وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی و استقلال : همه چیز لنگ جلسه مشترک شماره 7 و ژنرال

مجیدی و استقلال : همه چیز لنگ جلسه مشترک شماره 7 و ژنرال

آسمان رابطه امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی مدتی می‌شود که تا حدودی آفتابی شده یا حداقل ابرهای تیره کنار رفته است. در این مدت ژنرال چند بار دست به تعریف و تمجید از شاگرد سابق خود زد که نمونه آخر آن در روزنامه‌های روز شنبه بود که از پیشرفت فرهاد در مربیگری ابراز خوشحالی کرده بود. بحث بازگشت مجیدی به استقلال در نیم‌فصل بسیار جدی مطرح است، اما اینکه شماره هفت چگونه و در چه سمتی برمی‌گردد، هنوز مشخص نیست. بازیکن، مربی– بازیکن یا مربی هنوز معلوم نیست.



البته همچنان بازگشت مجیدی به استقلال هم قطعی نیست. در این رابطه شنیدیم پس از بازگشت مجیدی از کلاس مربیگری اروپایی به ایران، قرار است جلسه‌ای سه نفره و رودررو میان مجیدی، قلعه‌نویی و فتح‌ا...زاده برگزار شود و در مورد برگشتن فرهاد و چگونگی آن تصمیم‌گیری شود. آخرین ملاقات حضوری مجیدی و قلعه‌نویی به حضور مجیدی در منزل قلعه‌نویی برای تسلیت درگذشت مادرش بود و پس از آن دیدار ،تماس مستقیمی میان این دو نفر شکل نگرفته است. هر یک از این سه نفر یعنی مجیدی، قلعه‌نویی و فتح‌ا...زاده برای این موضوع، برنامه‌ها و شرایط خاص خود را مدنظر دارند و در این مدت تمام زوایای آن را سبک و سنگین کردند. اما تا جلسه رودررو نمی‌شود با قاطعیت در مورد چیزی صحبت کرد. درست مانند اول فصل که مجیدی تا یک مدتی به استقلال نزدیک شد، اما در دقیقه 90 بر سر موضوع کاپیتانی همه چیز منتفی شد! این‌بار هم باید تا روز برگزاری جلسه صبر کرد و دید آیا آب ژنرال و شماره هفت و البته حاجی توی یک جوی می‌رود یا نه؟ اگر مجیدی، قلعه‌نویی و حاجی شرایط و خواسته‌های یکدیگر را قبول کنند، آن‌وقت از نیم‌فصل شاهد بازگشت کاپیتان خواهیم بود.

موضع مجیدی همچنان نامشخص است، اما برنامه‌های قلعه‌نویی و فتح‌ا...زاده تا حدودی روشن است. آنها می‌خواهند مجیدی نیم‌فصل دوم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند و بعد از آن فتح‌ا...زاده یک بازی خداحافظی خوب برای شماره هفت تدارک ببیند تا به شکل رسمی کفش‌هایش را آویزان کند.

حاجی برای ورود مجیدی به دنیای مربیگری هم برنامه‌هایی دارد، مثلا شاید مسوولیت آکادمی را به فرهاد واگذار کند یا شاید هم مانند برنامه‌ای که برای قلعه‌نویی داشت، مجیدی را برای کسب تجربه به یک باشگاه اروپایی بفرستد. شاید هم مجیدی برای فصل آینده به کادر فنی اضافه شود. البته تمام اینها به شرطی عملی می‌شود که سه نفر در جلسه پیش‌رو که زمان دقیق آن هنوز معلوم نیست، اما در نزدیکی‌های نیم‌فصل برگزار می‌شود، روی آن توافق کنند. تا آن روز تمام اخباری که مطرح می‌شود یا نظر شخصی و فردی هر یک از این سه نفر است یا شایعاتی است که از این طرف و آن طرف شنیده می‌شود و قطعی و رسمی نیست.

نظرات 10 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 15:50

سلام کدوم جلسه فتح الله زاده بره برا جویباری جلسه بذاره بهتره احمق های خاک به سر برای فرشته من فرهاد جووون جلسه میزارن فتل رفت اروپا رو گشت این عایدش شد که هنوز جلسه بزاره فرهاد جووون با کله مرغ هیچ مشکلی نداره بی لیاقت ها فرهاد جووون امروز رفته برا دبی کارشناسی کنه اون موقع این بی عرضه ها چرندیات تحویل ما میدن

ali fabregas.4 دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 22:23

سلام_چقدفعالى توفیروزه!اگه فرهادبرگرده فوتبال بازی کنه بخدا خراب میشه

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 06:10

فقط داش فرهاد7
بزن لایکوبه افتخارش

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:05

زندگى میکنم...
حتى اگربهترین هایم راازدست بدهم!!!چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگررابرایم میسازدبگذارهرچه ازدست میرودبرود،من آن رامیخواهم که به التماس آلوده نباشد،
حتى زندگى را...

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:21

ازدل نوشته هایم ساده نگذر،به یادداشته باش این *دل نوشته*هارا،یک *دل*نوشته...

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:22

سیگارت راپشت دست من خاموش کن بگذاراین داغى باشدبرای دیگر دل نبستنها..تقدیم داش فرهاد

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:25

خدایالیست آدمهایت رادوباره چک کن...اسم من (ایوب)نیست...

ali fabregas.4 سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 08:27

امروزخم شدم ودرگوش نوزادى که مرده به دنیاآمده بودآهسته گفتم بخواب که چیزى رااز دست نداده ای...

ali fabregas.4 چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 10:37

کجای فیروزه جان

ali fabregas.4 سه‌شنبه 7 آذر 1391 ساعت 15:34

سلام برآبى ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد