وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دکترفتح الله زاده:کارت مجیدی صادر شده،برای بازی کردن مشکلی ندارد

دکترفتح الله زاده:کارت مجیدی صادر شده،برای بازی کردن مشکلی ندارد
ما به باشگاه الغرافه درخواست صدور ITC را دادیم ولی تا امروز که 15 روز از این درخواست گذشته جوابی نداده اند. سازمان لیگ هم طبق قانون با توجه به اینکه 15 روز از پاسخ ندادن به درخواست باشگاه استقلال گذشته کارت مجیدی را صادر کرد و او برای بازی کردن مشکلی ندارد.

 فردا با ابومسلم بازی دارید. به پیروزی استقلال امیدوار هستید؟

بازی سختی است. ابومسلم تیم های لیگ برتری را حذف کرده است و علاوه بر این تیم خوب و قدری هم هستند. ما هم به پشتکار استقلال ایمان داریم و به امید خدا می بریم.

تکلیف نکونام چه شد؟ این بازیکن بالاخره می رود یا می ماند؟

باید از یک باشگاه پیشنهاد رسمی برسد که در مورد آن تصمیم گیری کنیم. تازه اگر پیشنهاد برسد من باید موضوع را با کادرفنی در میان بگذارم. دوست ندارم تیم ضعیف شود. با وجودی که از نظر مالی مشکلاتی داریم اما دوست ندارم تیم قوی خود را از دست بدهیم. اگر نظر کادرفنی برای جدایی نکونام مثبت باشد باید ببینیم پیشنهاد رسمی برای بازیکن و باشگاه مناسب هست یا خیر. طبق صحبت هایی که با نکونام داشته ایم قرار را بر این گذاشته ایم که او بماند و برای فصل بعد جدا شود با این حال وضعیت نکونام تا پایان هفته دیگر مشخص می شود.

 قضیه الونگ چیست؟

می گویند که این بازیکن سال گذشته در حالی برای ما بازی کرده که ITC او را باید از باشگاه دی استردا می گرفتیم. اول اینکه اگر قرار به چنین چیزی بود فدراسیون فوتبال به ما اعلام می کرد. این موضوع دو حالت دارد یا باشگاه اولیه او خودش را زمان درخواست ITC به آن راه زده و اکنون می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد و درخواست پول کند یا اینکه خود این باشگاه حواسش به پاسخ دادن به درخواست فدراسیون فوتبال نبوده است. ما در حال مذاکره با باشگاه دی استردا هستیم. اگر از طریق مذاکره این موضوع حل شد که هیچ در غیر این صورت راه های قانونی برای ما محفوظ است چون در این مسئله باشگاه استقلال مقصر نیست.

 چرا کارت فرهاد مجیدی صادر نمی شود؟

ما به باشگاه الغرافه درخواست صدور ITC را دادیم ولی تا امروز که 15 روز از این درخواست گذشته جوابی نداده اند. سازمان لیگ هم طبق قانون با توجه به اینکه 15 روز از پاسخ ندادن به درخواست باشگاه استقلال گذشته کارت مجیدی را صادر کرد و او برای بازی کردن مشکلی ندارد.

 ظاهرا این بازیکن هنوز آماده نیست؟

این دیگر بستگی به نظر کادرفنی و خود مجیدی دارد. مجیدی خودش هم گفته تا زمانی که آماده نباشد دوست ندارد بازی کند.

 رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش گفته اگر قرار باشد مجموعه کشوری به استقلال واگذار شود سهام این باشگاه باید دولتی بماند.

حتما دولتی مانده که شخص رئیس جمهور و وزیر مساعدت کردند و این مجموعه را به استقلال دادند. از آقای رسولی نژاد می خواهم که به این طرف کمک کند نه ان طرف. این کارها، کارهای ماندگار است. ما باید دست به دست هم دهیم تا باشگاهی مثل استقلال به حق خودش برسد. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قبل از انقلاب صاحب مجموعه بوده اند و اکنون که به آنها کمک می شود نباید اسیر مسائل اداری شود. در واگذاری مجموعه کشوری به استقلال دکتر سجادی هم تلاش زیادی کرد که باید از او هم تشکر کنیم.

 این واگذاری دقیقا چه زمانی صورت می گیرد؟

اگر همه چیز درست شود ظرف روزهای آینده واگذار می شود.

 فدراسیون هایی که در این مجموعه هستند چه می شوند؟

ما با آنها تعامل خواهیم داشت چون آنها دوستان ما هستند به خصوص آقای مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال که از استقلالی های دو آتشه است. ما با همه تعامل می کنیم تا وزارت ورزش مکان مناسب تری را به آنها بدهد.

فارس: تکلیف مجموعه مرغوبکار چه می شود؟

این مجموعه را هم حفظ می کنیم و حتی سعی می کنیم کهسند آن هم به نام استقلال بخورد و حتی می خواهیم با جذب بخش خصوصی برای بازسازی آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

 ما شنیده بودیم می خواهند مرغوبکار را از استقلال بگیرند؟

(باخنده) این طور نیست. من دست بده ندارم و فقط می گیرم.

 گفته می شود چطور استقلال که مشکل مالی دارد می خواهد این سه مجموعه را نگهداری کند؟

این تحلیل کارشناسی نیست. مرغوبکار که بافت فرسوده ای دارد اما هزینه بر نبوده است و بیشتر برای ما دردسر داشته است. هر مقداری درآمد داشته ایم همان مقدار هم هزینه شده است. کمپ محروم حجازی را هم که من یک سال است ساخته ام 700 میلیون تومان درآمدزایی داشتیم. مجموعه کشوری را هم که بگیریم قطعا درآمدزایی می کنیم و سال بعد من بیلان این موضوع را نشان می دهم.

 شنیده ایم که می گویند شما به دلیل مصاحبه امیر قلعه نویی که از مشکلات مالی استقلال گلایه هایی کرده بود ناراحت هستید و با او قهر کرده اید؟

این مسئله نه دروغ است و نه راست. درواقع من ناراحت نیستم مطئنم که امیر قلعه نویی به دلیل فشارهایی که بوده این صحبت ها را کرده است اما از او گلایه دارم و انتظار نداشتم که این صحبت ها را بگوید. ما به نسبت تیم های دیگر به جز پرسپولیس که فعلا پولدارترین تیم است، بابت پرداخت مطالبات عقب نیستیم و در چند روز گذشته هم با حضور اعضای هیئت مدیره به خصوص نجف نژاد جلساتی داشتیم تا هر چه زودتر شرایط مالی باشگاه بهتر شود. البته دیروز هم امیر قلعه نویی مصاحبه کرده و گفته منظور صحبت های او بخاری نبوده است. من تا الان بابت امسال 8 میلیارد تومان هزینه کرده ام. از طرفی پرداختی های وزارت ورزش به دلیل مشکلات اقتصادی کشور به کل فدراسیون ها عقب افتاده است.

 فردا که میرشاد ماجدی نیست چه کسی سرپرست استقلال می شود؟

این موضوع را خود امیر قلعه نویی مدیریت می کند.

نظرات 27 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 14:07

سلام اره راس می گه مشکلی نیست فتل چاخان حالا که این جوری شد فر هاد جووووووون باید تو دربی باشه حتما والا من می دونم وتو فرهاد جووووووووون کجایی امروز تو تمرینات بودی گروهی اما بی تو بازیها حاتل نمیده هیچی فرهادم خدا لعنت کنه این کله مرغی رو همش تو. طئه اونه و بس هوادار دیگه رنگ حرفهای شما نمی شه خودم به تنهایی ازت حمایت می کتنم همه سایتها هر جا دستم رسید

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 14:10

۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ فرهادم عاشقتم ودلتنگ دیدارت تک نیلوفر ابی من دوست دارم
و حدس می زنم شبی مرا جواب میکنی

و قصر کوچک دل مرا خراب میکنی

سر قرار عاشقی همیشه دیر کرده ای

ولی برای رفتنت عجب شتاب میکنی

من از کنار پنجره تو را نگاه میکنم

و تو به نامدیگری مرا خطاب می کنی

چه ساده در ازای یک نگاه پک و ماندنی

هزار مرتبه مرا ز خجلت آب میکنی

به خاطر تو من همیشه با همه غریبه ام

تو کمتر از غریبه ای مرا حساب میکنی

و کاش گفته بودی از همان نگاه اولت

که بعد من دوباره دوست انتخاب می کنی

REZA سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 17:29

قلعه مرفی خیلی غلط کرده که میگه داداش فرهاد اماده نیست ما تا از زبان خود داداش فرهاد نشنویم که بگه من اماده بازی نیستم قبول نمیکنیم.
اصلا میدونین چیه کله مرغی از هوادارای داداش فرهاد میترسه به خودم قول داده بودم که الان که داداش فرهاد به اس اس اومده برم وتیمم وداداش فرهادم رو باهم تشویق کنم(البته بجز کله مرغی چون اون قضیه اش جداست)ولی حالا بااین حرکاتش که قبلا هم نشون داده چه ادم دورویی هست حتی اگر علیه اون تو استادیوم شعار بدن منم شعارم میدم

REZA سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 17:30

اینطوری نمیشه حیف که سرم شلوغه تو این چندوقت ولی هفته بعدی میرم تمرین اس اس و. . . . .

REZA سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 17:32

شـــــــــــــــــــاه مــــــــــاهـــی آســـــــــــــــیا کجایی؟
دلـــــــــــــــــــــمون بـــــرای گـــــــــــــــل هـــــــــــــات و خوشــحالــــــــی هـای بعد ازگـــــــــلت تـــــــــــــــــــــنگ شده

مهسا❤7 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 17:49 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

الهی بترکه هرکی مانع بزی کردنش می شه
ای بابا چقد دیگه باید خون دل بخوریم
راستی مرسی داداش امیر علی

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 17:56

سلام خوبید بچه ها این حرفه ای جدید خاله زنک کله مرغیه اره راس می گه جون خودش جون عمه اش همش دروغ
قلعه نوئی تاکید کرد:‌ فرهاد بازیکنی است که مردم او را دوست دارند و من هم به عنوان مربی باید شرایط فرهاد را در نظر بگیرم. البته چرا که نه مردک بی شاخ ودم من چون فرهاد را دوست دارم می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند. اگر یک مربی بد باشد فرهاد را در این شرایط به میدان می‌فرستد تا نتواند بازی خوبی انجام دهد. اره عشف من فرهاد جووون اماده ست برا بازی همیشه کم چرندیات به مردم تحویل بده حروم زاده
خیانتکاری

قلعه‌نوئی: فرهاد را دوست دارم، وقتی آماده بود به زمین می رود

فرهاد مجیدی را دوست دارم. می‌خواهم زمانی او را در زمین قرار دهم که مردم مجیدی آماده و خوب را ببینند.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 18:15

سلام فرهادم عشقم تو مظلومی عزیز دلم محبوب دلم دوست دارم دلم برا بازی کردنت یه ذره شده بازی فردا رو بی تو می خوام چیکار تازه خود کله مرغی هم اعلام کرد کارت بازی فرهاد جووون صادر نشده جالبه سن فرهاد جووون رو هم انداخته وسط میدون بر خر مگجس معرکه لعنت هر چی باشه فرشته من فرهاد جووون که از مهاجم جدیدت حنیف که اماده تر هستش دهن کثیفتو ببند کله مرغی اشغال فرهادم کجایی عشقم در حسرت دیدار تو اواره ترینم

باران سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 22:10

پس کی بتزی میکنی فرهادم؟ازمنتظرموندن خسته شدم.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 19:44

سلام دوستان سلام فرهادم عشقم خوبی 5 تا زدیم و بردیم مبارکه اما فرهاد جون جاش خیلی خالی بود کله مرغی میگه فرهاد جون هنوز اماده نیست بیخود می کنه غلطای زیادی فرهادم تو کاملا اماده هستی کاپیتان من دوستدار عشقم کجایی الان دارم نه تموم شدم عشقم از دوریت در حسرت دیدن تو اواره ترینم از عشقت می میرم نازنین دلم کاش خودم می افتادم دنبال کارهات من هوادار می سپاردن دست ما عشقم فرهادم امروز جای عدد 7 تو میدون خالی بود خالی .......

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 21:10

من و تو تا ته بازی مثل دو خط موازی من دیگه بی تو می میرم تو باید بی من بسازی جز تو کی می تونه عزیز من باشه کی می تونه عشقم باشه7 من هیچ کس دوستدارم کاش بودی در حسرت دیدنت می سوزم اما دم برنمیارم هم چنان ازت دفاع می کنم تا جایی که جون در بدن داشته باشم عشقم دلتنگتم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 00:00

سلام امیدوارم از فرهادم خبرهای خوب بشنوم کاش می شد خبر بازی کردنت گل زدنت 77777777777 من فرهادم دلتنگم دلتنگ ........... شبی میاید ومن از دیدنت لبریز می شوم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 13:51

سلام فرهادم خوبی عشقم کله مرغی میگه مردم تو رو دوست دارن خوبه بهانه هم داره برا حرف زدن خجالتم خوب چیزیه کمبود همش داره خل بازی در میاره فرهادم عشقم دوست دارم امروزم که تو تمرین نبودی عزیز دلم کجاییییییییییی

REZA پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 17:42

بچه ها اینکه میگن داداش فرهاد دوشنبه بازی میکنه راسته؟کسی روزنامه خبرورزشی گرفته؟اون تو زده

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 18:38

سلام اره منم دیدم که تو روزنامه خبر نوشته اما فقط روزنامه خبر نوشته نه ایسنا نوشته نه جاهای دیگه این روزنامه ها هر دیگه یه سازی می زنن نه ایرنا نه فارس هیچ جا نه سایت ورزش سه نه خبر انلاین هیچ جا در مورد فرهاد جووون ننوشته هیچ کجا فرهاد جووووووون کاش تو بازی با مس بازی می کرد ولی با حرفهایی که زده بوی بازی کردن نمیده تنها چیزی که هست اینه که فرهاد جووون گروهی کار نمی کرده امروز و به صورت اختصاصی کار می کرده این تنها مطلبیه که در اومده امروز همین و هیچی معلوم نیست که فرهاد جووون مقابل مس باشه یانه فرهادم دلتنگتم و بیقرار

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 19:17

سلام دوباره من اینو باور ندارم دروغ محضه یه عده می خوان اسم فرهاد جوووون رو خراب کنن رجا نیوز خاک به سر : رجانیوز: شاهکار جدید باشگاه استقلال/ نام فرهاد مجیدی به جای نام امام خمینی(ره)
تو طئه کله مرغی و ادمهاش اه اه اه حمایت حمایت از فرهاد جووون عشقم دوست دارم
حرکت لیدرهای باشگاه استقلال در جریان بازی استقلال و داماش در ورزشگاه آزادی به قدری عجیب و دور از انتظار بود که هیچ کسی باور نمی‌کرد شعار انقلابی مردم ایران این گونه تحریف شود! لیدرهای باشگاه استقلال با تحریف شعار انقلاب مردم ایران با حذف نام امام خمینی(ره) نام فرهاد مجیدی را در این شعار جای دادند.
شاهکار جدید لیدرهای باشگاه استقلال که زیر مجموعه مدیریت باشگاه هستند، نشان از سوء تدبیر آقای علی فتح‌الله زاده دارد.
به گزارش رجانیوز، نکته جالب اینجا بود که دست نوشته مذکور روی سکوهای ورزشگاه دست به دست می‌شد و مسوولان فرهنگی و مدیران باشگاه استقلال نسبت به جمع آوری آن اقدام نکردند!

REZA جمعه 22 دی 1391 ساعت 01:27

حالا فیروزه خانم شعاره اصلیش چی بوده؟

مهسا❤7 جمعه 22 دی 1391 ساعت 16:24 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

این بود
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از فرهادمجیدی محافظت بفرما
نفهمن دیگه با این کار از فرهادم چیزی کم نمیشه

سلام دوستان آ قا رضا شعا رش سیاسی بود وننوشته بود رجا نیوز خاک به سر می خوان فرهاد جوون رو قاطی سیاست کنن که چی بشه و خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از فرهاد جون محافظت بفرما که شعار ماست مهسا اونها قصدشون تخریب اسم فرهاد جووون بود که کور خوندن مگه من هوادار بمیرم که بذارم چنین بشه فرهادم هم اون قدره نازه که هیچی نگفته فرهاد جووون ۴۰ دقیقه دویده و هنوز قطعی نیست که دوشنبه باشه یا نه کله مرغی که فعلا داره موش می دونه فرهادم دلم براش یه ذره شده با گروه تمر ین نکرده تکی تمرین کرده و بدنسازی فداش بشم الهی فرهاد م حمایت از تو تا ابد عشقم دوست دارم نمی زارم حقتو بخورن عمرا ۷ من دوستدارم

سلام فرهادم عشقم خوبییی کجایییییی گلم فرهادم دوستدارم اخ اونقدر دلم تنگ شده تازه امروز خسرو هم تو فارس بوده و در مورد تو حرف زده یعنی امید داشته باشم که بتونم زو د زود ببینمت فارس: حضور فرهاد مجیدی در استقلال را چطور ارزیابی می‌کنی؟ انشالله اما نه من دیگه طاقت دوری ندارم اصلا 7 من عشقم

خوشبختانه مجیدی به جمع ما اضافه شده و امیدوارم که آنقدر آمادگی داشته باشد که بتواند به استقلال کمک کند. فرهاد می‌خواست با پیراهن استقلال خداحافظی کند و او یکی از بزرگترین اهداف او است.

یا امام رضا صدام کن اقا منو نگاه کن دوای همه دردها ما رو هم صدا کن غربی امام رضا دردها رو دوا کن کاپیتان فرهاد جوووون رو هم برسون تمام حاجات رو هم روا کن از راه دور زیارت می کنیم۷۷۷۷۷۷۷۷ من به ابروی خودت امام رضا فرهادم زود زود بازی کنه خیلی زود

REZA جمعه 22 دی 1391 ساعت 23:52

نه اینطوری نیست این شعاررو پارسال هم توی استادیوم اورده بودن اتفاقا شعاره خوبیه اونطوری که شما فکرمیکنید نیست.اونا طرفدارای داداش فرهاد بودن

REZA جمعه 22 دی 1391 ساعت 23:54

البته اگه شعار اینی که مهسا خانم میگه نباشه و بقول فیروزه خانم سیاسی نباشه طرفدار داداش فرهادن.

سلام بله البته می تونن طرافدار داداش فرهاد جون هم باشن اما بالاخره کلا خواستن جو رو متشنج کنن ولی کلا بیخود کردن ادمهای کله مرغی بودن بیشتر زیاد دوم نمیارن چون خدا هم طرافدار حقه و حق فرهاد جوووووووووووون هستش که دلم باش یه ذره شده امید دارم دوشنبه بازی کنه ۷ من فرهادم عاشقشم و من وتوی هودار تسلیم نمی شیم من تا ابد از فرهادم دفاع می کنم عشقم تا ابد

سلام فرهادم عشقم خوبی ا مروزم که اختصاصی تمرین کردی عشقم جیگر دلم تازه مهدی جون رحمتی حجازیم هم با 79533 رای سومی جهان شد مبارکه خیلیییی زیاد و تو اسیا هم مهدی جون به عنوان دومین نفر انتخاب شدش با 79533 رای دوم انتخاب شد ولی حیف شد یه لنگی زد جلو مهدوی کیا ا اه یادم میاد سر رای گیری فرهادم چقدر رای دادم یادش بخیر خیلی زیاد چشام داشت در می اومد ولی موفق شدم فرهادم اول شدش اخی فرهادم کجایییییی عشقم دلم برات می تپه 7 من فدات بشم الهی

سلام عشقم فرهادم جووونم واکنش های هواداران به حرکات فرهاد جوووووونم هر گاه فرهادجووووووونم صاحب توپ می شد و یا دروازه را باز می کرد طرفداران این تیم نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و او را تشویق می کردند. خوش به حالشون که اونجا بودن فرهادجووووون بالاخره روی نیمکت می نشیند ایشالله راس باشه والا من می دونم و این سایتها که حرف می زنن بیخود ای خدا رو نیمکت می شینه بعد بازی بازی وای خدای من اگه بشه فرهاد لنگ سوراخ کن 7777777777777777777777

کله مرغی در مورد وضعیت فرهادجونم عشقم گفت: مجیدی در بازی دیدار با مس کرمان به احتمال فراوان در لیست 18 نفره استقلال قرار دارد

فرهادم عشقم فرهادم تو بازی بعدی بازی کنه همه خونه ما به صرف شام تازه 7 وز و 7 شب و 7 ثانیه 7 دقیقه 444444444 روز وشب جشن می گیرم دیونه گی همنیست این متن عاشقی منه دلتنگ تو ثانیه ها را می شمارم عشقم فرهادم زندگی بی تو یعنی هیچ اندر هیچ بی عشق تو هیچ اندر هیچ عاشقتم تا دوشنبه خیلی مونده الهی بازی کنی و ببینم بازیتو خودتو عشقم دوستتتتتتتتتدارم هوادار عاشق بی تو می میره 7777777777 + 44444444 = ۷۴۴۷۴۷۴۷فرهادم بی تو می میرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد