وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی : از لطف شما ممنون احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم !

 فرهاد مجیدی : از لطف شما ممنون احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم ! 

من از آن شبی که به توصیه مادرم و تصمیم شخصی و قلبی خودم و بر حسب وظیفه انسانی به دیدار آقای قلعه نویی رفتم ، نه با ایشان و نه با آقای فتح الله زاده هیچ گونه تماسی نداشتم  

 

 

اگر چه فرهاد مجیدی چند ماه قبل در روزهای پر حاشیه برای هواداران استقلال نامه خداحافظی نوشت اما این روزها از باشگاه استقلال اخباری به گوش می رسد که آنها در تلاش هستند فرهاد را برای بازگشت به میدان متقاعد کنند . مجیدی البته به مانند همیشه کمتر مصاحبه می کند و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی در آینده رخ می دهد .  

برخی سایت ها خبر از پیوستن شما به تیم الوصل دادند ، این موضوع را تایید می کنید ؟

برای بازی نه اما من به خاطر تکمیل مرحله B  باید 8 جلسه یک تیم زیر 16 سال را تمرین بدهم . با توجه به اینکه اسماعیل راشد همبازی قدیمی ام در حال حاضر مدیر باشگاه الوصل است به دیدن او رفتم و راشد هم با این موضوع موافقت کرد 

در این مدت ارتباطی با مسئولان باشگاه استقلال داشتید ؟

من از آن شبی که به توصیه مادرم و تصمیم شخصی و قلبی خودم و بر حسب وظیفه انسانی به دیدار آقای قلعه نویی رفتم ، نه با ایشان و نه با آقای فتح الله زاده هیچ گونه تماسی نداشتم

آقای فتح الله زاده چند بار در مصاحبه های مختلف درباره بازی خداحافظی شما با تیم هانوفر صحبت کردند .

 من از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم و در این مورد کسی با من صحبت نکرده است . اینجا هم تاکید می کنم که از لطف باشگاه استقلال ممنونم اما هیچ گونه احتیاجی به بازی خداحافظی ندارم و اگر روزی هم برگشتم زمان خداحافظی ام را خودم ، شخصا مشخص می کنم ! 

خداحافظی ناگهانی شما بسیاری از هواداران استقلال را متحیر کرد . خیلی از آنها هنوز منتظر هستند که شما دوباره به زمین بازی برگردید .

واقعیت این است که خیلی دوست داشتم با پیراهن تیمی که همه چیزم را از آن دارم و همواره به آن عشق ورزیدم از فوتبال خداحافظی کنم ولی شرایط طوری رقم خورد که بر خلاف میل باطنی ام و برای اینکه استقلال وارد حاشیه نشود از فوتبال خداحافظی کردم .در ابتدای فصل از هفت ، هشت تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم . حتی پیشنهاد 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی را رد کردم . منتی هم سر کسی نمی گذارم . به خاطر خودم و محبت هواداران استقلال دوست نداشتم پیراهن تیم دیگری را غیر از استقلال بر تن کنم .تنها انگیره من برای ادامه فوتبال ، هواداران هستند و هر تصمیمی بگیرم فقط به خاطر همین هواداران دوست داشتنی استقلالی هستند . آنها در این چند ماه به شدت در سایت ها و از راههای مختلف من را مورد لطف خود قرار دادند . امیدوارم بهترین تصمیم را برای آینده بگیرم و البته نظرات مردم برای تصمیم گیری من مهمترین فاکتور خواهد بود .

به کلاس های مربیگری خود در انگلیس ادامه خواهید داد ؟

در حال حاضر مرحله اول کلاس B  را گذراندم و منتظرم برای مرحله دوم برنامه ها را اعلام کنند تا مشخص شود که چه زمانی را به من می دهند که در کلاس ها شرکت کنم

نظرات 148 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 13:05

سلام فرهادم عشقم تو فوق العاده ای خوب همه دروغگوها رو سرشونو کوبوندی به تاق و رسواشون کردی تا ابد ازت حمایت می کنم گلم تا پای جان دوستت دارم دوره مربی گریت رو به زودی تموم می کنی زیر 16 سال رو فتحالله زاده بدون تو که فرهادم تنها نمی مونه قربونت برم الهی که هوای طرافدار رو داری 7 من اینها فقط با احساسات هوادارها بلدن بازی کنن درسته تو نیاز به بازی خداحافظی نداری من حمایت می کنم ازت حمایت حمایت فرهادم فقط خیلی دلم برات تنگ شده یه ذره شده 7من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 13:12

هفت تا آ سمون پر از گلای یاس ومیخک با صد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک یه قلب عاشق با یه حس بیقرار و کوچک فقط میخواد بهت بگه دوستت دارم گلم خیلی دوست دار م فدات بشم الهی فرهادم دوستت دارم عسق من 7 من فدات کله مرغی الهی بمیزی ذلیل بشی همین تا ابد از دوریت غمگینم

هستی شنبه 18 آذر 1391 ساعت 14:17

آفرررررررررررررررین فرهاد.همینطوری آقایون رو دور خودت بگردون ...هوادارا بدجوررررررررررر پشتتند کاپیتان

الان سرمربی

مدیرعامل

m شنبه 18 آذر 1391 ساعت 15:07 http://88121161.blogfa.com

ایول به دادا ش فرهاد روشونو کم کرد حال کردم به افتخار داداش فرهاد همه دست بزننننننننننید

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 17:17

دمت گرم _منکه گفته بودم

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 18:44

کسى جدیداز داداشى نداشت!!!!

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 18:45

عکس منظورم بود

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 18:45

سلام همشون داغون شدن کمر همت فرهاد جان و هوادارانش اخم وتخم فتل با کله مرغی مشنگ فرهادم عشقم تو امارات خوش باشی گلم کف کنی محبوبم منتظر هستم تا تو بر گردی دوباره 7 عشق 7 آ سمان 7 زمین منتظر رویش توست فرهادم وای نمی تونن 7 تو رو از بایگانی بردارن بی تو کدوم استقلال استقلال نیم فصل به درد خودشون می خوره نه بیشتر دوست دارم گلم فرهادم من هوادار تا ابد پشتتتم چون تو هستی تنها کاپیتانم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:28

من دارم یه خروار عکس در چه حد و حدودی می خواهی داداش علی یه گنجینه دارم

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 19:48

یه دونه تاپشوگذاشتم صفحه گوشیم واااااااى_هرچى باشه فقط فرهادباشه شخصى _ورزشى

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:00

باشه چی جوری دستت برسونم ایمیلتو میدی صبر کن من وب سایتم داره ردیف می شه زود می خواهی چه جوری ها هست عجله داری داداش ؟

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:16

ایمیلم فک کنم مشکل داره _بزار توى ایمیلت میام دانلودمیکنم ok

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:17

ایمی روبده

بهار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:31

عاشقتم فرهادجون اینقدرخوشحال شدم که زدی توحالشون...

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:34

واویلا واویلا

بهار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:35

گاهی دلم ازآدمامیگیره گاهی دلم 2کلمه حرف مهربون میخوادنه مثه دوست دارم وواست میمیرم مثه دلتنگ نباش فردا روز دیگریست...کاش فرداروزدیگه ای باشه...

بهار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:37

بایادتوزندگی کردن چه کم خرج است نه خواب میخواهدنه خوراک...

بهار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:39

سلام خوفی داداش علی؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه ایمیلت مشکل داره من چطوری واست بقیه ی نقش مردم وبگم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهار شنبه 18 آذر 1391 ساعت 20:41

برای دوست داشتنت ازمن دلیل میخواهند...چشمانت راقرض میدهی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 21:32

سلام مرسى چطورى؟ توقسمت قبلى تایپ کن کسى اونجانظر نمیده

ali fabregas.4 شنبه 18 آذر 1391 ساعت 22:36

چى شد

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 06:15

الان متروم میرم دانشگاه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:08

سلام باشه کگی بزارم تو ایمیلم میشه بگی داداش علی ؟

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:12

راس میگه ایمیلت مشکل داره الان چی می شه بهار راست می گه ؟

سینا یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:43 http://estghlal16.blogfa.com/

آپم
خبر خوب از فرهاد

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:51

خب گذاشتى.نمیدونم چه مرگشه_سلام

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 13:55

چه پیغامى میده

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 14:06

این قلعه مرغى روانیه بقرآن

REZA یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 14:37

حالا دیدید که داداش فرهادبرای پاچه خواری اونجانرفته بود وبه درخواسته مادرش به عیادت قلعه مرغی رفت حالا مصاحبه کله مرغی رو بخونید:سرمربی استقلال با اشاره به اینکه هم اکنون خبری از مجیدی ندارد گفت: فتح‌الله‌زاده دنبال حفظ سرمایه‌های ملی است، او مدیر خوبی است و قصد دارد در خانواده تعامل به وجود بیاورد. من خبری از مجیدی ندارم. باید به رای و نظر مردم احترام بگذاریم. دیپلماسی و دموکراتی نیز به همین معناست. اگر مجیدی راغب باشد که مردم را خوشحال کند، ابراز تمایل خود را در مورد حضور در استقلال عنوان کند.
اشغال تا چندروز پیش می گفت من کار خودم رو می کنم مردم میتونن نظر بدن یعنی اینکه فقط نظر بدن من نمیارم حالا گوسفند چی داره می گه اشغال تر از خودش بازم خودشه.

REZA یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 14:46

یک سری پرسپولیسی و استقلالی های بی غیرت در سایت ها نوشته بودند که داداش فرهاد برای پاچه خواری و منت کشی به دیدن کله مرغی رفت ولی داداش فرهاد همشون رو ضایع کرد.
شییییییییییییره داداش فرهاد خودم.
میخوام دنیا نباشه اگه فرهاد نباشه،نباشه هرکی میخواد داداش فرهاد نباشه

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 16:10

میگن خون قرمز تورگهاى آبى جریان داره اما میگوچى که خونش آبیه...

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 16:13

وقتى به مشکلاتم فکرمیکنم میخوام خودکشى کنم...واى وقتى یادم میاداستقلالى ام مشکلاتوفراموش میکنم وازخداتشکرمیکنمa+f

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:04

سلام نه من هنوز نذاشتم کار داشتم یه خروار عکس رو کجا بزارم تو ایمیل خودم ایمیلتو درست کن داداش علی بعد این حرفهای جدید کله مرغی در مورد فرهادم حالا هر کی نفهمه فکر می کنه چه خبره بد ذات اشغال اره جون عمه ات برداشت از این مطلب اینکه کله مرغی از محبوبیت فرهاد جوووونم می ترسه مثل بید با این قیافه حالا صحبتهاش : در رادیو جوان امروز :قلعه‌نویی درباره شرایط فرهاد مجیدی و اینکه صحبت‌های زیادی درباره او صورت می‌گیرد، یادآور شد: مجیدی از سرمایه‌های فوتبال و استقلال است. من با کسی تعارف ندارم. اگر بازیکنی را نخواهم راحت می‌گویم. بازیکنان ضعیفی بودند که در نیم‌فصل از آنها راضی نبودم اما پای آنها ایستادم. خدا گواه است در اول فصل هم قصد داشتم مجیدی به استقلال اضافه شود اما داستان‌هایی بوجود آمد و نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. و دیگه :
سرمربی استقلال با اشاره به اینکه هم‌اکنون خبری از مجیدی ندارد گفت: فتح‌الله‌زاده دنبال حفظ سرمایه‌های ملی است، او مدیر خوبی است و قصد دارد در خانواده تعامل به وجود بیاورد. من خبری از مجیدی ندارم. باید به رای و نظر مردم احترام بگذاریم. دموکراسی نیز به همین معناست. اگر مجیدی راغب باشد که مردم را خوشحال کند، ابراز تمایل خود را در مورد حضور در استقلال عنوان کند.

وی افزود: لیست ما جا دارد و به خاطر مردم و زحمات خود او، مجیدی می‌تواند در استقلال بازی کند این گونه نیست که اگر قلعه‌نویی کسی را دوست نداشت سرمایه‌سوزی کنیم. خودم پیشنهاد دادم مجیدی بیاید. مجیدی تماسی تاکنون نگرفته و از او خبری ندارم. راس میگه خبر نداره اخی مردشور تو ولیستتو همه چیت ببرن دوستان برداشت خود را از این مطلب بگید هر چی خواستید بار کله مرغی و فتل کنید منتظرم فرهادم 7 محبوب من تو مظلومی عشقم دوستت دارم و نمی زارم حقتو بخورن تا ابد هم منتظرت برگشتت هستم گلم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:09

سلام واما اینم فتل خل و چل با حرفهاش که چی چی رو می خواهید ثابت کنید چون فرهادم گفته من با هوادارم می خواهید دل هواداران رو به دست بیارید گمشید دنبال کارهای کثافتتون و دوباره رادیو جوان وخبر :فتح الله زاده:آماده جذب مجیدی هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت فرهاد مجیدی و احتمال بازگشتش به جمع آبی پوشان در نیم فصل عنوان کرد:همانطور که از قبل به هواداران عزیز و میلیونی استقلال وعده داده بودیم هم من و هم سرمربی تیم،آمادگی پذیرش مجیدی را داریم و مقدمات لازم را برای تحقق این مساله فراهم کرده ایم. وی تاکید کرد:در واقع باشگاه استقلال،مطابق قولی که به هوادارانش داده بود،با تمام وجود آماده جذب مجیدی است و هیچ مشکلی برای تحقق این مهم وجود ندارد.اگر مجیدی تمایل به بازگشت به استقلال داشت اعلام آمادگی کند تا اقدامات بعدی در این باره انجام شود و این بازیکن ارزشمند در ادامه فصل،به تیم کمک کند.

دکتر فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که اگر مجیدی قصد خداحافظی از دنیای بازی را داشته باشد چه تصمیمی گرفته می شود گفت:در صورتیکه مجیدی قصد خداحافظی را داشته باشد،باز هم به او در این راه کمک می کنیم تا ان شاالله خداحافظی با شکوهی به پاس سالها حضورش در پیراهن آبی برپا شود. قلعه نویی:فرهاد تمایلش را برای حضور در استقلال اعلام کند لیست ما جا دارد لیست تو اشغال گمشو فرهاد من به عنوان مربی بر می گرده برو گمشو بمیر مردنم برات حیفه تو و فتل اشغال

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:17

درواقع به.......خوردن افتاده بسوزآقاى x

بهار یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:21

سلام به همه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:22

چرانوشتى دکتر ازصدتا فحش بدتربود:-(

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:23

سلام وای دارم دیونه می شم فکر کنید رفتم کانون هواداران باشگاه استقلال در باب اون موضوع بالایی که گذاشتم که کله مرغی حرف زده یه عده هوادار اومدن مثلا نظر دادن و گفتن حاجی نشان شوالیه ت مبارک خنده داره نمی دونم دیگه اینها رو هم گفتن : دکتر فتح الله زاده ی بزرگوار لطف کن زودتر برای مذاکره با مجیدی اقدام کن که حداقل با چند جلسه تمرین به بازی جام حذفی برسه. ما روزهای نیم فصل رو به امید الان گذروندیم،لطفآ این نگرانی و دوری رو تمومش کنید. با تشکر ادم می خواد سرشو بکوبه به دیوار منم اینو نوشتم سلام من اینو می گم قلعه نوعی تو از محبوبیت فرهاد جوووونم می ترسی چون فرهادم از هواداران گفته و ما هم پشتش هستیم ودر کنار ارمانهاش تو اینها رو می گی که هواداران رو با خودت همدل کنی من هوادار دیگه قول حرفاتو نمی خورم فرهاد جوووون خودش میاد نیاز به گفتن تو نیستش درود بر ناصر خان کبیر که از فرهاد جون حمایت می کرد امتا حالا دیگه من هوادار نمی ذارم حق فرهادم و بخورن برید به گوش باشید دیگر من هوادار نمی گذارم با احساسات ما بازی کنید فرهاد جان مییاد و این بار سر افرازتر و باشکوه تر از همیشه 7 من تک نیلوفر آ بی من برگشتت نزدیک است تا دشمنانت رسوا شوند ایستادگی خواهم کرد کدام داستانها آ قای مربی داستانها یت را ادامه بده من هوادار عاشق فرهاد جان در کنارش هستم تا روزی داستانهایت تمام شود درود بر فرهاد جان کاپیتان اماده ما که رفتنش خیلی زود بود خیلی زود اما برگشتش زودتر خواهد شد با سرافرازی و غرور فرهاد جان دوستت دارم می دونم که اینها رو می خونی اینو بدون که من تا ابد از تو حمایت می کنم خدا خودش جای حق نشسته 7 من دوستت دارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:26

فتل خل وچل دکتر چه صیغه ای اونها می گن احق ها که با هاش مصاحبه می کنن نشان شوالیه

بهار یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:29

حیف کفاشیان که علی ضیاهرروز مسخرش میکنه باید اس بدیم به برنامش بگیم ما سه تاسوژه جدیدداریم دست ازسرکفاشیان بردارید1.فتل خالی بند2.قلعه مرغی3. چهار مهاجم آماده...

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:31

حالاشد_اونا آلزایمر دارن نمیدونن چى به چیه

بهار یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:33

بافتل خل وچل موافقم.....چقدخنده داره یادتون فتل خالی بندمی گفت فرهادوبعدازچهارماه میارم ....چی شدهمش ....بود

بهار یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:42

کجارفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آقامن فردا به برنامه ی علی ضیا اس میدم وواقعیت ومیگم آخه بلاخره یکی بایدبه داددل ما هوادارا برسه یانه....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:45

ای جان

ali fabregas.4 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:48

شماره پیامکشوبگو چندتا فحش بدم بخندیم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:48

سلام احمق ها هواداران رو بلا نسبت دوستان( حساب کردن بمیرید ذلیل بشید برا فرهادم همتون تعظیم کنید برا محبوبیت فرهاد جوووونم عشقم ۷ من تقدیم به تو : این شعر برا لنگیها و فتل خل و کله مرغی اشغال سروده شد فرهادم کجایی بخونی حال کنی پس پسی ها تا به کی 6 تای خود را شیفته اید رفت و برگشت میخورید اما هنوزم خفته اید صد هزاران لنگی و صد هزاران پس پسی هر کسی لنگی شود اما نه هر کس اس اسی باشد اصلا تیمتان تیم نخست آ سیا تیم ما هم بس ضعیف و بی طرافدار لنگیا بسیار خوار ذلیل و بسیار خاک برسرید از تیم ضعیف و بی طرافدار رفت و برگشت میخورید باز هم به 6 تاتون ببالید ما که میریم آ سیا سلامتی همه تاجیاک .....ن لق لنگیا اینو نوشتم بخندم خندیدم اما فرهادجوووونم بی تو اسیا رو می خواهم چیکار من از دوریت تا ابد غمگینم بمیرن دشمنانت

بهار یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:50

تقصیرخودمونه بعضی هاعددی نبودندوماآنهارابه توان رساندیم....

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:51

علی ضیا خاک به سر خودش لنگیه چه حالیشه اه بدم میاد ازش فش بده اره دادشعلی خیلی خوش می گذره برا فتل و کله مرغم فش بده

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:52

موافقم بهار جووون عدد چیه بدتر از این حرفها

بهار یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 17:52

فدات شم فیروزه جون دوستامن خودشونوکشتن بااین ازبس گفتن 6تایی ها....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد