وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

صالح : می‌خواستند مجیدی را مقابل کادر فنی قرار دهند

صالح : می‌خواستند مجیدی را مقابل کادر فنی قرار دهند

مجید صالح پس از پیروزی 2 بر صفر برابر گهر در نشست خبری اظهار داشت: قلعه نویی به دلیل حساسیت بازی با سپاهان و ریکاوری تیم به نشست نیامد. ما بازی نزدیک بهم داریم. سه روز دیگر بازی داریم و مجبور بودیم ریکاوری را امروز انجام بدهیم تا فردا یک جلسه تمرین کنیم و وقت را از دست ندهیم.


وی افزود: تسلیت می‌گویم به مردم بوشهر و امیدوارم که از این مصیبت‌ها کمتر ببینیم. این ماجرا کمتر از آذربایجان نبود. وقایع تلخی است و امیدوارم دیگر شاهد این ماجرا نباشیم.

مربی استقلال ادامه داد: ممکن است به ظاهر بازی با سپاهان که حساس است سخت باشد و نتیجه‌اش قهرمان لیگ را مشخص کند اما اگر پله اول رد نشود، نمی‌توانیم به پله پنجم برسیم. بازی امروز بدون هوادار بود. مسئولان گهر وعده داده بودند که جوانمردانه بازی کنند و امروز این کار را کردند و اگر غافل می‌شدیم این نتیجه به دست نمی‌آمد. اندیشه حرفه‌ای را رعایت کردیم و در دو بازی خوب نبودیم، یکی از آن بازی‌ها الهلال بود. به برخی از بازیکنان مخصوصا ملی‌ پوشان استراحت دادیم و با آرامش به مصاف سپاهان می‌رویم.

وی در مورد فرهاد مجیدی و اینکه چه شد که در ترکیب اصلی قرار گرفت، گفت: امروز هوادار نداشتیم. برای انتقاد بهتر است ابتدا نقاط مثبت را بگوییم. آنهایی که ما را به شرایط خوب برگردانند تا مقابل الهلال نتیجه بگیریم هواداران با مرام ما بودند. اگر به کارمان اعتقاد داشته باشیم نتیجه می‌گیریم. روحیه‌ای که هواداران به ما می‌دهند نباید برای یک بازی و دو بازی باشد.

صالح افزود: همیشه هواداران بارسلونا خوب تیم‌ خود را تشویق می‌کنند. حتی اگر باز هم مقابل رئال بازنده شوند 80 هزار تماشاگر می‌آیند. امروز آرامش داشتیم. مجیدی اگر اعتمادی به کادر دارد باید کارش را انجام بدهد. کارنامه را آخر فصل ارزیابی می کنند. نمی‌توان گفت فقط در یک مقطع خوب کار می‌کنیم و بخاطر مسایل شخصی بگوییم کارمان خوب نیست. کار تیمی می‌کنیم و باید در موردش در آخر فصل قضاوت بشود.

وی ادامه داد: الهلال شیوه‌ای مثل وقت تلف کردن دارد. در فوتسال و والیبال تیمی برای جبران مربی تایم اوت می‌گیرد تا بازی از گرما بیفتد اما در فوتبال چنین چیزی نیست اما تیم های عربی از دروازه‌ تا خط حمله چنین شگردی دارند و 8 دقیقه خودشان را زمین می‌اندازند و 4 دقیقه وقت اضافه می‌گیرند. وقتی هواداران ما با ترقه بازی را بهم می‌زنند یعنی برای حریف تایم اوت می‌گیرند. القحطانی تعجب کرد چرا چنین اتفاق‌هایی می‌افتد. فیلم بازی را دیدیم. 11 دقیقه وقت تلف شده بود اما 5 دقیقه وقت محاسبه شد. هواداران ما فهیم هستند اما آنها باید به خواسته قلبی خود نگاه کنند.

وی افزود: از سه کارشناس تشکر می‌کنم که گفتند باید نگاه، باشگاه محور باشد نه شخص محور. باید به کادر اعتقاد داشته باشیم. نبود هوادار را حس کردیم اما انتقاد شخصی نباید باشد. در کوچه و خیابان ندیدم مردمی بگویند باشگاه مهم است و بازهم می‌پرسند یک بازیکن چرا برای ما بازی نکرد. ما بازیکنان زیادی داریم. دوست دارم می‌پرسیدند چرا کیانوش رحمتی بازی نکرد؟ می‌خواهند مجیدی را مقابل کادر قرار بدهند. نباید بگوییم حتما این و آن باشد. اینها کار جمعی و تیمی است که با شرایط سخت تصمیم می‌گیریم.

وی ادامه داد: در بازی با الهلال یک مقدار پول گرفتیم. برخی از کادر فنی هنوز 40 درصد گرفته‌اند. فتح‌الله‌زاده زحمت کشیده اما شرایط ما این است. ما در ایران باختیم و الهلال در ریاض باخته است و ما با این کارها همه چیز را زیر سوال می‌بریم. در این باخت دنبال علایق شخصی بودیم و اینکه آن بازیکن باید بازی کند یا نباید بازی کند. کنار هم بودیم تا این فصل با موفقیت تمام شود. مجیدی برای ما امروز خیلی خوب بود. با نظر قلعه‌نویی از اول بازی کرد و تیم را خوب جمع کرد و بعد از تعویض هم دیدید که راحت بیرون آمد. سه امتیاز این بازی و بازی با سپاهان خیلی مهم است.
نظرات 1 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 24 فروردین 1392 ساعت 12:59

بی خیال فرهادم و عشقه نفسمممممممممممممممممممممممممممممم 7777777777777777 من فدای چشات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد