وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

بازوبند کاپیتانی دلیل نیامدن فرهاد به استقلال

بازوبند کاپیتانی دلیل نیامدن فرهاد به استقلال/ مجیدی:حرف های قلعه نویی خنده دار بود 

 حضور فرهاد مجیدی در استقلال منتفی شد. کاپیتان سابق استقلال درباره مذاکراتش با فتح‌الله‌زاده و احتمال بازگشت به استقلال گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاههای اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم. 

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم. وی در ادامه بیان کرد: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. 
 

نظرات 35 + ارسال نظر
رضا خان یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 15:43

قلعه نویی به هواداران استقلال توهین کرد من که خودم به هیچ وجه قلعه نویی را نمی بخشم

محمد یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 15:46

قلعه نویی آشغال سابقه ی بازی میفهمی چیه آخه احترام حالیت نیست

Maryam یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:01

مگه همشون نگفتن اگه فرهاد بیاد کاپیتانه؟
این قلعه نوعی عوضی دیگه واسه چی زر میزنه؟
بابا مگه خود نکونام نگفته فرهاد کاپیتان باشه؟؟؟ خودش راضیه اونوقت بقیه میگن نه؟
مگه این قلعه نوعی نگفته بود با اومدن فرهاد مشکلی نداره؟ پس واسه چی الکه سنگ جلو پای فرهاد میندازه؟آخه چه پدرکشتگی ای با فرهاد داره که به بهانه های مختلف نمیذاره فرهاد بیاد؟
خدا لعنتت کنه قلعه نوعی...

امیر یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:01

قلعه مرغی در حد اقا فرها نیستی

علی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:07

این قلعه مرغی گاگول شعور نداره... خود نکونام گفته بازو بند رو میدم به فرهاد بعد این کوتوله داره اینجوری میکنه....

سامان یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:08

دهن قلعه نوی مباح شد
اصلا لیاقت فرهاد رو نداره
۷ ما تا ابد هر جا باشه عزیزه و ایشالا که موفق باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:09

قلعه نویی با این کارش ثابت کرد همه حرفاش کذب محضه چون تحمل این همه محبوبیت فرهاد رو نداره وفقط خودش رو میبینه

حامد آبی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:11 http://bluehamed.byethost33.com

ای خدا این قلعه واسه چی اینجوریه؟ همش میگفت من نمیخوام درباره فرهاد حرف بزنم که فردا منو دلیل نیومدن اون بدونن. خودش میدونست واسه چی این حرفهارو میزنه. فرهاد از 22 سالگی واسه استقلال بازی کرده. حالا جواد بیادو کاپیتان باشه. البته اینا همش بهونست. خود جواد گفته بود مشکلی بابت کاپیتانی نداره.

امید-کاشان یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:13 http://arteshesayeha1985.blogfa.com/

واقعا که آقای قلعه نویی.....
این کار امیر توهین به بازوبند کاپیتانی استقلاله نه به فرهاد خان!!

امید-کاشان یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:16 http://arteshesayeha1985.blogfa.com/

سلام امیر علی جان...
رمضان بر شما مبارک....
من اخباراتو هر روز دنبال میکنم....
خیلی ممنون از اینکه به فکر هوادارایی!!
کاش مسئولین تیم ازت یاد بگیرند...
باعث افتخارمونه که به ما هم سری بزنی....

باران یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:18

آخه نکونام که تاحالا سابقه بازی تواستقلالو نداره حق مسلم فرهاده که کاپیتان باشه خودنکونامم اینوقبول کرده پس بازوبندکاپیتانی مال فرهاده.

پریا یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:23

تازه حاجی با کمال پرویی اومده میگه از نیومدن فرهاد متاسفم اگه دستم این قلعه مرغی و حاجی میرسید با همین دستای خودم میکشتمشون اصلا اینا لیاقت فرهادو ندارن

بهروز یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:30

دوستان بجای توهین بهتره قبل از تموم شدن وقت نقل و انتقالات به هرشکلی که میتونید نظراتتونو به باشگاه مربی و خود فرهاد برسونین
کاپیتانی مطمئنا مشکل ساز نخواهد بود چون حتی خود جواد هم بارها تاکید کرده در حضور فرهاد بازوبند نمیبنده

علی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:33 http://footballstar.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنونم که به وبلاگم سر زدید
من هر ماه عنوان وب و قالب وب رو تغییر میدهم
الان عنوان وب هست فرهاد مجیدی ممنون میشم
دوباره سر بزنید

mehdi یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:36

طبق آخرین اخبار دوستان مشترک وحاجی دارن با فرهاد مذاکره میکنن !!!!
ایشالا امروز فرهادثبت میکنننننننننننننننننننننننننننننننه

علی113 یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:50

حاجی نیمه ی دوم و مساوی کردی

علی113 یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:53

بهروز جان چه طوری؟

یه استقلالی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 17:22

من خودم طرفدار فرهادم و حرفتونو قبول دارم
قلعه نوعی داره اشتباه می کنه اما امیرخان هم یه استقلالیه اون الان سرمربی تیمه
ما اگه بهش فحش بدیم میشه مثل پرسپولبسه پارسال و دشمن شاد میشیم
حداقل به خاطر موفقیت استقلال سکوت کنید

A.......N............A یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 17:37

salam dobare be hame tarafdaray gol daii farhadam.

man vagean motasef shodam bacheha ama goftam ke daii farhad sharayeti dare ke bayad ba tavajoh be oon tasmim migereft.

ama bazam motasefam .

ama bacheha man ba daii farhadam sohbat kardamam ama ishoon goftan ke namitoonan bargadan man ino az chan rooz pish midoonestam ama........

ama bedoonid harja kehast dal mehraboonesh ba shomast.

fagat dar akhar mitoonam begam hamegi baray movafagiatesh va khoshbakhtish doa konid.

fereshte.

Maryam یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:32

دیگه اخبارم اعلام کرد بازگشت مجیدی به استقلال منتفی شد... دیگه همه چی تموم شد.... باورم نمیشه.... این همون فرهادیه که میگفت به عشق استقلال و هوادارا برگشتم؟ نکونام که کاپیتان تیم ملیه و همه انتظار دارن تو هر تیم ایرانی که بازی کنه کاپیتان اول باشه گفت بخاطر کاپیتانی نیومدم و فقط و فقط بخاطر استقلال اومدم....
داداش فرهاد یعنی ارزش تو کمتر از نکونامه؟ با این کارت ثابت کردی که هوادارا و خواستشون و عشقشون به تو هیچ ارزشی برات ندارن... فرهاد با اینکه خیلی خیلی دوست دارم ولی دلمو یعنی دل همه طرفداراتو شکوندی...

1 استقلالی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 18:37

این قلعه مر...
استغفر ا...
این آغا!! بالاخره ذات خودشو به همه نشون داد، هرچند خیلی وقته واسه طرفدارای استقلال روه.
همه که از جریاناتش با ناصر خان خبر دارن، نم دیگه نمیخوام این زخم کهنه بازم سر باز کنه.
این آغا! نمیتونه ببینه رو سکوها کسی محبوب تر از خودشه..!
جدا" متاسفم برا کسایی که به این جناب عقده ای دل خوش کردن!!!!!!!!!!!!!!!!
...
به امید سربلندی جاوید استقلال

سلام من نمی دونم حالا بی کاپیتان چه کار کنیم فقط می دونم که خدا به داد دروغگوها برسه همین نکونام هر کسی جای خو د داره ومن تا ابد فرهاد جوون کاپیتان می دونم حاجی دست از وعده هات بردار فرهاد جوون تو گفتی قضاوت با ما هواداران فتح الله زاده وهر کی که هستش رو به خدا واگذار می کنیمفرهاد جان دوستت دارم فقط همین حاجی آره به همین راحتی فرهاد جوون رو کنار میزاری این باور نکردنیه فکر می کنی چرا فرهاد جوون کاپیتان هستش و بازوبند مال اونه و با تو صحبت کرد در این مورد به خاطر اینکه تو تا ابد نمی فهمی که فرهاد جوون با استقلال قرار داشت و تنها فرهاد جوون می تونست کاپیتان باشه نه هر کسی که از راه برسه تو اشتباه کردی تاوان اشتباهات رو پس می دی چون دل هواداران و عاشقان فرهاد جوون رو شکوندی تاسفتو برای قلعه نوعی نگه دار چرا اخه مگه ما چکار کرده بودیم فرهاد جان از تو دفاع خواهم کرد دوستان در دادگاهی که در کلوب طرا فداران فردا به پا می شود شرکت کنید آقای امیر علی ممنون می شم که کلوب من رو هم لینک کنی کلوب من در داخل سایت استقلالیها می باشد با تشکر .

سلام قلعه نوعی اون قدره ذلیل هست که دوستان حیفه که دهنتون رو کثیف کنید وفش بدین اقای امیر علی به کلوب من یادتون نره سر بزنید فردا اونجا کولا ک میشه با تشکر مدیر گروه کلوب طرافداران فرهاد مجیدی

بهار یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 20:06

قلعه نویی فقط بدون مایه کاپیتان داریم اونم فرهادنه هیچکس دیگه...زنده بادکاپیتان فرهاد...

امیرمحمد یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:43

استقلال بدون مجیدی استقلال نیست
خیلی از دست مجیدی عصبیم...باورم نمیشه بخاطر همچین مسئله ای مجیدی حاضر نشده برگرده...چند روزه که هر ساعتو هر دقیقه و هر ثانیه داشتم خبرارو پیگیری میکردم و برا برگشتن مجیدی لحظه شماری میکردم...واقعا نا امید شدم
شادی روح تازه در گذشتمون (استقلال) فاتحه مع صلوات

مانی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:44

من 15 ساله فوتبال استقلا ل رو میبینم - اما از الان دیگه نمی خوام فوتبال کثیف و پولی رو ببینم -غیرت مرد - من با همه امید داشتم تا الان چک میکردم فرهاد ببنده - امید داشتم - بی معرفتا پس من هوادار چی ؟؟؟ دیگه از هیچ تیمی خوشم نمیاد - خدا حافظ فرها خدا حافظ استقلال برای همیشه - فوتبال پولیتونم مال خودتون

شادی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:15

پایان افسانه ی شیرین فرهاد.....
فقط امیدوارم یه روزی همه ی هوادارا توی ورزشگاه آزادی جلوی اون آقای قلعه نوعی یکصدا اسمشو صدا کنن .....

آرش آبی خون یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:42

اصلا این کوتوله گوه میخوره میگه جواد بیاد کاپیتانه/ آخه به توچه ربطی داره قلعه نوعی؟؟؟؟/ تو تیمتو ارنج کن/ در حدی نیستی که درباره کاپیتانی نظر بدی/ بازوبند ماله ۷ مقدسه/ سرتو بنداز پایین وزرو زر نکن تا ۴شنبه تواستادیوم فحش نخوری

مریم دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 02:34

اینقدرناراحتم که نمیدونم چی بگم!
ازت متنفرم قلعه نوعی امیدوارم همین طورکه دل من وشکستی واشکم ودرآوردی خدادلت وبشکنه خیییییییییییییییییلی عقده ای هستی معلوم نمیتونی کسی رو که بالاترومحبوب ترازخودت ببینی همه ی حرفاتم ازاول دروغ بودفقط میخواستی مردم فکرکنندکه موافق آمدن فرهادی وبانیومدنش کاسه کوزه ها را روسرفرهاد خالی کنی چی فکردی،فکردی ماهم مثل خودت گوش هامون دراز!خیلی عقده ای ازت متنفرم.
حاجی جداکه مردونگیت همین بود،مردکسی که سرقولش بمونه،اینقدرامروزوفرداکردی گفتیم باشه فرهادبیادماتافرداهات هم صبرمیکنیم،این حق مانبود،دیگه باورت ندارم،هرچیزی روپایه اش استواریادت نره که پایه استقلالم فرهادبود،حالاهرچی میخوای بازیکن بخر.یه چیزجدابراهرجفتتون متاسفم.
من عاشق استقلالم وآرزوم قهرمانی استقلال ولی دیگه برا حاجی وامیراحترامی قا‌ئل نمیشم

فرهادجان کاش به خاطرماازحقت میگذشتی وبه استقلال برمیگشتی به خدامن دیگه تاب دلتنگیت روندارم دووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم هنوزهرجاهستی بهترینهارابرات آرزودارم

sajad دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 02:54 http://www.eshgh-bazi74.blogfa.con

خیلی مردی فرهاد
ما فقط یه کاپیتان داریمــــــ اونمـــــــــ فــــــــــرهاد هست

محمد دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 08:33

هواداران عزیز آخه کدوم یکی از شما بیاد داره که بازیکنی که اولین بازی برای استقلال بازی میکنه کاپیتان باشه؟!! واقعا این قلعه نویی عوضی شاهینی نمیخواد محبوبیت فرهاد رو ببینه!!!!!
من که امسال بیخیال استقلالم!!!
برای حاجی هم متاسفم که اجازه میده این عوضی برا استقلال تصمیم بگیره!!!
درود بر مکتب شریف حجازی

7mohamad دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 12:01

واقعا حق فرهاد این نبود که یک ادم بی ارزش بازوبند و بگیره داش فرهاد دم گرم واقعا ایول ثابت شد ه قله مرغی(به قول دوستان) اومده برای تصویه حساب

فقط می خوام بگم بازی کنه که تا ابد تودل ما می مونه نه قهرمانی

فرهاد خان ایول واقعا ثابت کردی شاگرد حجازی هستی
فقط از هوادار می خوام تو ورزشگاه یک صدا فرهاد صدا بزنن فقط فرهاد
فقط فرهاد مجیدی

کوثرss دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 12:10 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

هرکی عاشق فرهاده بیاد.با اشک اپم

احسان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 13:09

نه فرهاد مجیدی مرد نیس فرهاد موقعی فرهاد شد که تو استقلال بازی می کرد حالا اینقدر استقلال براش بی اهمیت شده که کاپیتانی رو به استقلالی شدن میفروشه مهدوی کیا روی نیمکت بازم میگه پرسپولیس مهمه اما اقا فرهاد دنبال کاپیتانیه واقعا برا خودم متاسفم که چند سال الگوی اشتباه برا زندگیم انتخاب کردم

جوابتو قبلا دادم
منم واست متاسفم که خام حرفها و کارای این قلعه نوعی شدی

ماهان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 20:28

به نظر من که فرهاد اشتباه کرد اگه میامد کاپیتانی رو بهش میدادن درش شکی نیست حالا چهارشنبه میبینیم کی کاپیتانه
به هرحال فرهاد اشتباه کرد فوق فوقش میامد اگه اینجور نبود میتونست مثل نیم فصل سال پیش باهمون بهانه بره

این وسط با دل همه هواداران بازی شدو بس

در ضمن به شما هم میشه گفت استقلالی که به راحتی هرچه تمام تر به استقلالیهای دیگه توهین میکنید
یه زمانی تمام افتخار استقلالیها این بود که مثل قرمزا به بازیکنو مربیشون اهانت نمیکردیم
ای بابا استقلالی هم استقلالیهای قدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد