وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

موسوی: هواداران حق دارند مجیدی را تشویق کنند

موسوی: هواداران حق دارند مجیدی را تشویق کنند

مهاجم تیم استقلال گفت: اگر تماشاگر بودم لباسش را می پوشیدم و به استادیوم می آمدم.





ایمان موسوی پس از برتری استقلال مقابل گهر دورود اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل گهر دورود انجام دادیم و پیروزی حقمان بود. خوشحالم که به صدر جدول برگشتیم. 

وی درباره تشویق فرهاد مجیدی در بازی با الهلال عنوان کرد: مجیدی بازیکن خوبی است و برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. من اگر تماشاگر بودم لباسش را می پوشیدم و به استادیوم می آمدم. هواداران حق دارند که او را تشویق کنند.
نظرات 4 + ارسال نظر
آسمان ابی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:24

غیرت میخوای؟ برو سراغ داداش ایمان.... دمت گرم سید از همون اولشم از ایمان خوشم میومد خیلی مرده توی برنامه ویتامین 3 نشونش داد منم برنامشو ضبط کردم و میبینم ایمان موسوی داره تمرین میکنه و داداش فرهاد هم داره نگاش میکنه... تو اون برنامه میگفت ادم باید تو باشگاهی که کار میکنه جون بده برای باشگاش....... خیلی اقایی سید من که همیشه موقع بازی مهدی رحمتی و ایمان موسوی را میسپارم به جدشون میدونم اون چیزی که به صلاحشونه براشون اتفاق میفته... داداش امیرعلی برو خدا رو شکر کن اشتباه حدس زدم بازی چند چند میشه وگرنه جایزه رو میگرفتم

آسمان ابی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:26

راستی شهادت مظلومانه حضرت فاطمه الزهرا رو هم به تمام استقلالیهای با خدا تسلیت میگم......... اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها و سرالمستودع فیها بعدد ما احاط به ی علمک...........

آسمان ابی شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:33

امروز که من با اسم اسمان ابی اومدم داره اینجا بارون میاد میبینید؟ از برکت روزای شهادته امتحان کردم اکثرا روزای شهادت اصفهان بارون میاد ................. برا همتون زیر بارون دعا میکنم به امید برد و قهرمانی اس اس فعلا بای..... زیاد حرف زدم..... بعد کلاسم میام یه سر میزنم.. داداش امیر علی لطفا یه تصویر جدید از فرهاد و بچه هاش برامون بذار ................ خداحافظ

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 13:00

ایمان غیرت داره و فرهادم عشقممممممممممممممممممم رو می فهمه فداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد