وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد بازی کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد

سلام دوستان

بالاخره فرهاد بازی کرد و دیگه داره واسه دربی آماده میشه ایشالا.

تو لینک زیر یه ویدئوی کوچیک از بازی امروز فرهاد گذاشتم و تو ادامه مطلب هم عکسهای بازی امروز.


دانلود ویدئو

















نظرات 14 + ارسال نظر
یگانه سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 10:32 http://melodyesokut7.mihanblog.com

واااااااااااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااااااای من...شکرررررررررررررررررررررت...

بچه ها خییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم.دیروز ساعت 2 امتحان داشتم خیلیم افتضاح دادم ولی همینکه تموم شد بدو بدو رفتم خونه که حداقل دقایق پایانی رو ببینم که به 20 دقیقه آخر رسیدم و بالاخره دیدمششششششششششششششششش...

نمیدونیییییییییییییییییین من چقد خوشحالم...درد و بلاش بخوره تو سره همه دشمناش...

تو خورشیدی ولی غروب نداری آهااااااااااااااااااااااااای

فرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااد مجیدی...

saeid سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 11:38

سلام به همگی ، باور کنید دیروز موقعی که فرهاد وارد میدان شد از خوشحالی داشتم سکته میکردم ، وای خدا عاشق فراراش از دفاعهای حریفاشم ، هر وقت اینکارو میکنه یاد هی بدو هی بدو شیث بدبخت میفتم که فرهاد تو یه لحظه محوش کردو شیث از همون روز برای همیشه فوتبالش نابود شد.

فیروزه آ بی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 13:01

سلام فرهادم عاشقتم و حال می کنم با دیدنت دوست دارم 77777777777777777777777777 من خیلی زیاد 77777777 فدات بشم الهی

مونا سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 13:57

بی عرضه هم پاش به توپ نخورد

فرشته سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 16:35

فرهادم عزیز دلم وقتی دیدمت مثل همیشه فشار افتاده بود و از خوشحالی داشتم غش میکردم خوشحالم برگشتی خیلی خوشحالم

حسین سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 18:21 http://hossinlov.blogfa.com

سلام

مونا خانم مواظب حرف زدنت باش فرهاد عشق منه .وجود منه .دنیایی منه.دربی نزدیکه ترس افتاد تو بدنت فرهاد حتما تو دربی گل میزنه بعد اونوقت میفهمی بی عرضه خودتی .

مرجان سه‌شنبه 26 دی 1391 ساعت 19:11 http://denderology.blogfa.com

سلام
مرسی از اینکه این ویدئو رو قرار دادید تو وبلاگ.
من واقعا نظرم اینه که دنیا فرهاد مجیدی.

sahar 7 چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 00:02

عالی بودن مرررررسی
درجواب مونا خانم که مطمئنن پرسپولیسیه:هرچی دوس دارید بگید شماهانمیتونید حرفاتوناتوزمین بزنین وبراتون مشکله که فرهاد دوباره استقلال برگشته پس همینجا حرفاتونا بزنین و خودتونا خالی کنین.اما بدونید استقلال سروره همه تیماست.

mohamd چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 12:38

راستی بچه ها مهم ترین کار فرهاد یادمون نره زدن گل به لنگی ها
وبردن3جام بای سر

استقلا ل سرور پرسپولیه چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 12:41

لنگی ها میگن تو ده دقیقه 3گل زدم درست
ولی یادتون نره ما تو بازی جام حذفی فصل قبل تو نه دقیقه 3تا گل زدم
اس اس ابی

الناز چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 22:13 http://alone-girl77.blogfa.com

خیلی خوش حال شدم وقتی توزمین دیدمش.

حسین پنج‌شنبه 28 دی 1391 ساعت 17:18 http://hossinlov.blogfa.com

سلام

علی کریمی میخواد پس از گل زدن داداش فرهاد به تیمش کفش هاشو واکس بزنه البته وظیفه علی کریمیه با اون فک یک متریش

hamid سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 15:29 http://hamid-joon.blogfa.com

سلام وبلاگ باحالی داریعالیه عالیه امیدوارم همین طوری ادامه بدی. به وب من هم سربزن و نظرت رو درباره وبلاگم بگو و اگر هم موافق تبادل لینک بودی منو با نام کاریکاتور لینک کن بعدش خبرم کن تا با نامی که می خوای لینکت کنم
hamid-joon.blogfa.com

اتنا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 11:45

کاش من اون جا بودم.

این قدر جیغ می زدم که همه فرار کنن.

این دربی نتونستیم دربی خوبی بازی کنیم به امید برد دربی بعدددددددددددددددددددددددد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد