وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: من اصلا به ذهنم نمیومد که بیام بگم من کاپیتانم

مجیدی: من اصلا به ذهنم نمیومد که بیام بگم من کاپیتانم 

دوستان عزیز بعد از اینکه قلعه نوعی تو برنامه 90 صحبت کرد و گفت فرهاد شرط گذاشته که میخوام کاپیتان باشم، فرهاد زنگ زد و دروغهای این آقا رو بر ملا کرد. 

  

  

این هم صحبتهای فرهاد در برنامه 90: 

 

مگه من سال اولمه تو باشگاهه استقلال بازی می کنم؟ مگه دفعه اولمه کاپیتان میخوام بشم که شرط بخوام بذارم؟ مگه بازیکن با سابقه تر از من تو باشگاه استقلال اومده که من بخوام ببینم من کاپیتانه تیمم یا فرد دیگری؟ 

اصلا من به ذهنم نمیومد که بیام بگم من کاپیتانم، یعنی اصلا تصور نمی کردم... 

اگه با ما بازیکنا صادق نیستن حداقل با مردم، با هوادارا صادق باشن... 

 

فرهاد در جواب سوال فردوسی پور که پرسید چرا پارسال رفتی گفت من دلیل رفتنمو به شما نمیگم ولی دلایله اومدنو به شما گفتم، توضیح دادم... 

 من منت سر باشگاهه استقلال نمیزارم، من هرچی دارم از باشگاهه استقلال دارم. فرهاد مجیدی اگه امسال نخواست خداحافظی کنه از فوتبال، ساله بعد خداحافظی می کنه. من مثل بعضی از آقایون عقیده ندارم که باید نوه و نتیجه و ... ام باید تو باشگاهه استقلال باشن و اگه من تو باشگاهه استقلال هستم باید استقلال نتیجه بگیره ... 

 

مردمه ما مردمه باهوشی هستنو همه چیو خودشون می فهمن...

نظرات 27 + ارسال نظر
sajad سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 02:36 http://www.eshgh-bazi74.blogfa.con

قلعه نـــــوعـــی حالا چی داری بگی ها؟
دمت گرم فرهاد که دورغ این بابا رو بر ملا کردی

مریم سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 03:11

الهی خودم فدات بشم وقتی زنگ زدی به۹۰وصدات روشنیدم اشک هام جاری شدحالاکه قضاوت وگذاشتی پای مابایدبهت بگم که ماحرفات روقبول داریم میدونیم که حتی اگه دورازاستقلالم باشی دلت بااستقلال وهواداراشه ازاین که اومدی روی خط وحرفای این امیروتکذیب کردی خوشحالم فرهادجان بدون که هرجاباشی دل ماباهاته خییییییییییییلی دوست دارم کاش بشه حداقل بااستقلال ازفوتبال خداحافظی کنی اگه بازامثال امیرخان بذارند

محمد سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 08:57

آقا فرهاد فکرنکن هواداران استقلال شما را فراموش کنند
می دانید فرق فرهاد وقلعه چیه؟؟
1-فرهاد هیچوقت مقابل استقلال بازی نمیکند
2-فرهاد مشت خودرا به سمت استقلالیها گره نمیکند
3-فرهاد وقتی در استقلال نباشد ضد استقلال کار نمیکند
4-فرهاد وقتی از استقلال رفت بازیکنان استقلال را باخود نبرد
وهزاران فرق دیگر

درود بر مکتب شریف حجازی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 09:31

امیوارم قلعه دیشب خوب خوابیده باشی
کاپیتان تیم ما کیه؟
مجیدیه محیدیه

هانا سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 10:11

وای فرهاد کاپیتانم چه اشتباهی میکنی که فکر میکنی مردم ما باهوشن .تو همیشههههههههههههه کاپیتان استقلالیییییییییییییی به امید روزی که برگردی

ضدقلعه مرغی سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 10:22

بچه ها برید تواین سایت قلعه مرغی ونظر بدید
خیلی به کاپیتان فرهاد وحجازی توهین کردند

http://www.amirghalenoei.com

Maryam سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:10

دیشب که صداتو شنیدم داشتم ذوقمرگ میشدم! داداش فرهاد عاشقتم که اینجوری آبروی اون مرتیکه بیشعور عوضی رو بردی! خوب معلومه دیگه همه استقلالیا دارن با صراحت میگن مگه میشه فرهاد باشه و یکی دیگه کاپیتان باشه؟؟؟!!!
هیشکی انتظار نداشت بازوبندو به غیراز تو بدن...
الهی بمیرم که اینجوری بهت توهین کردن فرهاد جون
ایشالا فصل بعد میای داداشی...منتظرتیم...

مهسا سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:13

وقتی قلعه نوعی اون دروغا رو گفت فقط تونستم گریه کنم و تو دل آرزو کردم کاش فرهاد بیاد رو خط و به همه بگه که اون داره دروغ میگه.
فرهاد عزیز همیشه حق با توست و همیشه منتظرتیم اونم با بازوبند کاپیتانی .تو تنها کاپیتان مایی................
عاشقانه دوست داریم..............

Maryam سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:31

چقد این قلعه مرغی بیشعوره...حالا که گند زده و نذاشته فرهاد بیاد گفته من میخواستم بازوبندو به فرهاد بدم ولی چون اون واسه من تعیین تکلیف کرد و برا من شرط گذاشت این کارو نکردم! من میخاستم یه جلسه با فرهاد و جواد در مورد کاپیتانی بذارم و حتی شایدم فرهادو کاپیتان میکردم!!!
دلم میخاد با همین دستای خودم خفش کنم! حالا که بالاخره زهر خودشو ریخته و تلافی کرده میگه من خواستم اون نخواست...؟!؟!؟! نوشدارو بعد مرگ سهراب...!!!

الهام سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 11:45

مردشور این قلعه نوعیو ببرن. مرتیکه نفهم لجباز . اه اخه ادم قحط بود که این بشه مربی استقلال؟

محسن سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 13:35 http://29069.blogfa.com

سلام داداش حق با تو بود من اشتباه در باره مجیدی فکر کردم از حرف های دیشبش تو برنامه 90 منو زیر ورو کرد.

سلام دیشب که فرهاد جوون اومد رو خط داشتم بال در می اوردم خوب دروغ قلعه مرغی رو دراورد ولی یه بغضی تو صداش بود که داغونم کرد احساس کردم قلبم داره ازجاش کنده می شه فرهاد جان کجایی ایمان دارم یه روز می ای بی تو کم میارم تقدیم به چشمان ابی تو فرهاد جان انگار همین دیروز بود که رفتی هنوز هم تیامم در انتظار توست تا بیایی و دنیا را برایم گلستان کنی خداوند با ماست و او تو را به ما خواهد رساند دوستان چهارشنبه تو استادیوم هر کسی رفت یادش نره که فرهاد جون رو فریاد کنه تا ابد غمگینم

یاسین سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:50 http://www.team-ss.blogfa.com

بچه ها ازم خواستن اینو اطلاع رسانی کنم :

به بغض توی گلوت قسم اشکشو درمیام"
آهای استقلالی به تو میگن مرد؟؟؟
چشماتو باز کن مردونگی توی فیلما نیست
مردونگی واقعیته
پس مرد باش
صدای کاپیتان رو شنیدی؟
بغضش رو حس کردی؟
چیه؟؟؟؟؟؟؟
چه حسی داره وقتی یه مرد جلوی یه مشت آدم بغض کنه؟؟؟؟؟
ها؟؟؟؟؟؟؟
آره فرهاد توی نود بغض کرد
آره میخواست گریه کنه
داشت صدای فرو ریختنش به گوش میرسید
چه حالی بهت دست داد؟؟؟؟
این همون هفت مقدسه یادته چطوری به قد و بالاش ذوق میکردی؟؟؟؟
حالا امروز یه مشت نامرد میخوان همین هفت رو زمین بزنن
اگه دوست داری زمین بخوره باشه بشین و سکوت کن اما اگه نمیخوای زمین بخوره یه یاعلی بگو و پاشو بیا ورزشگاه
پاشو مرد این همون حماسه ساز 96000 نفریه
پاشو و تنهاش نذار
دستتو سر زانوت بزنو یاعلی بگو

وعده ما : چهارشنبه جایگاه شماره 8

حضور در ورزشگاه ازادی با عکس های فرهاد برای حمایت از کاپیتان همیشگی اس اس!!!!(بازی مقابل سایپا ساعت 10 شب)
این فقط برای اینه که به فرهاد بگیم ما دوسش داریم حتی اگه خیلیا نخوان که اون تو تیم باشه..

Negar سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 20:46

elahi doret begardam

رویال بلوز سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 23:55

تو خواب و خیالم همش فکر اینم
که فرهاد رو بازم تو تیمم ببینم
ولی حیف ازین خواب پریدم که بازم
با چشمای کورم به راهش بشینم
آقا من دارم میترکم از غم! دارم دق میکنم! یکی من رو نجات بده ازین وضعیت! مدام دارم این ترانه محسن یگانه رو گوش میکنم که مبگه سراز کار چشمات کسی درنیاورد که هرکی تورو خواست یه عمری بد آرود ! اشک امونم رو بریده!
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی
مرگ بر قلعه گویی

ماهان چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 00:28

بچه ها بی خیال
دعا کنید استقلال همیشه موفق باشه
امشب که به من خیلی حال داد
آخه لنگیا باختن

لنگیا قهرمان میشن
قهرمان دسته دو میشن
خدا میدونه که میتونن
لای لالای لالالالای

نازنین چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 08:33

به عنوان یک اس اسی 2آتیشه دوست دارم تیم قلعه نویی مدام ببازه تا خلاء فرهاد زودتر حس بشه وهواداران بگن:::: قلعه گوهی حیاکن استقلالو رهاکن

محمد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 12:40

بچه ها واقع این امیر قلعه مرغی با احساسات هواداران استقلال بازی کرد!!!!
آخه این سیاوش عوضی وبیکزاده بی تعصب چرا باید تو اس اس بازی کنند بعد فرهادمون از استقلال طرد بشه!!!!!!!!!!!

قلعه نویی حیاکن که هواداران استقلال خیلی خیلی ... ازتو متنفرند مطمئن باش بیشتر از علی پروین از تو متنفرم

پیمان دیوونه فرهادمقدس چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 13:45

تواون خورشیدی که غروب نداری آهای فرهادمجیدی
تواون دریایی که ساحل نداری آهای فرهادمجیدی
توتک ستاره این تیم مایی آهای فرهادمجیدی
توتنهاکاپیتان این تیم مایی آهای فرهادمجیدی
آهای فرهادمجیدی..........آهای فرهادمجیدی
فرهادبدون یه پسری توپایین شهرکرمانشاه هست که به مولافقط به عشق نفسهای توزنده ست و بس

محمد چهارشنبه 4 مرداد 1391 ساعت 23:34

تو آن گلبرگ غمگینی ، که میمیری ز بی آبی ... ولی با ذلت و خواری ، پی شبنم نمی گردی
خلف حق حجازی تویی ای فرهاد مجیدی
توی قلب هر هوادار تویی ای فرهاد مجیدی
مایه فخر استقلال تویی ای فرهاد مجیدی
گلزن نامی نامدار تویی ای فرهاد مجیدی
تو تعصب تو نجابت از تبار عقاب مایی
تو مجیدی تو نجیبی تو یی که افتخار مایی


با عرض پوزش هوادار استقلال بچه اصفان

سارا جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 17:27

دمش گرررررررررررم

عارفه شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 14:56

میشه صدای ضبط شده ی صحبت های فرهادرو بزارین تو وبلاگ؟داشتن فرهاد لیاقت میخواد که بعضیاندارن!!!!!

ندارم متاسفانه!

m.s.h شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 22:25

اخه یکی نیست به این اقا بگه با اقا فرهاد لجی چی کار به استقلال داری؟ فکر کردید نفهمیدیم به خاطر اقا فرهاد نکونامو که اماده نبود فیکس گذاشتید؟متاسفم

نوشین یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 00:25

سلام امیر جون من رو با اسم دنیای مینی موی ها بلینک باشه می بوسمت

نوشین یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 00:26

سلام امیر جون من رو با اسم دنیای مینی موی ها بلینک

عشق است استقلال شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 00:18

یعنی این ژنرال اینقددددرررررررر جرات نداشت که بگه آقا من نمیخوامش... و به درد تیم من نمیخوره... و این فیلم ها رو از خودش در نیاره!!... واقعا براش متاسفم...خیلی خودش رو خراب کرد...مخصوصا بعد از لقب اهل کوفه دادن به طرفدارای استقلال ـ واسه من یکی که قلعه نوعی تمام شد...خوشم میاد نکونام ۳میلیاردی هم دستشو گذاشته تو پوست گردو...فقط کاش استقلال چوب قلعه نوعی و باندش رو نخوره....ناصرخان همون بهتر که نیستی ببینی زاع های بی سروپا تو آسمونی که تو عقابش بودی چه طور پرواز می کنن!!

استقلالی 4 تایی سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 00:15

ملومه که شما نمی دونستید این ساخته ذهن کارگردان تیم یعنی قلعه نوعیه که همه طرفدارهای تیم رو زیر پاهاش خورد کرد چون چند میلیون از این مربی خواست که لجبازی نکنه وبگذاره فرهاد برگرده که اجازه نداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد