وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد ثبت کرد

سلام بالاخره فرهاد ثبت کرد به همگی تبریک میگم. 

البته یه افرادی میخوان مشکل ایجاد کنن که ایشالا به زودی مشکلات حل میشه. 

البته اون افراد هم که شروع کردن به حاشیه سازی، اولیش سایت گل هستش که مسئول سایت آقای پژمان رهبر هستن که ایشون پرسپولیسین و قطعا نفر بعد هم عادل لنگی پور خواهد بود. 

حق دارن البته، میخوان کاری کنن فرهاد به دربی نرسیه، ولی کور خوندن  

   

  

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

نظرات 125 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 13:57

سلام فرهاد جوووون تک نیلوفر آ بی من خوش اومدی گلم فقط می مونه این 80 هزار دلار تا 90 هزار دلار که حدود 250 میلیون هستش و اینها باید لیام ردی رو پرت کنن بیرون همین

afsaneh یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 15:38 http://afsaneh7.blogfa.com

عالیه بهتر از این نمیشه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:14

سلام مبارک فرهادم باشه تبریک بهخ دوستان به خودم و به فرهادم اسطوره چهان مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در استقلال هیچ مکتبی نداریم، اینجا فقط اسطوره داریم. اصلا هم اینطور نیست کی گفته

علی فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قرارداد فرهاد مجیدی و اینکه چه زمانی می تواند برای استقلال بازی کند اظهار داشت: دراین زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد. ما روز گذشته نام لیام ردی را از فهرست خود خارج کردیم و فرهاد مجیدی به جای این بازیکن به استقلال آمد. شب گذشته کارهای ثبت انجام شد و قول دادیم که ظرف چند روز آینده پول ردی پرداخت شود تا کارت مجیدی صادر شود. اگه نریزید من می دونم وشما بدبخت بیچاره ها اره فرهاد جووووون رو نمی خواید برا الومینیم بازی بدید چون بهانه تون بازی ندادنش هست فرهادم ۶ بهمن امتحان مربی گری داره نمی خواد اون موقع شما بهونه رنگی میارید گلم فرهادم قرار داد قلبی بسته شما چرا اینجوری می کنید

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:41

کله مرغی از این بهانه مهمتر نداشت که فرهاد جووووووووونم هنوز اماده نیست اصلا هم اینطوری نیست هر چی باشه که از ۴ مهاجم تو اماده تره مردک ناشعور اوه فرهاد جووووون بعد سه هفته بدنسازی بازی می کنه البته اگه کارت بازی کردنش برسه و هزار تا بهونه در نیارن فرهاد جووونم بی صبرانه منتظر در خششت در بازیها و گل زنی ات هستم تا دوباره 4 تو پاپر جا بشود دوستتتتتتتدارم دلتنگتم کاش می تونستم زودتر ببینمت عشقم 777777من تک نیلوفر آبی من عاشقتم و تا ابد و تا پای جان ازت دفاع می کنم تازه اره ریخته دوستان امیر در کنار فرهاد جوووونم اره البته در لبا س شغال نه ادمیت با کله مرغی بوزینه

3ajad یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 17:58 http://www.lovepleyer.ir

ایول .فـرهـاد دردوبلات بخوره تو ســر هـر چــی لنـگـیـه و اونـایی کـه نمـیــتـونـن بـبـیــنـنــت

ستاره یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 18:14

داش فرهاد ازت یه دنیا سپاسگزارم تو با اومدنت دل میلیونها هوادار واقعی استقلال رو شاد کردی همین که تو به احترام هواداران برگشتی تا ابد تو دل ما جا داری فرهاد جووووون ما هم دعات میکنیم خدا ارزوی دلت که همان قهرمانی با استقلال در ایران و اسیاست براورده کنه
داش فرهاد ازت ممنونیم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 18:47

سلام کله مرغی چی می گه واسه خودش فرهاد جوووون یعنی چی بیرون به ما کمک کنه فرهاد من اومده بازی کنه یا بیرون زمین به تو کمک کنه دنبال یه مربی دیگه برا خودت باش احمق خدا ذلیلت کنه فرهاد جوووووووووووونم دلتنگتم امروز تمرین بوده پشت درهای بسته ومن موندم در ارزوی دیدنت فردا هم که اگه تو باشی هم تمرین پشت درهای بسته ست باز اما تنها چیزی که منو ی سوزنه حرفهای نیش دار کله مرغیه فرهادم دلم برات یه ذره شده کاش زودتر ببینمت البته نه به قول روزنامه خبر ورزشی که نوشته تو رو نیمکت می شینی چون کله مرغی گفته بد ذات بیخود کرده کی تحمل دیدن فرهاد جووون رو رو نیمکت داره من که سکته می کنم در این صورت نه فرهادم اماده ست و رو نیمکت نمی شینه فرهادم دوست دارم

n!loO.joon یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 19:49 http://foreign-moozik.blogfa.com

hi. areh digeh daran jooneshoon miyad bala ke farhad mikhad biya .soseh miyan. sar bezan

REZA یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 20:24

اااااااااااااااه فردا تمرین پشت درهای بسته است
من میخواستم برم تمرین رو از نزدیک ببینم.
امروز تو کمپ ناصرخان دوباره شعارسال 89رو برای داداش فرهادمون خوندن
چشم اونایی که نمیتونن داداش فرهادمون رو اینقدر موفق ببینن کور.به قول خود داداش فرهاد:من انقدر خوب بازی میکنم تا چشمه همه دربیاد(این رو به رییس های فدراسیون گفته که هرروزازش تسته دوپینگ میگرفتن)همین کارهم میکنه

بهار یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:00

هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووایول ....عشقم اومدایول خوش اومدی به خونت....وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بهترازاین نمیشه..... استقلال قهرمان میشه خدامیدونه که حقشه به لطف یزدان وفرهادجوووووووووووووووووووون استقلال قهرمان میشه استقلال قهرمان میشه .....................داداش رضااگه رفتی تمرین به جای منم فرهادو تشویق کن خواهش میکنم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:04

قلعه داره سکته میزنه الهی کورشه اون که نمیتونه موفقیت فرهادومحبوبیتش وببینه.......................دیدین داداش رضابه اشتباهش پی بردوااااااااااااااااااااااای چق خوبه که فرهادبرگشت ........... اگه فرهادنباشه میخوام دنیانباشه ................

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:14

سلام بهار خیلی هم خوشحال نباش یه کم این خبر رو بخون حالم گرفته شد : فرهاد جوووونم کاش می تونستم ببینمت کاش بازی چهارشنبه بودی خیلی دلم تگ ده برات خیییلی خبر گذاری مهر : مجیدی چگونه قراردادش را با استقلال ثبت کرد/ مجوز مشروط قانونی است؟
خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال در شرایطی در واپسین ساعات فصل نقل و انتقالات در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید که فهرست آبی پوشان جای خالی نداشت و مسئولان این باشگاه مجبور شدند قرارداد وی را مشروط ثبت کنند. چرا مشروط ای داد بیداد من نگرانم



غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این مطلب گفت: پیش از اینکه قرارداد فرهاد مجیدی به ثبت برسد لیست تیم استقلال پر بود اما بر اساس توافقنامه ای که مسئولین باشگاه استقلال در خصوص جدایی "لیام ردی" از این باشگاه در اختیار سازمان لیگ قراردادند ما مجوز ثبت قرارداد فرهاد مجیدی را صادر کردیم.

وی درهمین خصوص افزود: این توافقنامه رسمی به امضای مدیرعامل باشگاه استقلال، مدیر برنامه های لیام ردی و حتی امضا و اثر انگشت خود این دروازه بان استرالیایی نیز رسیده است. در این توافقنامه قید شده که باشگاه استقلال باید 84 هزار دلار به این بازیکن بدهد که تا به امروز این اتفاق نیفتاده است.

رئیس سازمان لیگ تاکید کرد: در حال حاضر این توافق نامه در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفته تا تسویه حساب کامل مالی با لیام ردی صورت گیرد. در صورتی که باشگاه استقلال اقدام به انجام چنین کاری نکند این توافقنامه جنبه اجرایی پیدا نکرده و مجوز بازی برای فرهاد مجیدی صادر نمی شود. این توافق نامه در شرایطی به سازمان لیگ ارائه شده که بازیکن استرالیایی هنوز مطالباتش را از باشگاه آبی تهران دریافت نکرده و ابهاماتی در خصوص فسخ قرارداد وی وجود دارد. با این حال باشگاه استقلال هنوز مطالبات این بازیکن استرالیایی را پرداخت نکرده و مشخص نیست که این توافق نامه مشروط از نظر قانونی صحیح است یا خیر؟

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران در این خصوص می گوید: زمانی که استقلالی ها برای ثبت قرارداد فرهاد مجیدی به هیات فوتبال آمدند لیست‌شان پربود اما آنها برای آنکه زمان نقل و انتقالات نیم فصل را از دست ندادند به سازمان لیگ اعلام کردند که به صورت توافقی قرارداد" لیام ردی" را فسخ کرده و در اسرع وقت پول این بازیکن استرالیایی را می دهند.

تیموری در همین خصوص افزود: رئیس سازمان لیگ نیز طی نامه ای به هیات فوتبال به صورت مشروط اجازه ثبت قرارداد فرهاد مجیدی را داد بنابراین تا زمانی که استقلالی ها با این بازیکن استرالیایی تسویه حساب نکنند، کارت بازی برای فرهاد مجیدی صادر نخواهد شد.

وی درپاسخ به این پرسش که استقلالی ها از نظر قانونی تا کی برای تسویه حساب با ردی زمان دارند، تاکید کرد: طبق قانون استقلالی ها 72 ساعت وقت دارند تا در این خصوص اقدامات مقتضی را انجام دهند.

به این ترتیب باشگاه استقلال که روز شنبه قرارداد فرهاد مجیدی را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرده است، تا پایان روز سه شنبه فرصت دارد مطالبات دروازه بان استرالیایی اش را پرداخت کند در غیر این صورت کارت بازی برای مجیدی صادر نخواهد شد و باید دید تکلیف قرارداد او با استقلال چه می شود؟! خاک به سرم مردشور تونو ببرن معلومه چه می کنید اه اه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:20

سلام امیدوارم تا سه شنبه پول لیام تحفه رو بدن فرهادم تو بتونی بازی کنی می خوام دنیا که هیچی زندگی خودمم نباشه اگه فرهادم نباشه بی فرهاد جوووون نفس کشیدنم برام سرده و طاقت فرسا فرهادم انشالله بازی می کنی تو اس اس و هزار تا گل می زنی پس تا سه شنبه هم هزار بار زنده بشم بمیرم ای خدا فرهادم رو برسون خودت فرهادم در این تو تمام ارامشم بی تو نابود می شود دوستتت ارم عشقم کجایی خیلی دوست دارم تمام زندگی عاشقانه من

بهار یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:22

ااااااااااااه ه ه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟مشروط یعنی چی؟ دروازه بان استرالیایی دیگه چ خریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایه بارشدبزاری ده دقیقه بیشتر خوشحال بمونم حالاچ بکنیم فتل خالی بندکه آه دربساط نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!هی روزگار همرو برق میگیره مارودفترخاطرات ادیسون...........

بهار یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:23

دیگه دارم قاطی میکنمامن کفاشیان نیستم هی بروتون بخندم ....................

بهار یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:28

خیای مزخرفی فتل چاخان فقط تافردابهت وقت میدم اگه کارت فرهادصادرشدکه هیچی وگرنه خودت میدونی شده ازاینسره دنیابیام میام وآتیشت میزنم اوشکول

بهار یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:31

فتل یادت باشه فرهادبایدباشه............

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:40

فرهادم اهنگ زندگی من محبوب دلم دوستتتتتتتتتتدارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 21:47

درسته بهار جون می بینی چه اوضاعیه معلوم نیست تو اون باشگاه چه غلطی می کنن فتل مشنگ اگه تا سه شنبه درسته نشه من سکته مغزی می زنم بهاری فرهادم دلتنگتم عشقم کله مرغی کم اتیش به پا کن 2 دقیقه حرف زدنت چی بود دیگه احمق با فرهادم فرهادم اماده ست و نیاز به مزخرافات تو نداره فرهاد من عشقم دوست دارم می میرم بی تو تمومم زندگیم بخوره تو سرم اگه تو نباشی دوستتتتتتتتتتتدارم و تا ابد ازت حمایت می کنم عشقم فرهادم 7 من تکیه گاه لحظه های من ازت تا ابد حمایت می کنم دوست دارم اره اینها چاخان یه وعده شون هست ای مردشور ببرن شما رو ال ببرن شما رو که ما رو دق دادید امین ایشالله فرهادم بیایی والا من دیگه نای نفس کشیدنم ندارم دوست دارم گلم بهار من فرهادم

ali fabregas.4 دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 07:41

مبارکه

ali fabregas.4 دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 07:43

پرسپولیس سرورش استقلال

negar دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 11:35 http://negar77.loxblog.com

ووووووووووووووووووووووووووای بالاخره داداش فرهاد ثبت کرد و خیال ما راهم راحت.بازگشت کاپیتان فرهاد را به همه ی ابی دلان تبریک میگم.ووووووووووایییی دارم میمیرم از خوشحالی.داداش فرهاد خوش اومدی

پرسپولیس دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 11:36

بازگشت فرهاد پولکی مبارک

مونا دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 12:36

حال دخترت چطوره؟امیدوارم حال دختری که واسه بهانه رفتن از اس اس آوردی خوب باشه

bita دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 12:42

eeeeeeeeeeeeeeeeeeival farhad.

مونا دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 12:46

مکتب حجازی غیرت میخواد که البته واسه تو پول از همه چی مهمتره.

saeed دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 13:52

واقعا خوشحالمون کردی آقا فرهاد

میلاد دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 16:18 http://purple-dreams-m2.blogfa.com/

ایووووووووووووووووووووووووووولااااااااااااااااااااااا








REZA دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 16:32

پرسپولیسی هی ته جدولی مخصوصا موناو...با احترام ازاینجا برن وبیخودی جو اینجا رو خراب نکنن.

REZA دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 16:34

آقا اصلاداداش فرهاد زورش زیاده گردش کلفته دوست داشت بخاطر پول بره که بخاطر پول هم نبوده.مشکلی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه مشکلی هست به درک حلش کنید

رویا دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 16:40

آقا فرهاد گفته : برای کلاس های مربیگری هر روز از ساعت ۶ صب تا ۸ شب زحمت میکشیده ولی روز امتحانات همزمان میشه با روز برگزاری دربی و ب خاطر هواداران میمونه و امتحان نمیده . آقا فرهاد مرده مثله کریمی نیست ک حاضر نشد ب حرمت التماس های هوادارانش حداقل غرورشو بشکنه و فقط معذرت خواهی کنه

مهسا❤7 دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 17:08 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

قلعه نوعی گفته شاید فرهاد فقط به عنوان مربی بیاد کنار زمین چون پول نداریم بدیم

مهسا❤7 دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 17:09 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

مونا خانم به کوری چشم شما تیام خیلیم خوبه درسته از دوری باباش سختی می کشه ولی به کوری چشم شما به خاطر اس اس تحمل میکنه
بالاخره از دختر فرهادجوووونم از این کمتر انتظارنداریم به بابای گلش رفته

saeid دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 17:56

توروخدا هرکس , ناکسی میگه مکتب حجازی ، حالا یه مشت لنگی فرصت طلب ار سوزش زیاد میخان فرهاد عزیز مارو خراب کنن ، با با فرهاد خودش صاحب مکتب و اسطوره ماست خواهشا هر کسی از قبیل مونا و .... کاسه داغ نشه این وسط که فقط سوزشش برای خودش میمونه.

[ بدون نام ] دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 19:00

سلام موناخانم اگه فرهاد جوووون رفتش به خاطر دخترش نبود به خاطر مدیریت ضعیف استقلال بودش وتو لنگیدمتو بزار رو کولت و برو فرهادم بازوبدش یه تیکه پارچه نیست در اشتباهی مردک ناشعور اول برو دهنتو اب بکش بعد در مورد بازوبند فرهاد جوووونم حرف بزن رو سیاهیت می مونه برا زغال فکر کردی کی هستی فرهادم تو ستاره اسیایی خورشید دلهایی تیام من دوستت دارم را برایت می گویم که عاشقت هستم پول ندارن بدن به این ردی واقعا دا سه شنبه رو بخیر کنه ماجدی به تو هم ربطی نداره در مورد بازوبند فرهادم حرف می زنی فرهاد جوووون فقط لیاقت بازو بند رو داره همین وبس

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 19:04

سلام من او ن بالیی هستم اسمم یادم رفت بنویسم همونی که در مورد حرفهای بالا حرف زده بعضی ها برا ادم حواس نمی زارن اه اه

REZA دوشنبه 4 دی 1391 ساعت 23:21

خود پرسپولیسیها میگن داداش فرهاد پولکی که همه ی ما میدونیم نیست پس علی کریمی خودشون چی که بخاطرپول به استیل آذین رفت(هدایتی عابر بانک فوتبال)که بعد از اینکه به دسته یک رفت باپررویی تمام به پرسپولیس برگشت.
به احترام فرهاد کل ایران خبردار

هستی سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 17:55

تبریکـــــــــــــــــــ
به امید گلزنی کاپیتان در دربی 6بهمن

نازنین سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 18:20 http://www.finally.blogfa.com

دم دروازه میگن چلو خورش پرسپولیس توپ میخوره توی گلش

مریم چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 00:18 http://www.mm74.blogfa.com

وای خدای من
جیگرم اومد
خدایا شکرت...

zahra چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 12:18

hooooooooooooooooorrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaa

ho3ein چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 20:15 http://abiye-paitakht.blogfa.com

سلام
دوستای خوبم
اگه منو لینک کنید خوشحال میشم
abiye-paitakht.blogfa.com

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 12:48

سلام این حرفهای جدید کله مرغیه وی در خصوص آخرین وضعیت فرهاد مجیدی نیز گفت: او زیر نظر حاج‌قاسم تمرین می‌کند و باید تست‌های لازم را انجام دهد چون با توجه به شرایط فنی بالا باید به شرایط ایده‌آلی برسد که مردم از او انتظار دارند. در مجموع خوشحالم که مجیدی به ما اضافه شد و دوست دارم که او هم مثل 2 بازیکن دیگر در زمان من خداحافظی کند. اره راس می گی مرگ خودت فرهادم هنوز کارت بازیم نداره اون موقع این مردک نا شعور هی بلغور می کنه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 13:27

سلام فرهادم ما بازی رو بردیم اما تو نبودی دلم خیییلی برات تنگ شده خیلی زیاد دوست دارم گلم فدا ت

و حدس می زنم شبی مرا جواب میکنی

و قصر کوچک دل مرا خراب میکنی

سر قرار عاشقی همیشه دیر کرده ای

ولی برای رفتنت عجب شتاب میکنی

من از کنار پنجره تو را نگاه میکنم

و تو به نامدیگری مرا خطاب می کنی

چه ساده در ازای یک نگاه پک و ماندنی

هزار مرتبه مرا ز خجلت آب میکنی

به خاطر تو من همیشه با همه غریبه ام

تو کمتر از غریبه ای مرا حساب میکنی

و کاش گفته بودی از همان نگاه اولت

که بعد من دوباره دوست انتخاب می کنی

عماد استقلالی 2012 پنج‌شنبه 7 دی 1391 ساعت 22:18 http://esteghlal12.loxblog.com

تبریک می گم


تبریک

مرجان جمعه 8 دی 1391 ساعت 00:54 http://denderology.blogfa.com

سلام به همه استقلالی های طرفدار مجیدی
خیلی خوشحالم که فرهاد مجیدی دوباره برگشته. انشالا امسال قهرمان میشیم.
به امید قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی.
یا حق

رضا جمعه 8 دی 1391 ساعت 09:10 http://abitanha.blogfa.com/

سلام خوبی ؟
وبلاگت عالی بود
اگه دوست داشتی به وبلاگ من سر بزن
راستی من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتی منو بلینک
بای

[ بدون نام ] جمعه 8 دی 1391 ساعت 10:44

تبریییییییییییییییک

REZA جمعه 8 دی 1391 ساعت 21:28

بچه ها تبریک میگم ان شاالله فردا کارت بازی داداش فرهادمون میاد.هوووووووووووووووووووووووورا

6 جمعه 8 دی 1391 ساعت 22:24

http://farhangnews.ir/sites/default/files/styles/node_singlepic/public/content/images/story/91-10/08/20121226221033_%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1.jpg
برید حال کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد