وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد اوووووووووووووووووووومد، ولی...!

سلام خدمت همه دوستان عزیزم


از همگی بخاطر تاخیر در آپدیت عذر میخوام


اول از همه بگم که منم مثل همتون از اومدن فرهاد فوق العاده حوشحال شدم و خبرا رو لحظه به لحظه دنبال میکردم. اما اون شب وقتی اون اتفالق افتاد که فکر میکنم هیچکس انتظارشو نداشت شوکه شدم.



نمیدونم اینا کین و از کجا پیداشون شده! تا الان کجا بودن؟؟!!!!


من که واقعابعید میدونم اینا حتی استقلالی باشن! نمیدونم این کار چه دلیلی داره وقتی دو طرف اصلیه دعوا، حالا به هر دلیلی همه چیو گذاشتن کنار، اینا کاسه داغ تر از آش بشن!

ما تا الان به خاطر فرهاد مخالف قلعه نوعی بودیم و اونایی هم که مخالف فرهاد بون، طرفدارای قلعه نوعی بودن و حالا که فرهاد و قلعه نوعی مشکلاتشون رو گذاشتن کنار هم ما و هم اونا دیگه اعتراضی به طرف مقابل نداریم.


ولی اینا نمیدونم کی هستن و از کجا اومدن. بعید میدونم اینا طرفداره ناصر خان و استقلال باشن. چون همه میدونن که وجود فرهاد چه کمکی به استقلال می کنه و نبودنش در حال حاضر شاید واسه تیم حاشیه درست کنه و به ضرر تیم تموم بشه.



این کاره این افراد تنها چیزی که در آخر میتونه داشته باشه، تضعیف روحیه ی فرهاد و ایجاد حاشیه واسه تیم و ضرر واسه استقلاله. در حالی که ما الان یه تیمه خیلی خوب داریم که فقط اگه اتحاد و همدلی داشته باشه دیگه چیزی کم نداره!


اما من واقعا هرچی فکر میکنم نمیدونم اینا تا الان کجا بودن، چرا قبل از اینکه فرهاد بیاد هیچ واکنشی نشون ندادن از خودشون!!!!!!!!!!


اما به هر حال من مطمئنم که فرهاد اونقدر حرفه ای و با تجربه هست که این مسائل تاثیری روش نداشته باشه و به نظر من اگه 100% هوادارای استقلال از اومدن فرهاد خوشحال نشده باشن، میشه گفت حداقل 90% خوشحالن، 9% بی تفاوت و اون 1درصدو هم میذارم واسه اون عده که هنوز به استقلالی بودنشون شک دارم.


امیدوارم خانواده محترم مرحوم حجازی و بازیکنایی که گفته میشه با اومدن فرهاد مشکل داشتن، شفاف اعلام کنن که با فرهاد مشکلی ندارن تا واسه تیم حاشیه درست نشه و ایشالا بزودی دوباره فرهادو با پیراهن استقلال ببینیم.



اما فرض بگیریم که این عده هم استقلالی ان و بر فرض محال کاری کردن که فرهاد از استقلال رفت، حالا اینا نمیتونن پیش بینی کنن که بعدش چی میشه؟ قلعه نوعی که قلعه نوعی بود نتونست با فرهاد و محبوبیتش مقابله کنه، اینا که عددی نیستن...


به هرحال من امیدوارم که بزودی شاهد درخشش دوباره فرهاد با پیرهن استقلال باشیم و فرهاد با یه پایان خوش از فوتبال خداحافظی کنه.


بازم از همگی به خاطره تاخیرم در آپدیت عذر میخوام، با حضور فرهاد منم سعی میکنم ایشالا دوباره مثل قبل زود به زود وبلاگو آپدیت کنم.

نظرات 55 + ارسال نظر
Maryam چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 23:17

باهات شدیدا موافقم......کلی حرص خوردم وقتی خبرا رو شنیدم.... دلم واسه فرهاد سوخت که انقد باید از این آدمای به ظاهر استقلالی توهین بشنوه......

Maryam چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 23:26

راستی فرهاد هنوز قراردادشو ثبت نکرده.... به روزهای آینده موکول شده... حالا این روزهای آینده کی قراره برسه خدا میدونه....!!!!!!!!!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 01:17

سلام چه عجب داداش امیر علی قدم رنجه فرمودید اخزین بارت باشه این قدر دیر بله اتیلا جان ثابت کرد که فرهاد جوووون زیر پرچم نا صر خانه بیخود کردن که فرهاد جوووون رو زیر سوال می برن فرهاد جووون اومده خوش اومده بله تازشم فرهاد جووون که سنی نداره از 4 تا مهاجم که شما می گی کله مرغی خیلی اماده تره پزشک تیمم گفته اینو که فرهاد جوووون اماده ست برای سوراخ سوراخ کردن تیم ها برا ی سلامتی فرهاد جوووون کاپیتان من دست بزنید که ما شالله بدنش مثل فولاده قربونش برم تازه مکتب ناصر خان هم متعلق به فرهاد جوووونه وای دوستان با این اوضاع فرهاد جوووون چرا قرار داد 18 ماهه بسته خدای من دو دستگی هواداران رو سکوها دیگه چه ضیغه ای مردک نا شعور حرف زدنم بلد نیست رفتم تو کانون هواداران هم از فرهادم دفاع کردم خجالت داره به خدا تنها کسانی می گن این حرفها رو که چرا فرهاد جووون اومده دارو دسته خودت هستن حالا علم شیطون به پا می کنی اومدن فرهاد جوووون منو فدات بشم الهی چی می خواهی بکشی از دست این دو ستان اومدن فرهاد جوووونم براش شده علم شیطان ما باید بیشتر از فرهاد جوووون دفاع کنیم بیشتر از قبل تو همه سایتها همه جا فرهادم حمایتت می کنم تا اخرین قطره خونم عشقم دوستتتتتتتتتدارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 01:40

سلام فرهاد جوووون معلوم نیست کی ثبت می کنه خدای من شادیمون ازم نگیر دارم سکته می کنم چیزی که می ترسیدم سرم اومد اما من هوادار عقب نمی کشم اره فتل ریخته فرهاد جوووون داره استراحت می کنه اه اه خجالتم نمی کشن کاپیتان رو گرفتن سر کاردوستان گلم استقلال چرا به این روز افتاده چرا میلاد می داودی و میثم حسینی و امین منو چهری از باشگاه در نیومده زود قرار داد ثبت کردن با تیم هاشون ولی قرار داد فرهاد جووون رو این جوری می کنن فتل اره باورم شد که فرهاد جووون داره استراحت می کنه سایتها هم قربونشون برم زود علم شیطانشونو بر پا کردن که فرهاد جووون پشیمون شده نه خیرم اصلا هم این طور نیست هوادار بر خیز و از فرهاد جان حمایت کن این بار فرهاد جان بیشتر از همه به حمایتت نیازمند است من خود امروز سعی کردم که دهن سایتها را گل بگیرم فرهاد جان این بار بر می گردی هنوز تو نیامده ای با عزم من وتلاش من هوادار برمی گردی فرهاد جان دوستتت دارم کاپیتان من که غیرتت برای همه پدیدار است فرهاد جان من دوستتت دارم





فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 02:19

سلام خوبه بلدنن بازیکنان خوبمون رو سریع بزارن بره بلدنیستن فرهاد جووون رو جذب کنن خوبه والله خدا نگذره ازتون اگه فرهاد جوووون تا یکی دوروزه ثبت نکنه فرهاد جون در این دل شب کجایی عشقم کاش بودی کاش باران می بارید تا کسی اشکهایم را نبیند هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک با صد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک یه قلب عاشق بایه حس بیقرار و کوچک فقط می خواد بهت بگه دوست داره فرهاد جووووووووووووونم عاشقتم عشق من برای تو حمایت از توست در همه جا تا جایی که جان در بدن دارم وخونی ابی در رگها

هستی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 03:50

حس بدی دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم
هیچ وقتم حسم الکی نبوده ... همش دارم خودمو شاد نشون میدم ولی...
کاشکی فرهادامضا نکنه خداکنه منصرف بشه...
ببخشید بچه ها با این حرفم ناراحتتون کردم ولی بخدا دست خودم نیست یه وحشتی تو دلم افتاده بی حد...الان که اینا رو مینویسم اشک تو چشام جمع شده ...
حس خطر میکنم شدیدا احساس میکنم با منصرف شدن فرهاد این خطر کامل رفع میشه
تو رو خدا از حرفام ناراحت نشید اینا رو دارم با گریه مینویسم...دلم لک زده واسه یه لحظه دیدنش تو لباس استقلال تو زمین اما...همون حس بدی که گفتم یه لحظه هم منو رها نمیکنه.

هستی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 04:11

داداش فرهاد یاد تو اشکمو درمیاره


قلعه نویی تو کی میری از اس اس من؟برو... تو بری همه چی درست میشه فقط بروووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چی میشد اینو هم نصیب شانسپولیسا میکردی؟

نیستی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 11:07

هستی جون خفه مسلیکه فرهاد اومده هار شدی درضمن یادت باش امیر خان یه دونه فرهاد دوردونه استقلال واستقلالیاست فکر کنم تو هم از اوباش اونشب باشی

نیستی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 11:15

این هستیه ازون مغلته گراست تافرهاد نبود زمین اسمون وبنده نبود هی به این وان دری بری میگفت حالا که عشق اومده باز تودلش اشوب شده که فرهاد جون امضا نکنه این قدر ازاین ادما که همش ساز مخالف میزنن بدم میاد بیا یه پولی بدم جای هستی بزنی نابودی ویرانی خرابه داغون لیاقدایناست

محمد پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 11:23 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

فرهاد بخاطر محبوبیت خودرا از مکتب ناصرخان حساب کرد درحالی که به این زودیها به مکتب حجازی خیانت کرد
فرهاد چطور به خانه کسی رفته که برای فاتحه ناصرخان حتی حاضر نشد تسلیت بگه ....
لطفا یه سری به سایت قلعه بزنید تا ببینید چه حرفایی به ناصر زدن وناصر را کراکی و... صدا میزنند
فرهاد خان خدارو شکر فعلا از فرارداد بستن پشیم.ن شده ولی اگه دوباره قرارداد ببنده خیانت کار بزرگیه

عزیزم خیانت کار شمایی که قصد داری روحیه ی فرهادو خراب کنیو به استقلال ضربه بزنی.

قلعه نوعی هرچی بوده و هر کار کرده فعلا حداقل در ظاهر با فرهاد مشکلی نداره. حالا باید فرهاد مثل شما کینه شتری به دل بگیره و به این همه هوادار که منتظره اومدنشن پشت کنه به خاطر شمایی که 1 درصده هوادارای اسقلالم نیستین؟؟!!

خوب کاری کرد اود و میلیونها هواداراو خوشحال کرد و ایشالا به زودی هم ثبت میکنه.
ولی من نمیدونم شما دنبال چی هستی؟؟؟

میخوای فرهاد نیاد که بعد چی بشه؟؟

تا آخر واسه استقلال حاشیه وجود داشته باشه؟؟

این کاره شما نه سودی واسه استقلال داره، نه واسه فرهاد و نه واسه ناصر حجازی که رفته!


به کوریه چشم حسودان فرهاد شنبه ثبت میکــنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:08 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

آورین امیر علی خوشم میاد مثل خودم دهن همشونو سرویس میکنی

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:13 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

امیر علی بدبخت شدیم

چرا بدبخت؟؟
فرهاد قراره شنبه ثبت کنه

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:18 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

هستی جان اگه فرهاد منصرف بشه من میمیرم
فک نکن اون 4-5تا لنگی خیلی مهمن.تورو خدا نفوذ بد نزنید

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 12:42 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

امیر علی مطمئنی؟؟؟آخه تو بعضی از سایتا یه چیزایی نوشته
وای خدایا اگه فرهاد نیاد من بیچاره میشم
واقعا از زندگی سیر میشم

محمد پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:01 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

فرهاد اگه استقلالی بود دخترش را بهانه نمیکرد
بزار بیاد تا عواقب پشت کردن به حجازی رو ببینه واشکش رو تو بازی بعداز شعار هواداران ببین
خیلی زشته طرفدار کسی هستین که شماها را بدتر از کوفیان میداند
برید با ایت بازیکنان بی تعصبتون
درود بر مکتب شریف حجازی

محمد پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:03 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

وعده هواداران حجازی در ورزشگاه آزادی وهو کردن مافیایی های بی لیاقت

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:05 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

گم شو اگه تو مریض نیستی چرا میای اینجا؟

REZA پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 13:58

محمد جان خفشو چون کله مرغی گفت اهل کوفه نه داداش فرهاد

REZA پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:00

خواهشا این مطلب رو تاآخربخونید خواهش میکنم:
بچه ها ناراحت نشیدا ولی احساسی فکرنکنید و عقلانی فکر کنید وبخاطر داداش فرهاد و ناصرخان درست فکرکنیم.
من ازوقتی که داداش فرهاد قبول کرد برگرده هی دارم با خودم کلنجار میرفتم که نه اشتباه نکرد که برگشت ولی حس میکنم دارم خودم رو گول میزنم شما این فکر رو نمیکنید؟
به نظرمن داداش فرهاد اشتباه کرد که زود خداحافظی کرد که حالا مجبور شد شخصیتشو کوچک کنه و نامه خداحافظی و همه حرف هایی که به کله مرغی زد رو زیر پا بگذاره.
من یه فوتبالیستم و الگوم داداش فرهاد وناصرخان هست پس فکرنکنید برعلیه داداش فرهاد دارم مینویسم.
درسته که ناصرخان گفته که داداش فرهاد باید همش تو استقلال باشه ولی ناصرخان همیشه وقتی میگفت نه یعنی تا اخر نه و سر حرفش میموند ولی داداش فرهاد یکم احساسی تصمیم گرفت.
با خوندن این مطلب حتما میخواید بگید که اره توهم یکی از همونایی ولی من فقط از خود خودمم و فقط درست فکر کردم احساسم رو نذاشتم توی تصمیمم تاثیر بزاره و این تصمیم رو گرفتم بازم میگم ناراحت نشید فقط یه چند دقیقه به این مطلب فکر کنید.
شما همین حس من رو نداشتید خداوکیلی؟
واقعا راست میگن فتل و کله مرغی ازاسم داداش فرهاد سوء استفاده کردن.این متن رو بخونید به نظر من این کاررو میخوان با فرهادمون کنن:
روشن در پایان گفت: ما در ایران فوتبالیستی مشهورتر از همایون بهزادی نداریم ولی وقتی او هم در سن و سال بالا بازی می‌کرد، همان تماشاگرانی که او را همایون بهزادی کرده بودند، رکیک‌ترین دشنام‌ها را به او دادند تا حدی که بهزادی در پایان یکی از بازی‌ها در رختکن به گریه افتاد.

REZA پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:02

اون ها دارن به ادم هایی پول میدن تا به اسم ناصر خان وطرفدار ناصرخان هستن بیان وبه فرهادمون توهین کنن درست مثل چیزی که اقای روشن گفته نمونه اش(محمد).

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:11

سلام فرهاد جان عشقم اگه الان منصرفم بشه از قرار دادش من ناراحت نمی شم تازه نیستی هستی جووون راس می گه کله مرغی حیا کن اس اس رو رها کن این مردک یک مار موزیه که فقط داشت سایستش رو اجرا می کردش و می خواست فرهادمو دور کنه منم می میرم از نیومدن فرهاد جووون اما دوستان الانکه بیادش باید از فرهاد جووون حمایت بیشتری داشته باشیم چون مردک فقط دنبال حاشیه ست و الانم سن فرهاد جووون رو علم کرده خاک به سر من هوادار عاشق فرهاد جوووون تسلیم نمی شم حتی اگه فرهاد جووون ثبت نکنه که می کنه چون به عشق هواداران اومده8 جیگر دلم فرهادم دوست دارم

REZA پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:27

اون ادم هایی که اون شب شعار میدادند که مکتب ناصر بابا غیرت داره ادم هایی کله مرغی بودن و شک نکنید توبازی ها هم این کار رو تکرار میکنن تا روحیه داداش فرهاد رو خراب کنن

هستی پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 14:50

امروز فرهاد ثبت کرد یا نه بالاخره چی شد؟ یکی بگه خواهشا

ریحانه پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 15:37

امیرعلی عزیزم منم باتوموافقم ای کاش فرهادنمیرفت
حالاتوهم حرص نخور عزیزم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 15:38

هستی جان ثبت کرد

رویا پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 15:51 http://7538.blogfa.com

سلام من لینکت کردم . تو هم منو با اسم صرفا جهت خنده لینک کن اگه دوست داشتی. باز میام زود ب زود آپ شو دمت گرم

saeid پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:17

سلام به همه دوستان این مطلبی که میگم یه واقعییت که همیشه بوده و خواهد بود. ببینید ما ایرانی ها همیشه مرده پرست بودیم و هر گوهری رو مثل حجازیها را وقتی ازمیانه ما میرن تازه بزرگ تر کرده و یا اسطوره مینامیم در صورتی که حجازی در زمان زنده بودن در این دنیا یکدونه بوده و اسطوره ولی در حاله حاضر ما نباید فرده دیگری که برای استقلال بزرگ و تمامه طرفداران خوبش که حاضر شده خیلی از خاسته ها یش را زیره پا بزاره و برگرده انقدر مورد بی مهری قرار بدیم ؛ اگر به گفته های فرهاد عزیز در اون شبه قرارداد توجه کنید فرمود چه برام خوب بشه چه بد برای شادی طرفداران برمیگردم ولی یکسری از ما با این انسان بزرگ چه برخوردی میکنیم ، اینم بدونید که فرهاد اگر برای پول بود تیمهایی بودن که چند برابر استقلال به اون پول میدادن ولی اون برگشت شاید هم برایش بد بشود ولی اینرو بدونید که برای شادی شماها برگشت نه چیزه دیگری.

m پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:18 http://88121161.blogfa.com

یه نفر نیست به ای اقا محمد بگه اخه به تو چه لنگی که میای اینجا نظر میدی؟

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:27

بچه هاحالتون خوبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این چرت وپرتاچیه میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرانیاداگه بره دیگه زندگی نمی کنم به درک هرچی خواست بشه ولی تروخدااین حس خوب وازمن نگیرید....دیگه خسته شدم بریدم بسه آقامحمدای کاش میفهمیدی دلشکستن یعنی چه اگه وجدانت قبول میکنه بروباهرکی دوست داری شعاربده دادبزن فقط اگه این کاروکردی امیدوارم شب بتونی باآرامش بخوابی .............امیرعلی تروخدابگوفرهادثبت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هستی این حس بدوازخودت دورکن .........

saeid پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:27

درضمن شنا اگر با یه نگاه مختصر به اون افرادی که شبه بستن قرارداد به فرهاد توهین کردن بندازید میبینید که یکسری افراد اوباش و اراذل بودن که با توجه به طرز صحبتهای اونا این واقعییتی که گفتم رو بیشتر نشون میداده؛ اونا هرگز نمیتونن نه جزو مکتب حجازی باشن نه مکتب تاج کبیر پس تا اخرش معلومه که اومدن فرهاد آتیشه بدی به اردوی دشمن انداخته پس از شما یاران واقعی استقلال میخواهم که با همایت همه جانبه از فرهاده عزیز او را در رسیدن به هدف بزرگش که همان اعتلایی نام استقلال هست یاری نمایید. باتشکر

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:33

داداش امیرعلی میشه یه نظرسنجی بزاری بین فرهادوسیدمهدی بچه هارای بدن ببینم کدوم اول میشه خواهشا آخه حیاتیه بادوستم به خاطراین موضوع قهرکردم خواهشابچه هانظربدن که فرهادبهتریامهدی رحمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فیروزه جون توام تووبت این نظرسنجی وبزارخواهش میکنم کمکم کنید........البته فرهادمحبوب تره فرهادازهمه لحاظ بهتره فقط میخوام به دوستم ثابت شه.......

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:34

آفرین داداش سعیدگل گفتی.........

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:35

سلام تازه کسی مرده پرست نیست آ قا سعید ناصر خان عزیز ل ماست و تمامفرهادم هنوز قر ار داد ثبت نکرده انشالله شنبه می بنده قرار دادو اگه کله مرغی بزاره فکر کرده کیه به فرهاد جوووون کنایه می زنه اشغال که چرا از اول فصل نیومدی اومدی بازوبندی ررو برداری اشغال خجالت نمی کشه انیامدن فرهاد مجیدی سر تمرین ناراحت شدند

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران که فقط برای دیدن تمرین فرهاد مجیدی، عصر امروز (چهارشنبه) راهی کمپ زنده یاد ناصر حجازی شده بودند، از حضور نیافتن این بازیکن در محل تمرین ابراز نارضایتی کردند.
یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال تهران به خبرنگار ایرنا گفت:

امروز فقط به خاطر فرهاد مجیدی در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافته ایم که از آمادگی جسمانی او مطلع شویم اما او نیامد!

ˈحامد رحمانیˈ از محله نازی آباد تهران گفت: رسانه ها اعلام کرده بودند فرهاد مجیدی، ساعت 16 و 04 دقیقه عصر امروز در تمرین حضور پیدا می کند اما هر چه منتظر ماندیم تا مجیدی را ببینیم، خبری از او نشد.

وی در خصوص مشکلات فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی با یکدیگر در ماه های گذشته گفت: برای ما، مهم نتیجه گرفتن تیم استقلال است اما باید قبول کنیم حدود 70 درصد از هواداران استقلال به عشق فرهاد مجیدی و ˈناصر حجازیˈ در ورزشگاه حضور می یابند و این تیم را تشویق می کنند.

این هوادار آبی پوشان پایتخت گفت: ما دوست نداریم اگر استقلال در پایان فصل به نتایج دلخواه دست پیدا نکرد، تقصیر را به گردن هواداران ˈناصر حجازیˈ بیاندازند.

مجیدی شاگرد ناصر حجازی بوده و مکتب حجازی مکتب تمام استقلالی ها است نه عده ای خاص.

ˈعلی پوراللهˈ از محدوده نواب تهران گفت: قهرمانی استقلال را بدون مجیدی نمی خواهیم و جام قهرمانی زمانی برای ما لذت بخش است که مجیدی آن را بالا ببرد.

وی افزود: علاقه شدیدی به تیم استقلال دارم اما امروز به خاطر مجیدی در محل تمرین حضور یافتیم که نیامد!

این هوادار ابراز امیدواری کرد، فرهاد مجیدی هر چه زودتر به تمرینات آبی پوشان بازگردد و هواداران را خوشحال کند.

ˈحمید عبدالحسنیˈ یکی دیگر از هواداران استقلال که از منطقه اشکذر یزد است و در منطقه افسریه تهران زندگی می کند، گفت: برای قبولی در کارشناسی ارشد هر روز صبح تا شب به کتابخانه می روم؛ از افسریه تا غرب تهران را حدود دو ساعت در راه بوده ام تا فقط فرهاد مجیدی را در تمرین تیم استقلال ببینم اما او نیامد!

وی تصریح کرد: از مجیدی فقط یک انتظار دارم و آن اینکه حال که در تمرین شرکت نمی کند با توجه به اعلام قبلی باشگاه استقلال حداقل ساعت 16 در محل کمپ استقلال حاضر می شد تا دوستارانش او را ببیند و خوشحال شوند!

این طرفدار گفت: بازی فرهاد مجیدی را زیاد تماشا کرده ایم اما بعد از چندین ماه دوری از استقلال دوست داشتیم او را ببینیم که از بابت نیامدن او ناراحت هستیم.

سیدمصطفی مرتضوی از منطقه تهران پارس اظهار داشت: برای اولین بار است که به کمپ ناصر حجازی برای تماشای تمرین آبی پوشان آمده ام تا فرهاد مجیدی را ببینم اما او در محل کمپ حاضر نشد.

وی با بیان اینکه از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، خبر حضور مجیدی اعلام شد، گفت: اگر قرار نبود مجیدی بیاید چرا اطلاع رسانی نشد تا مردم وقت خود را به هدر ندهند.

وی گفت: برای آخرین بار چند ساعت پیش سایت باشگاه استقلال را مرور کردم اما خبری از منتتفی شدن حضور مجیدی در تمرین آبی پوشان نبود و خود را از تهران پارس به غرب تهران رساندم

مردم رو سرکار نذارید حداقل ...عین آدم می گفتید میخواید روز آخر ثبت کنید تا همه بیشتر دق بخورن ما هم قبول می کردیم ! خال فرهاد جوووون نیومده هنوز همش حرفه من تا خودم نبینم دیگه قبول نمی کنم

saeid پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:40

به خدا قسم فرهاد تنها استقلالی هست که بیشترین شادیهارو تا این زمان برایه ما استقلالی ها آورده من از ساله 68 تا الان که بازیهای استقلال رو یادم هست هیچ بازیکنی نتونسته انقدر تو قلب طرفدارای استقلال جا واز کنه در واقع فرهاد خود یک اسطوره به تمام معناست .

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 17:43

فیروزه جون حالانظرسنجی میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/یااصن هرکسی نظر خودش وبگه .فرهادبهتره یا سیدمهدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:10

بروبچ راستی یلداتون مبارک امیدوارم هیچ وقت غم وغصه نداشته باشیدوروزاتون وباشادی سرکنید..............راستی همگی ساعت 7امشب دعاکنیدکه فرهادبیاد...... یه چیزدیگه مابچه های پروازی تصمیم داریم ساعت 10امشب زیارت عاشورابخونیم هرکسی دوست داره بخونه..........ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:16

یلدایعنی یادمان باشدکه زندگی آنقدرکوتاه است که یک دقیقه بیشترباهم بودن رابایدجشن گرفت.....تقدیم به همه ی کسایی که اهل دل شکستن نیستن وتقدیم به همه ی دوستان خوبم تواین وب.........شادباشین ............ فرهادم امیدوارم همیشه سالم وشادباشی وغم روزگارونبینی ...........

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:17

کامنت بالارومن نوشتم دوباره یادم رفت اسم بنویسم. ببشخید...........!

saeid پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:20

بهار خانوم از اینکه انقدر اکتیوی و از دوستداران فرهاد عزیز هستی از شما سپاس گذارم .

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:28

سلام اره فرهاد جوووون بیشتر دوست دار داره نظر سنجی نمی خواد بهار جوووون فرهاد جون بهتره مهدی جووون هم جای خودشو داره رحمتی حجازی فرهادم شب یلدات مبارک و دوستداران فرهاد جووون شب یلداتون مبارک امیدوارم فرهاد جووون شنبه ثبت کنه اگه عتیقه ها بزارن من دیروز شیرینی پخش کردم سوره یاسینم نذر کردم تا فرهادم دوباره باشه فرهادم دوستتتتت دارم وبیقرارتم ارزوی صبر می کنم برای خودم ودیگرا از این قوم عتیقه

ali fabregas.4 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:42

سلامممم نظر سنجیییییی نمیخواد ...بزارید چرت برت بگه محمد لنگی روانی

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:56 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

لطفا نظر ندید فرهاد هرکاری که خودش بدون درسته رو انجام میده ولی اگه من دلمم بشکنه باز عاشقانه دوسش دارم
شعورش انقد بالاست که تصمیم درست رو بگیره

بهار پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:57

سلام داداش علی ....نه بایدهمه بگن تااون باورش شه... راستی داداش سعید کاری نکردم وظیفم بود ....همه با هم ساعت 7 داره میشه دعاکنین................

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:57 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

به گزارش 598 به نقل از سایت گل - فرهاد مجیدی روز شنبه با استقلال قرارداد می بندد.

به گزارش گل این ستاره استقلال که به دلیل مخالفت برخی هواداران ناصرحجازی و برخوردشان نسبت به حضور در استقلال دودل شده بود ، در نهایت تصمیم گرفت شنبه با استقلال ثبت کند.

بیش بینی می شود اولین تمرین آبی ها با حضور او بعد از بازی گهر رنگ و بوی خاصی بگیرد.

هوررررررررررررررررا

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 18:59

سلام درسته داداش علی درسته خیلی ها اینجا کلا تو این وبلاگ نظر می زارن که لنگین اقا محمدم روش باشه تازه داریم می شناسیم بعضیها رو که چی بلغور ی می کنن بازی فردا هم بدن فرهاد جووون به درد نمی خوره

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 19:02

سلام سایت گلبنویسه مهسا من تا خودم فرهاد جووون رو تو زمین در حال بازی کردن نبینم باورم نمی شه خوشحالی هم نمی کنم چون بعدا حالم گرفته می شه فرهادم دلتنگتم عشقم کجایی کاش بودی

مهسا❤7 پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 19:03 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

آره عزیزم ولی فرهاد امکان نداره حرفشو عوض کنه

saeid پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 19:14

عزیزان این رو بدونید که بازیکنی توی این سن و سال که خیلی از بازیکنا حتی نمیتونن 10 دقیقیه هم تو زمین کاره مثبتی انجام بدن فقط فرهاده عزیزمونه که مثل یه جونه 25 ساله به راهتی دفاعهای حریفان مثل شیث بدبخت جا میزاره و گل میزنه ، اون روحه بزرگی داره که با عزم راسخ خودش چشم دوشمناش کور میکنه به امیده شادی همه ما بعد از اولین گل فرهاد لنگ شکن در اولین بازیش که بزودی به تحقق به بپیونده ، انشااله .

ali fabregas.4 جمعه 1 دی 1391 ساعت 00:52

okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

[ بدون نام ] جمعه 1 دی 1391 ساعت 02:42


http://teobux.com/index.php?r=gsTK4NnE0Q==
کسب درآمد واقعی با مجوز وزارت ارشاد
فقط میزان پرداختی سایت روببینید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد