وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رحمتی:بازوبند را دو دستی تقدیم مجیدی‌می‌کنم

رحمتی:بازوبند را دو دستی تقدیم مجیدی‌می‌کنم 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: اگر فرهاد مجیدی به استقلال بیاید بازوبند را دو دستی تقدیمش می‌کنم. 

 

مهدی رحمتی پس از پیروزی یک بر صفر برابر آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: بدن بازیکنان ما هنوز در دوره بدنسازی است و خدا شکر که شرمنده هواداران نشدیم. حریف هم بسته بازی می‌کرد.

وی در مورد بازیکنان این فصل استقلال تصریح کرد: با تدبیر کادر فنی باید برای موفقیت تلاش کنیم و دیگر زمان این نیست که بگوییم چه بازیکنی گرفتیم یا چه بازیکنی به این تیم آمده است.

رحمتی در مورد برگشت خوردن چک یک میلیاردی اسپانسر استقلال گفت: نمی‌دانم، ما هم مثل شما منتظریم و خبری از این اتفاق‌ها نداریم.

وی در مورد اینکه این مسایل برای استقلال حاشیه‌سازی نمی‌کند، گفت: نه خداراشکر که اولین بازی تیم را بردیم و همین مهم است.

رحمتی در مورد اینکه از خط دفاع راضی هست یا نه گفت: بله راضی بودم و مدافعان با من هماهنگ هستند. یکی دو اشتباه در طول بازی پیش می‌آید که طبیعی است.

کاپیتان استقلال در مورد اینکه در صورت جذب مجیدی و نکونام چه کسی بازوبند را می‌بندد، گفت: هر بازیکنی بزرگتر باشد کاپیتان می‌شود.

وی در مورد اینکه در صورت حضور فرهاد مجیدی چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: من خودم دو دستی بازوبند را تقدیم فرهاد مجیدی می‌کنم و حرفی هم ندارم. 

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم شنبه 31 تیر 1391 ساعت 03:01

سیدجان ازشماغیرازاین هم انتظارنمیره
اینم ازمردونگیته
ایشاا...نوبت شماهم میشه

Maryam شنبه 31 تیر 1391 ساعت 11:26

آقا مهدی کارت درسته...ایول...
خداییش هیچ بازیکنی به بامرامی تو نیس...
داداش فرهاد بیا که همه میخوانت و منتظرتن...

تیام شنبه 31 تیر 1391 ساعت 11:32

مرسی مهدی جون
خدایا شکرت ک برگشته جایی ک دلش می خواست
ایشالا ی سال بی حاشیه باشه برات محبوبم

محمد شنبه 31 تیر 1391 ساعت 11:42

چو دیدم روی ماهت سرورم، ناصر حجازی همی شد دل اسیر روی تو، ناصر حجازی چه باید گفت، همی گشتم غمین و دل شکسته ...

محمد شنبه 31 تیر 1391 ساعت 11:44

› ...دلم می خواست باران بودم تا غبار غمی را که بر چهره ناصر حجازی نشسته است ، می شستم

لعنت بر منکران حجازی وهزار لعنت بر حاکمان فعلی استقلال

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا شنبه 31 تیر 1391 ساعت 12:47

سلام مهدی جونم رحمتی حجازی این کارو نکنه کی بکنه خوب معلوم بود فرهاد جوون انشالله امروز قرارداد می بنده و کولاک می کنه ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷زیبا منتظرت هستیم

پگاه آبی شنبه 31 تیر 1391 ساعت 15:14 http://ansuyeparde.blogfa.com

سلام خوبی؟ یه وقت سر نزنیاااااا... وااااای اگه سر بزنی پشت سرت کلی حرف در میاد!!
بیا آپم... با فیلم های ماه رمضان!

m شنبه 31 تیر 1391 ساعت 16:16

کاشکی همه معرفت واز خودگذشتگی مهدی رحمتی رو داشتن.!

goli شنبه 31 تیر 1391 ساعت 16:55 http://nabze-gol.blogsky.com

سید مهدی خودمونه دیگه...
کلا همه ی اس اسی ها مث این تازه به دوران رسیده ها نیستن که بخوان سر بازوبند بپرن به هم دیگه...اون از پژمان این از سید مهدی...دم همشون داااااغ...

پیمان آبی ترین پسرکرمانشاهان یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 12:32

قربون تعصبت پژمان
قربون معرفتت مهدی
قربون قدمت جواد
قربون مدیریتت ژنرال
قربون بمب هات حاجی
قربون اون خوش تیپی تکت ناصرخان
و
.
.
.
تمام زندگیم فدای یه تار موت فرهاد

باران یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 16:24

قربون معرفت وغیرت آبیت کاش همه مثه توبودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد