وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

قلعه نوعی یادت باشه...

قلعه نوعی یادت باشه...   

 آقای قلعه نوعی....  

مجیدی همون آدمیه که بازوبندو با دستای خودش بست به دست شریفات... 

مجیدی همون بازیکنیه که سفید بست با استقلال...  

مجیدی همون بازیکنیه که وقتی رفت قطر علاوه بر پولی که از الغرافه به باشگاه رسید خودش 2 سوم دریافتیش از استقلالو برگردوند به باشگاه... 

مجیدی بازیکنیه که تا آخرین روز نقل و انتقلالات صبر کرده به خاطر استقلال و با هیچ تیمی قرارداد نبسته...

    

 

 

ببخشید تمرکز نداشتم، نتونستم خوب طراحی کنم!

نظرات 30 + ارسال نظر
Nafas یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 17:47 http://gurestane-gham.blogfa.com

سلام امیر،منم استقلالی ام و طرفدار این بازیکن خوب.هرموقع آپ کردی خبرم کن.موفق باشی.

A........N....A یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:12

aga amir ali fagat oomadam baray akharin bar begam:

bacheha daie man bekhater bazooband kaptani naraft .

majboor shod ke bre ..................

yani yejooraii majbooresh kardan.


aga amirali va bacheha be khoda gasam ke daie man bekhater bazooband naraft.

daie man farda pas farda parvaz dare ama galbesh bashomast.

va bacheha ino badoonid ke daire man oongadr bozorg hast ke bekhatere in chiza az tim mahboobesh dast bekeshe.


motasefam bacheha..................................


fareshte

Nafas یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:18 http://gurestane-gham.blogfa.com

س.لینکیدمت.شما هم منو با عنوان.هیچکس از غم عشق نمرد&& بلینک

علی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:30

فرهاد باید بیاد استقلال . امیرخان فرهادو برگردون . بی فرهاد نمیشه .

محیا یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:34

سلام امیرعلی جون خوبی؟به نظرمن دلیل نیومدن فرهاد1چیزدیگس.وگرنه خودش ازمرام نکوخبرداره ومیدونست بازوبندروحتمابه خودش میده.بعدشم اگربخاطرماهواداراهم شده میومدوقید بازوبند رومیزد.فرهادعشق منه ولی اینایی که گفتم هم گوشه ای ازحقیقته.

آره بابا، معلومه!
بهتر که خودشو کوچیک نکرد و نیومد با این قلعه نوعی کار کنه

mehdi یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:20

فقط میخوام بگم فرهاد جون برگرددددددددددددددددددددددددد
یه فصل رویایی با استقلال داشته باش

مجید یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:29

انا لله و انا الیه راجعون
مرده شو امیررو ببره بی شعور با این شرطش یعنی که فقط رو نیمکت استقلال جا داری الان نمی تونسته کثافت مستقیم بگه قلبم شکست

امیر یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:56

قلعه نویی خودت سه سال استقلال را خراب کردی رفت خیلی بی معرفتی با احساس ما بازی میکنی

بهار یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:59

میدونستم نمیشه به اون خدایی که می پرستم قسم تاعمردارم قلعه نویی ونمی بخشم ...سکوت.. اشک چی دارم بگم بزاریدیه باردیگه رفتنش ومرور کنیم اونروزاس اس بازی داشت چقدرخوشحال بودم که فرهادومی بینم ساعت 14بودرسیدم خونه تابازی لحظه شماری می کردم قبلش خبررسیدکه فرهادمیخوادخداحافظی کنه امامن مثل قبل نشنیده گرفتم بازی که شروع شدجون گرفتم اماهوادارادادمیزدن فرهادنرو...اگه بری جات خالیه...بازم نشنیده گرفتم بازی که تموم شدمابرده بودیم ومن خوشحال بودم فرداتومدرسه همه میگفتن بهارچقدخوشحالی فرهادمیخوادبره بازم باورنکردم بعداز مدرسه رفتم روزنامه ی اس اس وخریدم که ازخداحافظی فرهادنوشته بودباورم نمیشددلم میخواست تاتهران بدوم وبگم دروغ دروغ...اماراس بودتاخونه مثل دیوانه هاگریه کردم خونه که رسیدم رفتم تواتاقم وبی صداگریه کردم انگارگریه تنهاسلاحم بودبه عکسای فرهادکه نگاه می کردم بدترمیشدم نه درس خوندم نه غذاخوردم صبح یکی ازبچه هابهم گفت بهارچیزی شده چراچشمات خیس؟ نمیخواستم بقیه روناراحت کنم اما...تابه خودم اومدم داشتم توبغل یکی ازدوستام زارمیزدم روزام تیره وتار شده بود همه میخواستن من ودرک کنن اماازهمه بدم میومد شادیشون عذابم میداد تااینکه حاجی قول دادفرهادبعدچهارماه برمیگرده اونم چه قولی.... فقط می خواست به یه بهونه زنده بمونم اما...چی شداون قول قلعه نویی من وتوخودم کشت...حالاچجوری طاقت بیارم روزایی که حتی شادیاشم واسم کابوس ازخودم بدم میادکه اونقدرپوچم وبی قدرت که نمیتونم واسه ی عزیز ترین کسی که دوسش دارم کاری کنم ...سفرت به سلامت نیلوفرآبی مامنتظرت می مونیم اشکامون بدرقه ی راهت...دعامی کنم موفق باشی ... امیدوارم اونایی که نذاشتن برگردی تاوان دلایی روکه شکستن بدن.......برای معنی دلتنگی احتیاجی به این همه کلمه نیست دلتنگی یعنی تونیستی....امیرعلی شایددیگه نیام به وبت سربزنم شایددیگه نباشم ولی ممنون به خاطرهمه خبرای خوب وبدت ....خداحافظ ...

پناه یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 20:23

نمی دونم چی باید بگم.اما ۱ چیزو خوب میدونم اینکه آقای قلعه نویی داره به خاطر خودش با احساسات همه بازی میکنه.فرهاد واقعا شاگرد ناصر خان خدابیامرزه.ازت بیزارم ژنرال بیزارم.

رسول یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 21:29

فتوای جدید یکی از مراجع در عصر روزیکشنبه:

:::نماز وروزه امیر قلعه نوعی بابت جدایی فرهاد از اس اس باطل است::::

حکم ابطال زمانی منقضی است که امیره بره پیش فرهاد دست وپاهاشرو ببوسه..که برگرده..


یکی مثل فرهادرو به صدتا مثل قلع نوعی نمیفروشم

صدرحمت به پرویز خودمون

یاسین ناطقی (هوادار ۱۰۰۰آتیشه فرها یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:01

بچه ها وقتی که قلعه نویی میاد می گه:
ــ نکونام روی چشمم اما با فرهاد مجیدی کاری ندارم.
ــ 4 شرط تحقیر کننده برایش می گذارد.
ــ جلو رویش می گوید اگر مجیدی هم باشد بازویند به نکونام می رسد.
ــ وقتی بهونه میاره 4تا فروارد داریم مجیدی رو نمی خواهم در حالی که می ره با خلعتبری مذاکره میکنه.
این هاهمه به طور واضح نشون می ده که یه کاری می خواد کنه که مجیدی نیاد و اگرهم اومد اون رو اذیت کنه.
پس فرهاد جون خوب کاری نیومدی پیش کار کنی . برایت آرزوی موفقیت می کنم.

Maryam یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:12

فقط میتونم بگم برات متاسفم خودخواه عوضی...
نمیدونم لقب ژنرالو کی به تو داده ولی هرکی داده مطمئنا نمیدونسته چه آدم ...ای هستی! البته بعید میدونم بویی از انسانیت برده باشی...
حالم ازت بهم میخوره
امیدوارم فصل بعد دیگه ریختتو تو استقلال نبینم... البته اگه نیم فصل گورتو گم کنی بزرگترین لطفو در حق استقلال میکنی! گرچه بزرگوار نیستی ولی با رفتنت دل ما هوادارا رو بی نهایت شاد میکنی! به امید آن روز...!!!

علی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:20

افسوس ...
برای قلعه نوعی متاسفم که ترسید محبوبیت خودش کم شه

محسن یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:40

امیر نامرد فقط میخواست فرهاد خرابش کنه. الانم برگشته از مهدوی کیا تعریف میکنه. متاسفم واسه کسایی که از امیری حمایت میکنن که همیشه از لنگیا تعریف میکنه

عاطفه یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:26

امیر قلعه نوعی حتی اگه استقلال و قهرمان کنه این فصل ، توی قلب هوادارا جایی نداره ، چون نذاشت فرهاد آخرین فصل بازیشو برگرده به تیم محبوبش ، پیش هوادارایی که عاشقانه کاپیتانشونو دوست دارن .....................

سلام قلعه مرغی تا ابد هم نمی فهمه یعنی چی فقط بلده با احساسات ما بازی کنه نیلوفر آبی من تو هیچ وقت از دل من پاک نمی شی تا ابد در قلبمی بهار تو فکر می کنی خودت حالت بده نه اگه دوستان بد نفهمن بزار بگم من از همه عاشق ترم فرهاد جوون تا ابد برا من اسطوره است کجان الان کسایی که پشت قلعه مرغی بودن هان کجان ببینن که با من چه کردن اما اگه امشبم بمیرم از فرهاد جوون دفاع می کنم قلمم از کار نمی افته تا وقتی که قلعه بی ابرو بشه فرهاد جوون عزیز دلم بزار همه بدونن که با شادیت شادم با غصه ات غصه دار اما اگه تا ابد م افسرده نگاهت باشم میشم عشق به اینکه جوون فدا کنی دوستان اگه نمی تونستید بدونید که فردا دفاعیه دارم از فرهاد جوون قلعه نوعی ازت بیزارم فکر کردم شاید نه اشتباه بود تو هیچ وقت غرور لعنتی تو کنار نمی ذاری داداش گلم دوست دارم تو تا ابد کاپیتانی کاپیتان تنهات نمی ذارم دعا می کنم همه ارزوهای قلعه نوعی پر پر بشه که داغونم کرد

مریم دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 02:38

ازت متنفرم امیرخان!کاش هیچوقت به استقلال نمیومدی تولیاقت اینکه اسم استقلال رویدک بکشی نداری.فرهادهمیشه برای مافرهادوکاپیتان استقلال

محمد دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 08:26 http://www.sosangerd1391.blogfa.com

هر استقلالی که از امیر قلعه نویی حمایت کند بخدا قسم به استقلال تعصب ندارد!!!
واقعا این امیر باندباز با حیثیت همه استقلالیها بازی کرد!!!!
آخه چرا باید بیکزاده وبائو واکبرپور درتیم باشند اما فرهاد نباید در استقلال بازی کند !!!!
انشالله آه هواداران حجازی وفرهاد جان این آقایان را خواهد گرفت

آریا دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 08:28

از هواداران عزیز ومتعصب استقلال درخواست میکنم در بازیهای استقلال از دقیه 1تا دقیقه 90 نام فرهاد مجیدی را صدا بزنند تا امیر شاهینی بفهمد هواداران هنوز عاشق فرهاد هستند

بهنام دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 09:24

استقلال خونه فرهاده و امثال اون بودن که باعث افتخارات این باشگاه شدن
حضور در استقلال و کاپیتانی حق مسلم اونه

مهدی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 10:19

امیر علی عزیز،
نوشته‌ات خیلی خیلی خیلی عالی بود؛ هرچند که بغض
گلومو به سختی میفشارد ولی از خوندنش لذت بردم.
عکست هم خوبه ولی ای کاش نوچه های این مردک پست فطرت ریاکار تو عکست نبودند!
خدایا! تا قیامت بر دروغ و ریا و حیله و باندبازی و زدوبند و پست‌فطرتی و نامردی و .............. لعنت ببار!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 10:34

قلعه نویی یادت باشه فرهاد باید باشه
میخوام دنیا نباشه اگه فرهاد نباشه

شهرام دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 10:48

دوستان عزیز همه از نیامدن فرهاد ناراحت شدیم.
ولی احساساتی نباید شد و به همه توهین کرد. به لحاظ فوتبالی چه بازیکن چه مربی قلعه نویی هم کارهای بزرگی برای استقلال کرده حتی بیشتر از فرهاد، ضمن اینکه یادتون نره فرهاد کاپیتان قلعه نویی بود زمانی که جلو چشمان من و 40 هزار مشهدی قهرمان شدیم. به نظر من اگه همه اینایی که مطبوعات میگن درست باشه باز هم نباید فرهاد جواب نه میداد چون مطمئن باشید که در حضور او همه بازیکنان خودشون بازوبند رو تقدیم فرهاد عزیز می کردند.
ولی به هر حال من مطمئن هستم رفتن سال قبل فرهاد و نیامدن امسالش هیچ کدوم دلیلشون اونی نیست که اعلام شده، به همین دلیل فقط چاره اینه که پاشیم و یه لیوان آب خنک بخوریم و عصبانیتمونو کم کنیم و فقط به موفقیت استقلال فکر کنیم.
فرهاد رفت، خب مادر من هم رفت، ولی اون رفت امارات و این یکی پیش خدا. همه یه روزی هستن و یه روزی نیستن، اما استقلال همیشه هست

فرهاد عشقمه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:21

صد رحمت بر پرویز مظلومی که قدرشو ندونستیم واین امیر باندباز بجاش اومد

حمید دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 12:01

واقعا ناراحتم فقط همین

ماهان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 20:35

خوشحالم کردی شهرام جان واقعا شما استقلالی هستید
من نمیدونم چرا بعضیا تعصب کورکورانه دارن
همه ما در درجه اول باید استقلالو دوست داشته باشیمو دردرجه دوم به همه کسانی در استقلال زحمت کشیدند احترام بگذاریم

سارا جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 17:17 http://100saltanhayi.persianblog.ir/

سلام لینکت کردم
من هوادار استقلالم

amir یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 02:20

سلام قلعه نویی هر افتخاری رو این فصل بیاره چون فرهاد نبوده ارزشی نداره قلعه نویی روز اولی که اومد نمیخواست سرمایه سوزی کنه خدا لعنت کنه دروغگو رو.اقای قلعه نویی خجالت بکش.
میخوام این لیگ نباشه،اگه فرهاد نباشه
نباشه هر کی میخواد،اقا فرهاد نباشه

فرهاد عاشقتم سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 14:28

امیر خان هر چی بهت بگیم حقته!مرتیکه مگه فرهاد چیکارت کرده ؟امیر خان همین فرهادو نداریم که الان وسطای جدولیم.فرهاد عشقه منیییییییییییییی ....قلعه مرغی یه تار مو فرهادو با تو عوض نمیکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد