وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مصاحبه ای از فرهاد مجیدی درباره هاشمیان

مصاحبه ای از فرهاد مجیدی درباره هاشمیان  

فرهاد مجیدی درباره خداحافظی هاشمیان از فوتبال گفت که از شنیدن این خبر شوکه شده است و تصور نمی‌کرد که فوتبال ایران به راحتی با خداحافظی هاشمیان کنار بیاید.
 

 

فرهاد مجیدی در گفت و گو با مجله اینترنتی جهان و ورزش درباره خداحافظی وحید هاشمیان از دنیای فوتبال گفت: خداحافظی وحید از فوتبال خیلی برایم سخت بود و از شنیدن آن شوکه شدم. هرچند احساس می کنم او همواره بهترین راه‌ها را انتخاب می کند و قطعاً این بار نیز شرایط را برای خداحافظی مناسب دیده است اما تصور نمی کردم فوتبال ایران به راحتی موجبات خداحافظی یکی از مهاجمان خوب و کلاسیک خود را فراهم کند.
وی درباره شخصیت وحید هاشمیان اظهار کرد: من بارها با وحید در اردوها هم اتاق بوده ام و به جرات می توان گفت وحید یکی از باشخصیت ترین و بااخلاق ترین فوتبالیست های ایران است که تاکنون دیده ام. او هرگز حاضر نبود تا مسائل اخلاقی، فوتبالی و حرفه ای جای خود را به مسائل حاشیه ای و غیرفوتبالی دهد. وحید هیچ وقت تن به ذلت و روابط پشت پرده و ارتباط های خاص نمی داد و اعتقادی به پارتی بازی و کمک گرفتن از گروه‌های قدرت در فوتبال نداشت و همواره آهسته و پیوسته حرکت کرده است که این نیز می تواند الگوی خوبی برای نسل جوان باشد.
کاپیتان پیشین آبی‌ها درباره تجلیل و استفاده از تجربیات هاشمیان بیان کرد: در ابتدا باید عنوان کنم امثال هاشمیان در فوتبال کشورمان کم هستند و باید قدر او را دانست و نباید گذاشت وحید نیز به تاریخ بپیوندد. متأسفانه افراد مشابه او مانند خاکپور در فوتبال ما کنار مانده اند. به هر حال امیدوارم فوتبال ایران و مسئولان قدر جایگاه اخلاقی وحید در میان مردم را بدانند و هرچه زودتر شاهد حضور وحید برای انتقال دانش و تجربه عالی او به فوتبال ایران باشیم که این امر نیازمند اعتماد و اطمینان مدیران فوتبال ایران است، تا پای افراد خوش نام و باتجربه ای چون وحید که 11 سال سابقه بازی در آلمان را دارد و توانسته است بهترین و معتبرترین مدرک مربیگری را اخذ کند فراهم شود. نسل جدید فوتبال ایران باید وحید و امثال او که به اندازه انگشتان یک دست هستند را برای خود الگو قرار دهد و رفتار کاملاً حرفه ای یک بازیکن ناب ایرانی را از او بیاموزد.
مجیدی در ادامه افزود: شخصاً علاقه مند هستم در صورت امکان با کمال میل برای بازی خداحافظی او که به نظرم فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بازی مناسبی در شأن او تدارک خواهند دید حضور داشته باشم و سهم کوچکی در آن ایفا کنم.
وی درباره جایگاه اجتماعی وحید هاشمیان در نزد فوتبال دوستان گفت: به نظرم همیشه در تاریخ تیم های سرخابی بازیکنانی نظیر حجازی و پروین حضور داشته اند که در نزد هواداران مقابل نیز قابل احترام بوده اند و وحید نیز از این دست بازیکنان به شمار می رود و هواداران استقلال به دلیل کم حاشیه بودن و حرفه ای زندگی کردن هاشمیان، او را می پسندند. هرچند او برخلاف دیگران در دوران بازیگری تمایلی برای مصاحبه و گرفتن عکس تمام قد رنگی نداشت و توانست 11 سال دور از وطن با تلاش فراوان تنها به فوتبال بپردازد و کمتر درگیر مسائل حاشیه ای شود که این نکات را مردم به خوبی درک می کنند .
مجیدی با تمجید از روحیه بالا و اخلاقی هاشمیان انضباط را رکن اول اخلاقیات او عنوان کرد و با ذکر دو خاطره صحبت های خود ادامه داد: در زمان مربیگری قلعه نویی در تیم ملی بود که با وحید هم اتاق بودم و درست شب قبل از بازی با کره دیدم وحید چراغ های اتاق را رأس ساعت 9 خاموش کرد و خواستار این شد که زودتر استراحت کنیم. من هم که انضباط وحید برایم جالب بود بنابر احترام به او شب را زودتر از همیشه به استراحت پرداختم و حتی حاضر نشد تا آخرین اخبار ورزشی را بشنویم و تاکید داشت شب قبل از بازی زودتر استراحت کنیم و همین بود که فردای آن شب گل حساس و زیبایی را با تیزهوشی وارد دروازه کره جنوبی کرد.
مجیدی افزود: دومین خاطره ام با وحید به زمان حضورم در النصر امارات برمی‌گردد که برای اردویی در آلمان به بوخوم رفته بودیم. در آنجا من به همراه تعدادی از بازیکنان برای دیدن وحید و تمرینات بوخوم به آنجا رفتیم.نکته جالب این بود که تعدادی از بازیکنان و هم تیمی های او به نوعی از تمرینات جدی و بازی محکم او ناراضی بودند در حالی که این سبک بازی و اخلاق وحید بود که در آن تلاش و جدیت حرف اول را می زد و برایم جالب بود که آلمانی ها که خود در نظم و جدیت زبانزد هستند در مقابل جدیت وحید کم آورده بودند.
مجیدی در پایان گفت: برای وحید عزیزم در هر جایی که هست آرزوی موفقیت و سلامتی می کنم و قدم نو رسیده را به او و همسرش تبریک می گویم و امیدوارم او را به زودی در لباس مربیگری ببینم .

نظرات 23 + ارسال نظر
Negar یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 02:07

سلام.امیرعلی خبری از وحید طالب لو نداری؟؟؟نمیدونی کدوم تیم رفته؟؟؟؟اصن جایی رفته امسال؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون

سلام
نه راستش خبر ندارم
ولی فکر کنم بدون تیم موند به خاطره همون مصدومیتش

مریم یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 03:26

سلام نگارخانم
ببخشیدسوالت وازامیرعلی پرسیدی ولی من دارم جواب میدم
توروزنامه خوندم که وحیدبه دلیل مصدومیتش این فصل بدون تیم موندوبه خاطرهمین روی به بازیگری آوردوقراره درفیلمی به نویسندگی مرتضی کوشایی که براساس یک داستان واقعی که درواقع درباره زندگی دختری۶ساله است که به دلیل بیماری سرطان خون ازدنیارفته وچون این دخترعلاقه ی زیادی به وحیدداره وپیش ازمرگشم درآرزوی دیدن وحیدبوده به خاطرهمین نویسنده تصمیم داره بانگارش زندگی این دختر،اورابه آرزوش برسونه وطالبلو هم قراربازی کنه نام فیلم هم*به خاطرمونا*است دراین فیلم شهاب حسینی وفاطمه گودرزی هم حضوردارندوفیلم برداری فیلم هم ۲ماهی میشه که آغازشده
امیرعلی الان دیگه شماهم خبرداری!

ممنون

مریم یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 03:46

الهی کی که ارزش توووحیدوامثال شماها رابدونه
همین قلعه نوعی به تنهایی براازمیون برداشتن شماهابسه !دشمن دربرابرقلعه نوعی دوست حساب میشه!!
خدانسلش وازمیون بردار
اسطوره دلتنگتیییییییییییییییییییییییییییییییییم

مریم یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 03:49

خواهش میکنم

Negar یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 07:03

ممنون امیر علی.
سلام مریم جان.ممنونم ازت.جریان این دخترو میدونستم،درواقع یه جا خونده بودم.چند روز پیش هم خواهرم گفت که قراره تو یه فیلم بازی کنه که اینجوریه و ...........
احساس کردم شایعست،ولی حالا که تو گفتی مطمئنم که راسته
آخه وحید و فرهاد از فوتبالیست های مورد علاقه ی منن.خیــــــــــــلی دوسشون دارم
میترسم منم فرهاد و وحید و نبینم و بمیرم
بازم مرسی مریم جان

سلام فرهاد اسطوره همه زیبای ها امیدوارم همون طور که گفتی تو خداحافظی وحید شرکت کنی حداقل تا نیم فصل ببینیم تو رو توی یه ورزشگاه اونم ازادی نیم فصل بیا ولی خدای من هر دفعه که حرف می زنه دلم بیشتر براش تنگ می شه خدای من چی می شد یه بار دیگه پیرهن ۷ رو تو ازادی تنت بکنی اون وقت هستش که می تونم ایمان داشته باشم ستاره سوم مال ماست تازه از وحید جوون اسم اومد منم می خواهم یادی ازش بکنم ۸ سال برای استقلال بازی کرد کسی قدرشو ندونست و حالا هم قلعه مرغی که کلا تعطیله خدا بگم یه کاری بکنه به درد چه کنم کنم بیافته تازه اشم فرهاد جوون نیلوفر آبی چه قدر ناز خاطره تعریف می کنه کاش خیلی مصاحبه کنه این جوری ادم یه خورده از دلتنگ هاش برا فرهاد جوون لااقل یه ذره کم می شه

سوگند یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 13:14 http://sogan1279.blogfa.com

سلام به همه چند روزی نبودم دلم واسه همتون تنگ شده بود تا اومدم اول اومدم وبتون
به نظر من فوتبالمون به چند تا با اخلاق وبا خدا نیاز منده وحید هاشمیانم یکی از اوناست که هر وقت واسه پرسپولیس بازی میکرد دوست داشتم بهترین بازیشو انجام بده
طالبلو ام یکی از اوناست تا جایی که من درموردش شنیدم ودیدم چون خانوادش با اخلاق بودن خدا خواهرشو بیامرزه یکی بهم گفت وحید قبل از بازیاش میرفت سر مزارش یه صلوات واسه شادی روحش بفرستید

هستی استقلالی4 یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 16:28

بردهای استقلال اصلا نمی چسبه...آخه چه فایده ای داره وقتی بدونی اگه تیم محبوبت،عشقت ببره و حتی قهرمان هم بشه آخرش آدم کینه ای مث ق ل ع ه ن و ع ی این یه دونه جامش رو هم مثل قبلی ها ضربدر 3 میکنه و هی میگه من 20 تا جام برا استقلال آوردم ...توهم میگیردش که استقلال فقط با من نتیجه می گیره و به خودش اجازه می ده وقتی تو اس اس نیستاز راه دور تو کار تیم بذاره و خودش رو به تیم نزدیک کنه...طرفدارای استقلال رو مثل مردم کوفه میدونه(چرا؟چون غیر از من نام فرد دیگری را هم صدا می زنن!)..والا بخدا اونقدری که این یارو سیزدهمی استقلال را به رخ عالم و آدم کشید لنگی ها نکشیدند...یک بار از دو ستاره روی پیراهن استقلال نمیگه ولی 1324 بار مصاحبه می کنه میگه استقلال سیزدهم بود و فلان و بهمان...این اگه انواع و اقسام "علی" نداشت چی کار میکرد؟الله اعلم

سحر یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 17:20 http://www.blue-galaxy-ss.blogfa.com

سلام.من رو هم با کهکشان راه آبی بلینک.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 18:13

کسی از هستی خبر نداره؟

[ بدون نام ] یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 23:28

کسی از هستی خبر نداره؟ی چند وقتیه پیداش نی

ندارم

مریم دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 06:53

سلام نگارجان
خواهش میکنم منم عاشق فرهادم اون موقع هم که وحیددراستقلال بودازبازیکنای محبوب وموردعلاقه ام بودالانم که دیگه نیست ورفته بازم دوسش دارم هرچی باشه برااستقلال خییییییلی زحمت کشید
این حرف ونزن همه مامنتظربرگشت فرهادهستیم وتنهاکاری هم که میتونیم بکنیم اینه که برابرگشتنش دعاکنیم ایشاا...که بااستقلال ازفوتبال خداحافظی میکنه
مصدومیت وحیدم تموم میشه وبرمیگردبه فوتبال نگران نباش
بازم خواهش میکنم قابلی نداشت

سلام مریم شیراز کجاست راستی کسی خبر نداره اون از حال من می پرسید الانم من می گم مریم شیراز چرا نیستی تازه تیام جون هم نیست

مریم از شیراز شهریور کنکور داره و فعلا مشغول درسه!

یگانه دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 11:14

باهات موافقم نگار جون,
این آهنگم تقدیم به داداش فرهاد:

نمیترسی ببینی برای دیدن تو یه روز از درد دلتنگی بمیرم...

محمد دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 11:24 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

سلام.خوبی عزیزم؟باخت لنگیهای پول حروم مبارک مبارک مبارررررررررک
با مطلب((مشت های گره کرده ات را هرگز فراموش نخواهم کرد جناب قلعه نوعی ))به روز هستم
منتظر حضور آبیتان هستم

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 11:48

این عکس مال سال چنده؟

نمیدونم راستش!

صبا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 14:35 http://www.saba-esteghlali.blogfa.com

سلام با تبادل لینک موافقی؟

بخشائی دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 16:25

درود به شرفش

باران چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 22:22

کاش همه مثه توبودن.امیرعلی تبلیغ وبلاگتو زیادکردم همین روزاست که کلی هوادار پیداکنی


ممنون از لطفت

مانی پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 20:06 http://jamghahremani.blogfa.com/

اگه می شه منو لینک کن

عسل جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 20:10 http://blue-prinss.blogfa.com

بابا بخدا من منظورم فرهاده مجیدی نیست .
بفهمید، توروخدا...
آخرین پستم توی موضوع blue-prince1رو بخون متوجه میشی .
درضمن شخصیتای داستانه منو اگه تا آخر بخونی میفهمی هیچکدوم منفی نیستن .

عسل شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 04:59 http://blue-prinss.blogfa.com

اذیت کنی کف گرگی هم میخوری[زبان]
.نخیرم در مورده پسراس [زبان]

amir villa یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 09:51 http://esteghlal-barclona.blogfa.com

سلام رفیق اگر به تبادل لینک موافقی من را به اسم استقلال و بارسلونا لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد