وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

نامجو مطلق: نباید فرهاد را به این راحتی از دست می‌دادند

نامجو مطلق: نباید فرهاد را به این راحتی از دست می‌دادند  

جواد نکونام بعد از حضور در استقلال زودتر از حد تصور بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست و همین موضوع حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده است.
 

خیلی‌ها معتقدند استقلال که قصد بازگرداندن فرهاد مجیدی را داشت، باید بازوبند را به او می‌داد ولی مسوولان و کادرفنی این تیم تصمیم دیگری گرفتند. مجید نامجومطلق بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین در این خصوص می‌گوید:« من جواد نکونام را از لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم و معتقدم او خصوصیات یک بازیکن بزرگ را دارد ولی باید این را در نظر گرفت که استقلال یک تیم معمولی نیست و بحث کاپیتانی در این تیم فرق دارد.»
نامجومطلق ادامه می‌دهد:« معمولا در استقلال و پرسپولیس بازیکنانی کاپیتان می‌شوند که در این تیم سابقه زیادی دارند و در بین بازیکنان و تماشاگران محبوب هستند. به نظر من ندادن بازوبند به مجیدی یک نوع بدسلیقگی بود و نباید استقلال به این راحتی چنین بازیکنی را از دست می‌داد. همه می‌دانند که فرهاد در استقلال چه جایگاهی دارد و این موضوع نباید باعث نیامدن او می‌شد.»
نامجومطلق در قسمتی از حرف‌هایش تاکید می‌کند:«‌من مطمئن هستم نکونام هم از کاپیتانی مجیدی استقبال می‌کرد ولی استدلال من این است که دادن بازوبند به نکونام، به این خاطر بود که سنگ بزرگی جلوی پای فرهاد بیاندازند تا او به استقلال نیاید. البته من نمی‌دانم در این خصوص چه کسی تصمیم گرفته ولی اگر امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیرنده بود، شاید برای خودش دلیل موجهی داشته است. من معتقدم که بهتر بود بحث بازوبند کاپیتانی را به خود بازیکنان و باتجربه‌های استقلال واگذار می‌کردند.
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام همه فهمیدند به غیر از قلعه مرغی مغرور که نفهمید چه کرد آقای امیر علی به کلوب ما هم سر بزن فرهاد جان تو تنها اسطوره نبودی افسرده ترین ادم روی زمین من هستم کاش می تونستم ازت دفاع بیشتری داشته باشم کاش دستم به جایی بند بود نامجو مطلق علی جباری کاپیتان پیشین استقلال و روشن و .... شما می دانید و مفهموم کاپیتانی را معنا کردید دردم سنگین است فرهاد جان خداحافظی کند پر پر خورهم شد کاش می مردم ونمی دیدم که ارزوهای فرهاد جان تلخ شد خدای من چرا نمی میرم

مریم سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 02:35

کاش قلعه نوعی هم یه ذره ازفهم شماراداشت،ازاولم معلوم بودفرهادوقبول نمیکنه ولی وقتی دیدفرهادخیلی راحت پیشنهادبرگشت به استقلال روقبول کرده بااین پیشنهادمضحکش بازم سنگ جلوی پاش انداخت.
من که ازت نمیگذرم امیرخان

نوشین شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 15:45 http://www.donya-78.blogfa.com

سلام امیر جان من هم مثل تو فرهاد رو خیلی دوست دارم وبت خیلی با حاله به من هم سری بزن منتظرتم نظر هم بده بیا تا وبلاگت رو لینک کنم عزیزم فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد