وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کاماچو: با فرهاد غذایی به نام باقالی پلو خوردیم!

کاماچو: با فرهاد غذایی به نام باقالی پلو خوردیم!

هافبک بولیویایی تیم استقلال گفت:ما باید دربرابر سپاهان بهترین بازی خود را انجام بدهیم چون با پیروزی در این مسابقه تا 70 درصد راه صعودمان هموار می شود.



*اول از همه درباره گل به گهر صحبت کن. 

من روی شوت و ضربات ایستگاهی تمرینات ویژه ای دارم.خوشحالم که توانستم از این راه به تیمم کمک کنم.

*پس از گل،بازیکنان تیم به تو چه گفتند؟ 

آنها برای من خیلی خوشحال شدند که توانستم این گل را بزنم و تبریک گفتند. 

*تا حالا چند گل برای استقلال زده ای؟ 

در 8 بازی که به میدان رفتم،3 گل زده ام.در این 8 بازی هم در اکثر مسابقات بازیکن تعویضی بودم. 

*چرا کم بازی کردی؟ 

هر بازیکنی دوست دارد در همه مسابقات بازی کند و من هم همین طور هستم اما این نظر سرمربی تیم است و من به آن احترام می گذارم.سعی می کنم خودم را در مسیر پیشرفت قرار بدهم. 

*قراردادت با استقلال چگونه است؟ 

تا ماه ژوئن قرارداد دارم. 

*آیا از تیم های دیگر پیشنهاد داری؟ 

این محرمانه است.نمی خواهم الان درباره آن حرف بزنم. 

*تو بارها به تیم ملی بولیوی دعوت شدی اما کمتر بازی می کنی و در همین دو بازی آخر مقابل آرژانیتن و کلمبیا هم روی نیمکت نشستی.علت چیست؟ 

بازی های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی بسیار سخت، دشوار و فشرده است.بولیوی هم بازیکنان بزرگی دارد که باعث می شود به من کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی برسد. 

*با این شرایط اگر باز هم به تیم ملی کشورت دعوت شوی می روی؟ 

البته.حتما. 

*در بازی با آرژانتین،آیا مسی را دیدی؟ 

بله.حتی با او صحبت هم کردم. 

*نظرت درباره شخصیت او چیست؟ 

بسیار دوست داشتنی بود و شخصیت بالایی داشت.از نظر فنی هم که مشخص است.او قابل توصیف نیست. 

*در استقلال با چه بازیکنانی نزدیک تری؟ 

ساموئل،جباری،آرش،پژمان،نکونام ، رحمتی و البته مجیدی. 

*گفتی مجیدی.بالاخره با هم شام خوردید؟ 

بله،فرهاد من را به یک رستوران دعوت کرد که نمی دانم اسمش چیست. 

*چی خوردید؟ 

غذایی به نام باقالی پلو بود که با مرغ خوردیم.خیلی خوش گذشت.به نظرم بهترین غذایی ایرانی است. 

*نظرت درباره هواداران استقلال چیست؟ 

آنها بهترین هستند.من از حضور در کنار هواداران خیلی خوشحالم.اینجا هم مثل آمریکای جنوبی ،هواداران یار دوازدهم تیم ها هستند. 

*نظرت درباره ایران چیست؟ 

مردم میهمان نواز و بسیار خوب و دوست داشتنی دارد. 

*بهترین خاطره ات از حضور در ایران چیست؟ 

آشنایی با دوستان جدید و رابطه با آنها. 

*پس از شکست مقابل الهلال چه حسی داشتی؟ 

بسیار ناراحت بودم که نتواستیم در حضور سیل هواداران به نتیجه موردنظر برسیم و آنها را خوشحال کنیم.امیدوارم در دو بازی آینده با الریان و العین این نتیجه را جبران کنیم. 

*نظرت درباره بازی با سپاهان چیست؟ 

بازی با سپاهان بسیار مشکل است.سپاهان تیمی بسیار خوب و سازمان یافته است که بازیکنان با کیفیتی دارد.ما باید دربرابر سپاهان بهترین بازی خود را انجام بدهیم چون با پیروزی در این مسابقه تا 70 درصد راه صعودمان هموار می شود.
نظرات 23 + ارسال نظر
sina یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 19:22

خوش به سعادتت

الناز یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 19:44

الان چه خوش به سعادتی داشت؟

ملیکا یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 21:06

لابد غذا خوردن با امیر قلعه مرغی سعادته!!!!

sina یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 22:02

ببخشید الناز داشت یادم می رفت بهت توجه کنم اخه بهت
قول داده بودم امیدوارم بیماریت خوب شده باشه ولی علائم
چیز دیگری رو نشون می ده

ملیکا یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 22:16

خخخخخخخخخخخخخ, دمت گرم داداش سینا, خیلی باحال اومدی

اسمان ابی دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 11:16

داداش امیرعلی لطفا یه دستی به سر و روی این وبلاگ بکش یه کم جذابترش کن... زمینه و فونتش رو تغییر بده تصاویر جدید بذار. مرسی

باشه ایشالا وقت کنم حتما

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 14:29

بچه ها خبر دارید کرانچار گفته یک امتیاز هم برای ما خوب است معلومه سپاهانیا گرخیدند......... تیتر روزنامه خبر ورزشی هم زدن حمله با فرهاد و فرزاد به سپاهان... کاش امروز صد در صد داداش فرهاد گل بزنه اقا پسرا امروز حتما برید استادیوم و از استقلال حمایت کنید 70 درصد قهرمانی تو گرو این بازیه..... به افتخار داش فرهاد............. اینم برا سپاهانیا

نگار دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 14:51

نمیشه فرهاد مارو هم دعوت کنه؟؟؟؟؟

انشالله امشب میبریم وانشالله داداش فرهـــــــــــــــــاد گل میزنه

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 15:25

اشالله با گل فرهاد میبریم تا الین الناز هم ضایع بشه
بگید اشالله . . .

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 15:26

امیر علی جووون برو تو سایت پیچک کد وبلاگ فرهاد مجیدی را بزار رو وبلاگ عالی میشه بخدا

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 16:10

گل زدن فرهاد به نفع تیمم برای همین ان شا الله که گل بزنه

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 16:12

در ضمن من هر چی سعی کردم جواب شما (سینا و ملیکا)
رو بدم گفت به دلیل بغضی کلمات نمیشه و گرنه یک جواب توپ براتون داشتم

mojtaba دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 17:34

بچه ما میریم ورزشگاه با لباس فرهاد مجیدی همه

ستاره دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 17:37

الناز بی خیال

ستاره دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 17:39

الناز جون هر کی که دوست داری بی خیال شو دست از این وبلاگ و داش فرهاد و دوستاراش بردار برو

ملیکا دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 18:06

الناز جان, کلمه وبلاگ هواداران برات مفهومه? اصن چند کلاس سواد داری!!! اینجا وبلاگ هوادارای فرهاد مجیدیه, ینی اون آدمای با فرهنگی ک فوتبالو میفهمنو میدونن استقلال مدیونه اسطوره هایی مثل حجازیو مجیدیه میان اینجا, مفهوم بود?!!!
بعید میدونم فهمیده باشی, ولی شرمنده این ساده ترین حالتی بود ک میتونستم برات توضیح بدم....

عادل دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 18:18

خبر خوش : فرهاد فیکسه
آفرین ژنرال

عاشق فرهاد دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 18:30

الناز خانوم واقعا با دیدن این همه اتفاق تو این چند سال متوجه نشدی قلعه نوعی انسان قابل احترامی نیست...!!!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 21:16

سلام خوش به حال کاماچو که با عشقم شام خورده به به وای من کشتخه شدم به زور مساوی کردیم با گل اون زردکها خاک به سرت کله مرغی چرا فرهادم عشقممممم رو 90 دقیقه بازی ندادی لعنت به تو اه اه هیچ کس هیچ کاری نمی کرد با این وضع بازی قهرمانی پر کله مرغی بی عرضه چه ترکیب مزخرفی اورده بودی میدون فرهادم عشقممممممممم رو کسی حمایت نکرد گل بزنه نفسم بمیرم برات ایشالله بازی بعدی گل می زنی حالا خوب شد مساوی شد والا من یکی که ابروم می رفت اخیش اره افرین کله مرغی که فرهادم و کشوندی بیرون افرین نه زحرمار فرهادم بمیرم براش که هی می زدنش فیکس یعنی 90 دقیقه نه اینکه ببردش بیرون کله مرغی خائن فرهادم عشقمم دوستدارم

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 21:41

سلام استقلال مساوی کرد
راستی فرهاد فیکس بود چرا گل نزد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الناز دوشنبه 26 فروردین 1392 ساعت 21:42

عاشق فرهاد امیر خان در نظر شما مورد احترام نیست اما در نظر من مورد احترامه

رویا چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 14:03

مژالناز خانوم شمایی که میگی فرهاد چرا گل نزد ... ماشاالله از بس گل میزنه و اون هم ۳ امتیازی ۱ بار که گل نزنه همه تعجب میکنن...

زهره پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 20:40 http://www.abiiiiiii.blogfa.com

نوش جونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد