وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی اولین مدرک مربی گری اروپا را گرفت

فرهاد مجیدی اولین مدرک مربی گری اروپا را گرفت

فرهاد مجیدی مهاجم سابق استقلال که برای گذراندن دوره مربی گری در انگلیس به سر می برد، در اولین مرحله این کلاس ها موفق شد مدرک یوفا را بگیرد



فرهاد مجیدی مهاجم سابق استقلال که برای گذراندن دوره مربی گری در انگلیس به سر می برد، در اولین مرحله این کلاس ها  موفق شد مدرک یوفا را بگیرد. مدرکی که مجیدی موفق به اخذ آن شد، مدرک مربیگری در رده جوانان است و کاپیتان سابق استقلال تا اخذ مدرک مربی گری a یوفا راه زیادی دارد. مجیدی باید یک دوره 75 ساعته را سپری کند تا بتواند مجوز مربیگری در رده سنی امید را به دست بیاورد. این دوره به زودی آغاز می شود اما مجیدی ترجیح می دهد فعلا در سکوت خبری این دوره ها را بگذراند و پس از بازگشت به ایران درباره این کلاس ها صحبت کند. 

نظرات 104 + ارسال نظر
REZA چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 23:03

تبریک به داداش فرهاد

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 13:46

سلام مبارک فرهد جووون باشه انشالله این دوره 75 ساعته هم بگذره و فرهاد جووون بعد بیاد مربی اس اس بشه فرهاد جوووون دوستت دارم کاپیتان وقتی که بیایی نیلوفران خواند شکفت تک نیلوفر آ بی من دوستان توجه کردید که در مورد ایران اومدنش حرفی نزده گلم 7 من بیا و یه بازی داشته باش دلم همینو می خواهد یک به یک پله های ترقی رو می گذرونی و به اوج می رسی و قلعه نوعی سقوط خواهد کرد 7777777777777من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 13:48

راه می روم و شهر زیر پاهایم له می شود و تمام می شود تو هیچ کجا نیستی مبارک باشه مربی گری ات فرهاد جووووووووووووون به امید اینکه بر گردی دلتنگم کاش بودی

هستی4 پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 16:37

هر کاری میکنم خودمو بزنم به بی خیالی نمیشه مدام با خودم میگم بالاخره هربازیکنی از فوتبال خدافظی میکنه ولی میدونین یه بغض سنگینی توو گلوم گیر کرده که نمیذاره این خدافظی رو مثل بقیه خدافظی ها هضمش کنم کاپیتان مظلومانه رفت خیلی مظلومانه...خدا پشت و پناهش
دیگه بخدا نمیدونم چی بگم دلم گرفته حتی دیگه جون ندارم درمورد دشمناشم حرفی بزنم...کاری رو که میخواستن با فرهاد و هوادارا کردند خدا نگذره ازشون

مرجان پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 23:25 http://denderology.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید وبلاگ من درسته که راجب رشته ام و تخصص من هست ولی خودم استقلالی هستم و از هوادارای مجیدی هستم. برای همین وبلاگ شما رو لینک کردم. اگه دوست داشتین میتونین وبلاگ من رو هم لینک منید. خوشحال میشم به منم سر بزنید.
موفق باشید
یا حق

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 26 آبان 1391 ساعت 01:02

سلام هستی نمی تونی بی خیال باشی من از تو بدتر داغون تر نگاهم نکن از همه بیقرارتر منم و از همه عاشقتر به فرهاد جوووون چرا یه عده تنهاش گذاشتن و رفتن کنار ولی من خدایی دارم وا گذارشون می کنم به خدا فرهاد جووون اون قدر دلتنگتم که و اون قدر از این ادهایی مثل ق ل ع ه سیر که شبها گریه می کنم از دوریت وبیقرارم نفرینشون کردم نکردم خودمم نمی دونم فرهاد جوووون کاش اینها رو می خوندی و می فهمیدی که من نبوتنو هنوز باور نکردم

sajad جمعه 26 آبان 1391 ساعت 05:41 http://www.lovepleyer.ir

ایول لل ل ل ل

sajad جمعه 26 آبان 1391 ساعت 05:42 http://www.lovepleyer.ir

ســلام دوست خوبم اپم بدو بیا

راستی ی سر کد پرچم محرم گذاشتم برای وبلاگ ها خواستی کد هارو بردار بزار تو وبلاگت

موافق بـاشی

فرشته جمعه 26 آبان 1391 ساعت 08:39 http://amamhosean.blogfa.com

سلام بچه ها من خیلی وقته که نوشته هاتون رو می خونم و اشک می ریزم این قدر ناراحتم که دیگه حوصله نوشتن هم ندارم به خدا من از همه خرابترم هنوز وقتای عکسای فرهاد رو میبینم گریه ام میگیره خیلی سخته باور کنی فرهاد دیگه نیست خیلی من حتی وقتی اسمشم میاد اشکم میگیره -من نوشته های فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا رو حتی توی استقلال جوان هم میخوندم واقعا که زیبا مینویسی-به فرهاد جان هم موفقیتش تبریک میگم امیدوارم فرهاد بدونه که این همه شیفته داره و این قدر ما رو اذیت نکنه

afsaneh جمعه 26 آبان 1391 ساعت 15:09 http://afsaneh7.blogfa.com

salam dooste aziz vebet aliye be vebe manam sar bezan va age doost dashti hamdigaro belinkim

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 26 آبان 1391 ساعت 16:36

سلام ممنون فرشته جوووون تو لطف داری گلم قابل فرهاد جوووون رو هم ندارم واینم تقدیم می کنم به همه عاشقان فرهاد جوووون که میادش و این قدر داغون نمی شم براش دیگه البته داغون که هستم وبیقرار اومدن برای با تو بودن و با تو ماندن دلم گرفته است انگار هزار سال است که نیستی فرهاد جان بر گرد که تا ابد در انتظارت می مانم چه کسی می گوید انتظار سخت است انتظار برای تو شیرین و خواستنی ست دلم گرفته ست دلم عجیب گرفته ست کاش بودی و به سپاهان روز یکشنبه گل می زدی کاش بودی

سینا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 18:33 http://estghlal16.blogfa.com/

سلام
آپممممممممممممممممممم

makita شنبه 27 آبان 1391 ساعت 21:19 http://parsfriends.mihanblog.com

o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂

یاسین یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 20:49 http://yasin007.blogfa.com

سلام.
یه حسی بهم می گه مجیدی برای جام جهانی قطر میاد مربی ایران می شه بعد ایران می ره جام جهانی
اگه می شه منو لینک کن.
من خلی وقت شما رو لینک کردم.

بهار یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 21:12

وااااااااااااااااای تبریک تبریک به فرهادجووووووووووووووون امیدوارم فرهادیه روزی سرمربی اس اس بشه اونوقت دیگه به هیچ احدی اجازه نمیدیم فرهادوازمادورکنه ودلامون وبشکنه ...منم باهستی جون موافقم ...کاپیتان مواظب خودت وخوبیات باش...لعنت به اونایی که رودلاپامیزارن...روزای بارونی روخیلی دوست دارم چون معلوم نمیشه منتظرتاکسی هستی یاآواره ی خیابون...دلت ازسرما میلرزه یاجایی گیره روی گونه هات اشکه یادونه های بارون .گرفتگی صدات ازبغض یاازسرما. بی تابیت ازنگرانی واسه عشقته یابخاطر هوای خراب ...؟تپش قلبت ازترس بی هم نفس شدنه یا از ترس صدای رعدوبرق .بی حوصلگیت از بی معرفتی های روزگاره یاازآسمان تیره نوشتن قلمت ازترسه یاازدردا. تو روزای بارونی بی توبودن خیلی راحته چون کسی زیر بارون اشکاتو نمی بینه ونمی پرسه این کوه غم واسه کیه...؟؟تقدیم به فرهاد

فرشته یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 21:13 http://amamhosean.blogfa.com

تمام کاری که میتونم برای فرهاد عزیزم انجام بدم اینه که به انتظارش بمونم از خبرهای ضد ونقیض هم دیگه خسته شدم دوست دارم فقط به ندای دلم گوش کنم که میگه میاد- فرهاد با معرفتر از این حرفاست

بهار یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 21:27

بچه ها من دارم ازبغض خفه میشم کسی روهم جزخداندارم که باهاش دردودل کنم کاش فرهادبرمیگشت خوشبحال داداش مجیدکه فرهادواسش نامه داده ...توچه میدانی ازروزگارم ازدلتنگی ام گاهی به خدااتماس میکنم که فقط خوابت راببینم می فهمی فقط خوابت را...کاش فرهادم میومدو به وب داداش امیر سرمیزد...

ali یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 22:32

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up10/30350158560684545559.gif

حمایت از سایت فرهاد مجیدی

www.farhadmajidi.ir

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 12:54

با سلام علی آ قا من حاضرم با شما همکاری داشته باشیم منم داشتم سایت می زدم که خیلی کار داره خواهشا می خواهم مثل دوست با هم همکار بشیم به سایت سر زدم و اون ادرسی رو که گذاشته بودید برداشتم مرا به عنوان یک همکار فعال بپذیرد ضمنا بنده قبلا هم کلوپ طرافداران فرهاد جوون رو در سایت استقلالیها داشتم با تشکر دوست عزیز . دوستان بهار جووون اگه تو داری خفه میشی من دیگه تموم شدم از عشق فرهادم و زندگی ام بدون نیومدن فرهاد جوووون رو به نابودیه فرهاد جووون بیاد یه بار دیگه بازی کنه بهتره کله مرغی دهنشو ببنده که بعد از بازی با سپاهان هم در مورد فرهادم زیاد حرف می زنه خیال زندگی ندارم همین امشب خواهم مرد با تمام کوله باری که بر دوش داشتم خواهم رفت از این سزاب دلتنگی 7777من

ali دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 14:41

مـرسی دوست عزیز پس لطفا منو اد کنید تو یاهو

abieteh_7@yahoo.com

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 18:30

ممنون آ قا علی لطف می کنید در خدمت هستیم lکولاک می کنیم مطمئن باشید

ali fabregas.4 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 21:39

سلام عاشقتم فرهاد تا ابد توقلبمى همیشه دوسدارم مث خودت بازى کنم_همیشه موفق باشى alip70@yahoo.com

ali fabregas.4 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 22:02

سلام .باتشکرازامیرعلى بوس_کسى هست عکسای جدیدداش فرهادروبرام بفرسته
ali70p@yahoo.com

ali fabregas.4 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 22:14

777777777777777777777777777777777777777777
کجاااااااااااااای

reza دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 23:45

تبریک به داداش فرهاد بچه ها این جنرال واقعا فوق العادست ها بهترین مربی تاریخ ایران با یه بازی کمتر با اختلاف صدریم با مربیگری جنرال قطعا قهرمانیم

ali fabregas.4 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 23:54

داداش رضاشک نکن قهرمانیم_جای فرهادخالیه

مهسا 7ღ سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 00:01 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

هییییییییی انقدر دلم تنگشه که خدا میدونه

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 00:05

مهساخانم اونم دلش تنگ شده براما_براش دعاکن مرسى

محمد سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:11 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

ایکاش مظلومی مثل گروهبان یکم شانس وحمایت بیش از حد داوران را داشت

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:51

داش محمد مظلومى خیلى مرده

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 12:48

آبى آبى آبى قرمز...

نفس چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 18:48

ازاین که دوباره از فرهاد خبر گذاشتی ممنونم خیلی بهم آرامش میده

REZA چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 23:21

سلام به همگی ایام سوگواری آفا امام حسین رو به همه تسلیت میگم ماروازدعای خیرتون بی نصیب نگذارید.
واقعا به قول دوستامون بازی استقلال مظلومی رو میدیدی آدم کیف میکرد به من که بردمقابل سپاهان بهم نچسبید حالا دیدید که کله مرغی داره پاچه خواری مارو میکنه تاازدل ما دربیاره تا به استادیوم بریم با گفتن همچین چرت و پرت هایی:فرهاد مجیدی رو من به استقلال اوردم وبیش تر ازهمه بهش محبت کردم(داداش فرهاد رو ناصرخان اورد)ومجیدی اگر به استقلال می امد قطعا کاپیتان بود(برای حرف خودش هم احترام قائل نیست وپاش واینمیسته ودر استقلال همیشه به روی مجیدی بازاست
حالا باید بگیم که خفشو بشین سره جات حنات دیگه برای مارنگی نداره.

ali fabregas.4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 00:22

حالت خوب نیس

هستی4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 03:20

سلام
علی فرهاد و مهساجون دستتون درد نکنه عضویت توو گروه دوستداران ژنرال ا.ق؟؟؟؟؟؟ واقعا که بخدا
ازتون انتظار نداشتم

ali fabregas.4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 10:38

هستی منظورت منم

afsaneh پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 12:00 http://afsaneh7.blogfa.com

سلام منم لینکت کردم، ایشالا کاپیتان برمیگرده

niloo پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 12:05 http://foreign-moozik.blogfa.com

hi.asisam man shomaro linkidam omidvaram ke shoma ham mano belinkid.mer30

هستی4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 12:32

نه منظورم ali4bitabe7 هستش که توو اس اس کلاب با چندتا از بچه های اینجا!! اسمشونو توو گروه دوستداران ژ ن ر ا ل ق ل ع ه دیدم داشتم شاخ درمیاوردم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 13:38

سلام هستی جووون شاخ در نیار از مهسا هم شاخ در نیار از ادم دوپا هر کاری بر میادش بزار همه کاپیتان فرهاد جووون رو تنها بزارن من تا اخر عمرم به فکرشم نیلوفر ابی من حالا پشت سرت شایعه در میارن می کشمشون فرهاد جووون عشقم به زودی مربی می شی گلم حالا کله مرغی خودشو بکشه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 13:52

نیلوفرم کجایی 7 من دنبال عشقت تا به هر کجا خواهم رفت در استقلال همیشه به روی فرهاد جووون باز هستش مگه سال اولی بودش که فرهاد جووون تو استقلال بازی می کنه مگه بازیکن بهتری هم هستش که کله مرغی میگه شرط کاپیتانی فرهاد جووون کی شرط کاپیتانی گذاشتش کله مرغی اول برو دهنتو اب بکش بعد در مورد فرهاد من چرندیات تغریف کن دلتنگم فرهادم 7 من کجایی روز وشب برات دعا می کنم محبوب دلم دوست دارم

ملیکا پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 14:25 http://www.mleka-musicdellealpi.blogfa.com

سلام.با یه پست متفاوت آپم...

حتما بیا

makita پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 16:05 http://www.iammakita.mihanblog.com

سلام دوست عزیز استقلالی میخواستم بگم من یه گروه برای برو بچه های استقلال تویه جامعه مجازی زدم بیشتر جنبه حال گیری داره ادرسش اینه خوشحال میشم حضور داشته باشینhttp://my.fmchat.ir/abiha
اینم یه کار دیگم تو فیس نماست http://facenama.com/esteghlalfans

ali fabregas.4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 17:16

هستى جون بیشترتوضیح بده_فقط داش فرهادوفابرگاس

هستی4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 17:30

فیروزه جون شاخ درنیارم؟ میان اینجا چنان حرفایی به ق.. میزنن(البته ق حقشه این حرفا) که آدم فکر میکنه دیگه از اینا فرهادی تر توو دنیا نیست بعد اسامیشونو تو گروه دوستداران(ایششششششش) ا.ق میبینی!!!!!!!
آخه اصلا چه جوری میشه طرفدار کاپیتان باشی و ظلمی رو که در حقش شد رو با چشات ببینی از اون ور دوستدار ق ل ع ه هم باشی...ق یه حسرت بزرگ به دل فرهاد و هوادارا گذاشت.اصلن بی خیالش فیروزه به من چه ربطی داره هرکی هر کار میکنه به خودش مربوطه

کاپیتان مظلومم رو توو روز تولد امام غریب غریبانه خداحافظیش دادند و سنگین ترین بغض عمرم رو بهم هدیه دادند بغضی که از گلوم پایین نرفته هیچ وقتم پایین نمیره حتی وقتی رو نیمکت استقلال ببینمش آره حتی با دیدنش در قامت سرمربی استقلال... آخه مگه هرچند سال یکی مثل مجیدی در تیم محبوبم ظهور میکنه که من با چشمای خودم هنرنماییشو تو چمن سبز دیده باشم؟؟ چرا نذاشتید با پیرهنی که دوست داشت خداحافظی کنه ؟پیرهنی که غیر از اون هرگز در ایران به تن نکرد حتی به قیمت خدافظی کردنش از فوتبال...
حرف آخرم:
کاپیتان عزیزم تا آخر عمر هوادارت می مونم محاله که دشمنای تو رو دوست داشته باشم محال حتی اگه ابراز این دوست داشتن فقط در حد عضویت توو یه گروه ساده باشه چون از ناصرخان (همونی که تو را از بهمن به استقلال آورد!) یاد گرفتم خودم باشم پای اعتقاداتم وایستم همه جوره ...توی نت تو بیرون تو خونه تو وبلاگ و همه جا.
هرجای دنیایی دلم اونجاستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یه چیز دیگه هرکی تو اس اس کلاب عضویت داره حتما تو گروه "هواداران فرهاد مجیدی" (همونی که که الان 203تا عضو داره) عضو بشه.منتظرت می مانیم کاپیتان...

ali fabregas.4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 20:29

چه با احساس هستى خانم

ali fabregas.4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 20:55

اگه برگرده خراب میشه_امکان نداره بیاد _بزاریدسنگین بمونه احترامشوداشته باشیم آخرمث دایى میشه باورکنید/

موافقم علی آقا. اما نباید بزاریم برگزاریه یه بازیه خداحافظیه بزرگ واسش فراموش شه!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 21:17

سلام میدونم هستی به خصوص مهسا که همیشه ادعاش می شدش تو کلوپ فرهاد جوووون باید عضو بشه اره می دونم اما می دونی چیه همین جا میشه هوادارها رو تقسیم بندی کردش متاسفم برا کسایی که سنگ فرهادم و به سینه می زنن ولی هر کاری می کنن بر علیه فرهاد جوون یا امام رضا خودت غریب بدی و فرهاد جوووون هم غریب رفت فرهادم رفت تا خوبیهای استقلال ازبین بره و با برگشتنش همه چی درست می شه امام من من می دونم بالاخره تو همون تولد تو فرهادم بر می گرده دلمونو سوزوندن اتیش گرفتم اما هم چنان به دفاعم ادامه دادم تازه خبر نداری هستی با اون بهزاد معمر چند روزه دارم تو اون کلوپ کل کل می کنم همین مهسا هم اعصابمو خورد می کنه من می دونم فرهادم تو تنها نیستی عشقم تا من هوادار عاشق دنبالتم چرا تنها گلم کجایی بازی رو دیدی من فقط از گل میلاد خوشحال شدم جات خالی بود نیلوفرم اگه ناصر خان بودش ای خدا دلم گرفته ناجوانردی همه جا رو گرفته شب پنج شنبه ست و نزدیک عاشورا تمام خائنین رو به حساب اعمالشون برسون فرهادم و برسون یا حسین

هستی4 پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 22:19

فرهاد نباید به عنوان بازیکن برگرده...کاملا قبول دارم
اگه بیاد یا بیارنش خرابش میکنن....اینم کاملا قبول
سنگین می مونه چون بزنم به تخته تا به اینجا خوش فکری و باصطلاح هوشمندی و زرنگی خودشو ثابت کرده و اینکه هنوز با پیشنهاد ق ل ع ه برا بازگشت به استقلال موافقت نکرده و ایشالا هم نمیکنه خودش گویای هوش بالای فرهاد هست
کیه که ندونه فرهاد مرد هستش و حرفش یکیه وقتی میگه خداحافظ یعنی خداحافظــــــــ ما هم به تصمیمش احترام میذاریم و اتفاقا خوب شد که دست آقایونو خوند و نیومد
اما.......
حرف من چیز دیگه ایه روی حرفم با طرفدارای فرهاده ؛ تکلیفشونو با خودشون مشخص کنن یا رومی روم یا زنگی زنگ .ریجکت کردن دعوتنامه ای که مایل به عضویت در اون نیستی کار چندان سختی نیست فوقش طرف یه کم ناراحت میشه مهم اینه که تو رو عقیدت واستادی و اسیر دنیایی از احساسات ضد و نقیض نمیشی
فیروزه جون مهسا و علی هم میدونم لابد توو رودربایستی با ادمینش یا دعوت کننده گیر کردند و قبول کردند.

مهسا 7ღ پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 22:36 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

واقعا که واسه خودم تاسف میخورم که شماها رو دوستم میدونستم من اون دعوت نامه رو اول تایید کردم به خاطر بهنام چند دقیقه بعدشم لغوش کردم فکرم نمیکردم اینجوری بشه...درضمن اصلا واسم مهم نیست شماها چی فک میکنید من فرهادو از همه ی دنیا بیشتر دوست دارم بهتونم اجازه نمیدم به عشق من توهین کنید...فرهاد همه چیز منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد