وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قصد بازگشت به استقلال را ندارد !

فرهاد مجیدی قصد بازگشت به استقلال را ندارد !

فرهاد مجیدی مهاجم سابق تیم استقلال با شرایط خاصی رو برو شده است، وی که در کشور اروپایی به سر می برد همچنان با حرف و حدیث های بسیار زیادی در تهران روبروست که البته از آنها بی خبر است زیرا همچنان با پیشنهاد حضور در استقلال روبروست.قلعه نوعی تمایل زیادی دارد که فرهاد مجیدی را در تیم استقلال در اختیار داشته باشد اما این بازیکن سابق تیم استقلال برنامه هایی برای آینده خود دارد که ممکن است به نفع تیم سابقش نباشد.



فرهاد مجیدی که پیش از این تمایل زیادی داشت تا به استقلال باز گردد و این تیم را در لیگ همراهی کند پس از مشخص شدن نارضایتی کامل امیر قلعه نوعی تصمیم خود را برای آینده اش تغییر داد وی قصد دارد با شرایط متفاوتی دوران مربیگری اش را پشت سر بگذارد و پس از آن آماده حضور در میادین فوتبال شود، اما نه به عنوان بازیکن زیرا وی در نظر دارد تا با شرایط متفاوت، در فوتبال حضور داشته باشد علی فتح الله زاده مدیر عامل تیم استقلال در مقطعی اعلام کرد که این بازیکن می تواند نیم فصل دوم استقلال را همراهی کند زیرا تمام مشکلات وی با امیر قلعه نوعی و این تیم حل شده است و این موضوع باعث این است که سر مربی تیم استقلال نیز مایل شود که مجیدی بازگردد اما تصمیم قطعی این بازیکن اعلام شده است زیرا وی تصمیم دارد بر مربیگری ادامه دهد و تیم خاصی را همراهی کند. فرهاد مجیدی اعلام کرده است تصمیمش برای این اتفاق جدی است و قصد ندارد بازی کند.

نظرات 17 + ارسال نظر
سایت تفریحی زکی پدیا! دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 13:50 http://zekipedia.ir/

فرگرد عشق عشق همچون توفان سرزمین غبار گرفته وجود را پاک می کند و انگیزه رشد و باروری روزافزون می گردد . حکیم ارد بزرگ سایت تفریحی زکی پدیا پذیرای شماست باماباشید در zekipedia.ir

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 15:47

سلام نه کی اینو باور می کنه نه فرهادم به دلیل اون کله مرغی مازمور داره فراری میده عشق من رو عشقم فرهاد جوووون میادش فرهادم اینجا طوفانی در قلب هایمان به بار نشسته است بیا و خاموشش کن فرهادم کاپیتان بی تو کدامین نفس بی تو کجا باید رفت نیلوفر ابی منتو رو به عنوان سر مربی هنوز زود است که بپذیرم دردهایم از هم سوا شده اند بیا 7 من برای اخرین بار در زمین عاشقانه گل بزن 7777777777من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 15:52

سلام کدوم جلسه فتح الله زاده بره برا جویباری جلسه بذاره بهتره احمق های خاک به سر برای فرشته من فرهاد جووون جلسه میزارن فتل رفت اروپا رو گشت این عایدش شد که هنوز جلسه بزاره فرهاد جووون با کله مرغ هیچ مشکلی نداره بی لیاقت ها فرهاد جووون امروز رفته برا دبی کارشناسی کنه اون موقع این بی عرضه ها چرندیات تحویل ما میدن ۷ من فرهاد جووون قربونت برم الهی بی تو چه کنیم سالم باشی نیلوفر من ابی من عشقم فرهادم دارم دیونه می شم می میرم کاش رمی مردم و این خبر رو نمی شنیدم 7 من

REZA دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 21:57

اااااااااااااااااااااااااه
لعنت به امیرقلعه نوعی
لعنت به علی فتح ا...زاده

هستی4 سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 02:35

کاپیتان فقط برای سلامتی ات دعا می کنم...اگر نیامدن تصمیم خودت است من به درستی تصمیمت ایمان دارم.شک ندارم از روی فکر و منطق تصمیم گرفتی در این شرایط نیایی برخلاف میل قلبی ات و میل قلبی دوستدارانت.
به امید روزی که روی نیمکت استقلال بنشینی...
به امید روزی که بیایی محبوب قلب آبی ها

هستی4 سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 02:39

هر روز نفرتم ازت بیشتر میشه ق ل ع ....ی
داداشم اول فصل میخواست بیاد ولی تو پشیمونش کردی بس که حرفتو عوض کردی بس که هی امروز و فردا کردی...چقد هزار رنگی چقد دروغ تحویل ملت دادن آخه خدا ازت نگذره دل این همه آدمو سوزوندی

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 12:39

فرهادم هر جا هستی خوش بدرخشی و با چشات ببینی که روز به روز کله مرغی دودمان زندگیش به هوا میره امیدوارم بازم دوباره بتونم اشکهاشو ببینم فرهادم خوش باشی و سرزنده همین برام کافیه به زودی میای می دونم وتا اون روز من ازت دفاع می کنم لعنت به فتح الله زاده قلعه ن وعی و هر بشری که چشم دیدن موفقیت تو رو نداره فرهادجووون دلتنگتم کاش بودی کاش ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷من

مهسا سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 12:42 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

خدا قلعه نوعی رو لعنت کنه ایشالله

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 19:31

دوستان این حرفهای جدید کله مرغه لعنت به تو لعنت ودرود بر فرهاد جووون که عشق من جوانمرده کله مرغ میگه
درباره بحث اخیر بازگشت فرهاد نیز گفته ام باید تا نیم فصل صبر کرد اما بنده به نظر و خواسته هواداران احترام می گذارم و می خواهم بزرگان استقلال حفظ شوند.بارها گفته ام و بازهم می گویم که دنبال سرمایه سوزی نیستم و اکنون نیز می گویم که خودم دنبال بازگرداندن فرهاد بودم و نظرم این بود که اگر هم خواست از فوتبال خداحافظی کند با لباس استقلال باشد. ومن در کانون هواداران استقلال این چنین نوشتم
دروغ انگار یادت رفته قلعه نوعی چه حرفهایی پشت سر فرهاد جووون و ناصر خان تو سایت خودت گفتی می خواهی یکیشو بگم اینکه گفته بودی به فرهاد جوووون گفته بودی که شاگرد مکتب پولیسمه که خودت بیشتر از همه هستی و گفته بودی صحبت میکنه علیه مردم کشورش در مقابل اعراب و از این چرت و پرتها حالا چی شده عاشق فرهاد جووون شدی بیخود چون فرهاد جووون جوانمردی کرد و اومد جلو و برا مادرت تسلیت گفت از این حرفهای شیرین می زنی هر چکار کنی روزی زیر سلطه فرهاد جوون قرار خواهی گرفت فرهاد جووون هم میادش نیاز به موس موس جنابعالی نیست تمام فرهاد جووون عشق من هواداره و تا ابد ازش دفاع میکنم حق پشت سر ما وایساده فرهاد جووون دوستدارم گلم وتاابد منتظرتم

سمانه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:40 http://esteghlal777.blogfa.com

وبلاگ خوبی داری موفق باشی

ممنون

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 18:40

با سلام فرهاد جووون مبارک باشه مربی گری ات انشالله مربی گری استقلال کور شود هر ان کس که نتوان دید به خصوص کله مرغی وفتل واین متن خبر فر هاد مجیدی مهاجم سابق استقلال که برای گذراندن دوره مربی گری در انگلیس به سر می برد، در اولین مرحله این کلاس ها موفق شد مدرک یوفا را بگیرد

فرهاد مجیدی مهاجم سابق استقلال که برای گذراندن دوره مربی گری در انگلیس به سر می برد، در اولین مرحله این کلاس ها موفق شد مدرک یوفا را بگیرد. مدرکی که مجیدی موفق به اخذ آن شد، مدرک مربیگری در رده جوانان است و کاپیتان سابق استقلال تا اخذ مدرک مربی گری a یوفا راه زیادی دارد. مجیدی باید یک دوره 75 ساعته را سپری کند تا بتواند مجوز مربیگری در رده سنی امید را به دست بیاورد. این دوره به زودی آغاز می شود اما مجیدی ترجیح می دهد فعلا در سکوت خبری این دوره ها را بگذراند و پس از بازگشت به ایران درباره این کلاس ها صحبت کند. به سلامتی گلم تو موفق میشی نیلوفر من تا ابد برات دعات می کنم

بهار چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 21:10

یعنی دقت کردم ازمن بدشانس تروجودنداره هی خدا اشکال نداره من ناامیدنمی شم بازم زیربارون وتوی باد واسه اومدنش دعامیکنم...خدایا یاخیلی برگردون عقب یا بزن بره جلو اینجای زندگی خیلی دلم گرفته...

REZA چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 23:09

اشکالی نداره اگرمیومد براش سنگ نموم میزاشتم و دینمون روسعی میکردیم بهش اداکنیم ولی بهترین تصمیم رو گرفت که نیومد قلعه مرغی موافقت میکنه چون میدونه اگه قهرمان هم بشه حتی قهرمان آسیا هم بشه که نمیشه درحسرت پرکردن استادیوم ازطرف مامیمونه میخواد داداش فرهاد بیادتاما بااستقلال وقلعه مرغی اشتی کنیم حتی اگه داداش فرهاد هم بیاد من تواستادیوم قلعه مرغی رو تشویق نمیکنم چون باعث بانی خداحافظی داداش فرهاد اون بی شخصیت بود

امیر دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 11:23 http://abbiii.blogfa.com

عشق یعنی اتش افروخته
عشق یعنی خیمه های سوخته
عشق یعنی حاجی بیت الحرام
دل بریدن های حج تمام
عشق یعنی غربت نور دوعین
عشق یعنی گریه بر قبر حسین
عشق را گویم فقط در یک کلام
یااباالفضل ویاحسین والسلام

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 00:07

باباشاعر

باران سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 22:36

نه فرهادخواهش میکنم برگرد

ali fabregas.4 چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 05:59

وای باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد