وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ماجدی: منظورم درباره مجیدی در رسانه ها بد برداشت شد.

ماجدی: منظورم درباره مجیدی در رسانه ها بد برداشت شد.

سرپرست تیم استقلال گفت:منظورم درباره مجیدی در رسانه ها بد برداشت شد.



میرشاد ماجدی پس از بازی مقابل گهر درباره اینکه گفته بود بازی رفت استقلال با الهلال یک حماسه بود عنوان کرد:من منظورم این بود که باید بیشتر از آنکه به تعداد نفرات کاروان ما اشاره کنند به این برد می پرداختند که اینطور نشد و قصد دیگری نداشتم.

وی درباره بازی استقلال مقابل گهر گفت:بازی خوبی بود.دوست داشتیم هواداران حضور داشتند و از بازی و پیروزی تیم محبوب خود لذت ببرند.من قبل از بازی الهلال هم گفتم که تماشاگران بیایند و ما را تشویق کنند اما اینکه می آیند و نارنجک می زنند ناراحت کننده بود.این کار می توانست به ضرر ما تمام شود.

سرپرست تیم استقلال درباره تشویق فرهاد مجیدی خاطر نشان کرد:من شخصا مجیدی را دوست دارم .او از ستاره های استقلال است و زحمات زیادی کشیده است.منظورم درباره مجیدی در رسانه ها بد برداشت شد .گفته بودم که استقلال باید تشویق شود تا تمرکز بازیکنان بر هم نخورد.

وی درباره اظهارات محمد مایلی کهن درباره تعداد کاروان استقلال و تکمیل ورزشگاه اختصاصی این تیم گفت:نظر مایلی کهن محترم است.ساخت ورزشگاه یک کار فرهنگی است و کار خوبی است.مایلی کهن پیشکسوت است و اگر پاسخ بدهم درست نیست.اگر از خودشان سوال کنید بهتر است.

نظرات 13 + ارسال نظر
میلاد حیدری شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 02:22 http://pc-today.ir


s2.picofile.com/file/7723898595/farhad.jpg

عادل شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:34

از فرهاد خوشم میاد که داره با سیاست با قلعه نوعی برخورد میکنه و اصلا وارد حاشیه نمیشه وقتی تعویض شد رفت با قلعه نوعی دست داد و بعدش هم مصاحبه نکرد

رفیق فرهاد شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 15:09

به دستور فرهاد هرکسی که اورا دوست دارد از این وبلاگ دیدن نکند چون باعث حاشیه ودودستگی بین طرفداران میشود باتشکر

عادل شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 15:28

خیلی باحالی رفیق فرهاد !!! باورمون شد !!!!
رفیق امیر هستی یا رفیق فرهاد ؟؟؟؟؟!!!!!!!

الناز شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 17:06

عادل خان هیچ پولی نگرفتم من به خاطر علاقم بهش حرف میزنم نه پول

ستاره شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 17:23

الناز بی خیال

فائزه شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 17:30

من عاشقانه از غیرت اقا فرهاد خوشم میاد طرفدارشم تا اخر دنیا

mojtaba شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 20:28

بچه ها شاعری که قراره تو ورزشگاه بدم دوشنبه
مرگ بر مخلفان فرهاد

mojtaba شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 20:28

شعار منظورم بود

الناز شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 20:42

افرین مجتبی شعار خیلی قشنگی
فقط چون تو میتونی بری و من نمیتونم بیام ورزشگاه لطف کن جای من شعار مرگ بر مخالفان امیر خانم بده

حسام یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 13:32

طرفدار استقلال باشین

آیسان یکشنبه 25 فروردین 1392 ساعت 13:42 http://www.eshghu.blogfa.com

کووووووووووورشه هرکی نمیتونه فرهاد جووونو ببینه

علی چهارشنبه 28 فروردین 1392 ساعت 10:47

سلام
آخرین بار باشه در مورد آقا فرهاد اینجوری صحبت کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد