وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خوشحالیم!!!

سلام

بله دیگه! خوشحالیم تو آزادی با تیم 10 نفره سپاهان اونم با گل بخودیه یار حریف مساوی کردم!!!!!


آخه آقای قلعه نوعی خودت آدمو مجبور می کنی...

آخه شما که ادعات میشه خیلی کاربلدی! شما که خیلی با تجربه ای! شما که خیلی پر افتخاری!

یه مربیه با تجربه تو دقیقه 74، در حالی که داره میبینه فرهاد با چه تعصبی داره بازی میکنه، موسوی جوون و کم تجربه رو 90 دقیقه نگه میداره که اونطور دو تا کارت مفت بگیره و  اخراج شه و فرهادی که تجربش به درد همین جاها میخوره رو میکشه بیرون؟؟!!!!!



خوب خداروشکر 90 دقیقه هم که دیگه تیم تشویق شد و بعضیا تمرکزشونو از دست ندادن!!

آخه آقای جباری که میگی بقیه بازیکنا هم دارن زحمت میکشن و چرا فقط باید فرهاد تشویق شه! شما یه نگاه به خودت بنداز یه نگاه به فرهادم بنداز! ببین وقتی فرهاد تعویض میشه چیکار میکنه و شما تا حالا چه کارا که نکردی!!

فرهاد درحالی که حق داشت ناراحت باشه ولی اصلا به روی خودش نیاورد و با سرعت رفت بیرون که وقت هدر نره که حتی از بس با عجله رفت بازوبند از دستش افتاد.



فرهاد نگفت چرا باید تعویض شم و نگفت کی داره جای من میاد، فقط سریع رفت. اما شما آقای جباری! هیچوقت آبروریزیه 4سال قبلت تو عربستان وقتی تعویض شدی یادم نمیره، حالا حاشیه هایی که هر سال واسه تیم درست میکنی بماند، اما هیچ وقت اون سالیو که رفتی تو دفتر فتح الله زاده و گفتی 50 میلیون بریزین به حسابم که مذاکره کنم یادم نمیره!!!!

بله آقای جباری! شما فقط یه استعداد ذاتی تو فوتبال داری، اما بعضی چیزا رو دیگه خودت باید بدست بیاری!

نظرات 116 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:06

این خوشگله فقط به درد گی میخوره

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:15

میگم فرهاد 74 دقیقه بود هیچ غلطی نکرد اگر 90 دقیقه هم بود بازم کاری نمیکرد

من تا حالا جواب شمارو ندادم الناز خانم!
مودب باش و احترام خودتو نگه دار.
فرهد یه بزیکنه و مسئولیت تیم بر عهده جناب قلعه نوعیه!

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:24

خوب نوشتی اما قسمت جباری رو پاک کن مجتبی خیلی تلاش کرد ... مجیدی هم نباید تعویض می شد گل زدن تنها مهم نیست مهم این بود که داشت خوب و موثر بازی می کرد ... تعویض های قلعه نویی هم خیلی بد بود و کامل تیم رو فلج کرد

من منکر تلاش همیشگیه جباری واسه استقلال نیستم. حرف من چیز دیگست

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:26

الناز یعنی چی به فرهاد توهین میکنی؟ بچه ها دست از توهین و فحش دادن بردارید............. الناز واقعا تو استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟ نکنه میخوای بین استقلالیها دعوا راه بندازی؟ واقعا خودت فکر کن ببین با این حرفی که الان زدی برا خودت فحش درست نمیکنی عزیزم؟ خوب خودت بچه ها رو بر علیه خودت میکنی..... الانم خودت جرقه دعوا رو زدی. بیخیال عزیزم مهم استقلاله ................. انشالله فرهاد هم تو دو تا بازی اخر جبران میکنه. من دوست ندارم هیچکدومتون ناراحت بشید

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:27

راستی یه سوال بپرسم بهم نمیخندید؟
گلا حنیف زد یا گل به خودی بود؟

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:30

گل خود به خودی بود

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:30

من استقلالی هستم نه لنگی

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:31

گل رو محسن ایران نژاد بازیکن سپاهان زد

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:32

الناز بهتر بری کمک مامانت ظرف بشوری و خونتون رو جارو بزنی چه کار فوتبال داری؟؟؟ برو کارتون سفید برفی نگاه کن

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:38

وای چه بد.............. منو بگو چقدر جیغ کشیدم جلو خانوادم....... ما اصفهان زندگی میکنیم کل خانوادم اصفهانیند تا سپاهان گل زد من لال شده بودم تا زمانیکه استقلال گل زد من اینقدر جیغ زدم که فکر کردیم حنیف گل زد.......... به خاطر جیغهامم کلی غر شنیدم

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:39

داداش عادل اینجوری نگو ناراحت میشه هر چی باشه الناز هم استقلالیه با هم مهربون باشید

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:40

مهم اینه که گل بنام استقلال ثبت شد تو جیغتو بزن

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:42

مطمئن هستی استقلالیه ؟؟؟؟ من که بعید میدونم

منم بعید میدونم

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:46

ولی چه بد شد میتونستیم با برد نصف قهرمانی رو بدست بیاریم

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:52

هفته آینده استقلال تو اهواز بازی داره خونمون تا ورزشگاه 20 دقیقه فاصله داره حتما میرم و حمایت میکنم ش هم میرم فرودگاه با فرهاد عکس یادگاری میندازم

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:54

منظور از ش شب بود

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 22:58

عادل الان داری برنامه نود رو میبینی؟

ali سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 00:13

الناز دهنه کث یفتو ببند...

علی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 00:53 http://pesaremobarez.blogfa.com/

سلام
بنده نیز با پستی جدید در خدمتتون هستم[نیشخند]

عادل سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 01:03

اره داشتم 90 می دیدم شرمنده

عادل سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 01:05

شعار جدید استقلالی ها :
جامو نمیدیم بهتون
هاشمو میدیم بهتون

حسام سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 10:37

الناز لنگیه و پسره

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 12:19

وای که ابرومون رفت...........تیتر روزنامه البرز ورزشی نوشتن لشکر بی عرضه امیر............ انشالله با قهرمانی میتونیم دم دهن همه رو ببندیم

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 12:45

بچه ها حتما یه سری به وبلاگ علی اقا بزنید من رفتم دیدم خیلی خوب بود.... مخصوصا اون مطلب اولیه که گفته بود کارتان را برای خدا نکنید.برای خدا کار کنید

ملیکا سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 13:04

بچه ها مصاحبه قلعه رو خوندین?!!! هر چی از دهنش درومد به فرهاد گفت......
داداش عادل دمت گرم, بی زحمت از طرف ما هم فرهادو تشویق کن
الناز تو هم ببند....

محمد سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 13:53 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

آفرین برتو کاملا حرف دل هواداران را زدی
این جباری هیچ تعصبی به استقلال نداره چون یک آدم پولکی وبی تربیتی است.
نمیدونم چرا این قلعه مرغی داره از محبوبیت فرهاد آتیش میگیره!!!!

محمد سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 13:55 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

کسانی که از قلعه مرغی حمایت میکنند مطمئنم استقلالی نیستند زیرا همه هواداران از قلعه متنفرند!!!!!
جنرال شما همان کسی هست که لیست استقلال را عمدا به آسیا نفرستاد تا استقلال مثل آب خوردن حذف شود!!!!
الناز زیاد وراجی نکن

عادل سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 14:03

من بازی استقلال سپاهان تو جام حذفی ورزشگاه بودم کاش بودید و می دیدید وقتی فرهاد وارد شد چطور تشویقش می کردند باید فرهاد واقعا محبوبه قلعه مرغی هم نمیتونه فرهاد رو از مردم بگیره

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 14:19

بچه ها این تصاویر ضدلنگی رو تو وبلاگ کهکشانی دیدید؟ خیلی خنده داره حتما ببینید

ملیکا سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 14:23 http://www.mleka-musicdellealpi.blogfa.com

سلام.

http://www.8pic.ir/images/53871858850829952088.jpg

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 14:32

سلام به روی ماهت ملیکا خانم خوفی؟

میلاد سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 14:42

سلام النازمممممم

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:00

حوصلم سر رفت دو نفرتون با هم دعوا کنید من یه کم بخندم............

الناز سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:37

سلام عادل جون
من خیلی وقته کارتون دیدنم تموم شده شما پسرا هستید که مامان ذلیلید ما که نیستیم تو برو به مامانت کمک کن چیکار به فوتبال داری

الناز سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:39

من استقلالیم
علی من دهنم خیلیم تمیزه
حسام من دخترم و استقلالیم
ملیکا جون دوس دارم باز کنم
میلاد به جا نیاوردم
محمد بهت پیشنهاد میکنم به جای اومدن توی این سایت بری یکم ادب یاد بگیری

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:43

ایول دعوا شروع شد................

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 15:46

اقا ما اولین باری که اومدیم اینجا دیدیم همه دعوا میکنند اصلا راضی نبودم به این دعواها ولی الان یه کم اینجا بی روح شده با دو تا دعوای حسابی خوب میشه................ههههههههههههههههه

عاشق فرهاد سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 16:09

الناز محترمانه میگم از این جا برو...اصلا برو وبلاگ هوادارای امیر,چطوره؟ اینجا ما حوصله ی چرت و پرتای تو رو نداریم... پس محترمانه گمشو...

ابیدل97 سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 16:17

سلام واقعا وقتی دو تا هوادار استقلال سر چیزای پیش پا افتاده با هم جر و بحث می کنن از بقیه چه توقعی میشه داشت تازه اتیش بیار معرکه هم داریم اخه واقعا تو عشق هوادارا به اقا فرهاد هیچ شکی نیست ولی قلعه نوعی هم داره زحمت میکشه تو نظر دادن یه نیم نگاهی به منافع تیم هم بکنید اصل مطلب که استقلاله فراموش شده و الناز خانوم شما هم بدون که فرهاد مجیدی اسطوره ی تمام نشدنی استقلاله

الناز سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 16:19

سلام اسمان ابی به خاطر تو هم که شده دعوا میگیریم
عاشق فرهاد من دوس دارم اینجا باشم بتوچه

ملیکا سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 16:39

عاشق فرهاد انقد به النتز گیر نده, گناه داره طفلک. اینجا نیاد کجا بره!!!!!
تو که خودت میدونی اون قلعه هواداراش کجا بودن که بخوان وبلاگم داشته باشن..

الناز سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 17:06

ملیکا جون امیر خان طرفدارای زیادی داره
وب زیادیم داره

الناز خانم اومدی وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی. پس احترام خودتو نگه دار و مودب باش.
شما که میگی فرهاد هیچ غلطی نکرده!!! اگه تو برنامه های تلویزیون و اخبار نگاه کنی میبینی که جدیترین موقعیتهای استقلالو فرهاد ایجاد کرده.
ضمن اینکه فرهاد یه بازیکنه که داره با تمام وجود واسه استقلال بازی میکنه، ولی مسئولیت نتایج به عهده سرمربی تیمه

ملیکا سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 17:30

خخخخخخخخ, جوک قشنگی بود, بسی خندیدم

REZA سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:15

الناز خ ف ه شو

REZA سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:16

تو گ ه میخوری به مجیدی ت.هین میکنی ن و چ ه قلعه مرغی

REZA سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:17

اقای عادل نه امیر علی عالی نوشت در مورد مجتبی هم درست نوشت.

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:30

اقا چرا وقتی من میرم سر و کله شماها پیدا میشه؟ اصلا من اشتباه کردم با هم مهربون باشید

زینب سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:39

سلام منم به جمعتون راه میدین؟

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:39

امیر علی خان دارم از دست وبلاگت کفری میشم

چرا؟؟؟؟!!!

آسمان آبی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 18:41

به به سلام زینب خانم بله عزیزم بفرما بالا مجلس گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد