وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تمرینات فشرده برای آمادگی بیشتر فرهاد مجیدی تا دربی

تمرینات فشرده برای آمادگی بیشتر فرهاد مجیدی تا دربی

سرمربی استقلال فرهاد مجیدی را همراه تیمش به انزلی نبرد تا این بازیکن برای بازی دربی آماده شود.



امیر قلعه نویی لیست نهایی 18 بازیکنی را که با خود به انزلی می برد اعلام کرد و در این لیست نام فرهاد مجیدی دیده نمی شود. فرهاد که اولین بازی اش در لیگ را برابر مس کرمان انجام داد و نمایش خیلی ضعیفی هم نداشت به خواست قلعه نویی همراه با مربی بدنساز استقلال در تهران می ماند و برای بازی مهم دربی که 6 بهمن ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود تمریناتی فشرده خواهد داشت. 

باید دید مجیدی در آخرین سال حضورش در فوتبال حرفه ای آیا می تواند باز هم سوپراستار آبی ها در دربی باشد؟ حاج قاسم مربی بدنساز آبی ها گفته در مدتی که استقلالی ها نیستند مجیدی تمریناتش را در تهران با او ادامه می دهد. مجیدی در 4 برد متوالی استقلال در دربی ها با پرویز مظلومی ستاره تیمش بود. مجیدی در یک ماه گذشته تمریناتش را به طور ویژه سپری کرده و قلعه نویی هر بار تاکید دارد این بازیکن تنها در شرایطی که در اوج آمادگی باشد به میدان می رود چون سن و سال بالایی دارد. به نظر می رسد قلعه نویی که او را به خواست هواداران برای تیمش آورده ، می خواهد هیجان بازی در دربی را حتی اگر شده برای دقایقی میان فرهاد و هواداران استقلال تقسیم کند و برای همین ریسک بردن این بازیکن به انزلی را انجام نداده است.

نظرات 34 + ارسال نظر
سلام جمعه 29 دی 1391 ساعت 13:46 http://ailin214.blogfa.com

سلام
شماره سامانه پیامکی رو هم به سایت اضافه نمایید.......

اگر مایل به تبادل لینک هم هستید کامنت بذارید......

سلام دوستان فرهادم فاتح لنگیهاست اره من ی دونستم این کله مرغی اشغال فرهاد جووون رو بازی نمی ده بره 4 مهاجم اماده رو بزاره فرهادم کاملا اماده ست سن و سال فرهاد جووون مگه چند سالشه پیرمرد کله مرغی یادتش رفته فرهادم وقتی تو الغرافه بازی می کردش تیم رو از ته جدول بردش 7 یا 6 با یه نیم فصل ظلومی حالیش بود که فرهاد جووون باید از دقیقه 1 بازی کنه تا 90 نه چند دقیقه اشغال خودخواه حسود چطور می تونه در مورد عشقم فرهادم این جوری حرف بزنه قسم می خورم اگه فرهاد جووون از دقیقه 1 تا 90 تو دربی نباشه دودمان این وب سایت استقلال و هر کجا که از کله مرغی تعریف کرد به باد هوا بدم حالا ببینه

فرهادم عشقم این مردک بیشعور کله مرغی نمی فهمه دلتنگی چیه حالیش نیست اره بازیش نمیده جلوی این ملوان چون فرهادم عشقم از محبوب تره فرهادم تمرینات فشرده هم نداشته باشه می تونه لنگی رو سوراخ سوراخ کنه فرهادم محبوب ترین بازیکن جهان این کله مرغی هنوز یاد نگرفته حرف زدن چه شکلی میشه ۷۷۷۷۷۷۷۷۷ ن بیقرار بازیت بودم نازنین دلم کجایی فرهاد لنگ سوراخ کن تک نیلوفر ابی من 6 بهمن هم من می دونم تو رو کم بازی میده این کله اشغال تعطیل 7777777777 من فرهادم دوستدارم بیقرارتم کله مرغی سن وسال عمهاتو ببر زیر سوال فرهادم اماده ترین بازیکن دنیاست 7 من عاشقشم

الناز جمعه 29 دی 1391 ساعت 18:05 http://alone-girl77.blogfa.com

به امید درخشش فرهاد دردربی

777777777 من فرهادم عشقم لنگ سوراخ کن من قدر تو رو ناصر خان می دونست ناصر خان کجایی که یادت بخیر یاد ناصر خان بخیر دست نوازش ناصر خان بر سر فرهاد جوووووووووون یادش بخیر یاد کسانی که می فهمیدند که ارزش بازیکن به چیست ناصر خان رو حت شاد آی دنیا چقدر بی وفایی آدمهایی رو می بری که نباید برن بیشتریاد ناصر خان بخیر دست نوازش ناصر خان بر سر فرهاد جوووووووووون یادش بخیر خاک تو سر کله مرغی و دادرو دسته اش

سلام دوستان صالح بیخود کرده در مورد تو نظر میده فرهادم شرایط بدنی فرهاد جوووون میگم ااده نبود ش ای حداقل تو 18 نفره که می تونست باشه فرهادم کله مرغی ذلیل بشی الهی همین امشب از خدا می خوام تا بفهمی چی شده فرهادم دوستدارم گلم خیلی زیاد نازنینم دلتنگ ها وقتی می آیند کوچک و بزرگ نمی شناسند دلتنگم دلتنگ بارانی که تند می بارد می خواهم ببارد و من با قطره هایش شسته شوم همین فرهادم دوستتدارم 7 من دلتنگتم خیلی زیاد ارزو م بود که می اومدی اینجا و کامنت منو می خوندی گلم عاشقتم فرهادم کاپیتانم

مهسا❤7 جمعه 29 دی 1391 ساعت 22:14 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

خداکنه ق همین قصدو داشته باشه نه مقاصد کثیف
اما اگه غیر این باشه میسپارمش به خدا که باید جواب دل شکسته ی منو اون دنیا بده

بی ادب بی شعور در مورد سرمربی اقای قلعه نویی درست صحبت کن لتگی

سلام بله بله بله کی جرات کرده بیاد به اسم من نظر بنویسه هان در مورد کی آقای قلعه وعی خخخخ من این جوری می نویسم دوستان کار کدوم لنگیه من می نویسم کله مرغی برو بمیر ذلیل بشی الهی با اون لنگی که اومده به جای من و از اسم من سواستفاده کرده خندیدم کار کدوم اشغالیه هست همه منو می شناسن می دونن بایاین ادبیات حرف نمی زنم می سژارمت به خدا تا کور بشی و دیگه جرات نکنی جای من نظر بنویسی خخخخ آقای مربی خخخ اگه جرات داری اسم خودتو بنویس نه منو کثافت

فرهاد لنگ سوراخ کن من اون کامنت احمقانه مال من نبودش من از تو تا ابد حمایت می کنم با عدد ۷ فرهاد لنگ سوراخ کن دلم شکسته خیلی از این دنیای لعنتی که یه عده ناشعور میان از ادم مترسک جالیز می سازن واسه خودشون الهی ببینم طاعون بیافته به جون اون کسی که اومده جای من نظر داده اخ نفرین ها ی منم می گیره این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست حالا خو ددانی 77777777777777 من

ali fabregas.4 شنبه 30 دی 1391 ساعت 09:25

سلام به همه
به امیدبرد امروز

ali fabregas.4 شنبه 30 دی 1391 ساعت 09:45

سلام من فیروزه رو میشناسم اون نبوده_چقدتابلولنگى هستى،چیه ترسیدى داداش فرهاداومده سوراختون کنه خاک توسرت اگه جرأت داشتى اسمتو مینوشتى معلومه سنت زیر5ساله.متأسفم برات لنگى ...

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 12:30

سرور هرچی لنگی،امیرقلعه نوعی

سلام دوستان ممنون علی که ازم طرافداری کردی خاک تو سر هر چی لنگیه بمیره الهی از امروز فقط 6 روز مونده به سوراخ کردن لنگ برای 25 بار . ازالان پیپیپ هورا هی فرهاد لنگ سوراخ کن لنگی فکر کرده می تونه اینجا توی وب ما تفرقه بندازه کور خونده همین 44444444444444 تایی ها فرهاد لنگ س.وراخ کن 777777777777من عشقم که کولاک خواهد کرد در ازادی چه هیجانی مستولی میشه وایییی

سایه شنبه 30 دی 1391 ساعت 13:58 http://farhadsalar.blogfa.com

امیرعلی یه بار گفتم برای وبت تایید بذار

نزن حالا

مهسا❤7 شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:11 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

این احمق کیه به جای من نظر میذاره؟؟؟
ببین کار سه سوته پیدات کنم
داداش من مغز کامپیوتره بهش بگم پیدات میکنه با نرم افزارش پس آدم باش بذار آبروتو نبرم

دوستانت به امید برد امروز و درخشش فرهادم عشقم تو دربی فرهادم تو اخرشی گلم عشقم دوستتتدارم به ابد خواهم برد

من به درماندگی صخره و سنگ

من به آوارگی ابر و نسیم

من به سرگشتگی آهوی دشت

من به تنهایی خود می مانم

من در این شب که بلند است به اندازه حسرت زدگی گیسوان تو به یادم می آید

شعر چشمان تو را می خوانم فرهادم عاشقتم دوستتدارم خیلی زیاد

مهسا جون جای منم نظر میدن خاک تو سر لنگی خاک به سر بمیره

ali fabregas.4 شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:24

خواهش میکنم_من حسم میگه روانى شده بزارجای منم نظربده_خودشوخالى کنه

سایه شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:35

خاک تو سرت امیرعلی تو لیاقت داشتن این وب رو نداری برو یه نگاه به همه ی نظرات بنداز ببین چقدر به کاپیتان توهین کرده این لنگیه حرومزاده واقعا برات متاسفم انگار بدت نیمده

این چه حرفیه؟
نظر من اینه که هرکی هرچی میگه شخصیته خودشو نشون میده.
با فحش و بد دهنیه این افراد هم نه از افرادی مثل فرهاد کم میشه و نه به اونا اضافه میشه بلکه بیشترم حقارت خودشونو نشون میدن.
من خیلی کلمه ها رو فیلتر کردم اما اینا شعورشون خیلی کمتر از این حرفاست.
در ضمن فکر نکنم درست باشه تایید بذارم چون اکثر افرادی که اینجا نظر میذارن طرفدار فرهادن و درست نست معطل تایید من بمونن

REZA شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:44

من هیچی نمیگم فقط دلم میخواد داداش فرهاد برای دربی بازی نکنه اونوقته که فحشو میکشیم به....
ان شاالله این حرفایی که در این مورد میشنوم اشتباه باشه و داداش فرهاد تو دربی بازی کنه وگرنه...

REZA شنبه 30 دی 1391 ساعت 14:47

بچه ها بزارین این لنگی خودشو خالی کنه

ایمون تاج سوراخ کن شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:17

برنده دربی؟
1-پرسپولیس 2-داور
گزینه مورد نظر را به شماره 66666666666 ارسال کنید

سلام دوستان لنگی عقده ای شده فکرکرده این وبلاگ صاحب نداره فرهاد لنگ سوراخ کن من عشقم فاتح دربی بچه ها بدونید هر موقع چیز مزخرف بودش من ننوشتم همه بدونن داداش امیر علی هم تایید نزاره یا بزاره خودم بلدم حاشو بگیرم فرهادم عشقم تو بد جوری لنگی رو اتیش زدی حمایت حمایت تا ابد جای همه الان یه نظر بزار لنگی خل عتیقه خخخخ فکر کرده چون شش روز مونده تا دربی می تونه اینجا رو برا خودش برداره کور خوندی فرهادم عشقم تا ابد تا ابد تا ابد ازت حمایت می کنم

برنده دربی استقلال و بس ایمون زایع بیشرف برو بمیر خاک توسرت لنگی مادر مرده می خواهی در مورد داماش حرف بزنم اره شما بلدید فقط تو هم باشید دهنمو وا نکن اشغال فرهاد لنگ سوراخ کن کن کن سوراخت می کنه ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴

آبی گاوی گاوی شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:35

فیروزه گورخرترین شش تایی دنیا 7 عقده ای خودتو خالی کن تو دربی اشکت در میاد

دسته 3 شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:37

ایمون کجایی استفراغو ...

666666666666666666 شنبه 30 دی 1391 ساعت 15:38

666666666666666666666 بهمن عجب روزی بشه عجب عجب

فریبا شنبه 30 دی 1391 ساعت 20:48 http://lovely-faryas.blogfa.com

سلام
میشه بگی بازی ساعت چند شروع میشه؟
زود...منتظرما....

اتنا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 11:50

افتاب تو صورتت نفس. دردت بخوره تو جونم. اما اون موقع که رفتی همه از دستت ناراحت شدن.

اتنا پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 13:19

زندگیم خندت چه خوشکله زندگیم.

نازنین پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 13:20

اتنا جان فرهاد رو چه قدر دوست داری؟

اتنا پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 13:21

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
یییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
ددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
دددددددددددددددددددددددددددددددددد

نازنین پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 ساعت 13:22

اهان منم دوسش دارم اما نه اونقدری که تو دوسش داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد