وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: خداحافظی در بازی هانوفر؟از شما می شنوم

مجیدی: خداحافظی در بازی هانوفر؟از شما می شنوم / هنوز تصمیمی برای اینده نگرفته ام


من در لندن هستم . مشغول کلاسهای مربیگری که اگر خدا بخواهد دور اول مدرک بی را روز یکشنبه آینده تمام می کنم.


فرهاد مجیدی ستاره سال گذشته استقلال که مشغول اموزش در کلاسهای مربیگری است در مصاحبه ای کوتاه با گل توافق برای برگزاری بازی خداحافظی در مسابقه استقلال - هانوفر را رد کرد.

به گزارش گل این چهره پرطرفدار فوتبال ایران که با انتشار اعلامیه ای از میادین فوتبال کناره گرفته درباره بازگشت احتمالی اش چنین توضیح می دهد:
آقای مجیدی مدتهاست از شما خبری نداریم کجا هستید؟
من در لندن هستم . مشغول کلاسهای مربیگری که اگر خدا بخواهد دور اول مدرک بی را روز یکشنبه آینده تمام می کنم.
امروز دوباره خبرخداحافظی شما منتشر شده است. خبر دارید؟
من این خبر را از شما می شنوم. 
آقای فتح الله زاده گفته اند شما در مسابقه استقلال - هانوفر خداحافظی خواهید کرد.

من آقای فتح الله زاده را از شبی در منزل آقای قلعه نویی بودیم ندیده ام و متاسفانه فرصتی هم نشده با هم حرف بزنیم چون هردو گرفتار بوده ایم.
پس فعلا زمان دقیقی برای خداحافظی مشخص نشده؟
من در آن دوره برای حفظ منافع استقلال و ایجاد نشدن حاشیه های بعدی اعلام خداحافظی کردم ولی اگر قرار باشد به میدان برگردم زمان خداحافظی را خودم مشخص می کنم . در واقع فعلا با توجه به درگیری در کلاسهای مربیگری هیچ تصمیمی برای آینده نگرفته ام.

نظرات 13 + ارسال نظر
hmn شنبه 4 آذر 1391 ساعت 12:01 http://www.tiano.ir

هر کسی یه دورانی داره دیگه

marjan7 شنبه 4 آذر 1391 ساعت 12:15 http://divaresard.blogfa.com

0mid varam barGarde....

هستی4 شنبه 4 آذر 1391 ساعت 12:46

سوال و جواب آخرشو بخونین میگه زمان خدافظیمو خودم مشخص میکنم واضحه فرهاد مجیدی دوست داره برگرده و حداقل یه نیم فصل بازی کنه اما اینا نمیذارن.آقایون تو مصاحبه هاشون هی تعارف میزن و میگن"ما که میگیم مجیدی بیاد اما خودش نمیخواد بیاد!!"حتی یه درصدم فکرشو نمیکردن فرهاد تعارفشونو جدی بگیره )).. آقایون دنبال ردیف کردن بازی خداحافظی واسش بودند تا قال قضیه کنده بشه ق هم خیال میکنه خیلی زرنگه تو هر مصاحبش برا اینکه خودشو بی تقصیر جلوه بده هی میگه "من که میگم مجیدی بیاد" آره جون خودت ما هم نون نخوردیم!!
ایول کاپیتان حتی اگه واقعا هم قصد بازگشت و کار کردن با آقایون رو نداشته باشی(که کاملا هم حق داری) خوب داری حالشونو میگیری و نقشه هاشونو نقش برآب میکنی.
تو باهوش ترین کاپیتان دنیایی........آهای فرهاد مجیدی

راستی حاجی آبراموویچ!!ما بازی خدافظی نمیخوایم فعلا بی خیال مذاکره با تیمهای بزرگــــــــــــ! شو فرهاد دوست داره برگرده هههههههههههه

فرشته شنبه 4 آذر 1391 ساعت 16:45 http://amamhosean.blogfa.com

فرهاد گلم قربون اون هوش فوق العاه ات برم به امید این شبهای عزیز یه بار دیگه تو رو توی پیراهن آبی که واقعا برازنده ات هست میبینم فرهاد زودتر بیا که دلم خیلی تنگ شده

ِیاسین شنبه 4 آذر 1391 ساعت 20:43 http://yasin007.blogfa.com

شلام.
ممنون که منو لینک کردی.
ببخشید دیر جوابتو دادم یه مدت اینترنت نداشتم.
من دیگه به دروغ های فتح الله زاده توجه نمی کنم.

فریبا شنبه 4 آذر 1391 ساعت 23:10 http://lovely-faryas.blogfa.com

منو لینک نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستی4 یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 01:54

فیروزه جووووووووون نیستی؟ میدونم میای نظرا رو میخونی خواهشا قهر نکن دیگه عزیز
دفعه بعد که اومدم هستیااااااااااا هم خودت هم دل نوشته های خوشگلت
جون کاپیتان فرهاد قهر نکن ببین گفتم جون کاپیتان حالا دیگه خودت میدونی......

ali fabregas.4 یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 20:04

سلام اگه بیادخراب میشه یکم فکرکنیدچقدبگم بزاریدفرهادخودمون باشه قربونش بشم همیشه به عشق خودش بازى میکنم_دمت گرم حاجى

ali fabregas.4 یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 20:30

سلام مهسااااااخوبى کجای

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 13:36

سلام فرهاد جووووون عزیز دلم عشقم تو میای گلم می دونم روحت از هیچی خبر نداره نیلوفر من هستی من قهر نکردم ناراحت بودم اما الان مشکلی ندارم تازه فرهاد جوووون هیچ تقصیری نداره اینها زیاد حرف می زنن خدا همه درو غگوها رو هلاک کنه

امیرحسین پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 16:03 http://danesh1378.tk

سلام دوست عزیز
وب خوبی داری
باتبادل لینک موافقی؟

hamid چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 18:09 http://hamid-joon.blogfa.com

این مایه افتخار و خوش اقبالیست..
عرش از تب و تاب رنگ قرمز خالیست..
آبی است تمام آسمان ای گل من..
گوید که خدای ما هم استقلالیست..
سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری به وبلاگ من هم سربزن و اگر هم حاضر به تبادل لینک بودی خبرم کن.
http://hamid-joon.blogfa.com

eman یکشنبه 10 دی 1391 ساعت 17:53

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد