وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دیگه خودتون قضاوت کنین!

از لحظه اولی که خبر اعتراض هوادارای ناصرخان به فرهادو شنیدم همین موضوع اومد تو ذهنم اما امیدوار بودم صحت نداشته باشه....

نظرات 50 + ارسال نظر
هستی شنبه 2 دی 1391 ساعت 09:41

بفرمایید...نیستی خانم یا آقا!! حالا فهمیدی دلیل نفرت من و امثال من از امیرخان شما چیه

وقتی میگم نگرانم بخاطر ایناست وگرنه مگه مرض دارم از اومدم داداش فرهاد کاپیتان آرزوهام خوشی بزنه زیر دلم....حالا میفهمم این دلشوره هام به حقه .. هرکی یه ذره این قلعه رو بشناسه این نگرانیه ته دلش هست.

ولی قلعه اینو یادت باشه جرات نداری فرهاد شیرین آبی ها رو خراب کنی دنیا رو رو سرت آوار می کنیم

داداش فرهاد تو گفتی برات مهم نیست این برگشتن برات خوب بشه یا بد و به خاطر هوادارا برگشتی ولی اینو بدون داداشی همین هوادارا برات خوب تمومش می کنند و به قلعه و قلعه صفت های... اجازه نخواهیم داد برات بد رقم بزنن...

قلعه ! اینو بدون که دست تو واسه هوادارای کاپیتان خیلی وقته رو بود تو هیچ وقت دلت با محبوب ترین کاپیتان تاریخ استقلال صاف نبوده .. هرچند هوادارای ساده گول حرفای قشنگتو میخورن ولی اینو بدون طرفدارای فرهاد میدونن تو ذاتت چیه

تا عمر دارم باهات مخالفم...داداش فرهاد توروخدا مواظب خودت باش...

خدایا تو رو قرآن هوای کاپیتان عزیز ما رو داشته باش

هستی شنبه 2 دی 1391 ساعت 09:44

خیلی رذلی قلعه خیلییییییییییییییییییییییییییییییی

ایشالا هرچه زودتر از استقلال بری

نفرت دارم ازت میفهمی
نــــــــــــــــفـــــــــــــــــــــــرتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هستی شنبه 2 دی 1391 ساعت 09:46

سلامتـــــــــــــــــــــــــــــــــی


شــــــــــــــــــــــــــادی


موفقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــیت



اینا آرزوهای من واسه کاپیتان عزیزتر از جونمه


[ بدون نام ] شنبه 2 دی 1391 ساعت 09:53

قلعه نوعی بیشتر از قبل ازت متنفرم.......آتیلا و خانواده شریف حجازی بخدا تا عمر دارم عاشقتونم حقا که از ریشه ناصرخان هستید

شریف.....باصداقت و پاک

خدا نابود کنه هرچی آدم کثیف و پست و بی شرافت روکه البته نابود نمیشن که هیچ روزبه روز محکمتر میشن...خدایا کاش حکمتت رو میفهمیدیم...

نیلوفرهاد شنبه 2 دی 1391 ساعت 09:56

متاسفم برای قلعه نویی.میدونستم آدم پستیه ولی نه تا این حد.ولی با این کارا نمیتونه به هیچ جا برسه!از این داره میسوزه که محبوبیت کاپیتان فرهاد از اون خیلی بیشتره.امیدوارم هرچه زودتر شرایطی فراهم شه تا این آقای به اصطلاح محترم هر چه سریعتر از استقلال بره و بیشتر از این با باند بازیاش تیم ما رو خراب نکنه.

شاهین شنبه 2 دی 1391 ساعت 10:16 http://shahinbavian.com

نمیتونه اسوره مارو ازمون بگیره
غلط زیادی میکنه

نیستی شنبه 2 دی 1391 ساعت 11:00

بابا ما مسلمونیم وقتی داداش فرهاد یک ساعت رفته خونه قلعه نویی یعنی کودورتارو ریختن بیرون این ادم دیوسی که اونشب اومده بود دادوغار میکرد نون نرخ روز خوره یه روز باقلعه یه روز بایکی دیگه ما چیکار این اوزگل دارین برا ما مهم اول استقلال دوم فرهادوکل ادمایی که برای تیم محبوبمون زحمت میکشنه انشاالله این ادم چلغوزا ازکنار تیم برن کنارو اس اس سوین ستاره رو بچسبونه روسینش الکی گناه این ادم مزدورارم نشوریم به امید قهرمانی در سه جام

نیستی شنبه 2 دی 1391 ساعت 11:58

درجواب هستی.ما نباید گربه باشیم قلعه نوی که شما میگید بد" یادون رفته بااس اس جام گرفته من بازی با پیام مشهد رفتم شادی اون قهرمانی یادت رفته بابا یه روز داداش فرهاد با قله نویی برو بیایی داشتن رابطه داداش فرهاد با قلعه مثل رابطیه زن وشوهر میمونه میگن زن وشوهر دعوا کنن ابلهان باور کنن یه وقت سوئ تفاهم نشه مثال زدم ما همه از یک خانواده ایم نباید مشکلاتمون به بیرون درز کنه تا یسری لنگی از خدابیخبر برامون حرف در بیارن بی جنبه تر ان قشر که وجود نداره اون شبم به سری دربه داغون اومدن حاشیه درست کنن که خدارو شکر خنثی شد رفت باهم خوب باشیم بازم به امید قهرمانی ابر مردهای ایران اس اس اسیایی

سلام کله مرغی برو بمیر به کوری چشم حسودت فرهاد جووووون امروز ثبت می کنه تا حالت گرفته بشه کله مرغی به دنبال سیاست های خودشه و دنبال این نیستش که استقلال هیچ پیشرفتی داشته باشه خوب گماشته هاتو اوردی ما هم بلدیم چی کار کنیم حمایت از فرهاد جوووون ادامه داره نیستی خیلی حرف می زنی اره کله مرغی جام گرفت ولی در یه شب اوایل فصل نه تنها فرهاد جوووون رو خواست شخصیتشو زیز سوال ببره بلکه فقط منت گذاشت سر تیم اگه نمی دونی بدون خیلی از تیم ها رو بهونه کرد فردی که سر باشگاه بزرگ استقلال و کاپیتان محبوبش منت بزاره باید گور به گور بشه فرهاد جوووووووووووونم میادش وحال این مردک نا شعور رو می گیره

سلام تنها خبری که هستش اینه که فرهاد جوووون امروز ثبت می کنه ولی من که فعلا چیزی ندیدم انشالله ثبت می شه تازه فرهاد جووون از خانواده ناصرخان اجازه گرفته به امید خدا ثبت می شه به کور چشم کله مرغی انشالله ثبت می کنه دوستتتتتتتت دارم کاپیتان نیلوفر آبی من به امید خدا در راه قهرمانی باشکست دادن دشمنانت که هنوز هم چشم دیدن تو را ندارند گلم کاپیتان من من همیشه از تو حمایت خواهم کرد تا پای جان 7 من بازگشتتت نزدیک است فرهاد لنگ سوراخ کن فرهاد ما گل می زنه لنگی رو اتیش می زنه دلتنگم برایت گلم بر گرد

saeid شنبه 2 دی 1391 ساعت 12:28

سلالم به همگی ، ولی باز هم نمیشه گفت اینکار حتما از گوره قلعه نوعی باشه چون این جور افراد یجورایی کاسه داغتر از آش میشن ، چون اینجور افراد مغز درست و حسابی ندارند که از فکرشون استفاده بکنن برای همین احتمالا خودسر یه غلطی کردن .

saeid شنبه 2 دی 1391 ساعت 12:45

سلام اقی امیر علی ، با اینکه نییت مثبت شما ثابت شده است ، ولی به نظر من قرار دادان این عکس توی این شرایط که همه منتظره ثبت فرهاد عزیز خودشون لحظه شماری میکنند کاره صحیحی نیست ، امکان داره باعث خراب شدن جوه این جریان بشه اگر صلاح میدونید این عکسارو که جدیدا قرار دادین حذف کنید با تشکر

مهسا❤7 شنبه 2 دی 1391 ساعت 14:26 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

الهی بیام سر قبرت قلعه نوعی

مهسا❤7 شنبه 2 دی 1391 ساعت 14:43 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

نه آجی جونم من ز دست تو ناراحت نیستم...حالا فهمیدم که حرفای تو منطقی تر بود
داداشم همون شب اول گفت کله مرغی قصدش خراب کردن فرهاده ولی من انقد اون موقع خوشحال بودم که متوجه هیچی نبودم
دیگه نمیخوام فرهاد قراردو ثبت کنه چون میدونم به خاطر ماها این کارو کرد ولی الان می بینم این مافیای فوتبال ایران داره چه کارایی میکنه.من فک کردم آدم شده دیگه نمیدونستم حیوونا هیچ وقت آدم نمیشن

فرهاد یدونه ای شنبه 2 دی 1391 ساعت 15:56

قلعه نویی الهی بری زیره گل ....لعنت بهت عوضیه دو رو

REZA شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:25

دیدید بهتون گفتم این اشغالا همین نقشرو دارن.حالا این مطلب رو داشته باشید اقایون دارن چیکارمیکنن:
ابوالحسن شیرازی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد اینکه چرا قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ثبت نمی شود، اظهار داشت: لیست استقلال پر است اما این باشگاه هفته گذشته لیست بازیکنان فسخ شده خود را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دادند.

وی افزود: در بین این لیست، فسخ قرارداد این بازیکنان ارسال شده به غیر از برگه فسخ قرارداد توزی. اگر باشگاه استقلال این برگه را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دهد مجیدی می تواند با این تیم قرارداد خود را ثبت کند در غیر این صورت استقلال جایی برای مجیدی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت 24 فرصت نقل و انتقالات هست.


REZA شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:28

برای چی حذف کنه اقا سعید باید همه ی دنیا بدونن این کله مرغی چه اشغالیه.
قلعه پاره پاره..........

مهسا❤7 شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:30 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

یعنی قلعه نوعی پست ترین آدمیه که تو زندگیم دیدم
یعنی آدم بودن انقد سخته؟؟؟چند ماهه چشم ماهارو گریون کرده حالا گفتم شاید میخواد آدم بشه ولی مثل اینکه از حیوونه بودن بیشتر لذت می بره
باشه آقای مافیا این دنیا شاید تاوان پس ندی ولی یه دنیای دیگه هست که اونجا تاوان اشکای من هستی فیروزه غزاله یگانه کوثروهمه ی دوستامو پس میدی

REZA شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:35

یعنی من اگه درس نداشتم خوار مادر کله مرغی رو میاوردم جلو چشاش.
بچه ها تمرین استقلال تو بلوار تعاون کمپ ناصرخان هست من همین امروز فرداست که برم بخاطر داداش فرهاد ودشنام علیه کله مرغی

مهسا❤7 شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:44 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

رضا خوش به حالت که میتونی بری

کوروش شنبه 2 دی 1391 ساعت 16:51

منم از قلعه خیلی بدم میاد ولی فکر نمیکنم کار اون باشه . اینطوری شخصیت خودشو می بره زیر سوال . راستی سلام من اولین باره که اینجا نظر میدم. از برگشت فرهادم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم

مهسا❤7 شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:01 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

پس حتما کار عمه ی منه
عکسارو مگه نمیبینی کوروش جان؟

saeid شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:35

اصلا کاره همون الاغم که باشه ولی در چنین زمانی که فرهاد برگشته دامن زدن به این موضوع فقط باعث برهم زدن جو و ایجاد حاشیه تو تیم میکنه که باعث خوشحالی دوشمنان میشه ، این موضوع رو فعلا نگه دارید برای زمانی که فرهاد عزیز پا به نیدان گذاشت اون موقع به این مردک خودخواه محبوبیت فرهاد عزیزو پابت میکنیم ، فقط خواهشا فعلا از رسانه ای کردن این موضوعها خودداری کنیم .

مهسا❤7 شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:37 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

فرهاد قرار دادشو ثبت کرد

saeid شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:52

دیدید بلاخره ای عکسا صرو صدا در آورد، حاج فتل گفت که ای لیدر حتی با ناصر خانم عکس داره پس دلیلی بر این نیست که این کار زیر سره قلعه باشه ،

محسن شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:54

انتظارها به پایان رسید؛ مجیدی با استقلال ثبت کرد
فرهاد مجیدی دقایقی پیش در هیئت فوتبال تهران حاضر شد و قراردادی به مدت یک سال و نیم با تیم استقلال به ثبت رساند

فرهاد یدونه ای شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:56

خدایــــــــــــــــــــــــــا شکرت فرهادم اومدددددددددددددددددددددددد

[ بدون نام ] شنبه 2 دی 1391 ساعت 17:57

agha man khudam az ghale noei badam miad vali in axam bebinid jalebe http://img4up.com/up2/81951257972385646732.jpg

فرهاد یدونه ای شنبه 2 دی 1391 ساعت 18:04

http://img4up.com/up2/81951257972385646732.jpg


یعنی کاره قلعه نویی بوده یا اتیلا ؟میشه گفت اتیلا جون اولین تیتری که ازش تو روزنامه ها اومد مخافلته شدیدش با فرهاد بود...بعد برای اینکه خراب نشه تکذیب کرد...اگه قلعه نویی فرهادو نمیخواست مثله نیم فصله اول قبول نمیکرد بیاد

سلام قلعه نوعی مردشورتو ببرن الهی فرهاد جووونم ثبت کردش واقعا من تا تو زمین ببینم باورم نمی شه تازه فهمیدید که روزنامه ها نوشتن فقط فرهاد جوووون تو دربی بازی می کنه و یکی دو تا بازی نه من باورم نمی شه کله مرغی بی حیا همش تقصیر توئه اگه این اتفاق بیافته فرهادم حمایت از تو برای من فراتر از سرکشیدن یک کاسه عسل شیرین است دوستت دارم این چه باشگاههیه ما دارم کسی نیست با فرهاد جوووون بره ثبت کنه یعنی چی خنده داره در حد المپیک و بی معنی اینو بخونید زیادی مسخره ست فتح الله زاده: داشتم خودم می رفتم هیات ، فرهاد گفت با معاونان باشگاه می روم/ این لیدر با همه عکس دارد نه فقط امیر قلعه نویی
لیگ برتر - قرارداد استقلال با فرهاد مجیدی ثبت شد تا خیال بسیاری از هواداران استقلال برای حضور بازیکن محبوب شان راحت شود.

علی فتح الله زاده که قرار بود خودش همراه با فرهاد مجیدی به هیات فوتبال تهران برود در آخرین لحظه از این تصمیم پشیمان شد. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« باتوجه به اینکه چند نفر از معاونان باشگاه تهران نبودند ، من خودم قصد داشتم با آقا فرهاد به هیات بروم اما چون امروز اخرین فرصت نقل و انتقالات است خیلی برنامه فشرده ای داشتم و خلاصه خود آقا فرهاد هم گفت وقتی معاونان دیگر باشگاه هستند نیازی نیست خودم بروم. برای همین در آخرین لحظه از امیر عرب و سید مهدی علوی خواستم تا همراه مجیدی به هیات تهران بروند. الان که با هم حرف می زنیم قرارداد او دیگر امضا شده است و خیال ما هم راحت.»

فتح الله زاده درباره قصه توسی و پر بودن لیست استقلال هم گفت:« اگرچه امروز فرصت نقل و انتقالات تمام می شود ولی چون آقای حسن زاده نیستند ، قرار شد تا فردا کمیته انضباطی برای بازیکنانی که تیم های شان را ول کردند و رفتند تصمیم گیری کند. ما جای خالی داریم و اگر توسی قراردادش فردا فسخ شود جای او یک هافبک مجارستانی را می خریم که به تهران آمده است.»

فتح الله زاده درباره جنجال بر سر تصاویر منتشر شده از لیدرهایی که علیه مجیدی شعار می دادند و او را متهم می کردند که به مکتب حجازی خیانت کرده است می گوید:« این طرفدارانی که می گویید با همه بزرگان استقلال عکس دارند هم با ناصرخان خدابیامرز عکس داشتند و هم با امیرخان قلعه نویی. این بحث ها اصلا نباید طرح شود. مهم این است که همه ما باید به موفقیت استقلال فکر کنیم.»

سلام اینم یه مدل دیگه اش : مطلب بالایی و پایینی تناقض باشکوهی با هم دارن نه این باشگاه برا کاپیتان خودشم ارزش قائل نیست فتل مشنگ با کله مرغی تعطیل



فتح الله زاده شخصا مجیدی را برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال برد!
لیگ برتر - علی فتح الله زاده و فرهاد مجیدی به هیات فوتبال استان تهران رفتند تا قرارداد فرهاد مجیدی و استقلال را ثبت کنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ درحالی که فرهاد مجیدی و معاونان باشگاه استقلال مدت هاست رابطه گرمی با هم ندارند ، علی فتح الله زاده پس از سال ها شخصا به هیات فوتبال استان تهران رفت تا قرارداد مجیدی و این تیم را ثبت کند. مجیدی درحالی آخرین یار جدید استقلال لقب می گیرد که امروز سایت های مختلف تصاویری منتشر کرده اند که نشان می دهد یکی از شعاردهندگان علیه فرهاد مجیدی ، کسی است که همه جا در میان لیدرهای منتسب به کادرفنی استقلال حاضر بوده است. فتح الله زاده برای ثبت قرارداد مجیدی باید قبل از هر چیز نام توسی را هم از لیست تیم خارج کند تا فهرست آبی ها خالی شود.

یعنی چی الان اون موقع می دونم حالا که فرهاد جوووون قرار دادم ثبت کرده کم بازیش می دن در همین حد ومن هوادار عاشق فرهاد جووووووووووووون در حسرت دیدن فرهاد جووووون و گل زدنش بسوزم امروزم به زور بردیم فرهادم عشقم نمی زارم حقتو بخورن نمی ذارم گلم همون روزنامه ها اکی نمی گن نکنه فرهاد جوووون رو بعد دربی یا فقط تو دربی بازی بدن خیلی احمقانه ست اینت کارها سقط بشی الهی کله مرغی

سلام این خیییلی قشنگه فرهادم خوش اومدی گلم خخخخخخخخخخخخخخخخیلی خوشحالم گلم عشق من تک دردانه عالم اگه بزارن بازی کنی چششونو در میارم فرهادم اخی صحبهای زود تو سرما رفته کلاس فدات بشم الهی به زودی بهتزین مربی جهان می شی گلم نازنینم عشق من
به خاطر بازی با پرسپولیس در آزمون مربیگری شرکت نمی‌کنم

فرهاد مجیدی: به خوب و بد بازگشت فکر نکرده‌ام/ می‌خواستم هواداران خوشحال باشند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به خوب و بد بازگشتم به استقلال فکر نکردم و هدفم فقط خوشحالی هواداران بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرهاد مجیدی پس از آن که قرارداد خود را رسما با استقلال ثبت کرد، گفت: من فقط به خاطر اینکه احساس کردم هواداران استقلال با آمدن من هرچند کم خوشحال می‌شوند، به تیم بازگشتم و اصلا به خوب و بد بودن این مسئله فکر نکردم. من فقط می‌خواستم که هواداران استقلال خوشحال باشند.

وی ادامه داد: من چند ماه در هوای سرد لندن از ساعت 6 صبح تا 8 شب به کلاس مربی‌گری رفتم ولی هشتم بهمن که امتحان من است نمی‌توانم در جلسه امتحان حاضر شوم چون با پرسپولیس بازی داریم.

مجیدی در ادامه گفت: صحبتی هم درباره حاشیه‌های مطرح شده در چند روز اخیر دارم. وقتی صحبت از مکتب ناصر خان حجازی کردم منظورم این بود که حجازی اسطوره همه استقلالی‌هاست، او به خاطر شخصیت و رفتارش محبوب پرسپولیسی‌ها نیز هست. اگر صحبتی در این رابطه کردم به این دلیل بود که مردم ناصرخان را به دلیل بازی‌ها و گلری کردنش دوست ندارند بلکه صداقت و روراستی او را دوست دارند.

وی ادامه داد: آرزوی من این است که اصولی را که ناصرخان بر آن پایبند بود در زندگی فردی و فوتبالی‌ام ملاک قرار دهم.

در حالی که به دلیل ناهماهنگی‌های پیش آمده قرار بود قرارداد مجیدی به طور مشروط ثبت شود، پس از ارسال فسخ‌نامه رودریگو توزی به هیات فوتبال از طریق فکس، قرارداد فرهاد مجیدی به صورت قطعی ثبت شد.

REZA شنبه 2 دی 1391 ساعت 18:37

بچه ها داداش فرهاد ثبت کرد هووووووووووووووووووووراالان قیافه ی کله مرغی رو تجسم کنیدکدومش.
اینم برای مجتبی زارعیان بیچاره اینقدر زحمت کشیده:
مجتبی دستمال کش.....
مجی پاره پاره ........
مجی یادت باشه فرهاد سرورته
امیریادت باشه فرهاد سرورته
حالا مجتبی بروبرای قلعه مرغی قشنگ بمال بدجوری عصبیه ولی مراقب باش چکیت نکنه چون کارت رو درست انجام ندادی.صدایی که از این به بعد ازاستادیوم ها میشنوید:
فرهاد مجیدی دوست داریم ما دوست داریم ما فرهاد مجیدی دوست داریم ما دوست داریم ما.
WELCOM
IN THE HOME
DEAR FARHAD
77777777777777777777777777777777777777خییییییییلی خوشحالم قلعه مرغی و مجتبی هسته رو که خوردید رو تف کنید

REZA شنبه 2 دی 1391 ساعت 19:02

بچه هاتوروخداهر کی میدونه تمرین فردا ساعت چنده بگه میخوام برم سر تمرین ولی ساعتشو نمیدونم.
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااادوست دارم
ممنون که دوباره فرهادمون رو بهمون بخشیدی
خداااااااااایا شکرت بووووووووووووس

سلام این کلمات با هم توفیر دارن یانه لیام توزی هم بوده وقتی فرهاد جوووون بوده این یعنی چی من الان از سایت ورزش سه برداشتم یعنی فرهادم بازی می کنه یا نه ای خدا اینها تا ما را دق ندن دست بر دار نیستن بمیرید الا ن
بازی مجیدی در گروی ارائه فسخ‌نامه توزی

رئیس هیئت فوتبال تهران گفت: مجیدی بعد از صدور کارت بازی می‌تواند به میدان برود.
[بازی مجیدی در گروی ارائه فسخ‌نامه توزی]

حسن شیرازی در مورد ثبت قرارداد فرهاد مجیدی به صورت مشروط گفت: با توجه به سفری که آقای امیری همراه استقلال برای دیدار مقابل گهر داشتند، فسخ‌‌نامه در اختیار ایشان قرار داشت ما تا ساعت 24 امشب در اینجا حضور داریم و می خواهند فسخ نامه را به اینجا بیاورند. با توجه به صحبتی که با فتح الله زاده و آقای بهروان و نبی داشتیم مقرر شد فسخ‌نامه توزی به ما ارائه شود. پیش از این استقلال نام 5 نفر را برای فسخ قرارداد داده بود فقط خارج کردن نام توزی مانده بود که منتظر رسیدن فسخ نامه او بودیم.

وی افزود: هنوز نامه فسخ قرارداد توزی را نیاوردند اما به دست ما می رسانند. کارت بازی مجیدی تا زمانی که این نامه نرسد، توسط سازمان لیگ صادر نمی‌شود. می‌خواهیم تمامی مدارک کامل باشد تا هیچ مشکلی برای بازیکن به وجود نیاید.

شیرازی در مورد اینکه مجیدی چه زمانی می‌تواند برای استقلال به میدان رود، گفت: مجیدی در نیم فصل دوم بدون هیچ مشکلی می‌تواند برای استقلال بازی کند و هنگامی که کارت بازی او توسط سازمان لیگ صادر شود، هیچ مشکلی برای به میدان رفتن ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استقلال در راه است، پس از بازگشت این تیم نامه فسخ نامه را می آوردند. اصلا گفتیم نامه را دیگر به سازمان لیگ ارائه کنند چون نامه قبلا آمده. استقلال پیش از این نام 5 نفر را برای فسخ اعلام کرده بود و همه این نفرات جایگزین داشتند به جز توزی، که جایگزین او قرار بود مجیدی شود. مسئولین هم گفتند ثبت کنید تا فسخ نامه او برسد ولی چون امروز روز آخر نقل و انتقالات است این کار صورت گرفت تا قرارداد این بازیکن ثبت شود.

سلام یعنی چی اینم مدل جدید قرار داد بستنه الان خوشحال باشیم یا نمی دونم والله اینها دیگه کین فتل مشنگ با اون کله مرغی اشغال فتل گوش به زنگ کله مرغیه اه اه اه فرهادم کارت بازی نمی خواد لیام توزی رو پرت کنن بیرون فرهاد جووووووووووووووونم عشق دوست دارم نفس من

فرشته شنبه 2 دی 1391 ساعت 21:16 http://amamhosean.blogfa.com

سلام بچه ها بالاخره فرهاد ثبت کرد ایویل ایول به داداش گلم خوش اومدی فرهاد عزیزم

مونا شنبه 2 دی 1391 ساعت 21:35

شماره هفت آبی‌ها در آستانه بازگشت به این باشگاه در توضیح این تصمیمش گفت: «حتی اگر برگشتنم فقط یک هوادار را خوشحال می‌کند، این کار را انجام می‌دهم.» کاش اما فرهاد موقع آن وداع مبهم هم به این نکته فکر می‌کرد که شاید رفیق نیمه راه بودنش بخشی از همین هواداران را آزرده خاطر کند. چیزی که او طی تمام این ماه‌های خودخواهی و عافیت‌طلبی‌اش ندید، اندوه همین هوادارانی بود که امروز برای توجیه رفتارهایش از آنها استفاده ابزاری می‌کند؛ همان‌ها که چند هفته پیش قلب یکی از عاشق‌ترین‌های‌شان همزمان با نیوکمپ‌گردی فرهاد، روی سکوهای محقر عضدی از پا افتاد و هرگز به زندگی بازنگشت.
حالم ازت به هم میخوری پول پرست

REZA شنبه 2 دی 1391 ساعت 21:56

یکی نیست به ما بگه تمرین فرداساعت چنده؟

دخترآبی شنبه 2 دی 1391 ساعت 23:18

متاسفم... فقط همین

رضا شنبه 2 دی 1391 ساعت 23:22

فرهاد امیرخان ... استقلال قهرمان

محمد یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 08:31 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

درود بر شرفت امیر علی
حالا هم بابام رو باور کردم که همین حرفارو زدبم ولی باور نمیکردم قلعه تا این حد کثیف باشه

بخاطر حرفایی که در باره فرهاد زدم ببخشید
از روی تعصب این حرفارو زدم
مرگ بر قلعه مرغی

saeid یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 10:40

سلام به همگی ، من میخواستم به مونا خانوم بگم که شما قبل از اینکه به فرهاد تهمت پول پرستی بزنید کامل تحقیق کن تا به این راحتی به کسی توهین نکنی خانوم ، جهت اگاهی شما بگم همین الانم فرهاد میتونه با هرتیمی چه تو ایران چه تو خارج از ایران قرارداد ببنده با چند برابر پولی که از استقلال میگیره ، پس سعی کن توهین نکنی که شخصیت خودتون با یسری افراد اوباش یکی نکنی با تشکر.

REZA یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 12:32

الان دیگه وقتشه که به استقلال بپردازیم فقط وفقط استقلال به اندازه ی کافی بخاطر دودستگیمون لنگی هارو خوشحال کردیم حالا دیگه وقت قهرمانیه تو اسیا لیگ و جام حذفی.
استقلال قهرمان میشه خدامیدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها استقلال قهرمان میشه استقلال قهرمان میشه

این هواداره اسطوره نیست یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 22:51

http://www.amirghalenoei.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87/3095

هستی سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 17:48

ولش کنید بابا این مونا از سایت ق میاد فکرمیکنه حالیمون نیس...

REZA چهارشنبه 6 دی 1391 ساعت 09:32

مرگ بر کسانی که به امیر خان توهین میکنن

میثم جمعه 8 دی 1391 ساعت 20:05

اگه واقعا شرف داری بیا و ده تا عکس این لیدر با حجازی و خانواده اش زا ببین و بزار توی وبلاگت یا حداقل تصحیح کن . طرف یه عکس با امیر انداخته و او را منتسب به قلعه نویی می کنید در حالیکه 10 تا عکس با آتیلا و حجازی داره . چرا میخواید قلعه نویی را اینطوری خراب کنید ؟ آیا این کار مردونگی هست ؟ گفتم اگه مرد باشی و وجدان داشته باشی با دیدن این عکس ها که لینکش را برات میزارم نظرت عوض میشه و مطلبت را تصحیح می کنی . اگه هم نشد که هیچی ...!
این هم لینک عکس ها :
http://www.amirghalenoei.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87/3095

چی میگی تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طرف نرفته که با قلعه نوعی عکس یادگاری بندازه. مگه نمیبینی مثل بادیگارد بالاسرش وایستاده!
این مزخرفات چیه سر هم میکنی؟؟
استقلالیه واقعی و طرفداره حجازی به اوندته فرهاد اعتراض نمیکنه و این کارا فقط از دار و دسته همین آدم برمیاد

مهدی شنبه 30 دی 1391 ساعت 08:30

ما قهرمانی بی فرهاد مجیدی نمی خوایم نمی خوایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد