وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

به فرهاد رای بدید

دوستان لطفا به لینک زیر رفته و به فرهاد رای بدین:


اینجا


نظرات 56 + ارسال نظر
معراج شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:49 http://boghz.com

عشق است فرهاد مجیدی
امیدوارم امروز در برابر ملوان فرهاد گل بزنه
خسته نباشی وبلاگ جالبی داری موفق باشی
اگه وقت کردی به وبلاگ منم یه سری بزن

10-10-3 شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:59

فرناز العربی بیا من بهت پول بدم بیا

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:29

من خاک پای همه ی هوادارای استقلال هم هستم لطفا منو ببخشید که توهین کردم من گه خوردم من نفهم شماها ببخشید من سگ کی باشم که بخوام به شماها توهین کنم من هنوز طعم باخت اون ۴ تا دربی رو فراموش نکردم گه خوردم غلط کردم دیگه از این گها نمیخورم گوربابای هر چی لنگیه از جمله خودم

آبی گاوی گاوی شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:44

چیه گاوی داغ کردی؟ کیسه کش 10 دقیقه ای

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:55 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

امیر علی نظرارو بزن پس از تایید تا من یه کاری دست خودمو این لنگیا ندادم

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:04

منو ببخشید من مریضم خاک تو سرم که نمیتونم مثل ادم حرف بزنم اخه از یه لنگی چه انتظاری دارین بذارین من اینجا عقده هام رو خالی کنم
شما استقلالی ها سرور ما لنگی ها هستین ما کجا و شماها کجا شما صدر جدول ما ته جدول شما با شخصیت ما بی شخصیت شما برای قهرمانی بازی میکنید ما برای اینکه نریم دسته یک اخه یه کم حق بدین من عقده ای شم خاک تو سر نفهمم قول میدم مثل ادم حرف بزنم من خاک پای شما استقلالی ها هستم

آبی گاوی گاوی شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:10

چیه گاوی داغ کردی؟ کیسه کش 10 دقیقه ای

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:29

ای بابا نمیدونم چرا هر چی سعی میکنم نمیتونم مثل ادم حرف بزنم عجب خریم من من از تمام استقلالی های گل معذرت میخوام خاک تو سر من و همه ی لنگی ها من عادت دارم گه زیادی بخورم نمیدونم چرا یه دفعه ای قاطی میکنم مریضم درکم کنید لطفا هر چی میگم به دل نگیرید اخه من سگ کی باشم من اصلا شعور حرف زدن ندارم من خاک پای همتونم من نوکرتونم من حمالتونم منو ببخشید

آبی گاوی گاوی شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:30

من یه زنجیریم که هر وقت زنجیرمو باز میکنن میام چرتو پرت مینویسم
آقا فرهادگه خوردم من خاک پای شمام.شما سرورما هستی.تو اون نظر سنجیم که معلوم شد سرور علی کریمیم هستی

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:32

یادم نمیره دو سال تموم در انتظار برد توی دربی بودم یادم نمیره پارسال به زور تونستیم توی لیگ برتر بمونیم یادم نمیره چطوری ۴ تا ۴ تا گل میخوردیم امسالم که هیچ گهی نتونستیم بخوریم بازم بایدحواسمون باشه نریم دسته یک

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:34

به اندازه ی تموم دربی هایی که به تاج کبیر اسیا باختیم گه خوردم که به کاپیتان توهین کردم دیگه گه زیادی نمیخورم

ali fabregas.4 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:35

برو گو بخورآشغال

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:37

من و همه ی لنگی ها عادت داریم همیشه گه خوری کنیم

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:39 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

ولش کن در شخصیت ما نیست دهن به دهن این 4پولیسی رده ی 12بذاریم
بذار غذاشو بخوره منظورم گوهه
گفتم که عقده ی 4فرهاد تو دلشون مونده...چند روز پیشم که داداشمون یه 4قشنگ دیگه بهشون نشون داد اشکشون دراومد

ali fabregas.4 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:40

خاک توسرتون لنگیاى خر روانى

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:42 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

علی ولش کن بذار به کارش برسه عقده هاشو خالی کنه
در شان ما نیست خون آبی خودمونو کثیف کنیم

ali fabregas.4 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:44

باش_سرم منفجرشد معلوم نیست امیرعلى کجاس..آخ

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:45 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

الهی سر این لنگیه نفجر شه
ولش کن آدم نیست که لنگیه درکش کن...امکانات نبوده رفته لنگی شده

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:45 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

الهی سر این لنگیه منفجر شه
ولش کن آدم نیست که لنگیه درکش کن...امکانات نبوده رفته لنگی شده

دسته 3 شنبه 30 دی 1391 ساعت 17:55

6

۱۰-۱۰-۳ شنبه 30 دی 1391 ساعت 18:11

شعورم نمیرسه دیگه چیکار کنم اگر شعورم میرسید الان استقلالی بودم هر چند که با این شخصیت و شعور من همون لنگ لیاقتمه

لنگی نفهم بی شعور شنبه 30 دی 1391 ساعت 18:14

لنگیه سه تا چهار تا
نه استیلی نه دایی دنیزلی چهارتایی
پرسپولیس قهرمان تو لیگ برتر بمان

لنگی شنبه 30 دی 1391 ساعت 18:15

از همین الان برد دربی رو به همه ی شما سروران استقلالی تبریک میگم شما که رفتین اسیا .....لق ما لنگیا

سلام به به لنگی بازاره کی در گیر میشه من هستم بیایید اشغالها امیر علی رو خاک کردیم من هستم گاو گوساله ها یه طرف این 10 هم یه طرف حالا باهم بخونیم لنگی سورا سوراخ شده تو لیگ برتر بمان لنگی حیا کن وب ما رو رها کن فرهاد لنگ سوراخ کن مهسا جون با داداش علی چه گروهی زدم حال میده گروه لنگی که واسه خودشون شعار میدن من نه سرم درد می کنه نه چیزی لنگیها بیایید نظر بزارید با من حرفید خخخخخ

لنگیها رو بی خیال سلام دوستان سلام فرهاد جوووونم عشقم اون قدر رای بهت میدم تا چشم لنگی در بیاد فشار روانی دارن منم دوست دارم قضیه داماش گیلان و سوراخ سوراخشونو برا همه تعریف کنم دوست داری گاوی یا تو چی 1010 هان کی دوست داره بگم براش خخخخخ روزی که با داماش بازی کردید یکیتون اومد بعد همه دست کردید تو ... چون من اس اسیم شرم دارم اینها رو بنویسم دهن منو باز نکنید تا دوباره نقل محافلتون کنم خخخخخ

مریم شنبه 30 دی 1391 ساعت 19:06 http://mm74.blogfa.com

هردو وب آپم....
سر بزن...

سلام دوستان فرهاد لنگ سوراخ کن من چه می کنه عشقم فرهادم دوستتتدارم 77777777من
نام 6 گزینه قضاوت دیدار استقلال- پرسپولیس
حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری اعلام کرد که 6 گزینه برای قضاوت دربی مد نظر دپارتمان داوری است اما اسمی از این شش داور نبرد.

سعید مظفری‌زاده، محسن ترکی و علیرضا فغانی که هر سه داور اکنون برای قضاوت در خارج از کشور هستند.

تورج حق وردی، احمد صالحی و محسن قهرمانی هم سه گزینه دیگر دپارتمان داوری برای قضاوت دربی 76 پایتخت هستند.

فرهادم دلتنگتم عشقم ....... دوستت دارم امروزم که بد بازی کردیم جای تو هم خیلی خالی بود عشقم خیلی چه زود فراموش شدم...
چه زود فراموش شدم آن زمان که نگاهم از نگاهت دور شد ....
چه زود از یاد تو رفتم آنگاه که دستانم از دستان تو رها شد....
مقصد من در این راه عاشقی بیراهه بود این همه انتظار و دلتنگی بیهوده بود !
با اینکه دلتنگ هستم اما چاره ای جز تحملش ندارم ،خیلی خسته ام ،
راهی جز تنها ماندن ندارم !

الناز شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:04 http://alone-girl77.blogfa.com

برد در دربی رو به تمامی استقلالی های عزیز تبریک میگم.
بد بخت لنگی ها

10-10-3 شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:35

6

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 01:17

سلام دوستان بله برد اس اس و گلزنی فرهاد جوووون عشقم مبارک باشه لای لای لای آی فرهادم لنگ سوراخ کن 010 کمبود سرودتو یادت رفت از بر کنی فرهاد لنگ سوراخ کن لنگو سوراخ کن خخخ

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 02:04

شاعر کوچه های بارانم کوچه های یخ زده تو که بیایی عاشقانه ها تکمیل خواهد شد کی خواهی آمد از کوچه های باران دلتنگ یعنی بی تو بودن و من از این کلمه بی تو بودن خسته ام خسته ........... فرهادم عشقم کجایی گلم تمام با تو بودنم دوستتتدارم دلم پر می کشد برای شادی بعد گلت عشقم دوستتتدارم 777777777777 من

آبی گاوی گاوی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:30

six deadlys

مهران یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:34 http://mehran-zabeti.blogfa.com

اگر مایل به تبادل لینک هستید به ما سر بزنید در صورت موافقت ما را با اسم گفت و گو 1♥♥♥♥(ضد لونگی) لینک کنید و بعد در قسمت نظرات نام خود را برای لینک شدن بگذارید www.mehran-zabeti.blogfa.com

مهران یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 09:34 http://mehran-zabeti.blogfa.com

اگر مایل به تبادل لینک هستید به ما سر بزنید در صورت موافقت ما را با اسم گفت و گو 1♥♥♥♥(ضد لونگی) لینک کنید و بعد در قسمت نظرات نام خود را برای لینک شدن بگذارید www.mehran-zabeti.blogfa.com

لنگی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 11:23

سروران استقلالی برد دربی رو از همین الان تبریک میگم امیدوارم بیشتر از ۴ تا گل نخوریم

لنگیه ۳ تا۴ تا یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 11:24

فقط ۵ روز مونده تا دربی و سوراخ شدن لنگ هی وای من

مهسا❤7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 12:09 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

ایول فیروزه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 12:56

سلام خوبی تشکر میشه مهسا جون لطف داری سلام دوستان دوباره شروع کنیم گاوو گوساله ها برای تمرین سرود شون اماده هستن حالا 1 2 و4 و7777777 : فرهاد لنگ سوراخ کن فرهاد ما گل می زنه لنگی رو آتیش می زنه فرهاد ما گل می زنه سرور هر چی گلزنه هورا خیلی خوب بود لنگی های بی حیا فرهاد لنگ سوراخ کن دربی رو کی می بره اس اس چند تا گل می خورید 4 تا نه 7 نه 47747 آفرین حالا بگید فرهاد جوووووووووووووووون به ما رحم کن نچ این تو بمیری تز اون تو بمیری ها نیست

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 13:05

دوستان گلم سلام حرفهای آتیلا حجازی در مورد فرهاد جووون که خبر گذاری اوج نیوز که همیشه دنبال ححاشیه ست برای اس اس می خواست بین فرهاد جوووووووووونم عشقم و آتیلا رو خراب کنه اولش این سوال رو پرسیده که از اومدن فرهاد به اساس ناراحتی و اونم گفته : فرهاد دوست خانوادگی ما است و مشکلی بین ما وجود ندارد. او همواره به منزل ما می آید و تلفنی هم با هم ارتباط داریم. به عنوان یک استقلالی از بازگشت مجیدی به استقلال خوشحالم و امیدوارم او بتواند برای استقلال مثمرثمر باشد.

* حضور مجیدی در دربی 76 چقدر مفید خواهد بود؟

- من از نزدیک شرایط بدنی فرهاد را ندیده ام اما اگر فرهاد آماده باشد، نقش بسزایی در دربی جمعه خواهد داشت که فرهاد جوووووووووووووووووووونم آماده ست پس بلرزید بترسید لنگی ها سوراخید خخخخخخ

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 14:14

سلام اینه رو تی نیوز هم نوشته نه این امکان نداره فرهادم هستش من دلم خوشه به دربی نه عصر ایران - دربی تهران
برای فرهاد مجیدی دیداری خاص است و او برای درخشش در این بازی انگیزه
بالایی داردتا بتواند پنجمین گلش را به پرسپولیسی ها بزند

اما ظاهرا
کاپیتان اول استقلال به دلیل اینکه نتوانسته است به آمادگی مطلوب برسد و
به همین دلیل مشخص قلعه نوی ترجیح می دهد تا از زوج حاتمی و برهانی استفاده
کرده و مجیدی باید از روی نیمکت به تماشای دربی بنشیند.

باید منتظر ماند و دید در صورت نیمکت نشینی، فرهاد مجیدی چه واکنشی به این مساله نشان خواهد داد. فرهادم عشقم باید چی کار کنه عشقم فرهادم نه نه نه نه نه ....

آبی گاوی گاوی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 17:06

6 تایی ها

فیروزه آ بی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 18:06

فرهادم لنگو سوراخ می کنه حالا کله مرغی خودشو بکشه من می دونم اون گفتمش همدم شبهایم کو؟ تاری از زلف سیاهش را داد


گفتمش بی تو چه می باید کرد؟ عکس رخساره ی ماهش را داد


وقت رفتن همه را می بوسید به من از دور نگاهش را داد


یادگاری به همه داد و به من انتظار سر راهش را داد

فیروزه آ بی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 18:24

فرهادم حتما بازی می کنه عشقم این کله مرغی هم بره بمیره فرهادم دلتنگتم عشقم و دلتنگ یعنی عاشق و فکر کن که اگر ماهی کوچک دچار ابی دریای بیکران واین دچار بودن واین دچار بودن از عسل هم برایم شیرین است تمرین امروز / شوخی های فرهاد با حنیف و غیبت مجتبی
* قبل از شروع تمرین فرهاد م با حنیف عمران زاده شوخی می‌کرد. فرهادم به عمران‌زاده عنوان کرد بهترین بازی فصل خود را برابر ملوان انجام دادی. فدات بشم الهی همینه حال کردم حسابی گلم فرهاد لنگ سوراخ کن من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 19:51

سلام فرهادم عشقم دوستان گلم فرهادم زمان چقدر زود می گذرد انگار همین دیروز بود که وارد دنیای فوتبال شدی و مرا عاشق خود کردی و حال دربی رو سوراخ کن فرهاد جووووووووووووونم عاشقتم عاشق ودلتنگ تو دربی تنهام نذار فرهاد جوووووووووون تو هستی از 1 تا 90

ali fabregas.4 دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 10:24

چرت نگو عوضى

ali fabregas.4 دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 10:28

گاو باباته لنگى سوراخ شده

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:23

فرهاد لنگ سوراخ کن فرهاد ما گل می زنه لنگی رو آتیش می زنه فرهاد ما گل می زنه سرور هر چی گلزنه هورا خیلی خوب بود لنگی های بی حیا فرهاد لنگ سوراخ کن دربی رو کی می بره اس اس چند تا گل می خورید 4 تا نه 7 نه 47747 آفرین حالا بگید فرهاد جوووووووووووووووون به ما رحم کن نچ این تو بمیری تز اون تو بمیری ها نیست

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 14:55

سلام فرهاد جووووووووووووووون عشقم امروز دوستان 44444444 روز مونده تا دربی و سوراخ شدن لنگی خخخخ فرهاد جوووووووووووون من این روزها خوش می درخشد تمرین می کنه تا لنگ رو سوراخ کن هیییییییی به امید بازی گلم فرهادم من وتو تا ته بازی مثل دو خط موازی من دارم بی تو می میرم تو باید بی من بسازی فرهادم حمایت از تو تا ابد عشقم دلم برات یه ذره شده خیلییییییییی زیاد

ali fabregas.4 دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 15:19

4444

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد