وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آیا مجیدی در اروپا ست؟

آیا مجیدی در اروپا ست؟

گزارشگر عرب مسابقه سوپر جام امارات نام مجیدی را در جریان این مسابقه دو بار مطرح کرد.



بار اول زمانی بود که وی قیمت ستاره های العین را ذکر می کرد و گفت:"مهاجمی که از ساندرلند آمده 5 میلیون پوند قیمت دارد.همچنین مهاجم غنایی تیم العین با مبلغ 7 میلیون پوند با العین قرارداد بست. ریکاردو بازیکن تیم الجزیره هم با قرارداد چهار میلیون پوندی به عضویت این تیم درآمده است مجیدی هم یکی از بازیکنان گران‌قیمت العین بود که نامش را در فهرست بازیکنان خارجی این تیم ثبت کرده است."
لیگ امارات قرار است از روز یکشنبه هفته آینده شروع شود ضمن این که عبدالکریم متسو هم به عنوان سرمربی تیم الوصل انتخاب شده است. هنوز از حضور احتمالی مجیدی در لیگ امارات خبری نیست و به گفته گزارشگر عرب مجیدی هم اکنون در یکی از کشورهای اروپایی به سر می برد

نظرات 3 + ارسال نظر
makita جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 19:02 http://www.parsfriends.mihanblog.com

سلام دوست عزیز با پست سوگندبه قلم اپم

خاطره(هستی) جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 23:40

من خوبم من آرامم من قول داده ام
فقط کمی تورا کم آورده ام فرهادم...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا شنبه 1 مهر 1391 ساعت 20:29

سلام نه این امکان نداره فرهاد جوون ما رو تنها نمی ذاره فرهادم دنیای من تیره تر از هر دنیایی ست که می توانی تصورش را بکنی دوستت دارم وبه خود می بالم که تو را دارم اما یه چیزی فرهاد جوون یعنی رفته منچستر یا جای دیگه هر جا باشی سالم باشی و زودتر برگرد به اس اس زود زود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد