وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جام در دستان فرهاد...

جام در دستان فرهاد...






نظرات 32 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 22:38

سلام فرهادم عشقممممممممممممم امروز کو.لاک بودش نفسم بهش ندادن زیاد جام بگردونه عشقممممممممم بعد ناراحت بود بمیرم براش الهیییییییییییی جام در دستان عشقممممممممممممممم آرام گرفت تک نیلوفر آبی عکسهاش ناز افتاده جیگر دلم کولاکه نفسمممممممممممممم بهترین وبرترین بازی کن جهان هوراااااااااااااااااا فرهادم عشقم الکاپیتانو جامم بهش میاد گلهاشم نرفت تو دروازه فداش بشم الهی دنبال خوشحال کردن هوادار بود تنها کسی که با جون ودل بازی کرد به افتخار فرهادم عشقممممممممممممممم 777777777777777

نفس جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 22:42 http://www.hamsafareraz.blogfa.com

من خیلی خوشحالم وبه همه تبریک میگم. ولی از این که فرهاد خداحافظی کنه و بره وفصل بعد نباشه خیلی می ترسم وناراحتم.

مرضیه جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 22:49

ازخوشحالی دارم میمیرم شادی فرزادوحنیف بی نظیربود.

مرضیه جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 22:51

لطفاعکسای فرزادوبزارید.

REZA جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 23:11

بچه ها جاتون خالی خیلی حال داد.

77777777777777777فرهاد 4444444444444444 جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 23:38

واقعا عالی بود با تو اسیا هم فرهاد جام ببر بالای سر

sina جمعه 20 اردیبهشت 1392 ساعت 23:49

فرهاد عاشقتم خوشحالم که تو جشن خوشحالیتو دیدم

sina شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 00:14

حالا دیدید کی با معرفته فرهاد یا اون امیر تازه به دوران رسیده به درک که نمیای تو جشن قهرمانی خیلی هم
خوشحال شدیم

sina شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 00:16

عشق فقط یک کلام فرهاد (ع)
دوست دارم هر طور شده یک روز ببینمت دلاور مرد ابی

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 01:27

فرهادم عشقمممممممممممم تو تک نیلوفر آبی من آمدی وزیبا درخشیدی همچون مرواریدی در صدف عاشقانه ها با تو تکمیل شد وقتی جام را بالا بردی نفسمممممممممممم زندگی یافتم وقتی جام بالا بدی ستاره سوم با تو عشقممممممم دوستتتدارم استاد تک به تکهای جهان با آمدنت خورشید شدی و بر دل عاشقم تابیدی امشب خوشحالام برای تو با یاد تو از عشق تو سیرابم دوستتتتتدارم .............

بهار شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 09:34

داداش امیرعلی میشه دانلودجشن قهرمانی روبزاری تووبت.خواهش میکنم دیشب مامانم نذاشت جشن وببینم اینقدگریه کردم قلبم دردگرفت تروخداراستی تبریک فرهادواقعاعالی بودعاشقتــــــــــــــــــــــــــــم

باشه ایشالا سعی می کنم بزارم به زودی.

نازنین شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 10:37

دیروز چون خیالشون راحت بودقشنگ بازینکردن وهمینطور خیلی جشن قشنگی بوداما خداییش آقا فرهاد خیلی تلاش کرد وقشنگ بازی کرد.

نازنین شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 10:44

دیروز چون خیالشون از بازی راحت بودقشنگ بازینکردن وهمینطور چون بازی هیجان نداشت جشن قشنگی نداشتن اما خداییش آقا فرهاد خیلی تلاش کرد وقشنگ بازی کرد.

فرهاد مجیدی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 13:10 http://malekesteghlalsabet2.blogfa.com

وب خوبی دارید . خواهشمند است همت گمارده وبه وب من به آدرس malekesteghlalsabet2.blogfa.com که مخصوص استقلالی هاست سربزنید.

اسمان ابی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 14:06

بچه ها من خودم طرفدار فرهادم ولی قلعه نوعی رفته بود نماز بخونه خواهش میکنم چیزی بهش نگید هیچی مهمتر از نماز اول وقت نیست خداییش بازیکنا استقلال با اعتقادند همین اعتقادات بود که به اینجا رسوندمون

اسمان ابی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 14:29

بهار خانم تو باید خانوادتو فوتبال دوستشون کنی تا خودشون بشینند پای فوتبال ......... مثل من کل خانوادمو اونقدر فوتبالی کردم که بابامو مامان بزرگم گاهی فوتبالای بیخودی رو هم نگاه میکنند گاهی بهشون خندم میگیره...... تازه اکثر بازیکنا استقلالو مامان بزرگم میشناسه هر وقت فرهاد یا سید مهدی رو نشون میده بلافاصله مامان بزرگم منو صدا میکنه

ابیدل97 شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 15:54

سلام خیلی جشن خوبی بود جای ما دخترا خالی بود البته شنیدم چند تا دختر که با تیپ پسرونه وارد ورزشگاه شده بودنو گرفتن اما دمشون گرم,ایشاااااا...... جشن قهرمانی اسیا با کاپیتان فرهاد عشششششق

ابیدل97 شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 16:09

اسمان ابی کدوم مدرسه میری

هستی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 19:33

سلام فرهادی هــــــــــــا

مبارکــــــــــــــــــــــــــــــه

به آرزومون رســـــــــــیدیم

جـــام چه جلایــــــی داشت تو دستای فرهــــ7ـــــاد مقدس

خدایا شکرتـــــــــــــــــــــــــــ

هستی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 19:35

امیرعلی تبریکـــــــــــــــــ ویژه داداش

فکر کنم این اولین و البته قشنگ ترین پستی باشه که از اولین روز تاسیس این وب تا الان کار کردی...مبارک باشه داداش

مــــــــــــــــــــــرسی و همچنین

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 19:59

فرهادم عشقمممممممممممممممم فدات بشم الهی عاشقتم تک نیلوفر آبی من بمیرم برات فدای خنده هات بخند تا زندگی من شیرین بشه نفسسسسسسسس فرهادم عاشقانه ها از توست گلم فرهادمممممممم با هرعکسی از جام بالا بردنت یا شوق تو سیر نمی شوم می خوام چشماتو آره همه دنیاتو فرهادم نفسممممممممم روز چهارشنبه هم ایشالله گل می زنی نفسم عاشقتممممممممممم حمایت از تو تا ابد 7777777777777

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 22:12

نفس در نفس دلم گرفته است از نامردمی ها عشقم کاش تو را می توانستم ببینم از نزدیک فاصله ها را پس کنار بگذار با من همسفر شو فرهادمممممممم عشقممممممممم کاش می تونستمت یه بار ببینم تو رو عاشقتمممممممممممممممم فرهادمممممممممممم

اسمان ابی شنبه 21 اردیبهشت 1392 ساعت 22:36

ابیدل من مدرسه نمیرم یعنی مدرسم تموم شده شما کجای اصفهانید؟ ما به فروشگاه رفاه نزدیکیم

اسمان ابی یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 15:34

فیلم قهرمانی رو تا حالا 4-5 بار دیدم هر دفعه میبینم جذابیتش بیشتر میشه برام تا حالا تقریبا ده تا از حاشیه ها قهرمانی رو از شبکه های مختلف ضبط کردم خیلی جذابه....

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 ساعت 15:35

بچه ها شب قهرمانی به فرزاد حاتمی دقت میکردید ؟ هیلی با مزست........ داشت میرقصید

اسمان ابی دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 14:44

سلام داداش یه عکس ناناز از فرهادو دخترش تو کانون هواداران استقلال زدند سریع بذار تو وبلاگت فکر کنم من اولین نفری بودم که عکسو دیدم اینقدر نازه

لطفا لینک بده!

اسمان ابی دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 14:51

وای هم فرهاد هم دخترش اینقدر نازند دردو بلاشون تو جونه هرچی لنگی که دشمنه فرهاده ماشالله ماشالله برم یه اسپند براشون دود کنم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 21:09

http://tarheman77.blogfa.com/

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 ساعت 21:12

سلام فرهادم عشقمممممممم امروز تمرین شادابی داشته اون آدرس سایت اشتباهی نوشتم غلطه کلا وب خودم به زودی آدرسشو میذارم اون عکس فرهادم عشقمممممممممم خیلی نازه منم دیدم دوست عزیز آسمان آبی فرهادم ایشالله چهارشنبه گل می زنه وکولاک می کنه عشقم فرهادم بخند زندگی ام با خنده هایت کامل می شود عشقممممممممم دوستتتدارم

sina سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 14:30

خبر خوش کاپیتان محبوبمان بازیکن منتخب ماه اوریل اسیا شد
این رو تو سایت گل خوندم اقا امیر علی لطفا یک پست
برای این اتفاق خجسته بذار
خاک تو سر تیم ملی که همچین طلایی رو داره از دست
می ده

الناز سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 17:56

اقا سینا امیر خان حق داشتن نیان
این همه توهین کردن بهشون اوایل فصل
این همه زحمت کشیدن کسی قدر ندونس وازشون تشکر نکرد
حق داشت نیاد

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1392 ساعت 19:50

سلام فرهادم عشقممممممممممم به عنوان برترین باتزیکن ومهاجم ماه آوریل انتخاب شدش مبارکه خیلی هم مبارکه کله مرغی آشغال چه می فهمه این جور چیزها رو همش بلده فرهادم واذیت کنه عشقم رو وکم بهش بازی بده امیر علی لینک نمی خوادش تا چند روز پیش تو سایت استقلال بود بر داشتن لینکشو قدیمی شد ولش کن برترین بازیکن ماه آوریل و بزار عشقممممممممممم ایشالله فردا هم گل می زنه عاشقشمممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد