وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی شخصا پیگیر ITC خود شد.

فرهاد مجیدی شخصا پیگیر ITC خود شد.

به دنبال تأخیر در صدور ITCاز جانب قطری ها،مجیدی شخصا دست به کار شد.


در شرایطی که برای فرهاد مجیدی کارت بازی صادر شده اما هنوز ITC وی از فدراسیون فوتبال قطر به فدراسیون فوتبال ایران نرسیده است.با توجه به روند کند صدور ITC از جانب فدراسیون فوتبال قطر وی شخصا از باشگاه سابق خود پیگیر امور مربوط به صدور آن شده تا این مشکل رفع شود. 
مجیدی روز گذشته تماس هایی با مدیران تیم سابق خود در قطر برقرار کرده و خواهان همکاری آنان شده است. 

در صورتی که روند صدور ITC بیش از حد طول بکشد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران می تواند در این خصوص رأی بدهد و مجوز بازی مجیدی در لیگ برتر ایران را صادر کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 13:47

سلام دوستان گلم کارتی که باید صادر بشه فقط بین الملی نیست چه خبر تو این باشگاه یعنی چی حالا وای وای ؟؟؟؟؟؟؟؟ تمایل دارم سرمو بکوبم به دیوار بدبخت شدیم فرهادم عشقم چطور می تونن با تو این کارو بکنن فرهادم عشقم حالشونو می گیرم تو باید تو دربی باشی عشقم ۷ من دلتنگتم بهارم فدات بشم الهی خاک به سر فتل که می گه تا فرهاد جوون اماده نباشه خودش دوست نداره بازی کنه اه اه حالم داره بهم می خوره فرهادم دوست دارم عشقم ظاهرا این بازیکن هنوز آماده نیست؟

این دیگر بستگی به نظر کادرفنی و خود مجیدی دارد. مجیدی خودش هم گفته تا زمانی که آماده نباشد دوست ندارد بازی کند. اره فرهاد جون خودش نگفته کی چنین مطلبی گفت اینم از خودش در اورد بگو مشکل با فرخاد جووون نیست مشکل کله مرغیه تا کی دروغ دغل بازی ما دیگه رنگ نمی شیم به این حرفها

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 13:27

تاامثال تو باشند هی توهین کنندبرا استقلال تماشاچی نمیره فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا ادبیادتم درست کن شخصیت داشته باش نکنه لنگی هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد