وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کاش بودی...

 

نظرات 56 + ارسال نظر
Negar سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 05:30

به قول داداش احسان:
ای کاش لحظه هام بوی تورو داشت...ای کاش ....ای کاش........

محمد سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 08:18 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

سلام عزیز.مرسی که سر زدی.
حیف که فرهاد نیست.دیدی دیشب چقدر جای فرهاد خالی بود واین سیاوش چطور با اعصاب هواداران بازی میکرد.
ولی بخدا من دیشب زیاد برام برد اس اس مهم نبود چون دوست دارم این گروهبان هرچه زودتر بره

یاسین ناطقی (هوادار ۱۰۰۰آتیشه فرها سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 11:29

اگر می بودی این بازی رو صد در صد می بردیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 12:27

چقد سخته همه جمله هامون با ای کاش شروع بشه...
دقت کردین تازگیا هممون فقط داریم میگیم ای کاش/...؟

برگرد داداش فرهاد و این ای کاش ها رو از بین ببر...

یگانه سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 12:29

میبینی؟؟؟حواسم واسم نمونده...اسممو یادم رفت.
نظر قبلی مال من بود.

دارم دق میکنم...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 13:05

کاش بودی و استقلال می فهمید بی تو بودن به معنی چیست کاش بودی و بهار با بودن تو شکوفا می شد دیشب شب بدی بود استقلال واقعا هیچ کار نکرد و همیشه استقلال تو رو کم داره نیلوفر ابی دلتنگتم و بی قرار اومدنت اگه بودی می دونستم اخرش کارمون به به کاش می رسه خدا باعث وبانیشو لعنت کنه که دیشب مغرور بود مثل همیشه فرهاد جان داداش گلم دوست دارم و از نبودنت تا ابد غمگینم

امیر سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 13:53

آقای قلعه نویی پس کجان چهار مهاجم آمادت؟همشون دارن موقعیت از دست میدن.چرا آرش برهانی را گرفتی که فقط دور خودش میچرخه.امسال آبی ار استقلال گرم نمیشه

کوثرss سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 16:16 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

اگه بودی فرهادم...............

مریم شیراز سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 17:24

سلام
فیروزه جون مرسی از احوال پرسیتون خوبم ممنون
اره دارم واسه کنکور کارشناسی میخونم نمیتونم زیاد بیام نت
والله الان هم انقدر صدام گرفته از بس دیشب بخاطر قهرمانی امیر نوروزی که به همتون تبریک میگم تو خیابونای شیراز فریاد زدیم که دیگه صدام در نمیاد
جای همتون خالی

صبا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 19:14 http://www.saba-esteghlali.blogfa.com

سلام منم لینکت کردم
موافقم قلعه نوعی فقط شعار میده هیچ کدوم از مهاجماش قابلیت های کامل فرهاد رو ندارن گرچه بی انصافیه اگه بگیم بد هستن ولی هیشکی به پای فرهاد نمیرسه سانترهای خسرو همش داره حروم میشه

رویا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 21:50

سلام....:)
موافقم صبا....
قلعه مرغی واه تیم بزرگی مثه اس اس خیلی کمه...
نمیتونه....
فرهاااااااااااااااااااد...
بیا که تیمت بهت نیاز داره....
فرهااااااااااااااااااد...

کوثرss چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:30 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

یه سربیا

هستی استقلالی4 چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:44

آقا امیرعلی خبر نداری کاپیتان بالاخره می خواد به کدوم تیم بره؟،خداکنه به تیمهای ایرانی نره.گرچه از یه جهت خوب میشه اگه ایران بازی کنه لااقل هوادارای استقلال می تونن هر هفته ببیننش ولی با این حال اصلا دوست ندارم به تیمایی ایرانی بره ،دیدن فرهاد در پیراهنی غیر از پیراهن آبی اس اس ناراحت کننده،دردآور و عذاب آوره.لااقل برای من که اینطوره

فکر می کنم دیگه به هیچ وجه به تیم های ایرانی نره، اینطور که خودش گفته.
شاید تا نیم فصل بدون تیم بمونه و با اصرار هیئت مدیره بیاد استقلال و آخر فصل هم خداحافظی کنه، من اینطور فکر می کنم!

هستی استقلالی4 چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:56

خدا کنه داداش فرهاد هرچه زودتر یه تیم (ترجیحا عربی) رو انتخاب کنه...حس خیلی سنگین و غریبی دارم...احساس می کنم اگه خدای ناکرده زبونم لال کاپیتان همینجور تعلل کنه و تیمی رو انتخاب نکنه گروهبان و دشمن شاد میشه(خدا نکنه)...
کاپیتان!تو رو خدا زودتر یه تیمو(عربی بهتره)انتخاب کن و با همون همت و تلاش بی نظیر و منحصر به فردی که همه ایران و همینطور عاشقای استقلال ازت سراغ دارند خودت رو به گروهبان،برخی منتقدین بی انصاف رسانه ای،4تا مهاجم زیادی آماده!!!!تیممون و همه اونایی که از شنیدن اسمت مثل بید می لرزند نشون بده...
کاپیتان دوست داشتنی آبی دلان!جون تیامت فقط زودتر...

هستی استقلالی4 چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 13:51

آقای امیرعلی! من خیلی وقت نیست که با این وبلاگ در ارتباطم،راستش سؤالی که از همون اول تو ذهنم بود و می خواستم ازتون بپرسم اینه که چرا وبلاگ؟چرا سایت نه؟
آدم می سوزه وقتی می بینه ق ل ع ه ن و ع ی با این وضع محبوبیتش!!- بدون شک کم کم 70 درصد از هوادارا ته دلشون سرسوزنی دوسش ندارند و دارن بالاجبار تحملش می کنند- "سایت" هواداری! داره ولی فرهاد مجیدی که حتی با وجود اینکه در تیم کنونی حضور نداره تو قلب 99 درصد از هوادارای استقلاله هیچ سایت هواداری معتبری نداره که لااقل اونجا هواداراش از حقانیتش دفاع کنند.البته سایت اون آقاهه هم اولش وبلاگ بود چند ساله که تبدیلش کردند به سایت...اوایل و حتی تا قبل از اومدن ق ل ع ه ن و ع ی به تیم محبوبمون بازدیدکننده چندانی نداشت اما حالا بهتر شده ، من از همون اول به وبلاگ و بعدم سایتش سر می زدم البته فقط سر میزدم اونم فقط برای اینکه بدونم طرز فکر و نگرش طرفدارای اون آقاهه چه جوره ...باور کنید هر وقت می رفتم از شدت ناراحتی سردرد می گرفتم...چقدر شخص محوری...جقدر فردگرایی و درنظر گرفنت منفعت یک نفر"...چقدر الکی ادعای استقلالی بودن... در تعصبشون به نام استقلال و نگهداشتن حرمت استقلال کپی برابر اصل ق ل ع ه ن و ع ی بودند و البته هستند..مخصوصا تو دو سال گذشته که در قالب طرفداری از اون آقاهه همه جوره در حق اس اس سنگ تموم گذاشتند که حتی الانم آثارش هست اگه برین تو سایتشون می بینین که هنوزم مثل یه لنگی 4 آتیشه باخت آخرمون تو دربی را به رخ هر کی میکشن که بگه بالا چشم ق ل ع ه ن و ع ی ابرو...کلا حساب خودشون و گروهبانشونو از استقلال و بقیه طرفداراش جدا کردند...هوادار بدبخت با هزار زحمت بلیط تهیه می کنه به امید دیدن یه بازی پرگل (طبق تبلیغاتی که شده بود و اینکه این آقاهه بیاد چنین و چنان میشه و ...) به ورشگاه می ره و با چشمای خودش می بینیه که تیم تمام کننده نداره...4تا مهاجم آماده!! مون خیلی بیش از حد آماده نشون میدن!...اونوقت مگه میشه از این بت(ق...) انتقاد کرد فوری برمیگردند بهت میگن همون پرویزخان (البته اونا هیچ وقت به مظلومی عزیز و باتعصب و باشرافت که یه استقلالی تمام عیاره پرویزخان نمیگن) براتون خوبه که دربی آخر اون جوری بازندتون کرد(4تا برد پیاپی رو هم که آلزایمر میگیرن و یادشون نمیاد)...یا میگن کاپیتان تون اگه تعصب داشت فلان و بهمان...
خلاصه اینکه حیفه که محبوبترین بازیکن تاریخ 67 ساله استقلال کبیر یه سایت هواداری در شأن کاپیتان فرهاد مجیدی نداشته باشه اونوقت ق ل ع ه ن و ع ی با این شدت محبوبیت!!!! داشته باشه...
از بین وبلاگ های که با محوریت هواداری از فرهاد مجیدی فعالیت می کنند به نظر میاد وبلاگ شما با توجه به حجم نظرات و بازدید کننده ای که داره نسبت به وب های دیگه پتانسیل بیشتری واسه تبدیل شدن به یک سایت معتبر هواداران کاپیتان داره... من پیشنهادمیکنم اگه امکانش هست وبلاگ قشنگتون را به سایت هواداری تبدیل کنید تا فضای بهتر و معتبرتری باشه برای بیان دیدگاه های هواداران استقلال و کاپیتان فرهاد و هم اینکه به بعضیا که نمیتونند واقعیت رو قبول کنند و هیچ کدوم از نظرسنجی های اخیر رو هم قبول ندارند یک بار برای همیشه ثابت بشه محبوبترین چهره باشگاه محبوب و بزرگ استقلال ایران کیه...

من 2ساله این وبلاگو ساختم، یعنی 28 مرداد میشه دقیقا 2سال.
از اول هم تو فکرم این بود که کم کم تبدیلش کنم به سایت، ولی متاسفانه هنوز نشده و با توجه به اینکه خودم ممکنه در آینده وقتم کمتر بشه و حتی واسه آپدیتش هم مشکل داشته باشم، کلا قید اینکه خودم طراحی کنم و کاراشو انجام بدمو که باید بزنم
حالا ایشالله اگه بشه، ببینم چی پیش میاد شاید دادم کسی واسم کاراشو انجام بده و خودم فقط مدیریت کنم

ali چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 21:13 http://www.footbalistha2012.blogfa.com

slm man ye web jadid doros kardam man toro milinkam omid varam to ham mano belinki

باران چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 22:13

واقعا کاش بودی آخه به این ۴تاجوجه میگن مهاجم؟هنوزخیلی مونده مثه توبشن.کاش بودی فرهاد.

amir hosein چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 22:45

salam khodayish esteghlal be farhad niaz dasht bazi be bazi taajob mikonam chera amirkhan oon harfo zad ke 4 mohajeme javano amade dare kashki bara movafaghiate esteghlal ham ke shode age farhado nemiare ye mohajeme dg bekhare bekhoda borhani gerye avare akbarpoor azoon badtar manoochehri ghadesh dobarabare farhade ye sar nemitone bezane ba inke hanooz sare harfaye ghablim hastam vali bazam migam farhad kheyli azina behtare asan ghabele moghayese ba ina nist

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 23:14

این هستی کو؟ نامزدیش تموم نشد؟

یگانه پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 02:50

این هستی اینجاس ولی متاسفانه حرفاش ناراحتم کرد.
یعنی چی داداش فرهاد بره باشگاه عربی؟؟؟؟؟؟
حداقل تو ایران باشه دلمون خوشه که شاید ببینیمش,مطمنم باش به هر تیمی بره جلو استقلال بازی نمیکنه...

عااااااااااااااااااااااااااشقتم کاپیتان...

هستی استقلالی4 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:16

یعنی هیئت مدیره میتونه کاپیتان رو برگردونه؟اگه اینطور بشه که عالیه...خداحافظی داداش فرهاد با پیراهن استقلال آرزوی میلیونها آبی دله... ممنون که جواب دادین.

هستی استقلالی4 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:24

آقا امیرعلی بابت تلاشتون تو این دو سال ازتون تشکر میکنم به هر حال خوش به حالتون که حداقل یه کاری واسه کاپیتان و البته دوستداراش انجام میدید،خسته نباشید... بازم میگم این وبلاگ قابلیت تبدیل به سایت را داره... بازم هرطور خودتون صلاح می دونید.

ممنون
ایشالله اگه بشه حتما

هستی استقلالی4 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:31

یگانه خانم!
من نمیدونم شما چه حسی پیدا می کنید اگه فرهاد رو در ایران با پیراهنی غیر از استقلال ببینید ولی من یکی بدون شک دق می کنم...آخه شدیدا احساس می کنم ق... و بعضیای دیگه -داخل همین باشگاه خودمون- دقیقا همینارو می خوان...برای بی غیرتها و بی تعصب هایی که مشت گره کردن مقابل استقلال و ترجیح دادن کشاورزی به سرمربیگری استقلال (وقتی اوضاعش بحرانیه و بی پول) و متهم کردنش به زدو بند با فدراسیون عادیه و وقتی بابتش مورد سرزنش هوادارا و رسانه ها قرار می گیرند یه اتیکت حرفه ای گری رو تموم این نامردی ها می زنند و میگن "...سؤال بعدی!"سخته براشون دیدن تعصب و غیرت بی نظیر فرهاد مجیدی ،وقتی اعلام میکنه شرط اول و اصلی ام برای هر تیمی که منو بخواد اینه که رفت و برگشت مقابل استقلال بازی نکنم ...تازه وقتی هم که بخواد بره تیم دیگه (فرهاد ازهمه تیم های مطرح و بالای جدول ایران پیشنهاد داشت)بازم ببینه نمی تونه و بگه "...حقیقت اینه که در ایران پیراهن هیچ تیمی جز استقلال به تنم نمی ره"...یگانه جان!برای آقای بی تعصب دیدن این تعصب سخته....سخت تر از اون دیدن تعصب هواداران به کاپیتان محبوبشونه...شک نکن ق ل ع ه ن و ع ی خیلی دوست داره 7مقدس پیرهن تیمی ایرانی جز استقلال را بپوشه تا حتی شده یه درصد از محبوبیت بی نظیر کاپیتان-محبوبیتی که به جرأت میشه گفت شانه به شانه حجازی بزرگ می زنه- را کم کنه ولی محبوب آبی ها باهوش تر از این حرفاست...به هر حال بازم میگم فرهاد اگه تیم غیرایرانی بره و اونجا خودشو نشون بده خیلی بهتره تا کاری رو بکنه گروهبان و دارو دستش میخوان.
در آخر،مهم اینه که ما به کاپیتانمون اعتماد داریم، 7مقدس همیشه بهترین تصمیم ها رو می گیره...

هستی استقلالی4 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:46

قابل توجه دوستداران کاپیتان شماره7 و محبوب استقلال

شـــــــــــــــــــــــــــب های قـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر

دعـــــا و قرائت سوره یاســــــــــــــــین

برای "بازگشت محبوب ترین بازیکن تاریخ استقلال کاپیتان فرهاد مجیدی به تیم محبوب استقلال ایران"




هستی استقلالی4 پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 12:50

از همه هوادارای استقلال و داداش فرهاد خواهش می کنم تمنا می کنم التماس می کنم تو این شب های عزیز قدر دعا برای بازگشت کاپیتان فرهاد به استقلال را فراموش نکنند.
مطمئن باشید خدای ما انقدر بزرگ و مهربونه که دعای بنده هاشو اونم تو این شب های عزیز بدون جواب نمی ذاره.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 13:44

سلام موفق باشی مریم جون شیراز تازه9 فرهاد جوون فقط تواستقلال می مونه وخداحافظی هم نمی کنه تازه عربی چرا مگه قحطی اومده تازه جای فرهاد جوون هم تو تیم ملی خیلی خالیه کاش یه جوری می شد می دیدمش فرهاد جوون رو یه بار دیگه9 تو ازادی دلتنگم وبیقرار تازه تو دربی هم که نزدیکه باید یاد فرهاد جوون رو عزیز نگه داریم و تشویقمون این دفعه با تشویق های دیگه فرق داشته باشه

mehran پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 14:39 http://abitarinpesaredonya.blogfa.com/

slm
ba tashakor az webe zibatoon man moshtari paro pa ghorse in weblog hastam
mamnoon misham weblog kochike mano be onvane ye esteghlalie kochik too linke dostaneton gharar bedin
mamnoon

hasti پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 17:46

هستی نامزدیش تموم شد که هیچ عروسی کرد بچه دار هم شد!
میشه اونی که سراغ ازم میگیره، اسمشو بزنه؟
راستی سلام

مانی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 20:05 http://jamghahremani.blogfa.com/

اگه میشه منو لینک کن

یگانه پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 22:10

مرسی هستی جون که قانعم کردی ولی باور کن دست خودم نیست,دارم دق میکنم...
کارم شده گریه و دعا واسه برگشتن داداش فرهاد...
آخه بعد خدا تنها دلخوشیم دیدن کاپیتان فرهاد تو پیرهن شماره 7 و بازیای قشنگشه...

خدایا تو تین شب های قدر صدای ما هوادارا رو بشنو و کاپیتانمونو برگردون...

یگانه پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 22:15

راستی یه سوال داشتم:آقا امیرعلی یا هرکی میدونه جوابمو بده:
کی رمان Blue prince رو خونده؟؟؟داستان یه دختره که عاشق استقلال و فرهاد مجیدی هس.ولی تو داستان یه چیزایی آورده که باور نکردنیه.
از دیروز که شروع کردم به خوندنش کلا هنگ کردم,از یه طرف دلم نمیخواد باور کنم این حرفا رو راجع به داداش فرهاد از یه طرفم... نمیدونم,واقعا گیج شدم.

بچه ها شما کمکم کنید و بگین که این رمان واقعی نیس...

متاسفانه من نه خوندم و نه راجع بهش شنیدم!
ممنون میشم اگه یکم توضیح بدی خلاصش و هدفش چیه

یسنا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 22:37 http://JONE1.BLOGFA.COM

ای کاش بیاد،این نکونام چیه؟فرهاااااددددددددددددد بیاااااا

رویا جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 00:50

آره...تو ایران باشه که گلای تماشایی و عالیشو ببینیم...
خوشحالیه بعده گل هاش رو....
دله من که خیلی تنگ شده....
ولی ایشالا بره اس اس...
اگه نشد هرجا بره تو لیگ جز تراختور...چون تبریزیا دل خوشی ازش ندارن....

خوش بحالتون که فارسین...یا بیشترتون اهل تهرانین و عیبی نداره که هوادار فرهاد باشین.....
حیف که من نمیتونم...

مهران جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 03:26 http://abitarinpesaredonya.blogfa.com/

سلام داداش ممنون که اومدی به وبلاگم سر زدی.
به اسم آبی ترین پسره دنیا لینکم کنی ممنونت میشم

یگانه جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 05:16

داستان یه دختره 17 سالس که عاشق استقلاله و با دوستش قرار میذارن که خودشونو شکل یه پسر کنن و تو بازی دربی برن استادیوم و اینکارم میکنن و بعد بازی همین دختر(پریا) میره که از فرهاد امضا بگیره که باهاش درگیر میشه و کارش به بیمارستان میکشه و مامان و بابای دختره خبردار میشن و بعد از اون بابای دختره که تاجر فرش بوده با بابای فرهاد که گفته تاجر فرشه دوست درمیاد و رفت آمدشون زیادتر میشه و بعدم فرهاد بدجوری به دختره محل میذاره و بعدم ازش میخواد که باهاش ازدواج سوری بکنه و...

خلاصه داستان اینه ولی چن تا نکته هس که بیشتر ذهن منو درگیر کرده:یکی اینکه اسم داداش فرهاد تو این رمان فرهاد شایان هست ولی تمام مشخصاتش(مثلا قیافش و اسم خواهراش و اینکه فرزاد داداششه و خوشم کاپیتان استقلاله) درسته درسته,یا اینکه بابای فرهاد تو این رمان تاجر فرشه ولی تا اونجایی که من اطلاع دارم پدر داداش فرهاد بازنشسته یه شرکتیه و پدر زنش تاجر فرشه.

من که کلا گیج شدم,یکی کمکم کنه که دارم دیوووووووووووونه میشم...

Negar جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 10:35

یگانه جان منم درمورد این رمان چیزی نشنیدم....حالا چی گفته توش؟!؟؟؟

میر جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 14:20 http://milade-meydavoodi.blogfa.com


سلام
مرسی از اینکه برای آقا فرهاد مطلب مینویسید
من شمارو لینک کردم - شما هم منو لینک کنید
شاد باشی استقلالی ... آسمانت آّبی

سوگند جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 16:15 http://sogan1279.blogfa.com

سلام یگانه جون من این کتابی که میگی نخوندم اگه نویسندشو بگی اونوقت جوابتو من میدم
اسم نویسندشو بگو!!

سوگند جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 16:26 http://sogan1279.blogfa.com

راستی این رمانه که گفتی با پردیس تمومش کن شروع میشه؟؟؟

پریا جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 16:44

معلومه یگانه خانم که رمانش تخیلیه اگه تو وب نویسندشم بری میگه که اصلا منظورش فرهاد مجیدی نیس و فقط از این اسم خوشش میومده آخه کی فرهاد رفت بارسلون من آدرس نویسندشو میزارم و شماره دو این رمانم نوشته درباره ی دختر پریا و فرهاد اینم آدرس وب:http://blue-prinss.blogfa.com

سلام دوستان اگه کسی بخواهد مطلبی هم بنویسه و رمان داشته باشه هیچ موقع درد من هوادار و نمی فهمه که دلتنگ فرهادم و بس رمان و بی خیال بشید بشنید چاره ای به درد دوری از کاپیتان بکنید لعنت به کسی که این نیم فصل فرهاد جوون رو از ما دور کرد دربی و نزدیکه و فرهاد جان 7777777777777زیبا 4444 می دونید الان طبق معجزه و دستور فرهاد جوون که لنگیها رو طلسم کرده 4 تا امتیاز بیشتر ندارن لنگیها در 4 بازی. کاپیتان ایمان دارم به امدنت تو می ایی

یگانه جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 22:56

پریا جون اینکه آدرس یه وبلاگ معمولیه نه وبلاگ نویسنده رمان Blue prince !!

بقیه دوستانم که اسم نویسندشو پرسیده بودن بگم که اسمش عسل هست,برین سایت 98ia.com رمان رو واسه دانلود میاره.

ghazal شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 01:56 http://www.ghazalehtanhaii73.blogfa.com

سلام.خوبی؟
الهی قربون فرهاد برم...خیلی دلم واسش تنگ شده...کاش بود...
آپم...حوصله داشتی بیا!!!

پریا شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 12:17

یگانه جان شما برو زیر عکس فرهادو بخون برای همه توضیح داده همین عسل خانم نویسنده ی وبلاگ نویسنده رمانه اصلا تو وبلاگ عاشقان رمانم از همین وب برداشتند تو موضوعاتش که بری نوشته رمان blue prince هم یک و هم دو با دقت نگا کن آخه اصلا این یه داستان تخیلیه وگرنه اگه یکی درباره ی زندگی خصوصی اونم تا این حد فرهاد مینوشت فک میکنی فرهاد نویسنده رو راحت میبذاشت عزیزم فقط از اسم خصوصیات فرهاد الهام گرفته آخه تو یکم بیشتر فکر کن

یگانه شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 14:25

آقا امیرعلی من یه پیشنهاد دارم اونم اینکه یه پست بحث آزاد بذارین و نظردهیش رو هم آزاد بذارین و دوستانی هم که مایلند بیان خودشونو(اسم و شهر زندگیشون و اینکه چند سالشونه) رو بگن و خلاصه که هرکی هرچی راجع به خودش و دلتنگیاش واسه داداش فرهاد داره بیاد بنویسه,چطوره؟؟؟

پیشنهاد خوبیه، اگه بشه حتما

Emad شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 16:49 http://emad74.blogfa.com

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up8/04936093596774671921.jpg

سوگند شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 17:47 http://sogan1279.blogfa.com

عزیزم این رمان کاملا تخیلیه
همون طور که بقیه دوستان گفتن

mohammad شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 18:52

kash zoodtary miamad tu derbi mikhaim dobare longia ro atish bezanim

رویا یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 00:29

یگانه خانوم(یا آقا)من خوندمش....!!
باحاله!!!
اسمه داداشش فرهاد نیست....
خوده فرهاده....
آره....اکثر چیزا درسته جز اون بارسا و اینجور چیزا!!
و اینکه مطمئنا فرهاد اون تیب شخصیتی نیست....

sajad یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 04:06 http://eshgh-bazi74.blogfa.com

سلام/ اگه میمد که نور علانور بود
اپم بدوبیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد