عاشقت هستم دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتدارم نفسمممممممممممم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 21:16

فرهادم عشقمممممممممممممممم فدات بشم الهی عاشقتم تک نیلوفر آبی من بمیرم برات فدای خنده هات بخند تا زندگی من شیرین بشه نفسسسسسسسس فرهادم عاشقانه ها از توست گلم فرهادمممممممم با هرعکسی از جام بالا بردنت یا شوق تو سیر نمی شوم می خوام چشماتو آره همه دنیاتو فرهادم نفسممممممممم روز چهارشنبه هم ایشالله گل می زنی نفسم عاشقتممممممممممم حمایت از تو تا ابد 7777777777777

مجتبی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 09:27 http://www.motaass.blogfa.com

سلام
خیلی نامردی ها !!!!!
منو لینک نکردی؟؟؟؟
دلخور شدم شدید

REZA چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 12:29

به امید برد امشب الـــشباب

REZA چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 12:30

منظورم اینه که استقلال ببره ها

saeid چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 13:08

سلام به همگی من تاجایی که میدونم فرهاد جامهای زیادی بالای سر برده واز این جهت بازیکنه خیلی بزرکی هستش ولی این جام با این جشن باشکوه بدونه فرهاد خیلی کم لطف میشد و باید به گم اگر فرهاد نبود این همه تماشاگر برای جشن به استادیوم نمیومدن ولی نباید از حق گذشت که اگر امیر خان هم نبود مطمئن باشید این جام بالایه سر فرهاد نمیرفت و استقلال قهرمان نمیشد.

saeid چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 13:17

این یه واقییت همه میدونیم تمامی این سه قهرمانی در استقلال تو لیگ برتر فقط به فقط با مربی گری امیر خان بوده پس خاهشا توهین نکنید چون شادی و فخر فروشی مابه لنگیا با قلعه نوعی تداوم خواهد داشت پس خاهشا از مربی موفق خودتون حمایت کنید و مطمئن باشید امیر خان رابطه خوبی با فرهاد داره و امسال تو نست با درایت خودش و همت فرهاد دوباره فرهاد و احیاکنه و ما دیدیم که کمی تو این موضوع عجله کردیم .

saeid چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 21:53

همگی دیدید که امیر خان به موقع لز فرهاد 90 دقیقه استفاده کرد یادتون هست که گفتم صبر کنید و عجولانه مربی تیم و نکوبید .

sina چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 22:19

هورا دمت گرم داش فرهاد گل خیلی با غیرت بازی کرد
بعد از این که گل اول رو خوردیم زدن گل بعد خیلی دشوار بود
که فرهاد با دریپل های عالیش موقعیت رو برای ساموئل
فراهم کرد و خودش هم یک گل زیبا زد خاک تو سر تیم ملی
که چنین مهر ه ای رو دعوت نمی کنه

sina چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 22:21

یک تشکر ویژه هم از طرفداران تیم العین داریم که اومده
بودن الشباب رو تشویق کنن ولی به جاش فرهاد رو تشویق
کردند یک خسته نباشید هم به همه بازیکنان و کادر فنی

نفس چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 22:23 http://www.hamsafareraz.blogfa.com

سلام اول گل زدن فرهاد وبعد برد استقلال را تبریک میگم.

sina چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 22:25

عشق فقط یک کلام فرهاد(ع)
تو کابوس تموم لنگیایی تو محبوب دل ما تاجیایی
تو هستی سرور کریمی و دایی
گلم فرهاد مجیدی

REZA چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 ساعت 23:08

این برد رو به همه ی ایرانی ها مخصوصا استقــــــــــــلالی ها تبریک میگم با تشکر از همه ی بازیکنای باغیرت استقلال عزیزمون و امیر و کادر فنی
اقا سعید گذشته ها گذشته لیگ رو قهرمان شدیم تموم شد الان به فکر قهرمانی اسیا باش.

مجتبی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 09:40 http://www.motaass.blogfa.com

سلام جمالی
چطوری داداش؟؟؟؟؟
برد شیرین اس اس رو برابر عربای بی شرف بهت تبریک می گم
استقلال با این برد تن شرقیارو لرزوند
این اس اس منه دوسش دارم خیلی زیاد قهرمانی بهش میاد
آپم

محمد مهدی سپاهانی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 13:06

مرگ بر فرهاد و استقلال

sina پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 14:03

محمد مهدی سپاهانی مرگ بر تو وطن فروش و تمامی
سپاهانی های بی بوته داشتی می سوختی اومدی
این رو گفتی به جای این کارا برو تحقیق کن ببین بابات
کی بوده یا الان مامانت کجاست

saeid پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 19:21

سلام به همگی ، من نمیدونم چرا وقتی تیم استقلال میبازه انقدر نظرات و هجمه انتقادات به تیم و کادرش زیاد میشه ولی حالا که تیم داره روزبه روز بهترمیشه و تو آسیا میدرخشه انقدر نظرات کمه ولی بازم استقلال بزرگ و با تمام هواداران واقعیش عشقست .

saeid پنج‌شنبه 26 اردیبهشت 1392 ساعت 19:25

راستی بنظر من این عکس یکی از زیباترین و به یادمانترین عکسی میشه که فرهاد عزیزمون تا الان داشته ، واقعا غرور آفرین وباشکوه . البته انشاءالله تا بالابردن کاپ قهرمانی آسیا .

بهار شنبه 28 اردیبهشت 1392 ساعت 11:05 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

داداش مرسی خیلی خیلی گلی..........

من؟؟!!

مهرداد سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1392 ساعت 19:40 http://http://farhadmam.blogfa.com/

خیلی خوبه وبت لینکت کردم لینکم کن

فاطمه دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 14:32 http://myfavoritesfs.blogfa.com

سلام ممنون که سرزدی وبه تو هم عالیه

مهدی یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 16:30

سلام دوست گرامی.من از 900کیلومتر دورتراز شما توی یه روستای کوچیک براتون ایمیل میزنم.میخواستم بگم پسرعموی من متاسفانه سرطان داره.وداره آخرین روزهای عمرشوبا شیمی درمانی میگذرونه.اون هم خیلی آقا جواد نکنونام را دوس داره.هم عشقش استقلاله.ازوقتی شنیده قراره جواد از اس اس بره خیلی ناراحته.توراخدا شما که امکان دیدار آقا جواد را داریدبهش بگید ازاستقلال نره.هرچند بعضی ها مخالف باشن.ولی به کوری چشم مغرضان توی استقلال بمونه.ازباشگاه هم بخواین شرایط موندنشو فراهم کنه.منم قول شرف میدم توی گرمی کار درمزرعه با دستای پینه بسته واستون دعا کنم.راستی ی بازیکن هم هست که اگه استقلال جذبش کنه خیلی موثر وخوبه.اسمش مصطفی شجاعی.مهاجم مس کرمانه.واقعا عالیه.اونم اگه ممکنه به امیرخان پیشنهادشو بدین.خیلی دوستتون دارم.مهدی[گل]

مهدی یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 16:30

سلام دوست گرامی.من از 900کیلومتر دورتراز شما توی یه روستای کوچیک براتون ایمیل میزنم.میخواستم بگم پسرعموی من متاسفانه سرطان داره.وداره آخرین روزهای عمرشوبا شیمی درمانی میگذرونه.اون هم خیلی آقا جواد نکنونام را دوس داره.هم عشقش استقلاله.ازوقتی شنیده قراره جواد از اس اس بره خیلی ناراحته.توراخدا شما که امکان دیدار آقا جواد را داریدبهش بگید ازاستقلال نره.هرچند بعضی ها مخالف باشن.ولی به کوری چشم مغرضان توی استقلال بمونه.ازباشگاه هم بخواین شرایط موندنشو فراهم کنه.منم قول شرف میدم توی گرمی کار درمزرعه با دستای پینه بسته واستون دعا کنم.راستی ی بازیکن هم هست که اگه استقلال جذبش کنه خیلی موثر وخوبه.اسمش مصطفی شجاعی.مهاجم مس کرمانه.واقعا عالیه.اونم اگه ممکنه به امیرخان پیشنهادشو بدین.خیلی دوستتون دارم.مهدی[گل]

zahed چهارشنبه 12 تیر 1392 ساعت 16:15 http://ajayeb1.blogfa.com

سلام امیر علی جان من بخواطر این که پیچ رنکم تو گوگل بالا بره تمام لینک هامو حذف کردم از تو هم میخوام اسم عجایب یگانه رو از لینک هات حذف کنی که به من کمک کرده باشی خیلی خیلی ممنونم....دوستت دارم هم تیمی من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد