وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: در هر شرایط خواهان پیشرفت استقلالم

مجیدی: در هر شرایط خواهان پیشرفت استقلالم   

کاپیتان پیشین استقلال گفت: مثل برخی نیستم که بخواهم نوه و نتیجه آنان در استقلال باشد یا فقط زمانی که در استقلال هستم این تیم موفق شود. 

 

 

فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با برنامه 90 گفت: من به خاطر استقلال و هوادارانش می‌ خواستم به این تیم برگردم. به دفتر فتح الله زاده رفتم تا قرارداد امضا کنم اما او به من گفت قلعه نویی گفته کاپیتان تیم من جواد نکونام است. نکونام بازیکن بزرگی و کاپیتان تیم ملی هم است اما استقلال چارچوب خودش را دارد. احساس کردم اگر این مسئله را قبول کنم به هواداران و تاریخچه استقلال بی احترامی کرده ام.



 وی ادامه داد: دفعه اولی نیست که می خواستم کاپیتان شوم و یا بازیکن با سابقه تر از من در تیم باشد، به ذهنم هم خطور نمی کرد که بخواهم بحث کاپیتانی را مطرح کنم. از دوستان می خواهم اگر با بازیکان صادق نیستند حداقل با مردم  صادق باشند.



 مجیدی در مورد اینکه اگر بخاطر هواداران به استقلال برگشتی چرا فصل قبل در اوج نیاز این تیم را تنها گذاشتی، تصریح کرد: باشگاه استقلال آنقدر بزرگ هست که به یک فرد وابسته نباشد. ما 9 امتیاز از تیم دوم جدول جلوتر بودیم و استقلال به یک فرد متکی نیست. من دلیل رفتنم را نمی گویم ولی دلیل آمدنم را گفتم و می خواستم فقط در مورد اتفاق های این فصل صحبت کنم.



 وی در مورد اینکه هواداران همان هواداران هستند، گفت: من منتی سر استقلال نمی گذارم. هر چه دارم از استقلال است و اگر امسال خداحافظی نکنم سال آینده از فوتبال خداحافظی می کنم و مثل برخی نیستم که بخواهم نوه و نتیجه و نبیره شان در استقلال باشد یا فقط زمانی که در استقلال هستم این تیم موفق  شود. مردم ما باهوش هستند.

نظرات 28 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 17:44 http://www.blue-galaxy-ss.blogfa.com

شدیدا دلتنگه فرهادم.به منم سر بزن.

سلام فرهاد جان نمونه یک انسان برتر است کسی که یک رهبر بود ومن تا وقتی خون ابی در رگهایم موج می زند از ارمانهایش دفاع خواهم کرد فقط دوری از تو ازارم می دهد کاش بیایی حتی یک نیم فصل یعنی الان کجا می ری عشقم بی تو دوم نمی ارم بی تو دوم نمیارم ولی هر کجا باشی تودل من قرار داری

Maryam سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 21:09

فرهاد نشون داد که از همه استقلالیا استقلالی تره...
تعصب اون نسبت به تیم و رنگ آبی اونو انقد محبوب کرده...
فرهاد تا ابد کاپیتان نمونه ماست......
کاپیتان باغیرت, تا ابد ازت حمایت میکنیم....
دوستت داریم بامرام....
منتظر میمونیم تا بالاخره یه روز برگردی و جواب همه اونایی که بهت تهمت زدن رو بدی.....
کاپیتان دوست داریم...

یگانه سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:47

یعنی واقعا واست متاسفم قلعه نوعی...
تو این دنیا اگه از یه نفر متنفر باشم خود خود خودتی...
نمیدونم,واقعا نمیدونم چی باید بهت گفت...

داداش فرهاد اصلا خودتو ناراحت نکن.این آدم اصلا ارزش جروبحث کردن نداره.
ما همه عاشق و هوادار تو هستیم تا آخر عمر.
و من به شخصه دیگه هوادار تیمی که این آقا سرمربیشه نیستم فقط به عشق تو همیشه 7 و آبیدل میمونم...

رویال بلوز سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:51

تو خواب و خیالم همش فکر اینم
که فرهاد رو بازم تو تیمم ببینم
ولی حیف ازین خواب پریدم که بازم
با چشمای کورم به راهش بشینم
آقا من دارم میترکم از غم! دارم دق میکنم! یکی من رو نجات بده ازین وضعیت! مدام دارم این ترانه محسن یگانه رو گوش میکنم که مبگه سراز کار چشمات کسی درنیاورد که هرکی تورو خواست یه عمری بد آرود ! اشک امونم رو بریده!
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:51

تا ابد کاپیتان تیم مایی
آهای فرهاد مجیدی

فریماه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 01:57 http://maktabenaserkhan.blogfa.com

سلام دوست عزیز مکتب ناصر خان افتتاح شد.
در صورت تمایل ما را بابا اسم مکتب ناصر خان لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم.

فریماه چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 04:22 http://maktabenaserkhan.blogfa.com

ســــــــــــلآم عزیز
آپــــــــــــم

مبینا چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 09:10 http://bannerrgif.mihanblog.com/

اگه برای وبلاگ زیبات یه بنر زیباهم میخواهی به وبلاگم سر بزن و بنرت رو سفارش یده

کوثرss چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:39 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

داش فرهادم.داداش بامرامم.امشب جات خالیه

حمید چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:58

سلام خسته نباشی.. متاسفانه بازی رو جوری ترتیب دادن که نکونام بیاد بازو بند رو بده به رحمتی که جلوه بدن آره دیدین اینجوریه... ولی مردم که بلا نسبت چیز نیستن که...

فتح الله زاده هم مصاحبه کرده گفته جواد نکونام نشون داد که استقلال واسش از کاپیتانی مهمتره... فتح الله زاده و قلعه نویی تا کی دو رویی...

بهار مجیدی چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 18:20

میدونم یه روزی برمیگرده و به همه ثابت میکنه که فرهاد مجیدی یعنی کی ........زنده باد ۷ طلایی ناستقلال دوست دارم از ته قلبم کاپیتام

رویال بلوز پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 00:38

چه حالی کردم!
مشت کوبنده ۵۰ هزار نفری تو دهن امیر قلعه گوهی
۵۰ هزارتا عاشق سینه چاک یک صدا فریاد زدند:
فرهاد مجییییدی
فرهاد مجییییدی
فرهاد مجییییدی
فرهاد مجییییدی
قلعه گوهی دربرابر ۷ مقدس هیچ انی نیستی..
برو گمشو شاگرد مکتب شاهین
برو بمیر شاگرد علی پروین
آشغال مگه تو نگفته بودی کشاورزی میکنی ولی به استقلال بر نمیگردی؟ برو گورت رو گم کن. ریدم به جواد نکونام دوزاری..

دوست عزیز لطفا سعی کن دیگه از این الفاظ استفاده نکنی.
این دفعه نظرتو تایید کردم ولی دفعه بعد از تایید کردنش معذورم

امیر پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 01:16

اینم از چهارتا مهاجم آماده تیمت قلعه نویی.چیکارکردن در این دو بازی؟صدای فرهاد مجیدی را از سکوها شنیدی؟ بدون بیشتر از این هم میشنوی.فرهاد شاگرد مکتب حجازی هست.تو شبکه های اجتماعی همه از فرهاد حمایت کنند. چون با برنامه نزاشتن بیاد استقلال

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 01:26

چرا نمی نویسی با شعار فرهاد استادیوم لرزیییییییییید؟

ساحل پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:24

فرهاد مجیدی یه گاپیتان همیشگی و بزرگ داداش فرهادداداش گلم ماها می دونیم که تو لایق کاپیتانی تیم مقدس آبی البته می گم تیم مقدس منظورم خالصای تیمه نه اونایی که الان خودشونو استقلالی می دونن و استقلالی نیستن راستی هوادارای قلعه نویی با شماهام شما فقط طرف دار اونید نه استقلال اون همونی بود که به خاطر مایه استقلال و ول کرد همونی که فصلای قبل استقلال و می خواست تحقیر کنه کخ البته خودش تحقیر شد ما هیچ وقت اونو یه استقلالی قبول نداریم اون پارسال می خواست استقلالو نابود کنه هناش واسه استقلالی های واقعی دیگه رنگی نداره اونم یه خیانت کار اهای قلعه نویی سایه شومت رو از سر استقلال بردار بردار تویی که مجیدی رو نمی خوایی ماهم تو رو نمی خوایم برووووووووووووووووو

قلب استقلال پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:36

اخ خ خ خخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ اه ه ه ه ه ه هه ه ××××× من شکستم از این همه درد اه ه ه ه کاپیتان برگرررررررررررررررررررد

آبی پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:41

اه اه ه هه ه ه ه ه ه ه ه این لکه های سیاه درون من چیست کاپیتانت برگرد این لکه هارا بشور می خواهم ابییییییییییییییی شوم

خاک پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:44

کاپیتان برگرررررررررررررررررررد اونایی که کسی قبولشون نداره قبولت ندارن ماکه قبولت داریم کاپیتان قبولت داریم قبولت داریییییییییییییییییییییییییییم

هوادار پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:50

کاپیتان برگرد ماقبولت داریم ما این همه هوادار ببین اونیی که قبولت ندارن ما اونارو قبول نداریم برگرد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 02:55

S012:]کاپیتان برگرد ماقبولت داریم ما این همه هوادار ببین اونیی که قبولت ندارن ما اونارو قبول نداریم برگرد قلعه نویی قلب هممونو شکست خیلیییییییی بدی خییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییییی فتخ الله زاده تو هم خیلیییییی بدی خیییییییییییییییییییلی ازتون متنفرم قلبمونو له کردین له له

حسادت پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 03:00

قلعه نویی تو روی من که خود حسادتم سیاه کردی حسادت تو به کاپیتان اینقدر هست که من پیشت کم اوردم تسلیم تسلییییییییییییییییییییییییم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 10:29

فرهاد
مجیدی

باران پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 22:23


اینومیگن تعصب.دیشب ۲.۱باختیم آقای قلعه نوعی ازاین به بعدلابدبااین بازیکنابایدمنتظرباخت بیشتری ام باشیم.آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخ اگه فزهادبود سایپااینقدرشاخ نمیشد.استقلال بدون فرهاد یعنی هیچ.راستی دیشب شاه ماهی جدیدتونم توزمین بودآقای ۴میلیاردی.اگه توبودی اگه بودی.

علی۱۰ جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 17:20 http://Abi-10.blogfa.com

گلش ب یاد موندنیه مجیدی.....حریف هرچی لنگی مجیدی......؛؛

محمد شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 08:48

برای اولین بار در عمرم از شکست تیم محبوبم (استقلال)خوشحال شدم!!!!!!!

آفرین بر 50هزار نفر عاشق استقلال که یکصدا نام مقدس فرهاد مجیدی را در ورزشگاه طنین انداز کردند تا این امیر قلعه مرغی دیگه با احساسات میلیونها هوادار بازی نکنه

محمد شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 13:24 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

سلام عزیزان
با این اختلافاتی که آقایان باندبار در استقلال درست کردند من هم به عنوان یک استقلالی وظیفه خود دانسته در جهت حمایت از فرهاد مجیدی واسطوره عزیزمان(حجازی) وبلاگی ایجاد کرده وازهمه آبی دلان عزیز دعوت میکنم وارد این وبلاگ شده تا به حمایت بی سابقه خود از کاپیتان فرهاد ادامه دهیم
((انشالله با عزیزان تبادل لینک کنیم))
به امید بازگشت شماره 7 رویایی
امیر علی عزیز وب شما را لینک کردم خوشحال میشم منو به اسم(( استقلال یعنی حجازی ومجیدی)) لینک کنی
منتظر شما هستم

دریا دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 14:46

سلام اقاامیر صحبت های فرهاد مجیدی روتونود بزارین تووب لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد