وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی:منتظر 100 هزار استقلالی هستیم / اهوازی ها سنگ تمام گذاشتند

مجیدی:منتظر 100 هزار استقلالی هستیم / اهوازی ها سنگ تمام گذاشتند

مروز یک استقبال کم‌نظیر از هواداران پرشور هواداران استقلال در اهواز دیدم و تاکنون در طول دوران حرفه‌ای خود این گونه استقبالی را ندیده بودم.



فرهاد مجیدی در حالی که در اتوبوس استقلالی‌ها مشغول پاسخ دادن به ابراز علاقه‌ی هواداران پرشور استقلال در اهواز بود، در مصاحبه‌ای کوتاه با سایت گل گفت :

امروز یک استقبال کم‌نظیر از هواداران پرشور هواداران استقلال در اهواز دیدم و تاکنون در طول دوران حرفه‌ای خود این گونه استقبالی را ندیده بودم. اهوازی‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند.

امیدوارم روز جمعه نیز 100 هزار تماشاگر پرشور را در ورزشگاه آزادی ببینم و در حضور این هواداران که نماینده‌ی میلیون‌ها هواداری که جای آن‌ها در ورزشگاه آزادی نخواهد بود، جشن قهرمانی باشکوهی را برگزار کنیم.

امروز مجیدی پایه‌گذار تک گل استقلال برابر فولاد خوزستان بود و او بود که پنالتی را از مهدی امیرآبادی گرفت و شاید باید مجیدی را بهترین خرید نیم‌فصل لیگ بدانیم که بازی‌های تاثیرگذاری را برای قلعه‌نوئی انجام داد.

نظرات 23 + ارسال نظر
اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:57

سلام سلام صدتا سلام....... خدایا شکرت

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 22:59

پس کجایید بچه ها لالا لای لای لای لای لای استقلال قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها استقلالی قهرمان میشه استقلال قهرمان میشه

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:00

دست دست دست دست هو هو هو هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:01

ای لنگیو سپاهانیو تراکتور تسلیت تسلیت

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:02

اقا اینقدر ذوق دارم میخوام تو کل این صفحه کامنت بذارم هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا........... لنگیا اتیش بگیرند.......... صدا لنگیا نمیاد

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:04

سپاهانیا هر چقدرم از این به بعد قهرمانی بیارن نمیتونند اون نتیجه خفت باری رو که برابر الاهلی به دست اوردنو لاپوشونی کنند ............یه کم فکر کن..... خیلیه ها. تو بازی رفت و برگشت 8 گل خورده از عربا

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:06

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدایا دوستت دارم شکرت که ما قهرمان لیگ برتر شدیم و به مرحله بعد لیگ اسیا صعود کردیم خدایا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:08

واقعا نمیدونم خدا رو چه طوری شکر کنم...................... خدایا ممنون که ما رو شاد کردی......................برو بچ پس کجایید امشب شب شادی و پایکوبیه..............

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:09

ای لنگیه دلاور تسلیت تسلیت

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:11

اقا منم دلم میخواد برم بیرون با بقیه استقلالیا شادی کنم ولی ما اصفهانیم هرچی سپاهانیه ریخته تو شهر...................

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:13

بچه ها به عنوان یه دوست از من این حرفو قبول کنید تو هر شادی به یاد امام زمان هم باشید که اون لحظه اماممون تو چه حالیه و این شادی کردنامون باعث غافل شدن از یاد خدا و اماممون نباشه چون من اعتقادم اینه این قهرمانی با همین یا علی مدد گفتنامون به دست اومد

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:16

بچه ها چند وقته یه چیزی از فرهاد شنیدم واقعا ناراحتش شدم گاهی فرهادو میبینم میخوام گریه کنم میخوام ازتون بپرسم ولی پیش خودم میگم شاید فرهاد راضی نباشه البته شاید خودتونم بدونید این ماجرا رو

میشه بگی چه موضوعی؟؟؟
اگه دوس داشتی آی دیمو ادد کن و بهم بگو:
farhadmajidi7

فرشته یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:37

خدایا ممنون که فرهادمو مثل همیشه سربلند کردی- شایعه درباره ی فرهاد زیاده آسمان آبی اگر شبهه ای راجع به کاپیتان برات پیش اومده بیا این وب واسم کامنت بذارم کامل و با دلیل واست توضیح می دم باشه گلم؟
اینم آدرس:haftss.blogfa.com

اسمان ابی یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 23:41

باشه عزیزم میام یا امشب میام یا فردا فرشته خانم

اسمان ابی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 00:01

فرشته من اومدم ولی نویسنده ها وبلاگ خیلی بودن کامنتا رو همتون میخونید یا فقط خودت میخونیشون؟

محمد دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 09:47 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

گروهبانه قهرمان===مبارک داوران
فوتبال پاکم آرزوست

مجتبی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 10:45 http://www.motaass.blogfa.com

سلام دوست من
روز قهرمانی تاج کبیر با روز بی عرضه گی لنگیا همزمان شد

قهرمانی مبارک هواداران
افتخاری دیگر
تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل داش فرهاد مجیدی
به افتخارش

saeid دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 12:52

محمد لنگی من از همون اول که تو اومدی تو این وب فهمیدم از وان لنگیایه احمق و کثیفی ولی از دیشب تا الان بویه سوختپگیتون داره ایران و ور میداره ولی شما لنگیا خیلی پروتر از این حرفایید ، ولی من از همین جا به همه آبی دلان قهرمانیه غرور آفرین تبریک میگم .

حسام دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 13:45

فرهاد باید تا پایان جام باشگاه های آسیا بمونه در تیم و بعد خداحافظی کنه

REZA دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 13:53

منم به نوبه ی خودم این قهـــــــــــــــــــرمانی رو به همه ی اسمونیا تبریک میگم
ان شاالله بریم برای ستاره سوم.
داداش فرهاد ما که میایم.
وعده ما استقلالی ها استـــــــــــــادیوم آزادی برای جشــــــــــــــــــــن قهرمانی

هستی دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 17:42

راسته فرهاد جمعه خدافظی میکنه؟

فرشته چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 ساعت 09:19

کامنتا رو من می خونم و تائید میکنم خیالت راحت

ابراهیم بیت حردان دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 00:06 http://www.online909.blogfa.com

www.online909.blogfa.com
خدمات رایانه و فروشگاه انلاین909 برترین عرضه کننده محصولات اصل و معتبر رایانه در ایران
این فروشگاه عرضه کننده انواع قطعات رایانه ،نرم افزار ، بازیهای رایانه ای و بازیهای اتاری نیز میباشد.
ایمیل:ebrahimasadi30@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد