وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فوری : فرهاد مجیدی وارد تهران شد

فوری : فرهاد مجیدی وارد تهران شد  

این احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مدیرعامل استقلال در روز ۵ شنبه مجیدی بار دیگر استقلالی شود!
 

فرهاد مجیدی بعد از مدتها وارد تهران شد. او در حالی به پایتخت بازگشت که خبر می رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه ای شده و این احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مدیرعامل استقلال در روز ۵ شنبه مجیدی بار دیگر استقلالی شود!
امیر قلعه نویی در یک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سیاست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعی از خود در قبال بازگشت مجیدی نشان ندهد .
از سوی دیگر بزرگترین دغدغه شماره ۷ آبی ها برای بازگشت، اصرار هواداران این تیم در فضاهای مختلف مجازی نسبت به حضورش در استقلال است. بازیکنی که به شدت روی سکوها محبوب است.
  

نظرات 43 + ارسال نظر
سینا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:28 http://pixha.blogfa.com

سلام دوست عزیز..وبلاگ خوبی داری...منم یک گالری عکس دارم که هر روز با پست های جدید و جنجالی از بازیگران و مدل لباس بروز میشه .خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر بدی.با تشکر http://pixha.blogfa.com

Maryam.S.S. چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 11:41

آخ جون پس بالاخره اومد...
شماره7 و بازوبند کاپیتانی منتظرته فرهاد جون...

اسما چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 13:04

فرهاد جون امیدوارم بیای ما واقعا منتظرتیم چشم به راتیم تو رو خدا برگرد استقلال بی تو معنی نداره یعنی داره ولی صفا نه از اومدنت ما همه خوشحال میشیم

مهسا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 14:41 http://barcelona-messi-fans.blogfa.com

آپ جدیدم خوش حال میشم به سربزنی

مبینا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 15:40

ببین ازت می خوام به این ادرس بری لنگی سوراخ پرو دوستان برین وتو کامنتاش جوابشو بدبن استقلالی های با تعصب
http://www.behroz101.blogfa.com/

Hasti چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 16:33

امیرآقا من دیگه تا چند وقت نمیتونم بیام یه عالمه کار دارم
بعد فرهاد7سال پیش جدا نشد ودلیلش اصلا این چرت وپرتا نبود
امیرعلی من دارم میرم تا نیستم هوامو داشته باشیااا!!!
بای:S

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 16:39

إ فرهاد اومد؟؟
من تا الان خواب بودم واز دنیا بی خبرم!
امیرآقا من دیگه تا چند وقت نمیتونم بیام یه عالمه کار دارم
بعد فرهاد7سال پیش جدا نشد ودلیلش اصلا این چرت وپرتا نبود
امیرعلی من دارم میرم تا نیستم هوامو داشته باشیااا!!!
بای

A.............N...........A چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 16:52

chie in khanoom dooroogin balakhare raft az avalesham maloom bood ke fagat oomade bood aberooy daie mano bebare.
aga amir ali man ba daiim sohbat kardam goft hamchin kasi voojood nadare albate dare vali in khanoom nist, .
va agay majidi goftan ya in khanoom in bazio tamoomesh mikone ya daiim dare in saito mibandeo ba oon khanoom barkhord mikone.

aga amirazatoon tashakor mikonam babate hemayatatoon.

va khahesh mikonam harfay har kasio bavar nakonid va darmored farhad majidi zood gezavat nakonid.

sogand joon aga amir ali man fereshte khahar zade agaye majidi hastam.
khoda hafez va

ba tashkor az shoma fereshte.

sepideh چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 17:22

یا فرهاد! سلام امیرعلی جنگ جهانی راه افتاده؟؟چه خبره اینجا؟کی راست میگه کی دروغ؟؟

راستش منم نمیدونم چه خبره اینجا

هستی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 18:00

اومدم ببینم کامنتمو تایید کردی یانه؟که کامنته چرتودیدم
اولا چطور بافرهاد صحبت کردی جوری که هم گوشیش خاموشه وخونه هم نیست؟
بعدشم چرا پرت وپلا میگی من کجا آبروی فرهاد رو بردم؟والا از اول هم گفتم دوست خانوادگی.
راستی امیرعلی یه سوال،نیلوفرآبی،سرسخت ترین مخالف من کجاست!؟؟!چرا اون که اولین کامنتو میذاشت نیست؟من فهمیدم انا کیه
یه چیز دیگه!تو که داشتی اول ازمن حمایت میکردی؟دروغگو تویی عزیزم
من دارم میرم چون چندروز دیگه جشنمه نه بخاطر چیز دیگه ای

من از نیلوفر آبی خبر ندارم.
بعدشم مگه الآن من حرفی بر ضد شما زدم؟؟؟
من هرکی کامنت بذاره اگه کامنتش مشکل خاصی نداشته باشه تایید می کنم

سوگند چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 18:13 http://sogan1279.blogfa.com

فرشته جان فرهاد تصمیم داره چه کار کنه بمونه یا بره

بهار چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 19:38

داداش تروخدانذارباآبروی فرهادبازی کنن بابابس کنید دعاکنیدفرهادفرداقراردادببنده واسه من مهم خوشبختی وموفقیت فرهاداگه فرشته خانم واقعاخواهرزاده آقافرهاد هستن من ازطرف همه ازشون معذرت می خوام هستی خانم تروخداشایعه درست نکنید بابابه جای این حرفا دعاکنیدفرهاددوباره کاپیتان مابشه ....یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مبینا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 20:05

رفتی تو اون وبلاگه

آره رفتم کامنت گذاشتم

ali168 چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 20:53 http://ali.m168@yahoo.com

4 شرط امیر باری بازگشت فرهاد:
1-بدون بازوبند
2-بدون شماره 7
3-نیمکت نشینی

اینا که ۳تاس!!!

A................N..............A چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 20:59

bebin khanoom mohtaram man fekr mikonam ke shoma az donya kheyli agabi chon bayad be arzet beresoonam ke daii farzadamm ba daii farhad oomade iran manam zang zadam be daii farzadam. age bavar nadari mitooni be gooshie aga fmarzad zang bezani.
dar zemn emshab man bayad taklif shomaro roshan kona
emshab 2ta daiiam mian khoone ma migam biad in kamentaieo ke gozashtiro bekhoonan.
to ke badet nemid daie man befahme ke to barash mimiri na?

vagean barat motasefam.
to age famil nazdik maiy che joor namidoonesti ke daie man dobare bache haro dad be farnaz khanoom va oomad iran?
azat mikham harkasi ke hasti dige in bazio tamoomesh konio ba aberooye khanevade ma bazi nakoni.

bebin khanoom man nemidoonam ke shoma vagean ki hastid ama man ye soal az shoma miporsam age toonestid javab bedid ke hich bavaram mishe ke daiemano mishnasi ama age javab nadi yaeshtebah javab bedi majbooram be daii farzadam begam kebere ganooni egdam kone.

soalam:majaray farnazo talagesho amirbardia chie?

montazer javabetoon hastam.

khahesh mikonam bahar jan.

sogand khanoomoomadan ya nayoomadan daie man be chizaii bastegi dare ke vagean nemitoonam begam.

ama mikham ino bedoonid ke del daii farhadam hamishe ba shoma esteglaliast.


fereshte

هستی چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 21:20

منظورم تو نبودی من به تو جسارت نمیکنم فقط سوالم مربوط به توبود
من شرمنده خودم وفرهاد شدم با اینکه فرهاد عزیزترینمه ولی نسبت من بافرهاد باعث سوء استفاده برخی شد
متاسفم هیچوقت نباید اولین کامنتو میذاشتم
از همتون معذرت میخوام بخاطر جو بدی که بوجود اومد اما هرگز منکر نسبتم بافرهاد نمیشم.امیرعلی تو شدی داداشی نداشتم،پس داداش کوچولوی من! بای!

باران چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:02

سلام این بهترین خبره

احسان چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:05

قلبهای آبی منتظرفرهادطوفان آبی بافرهادمجیدی

Emad چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:15 http://www.7farhadmajidi7.mihanblog.com

dash ye rahnamayi azat mikhastam age bekham be arezom beresam yani farhad ro bebinam bayad chikar konam? mahale tamrin hash?
koja?
rahnamayim kon
mamnon

راستش منم فقط یه بار ۲سال پیش فرهادو از نزدیک دیدم.
رفتم سر تمرین. ورزشگاه نوبنیاد.
الان نمیدونم. شرمنده

بهار چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:17

فرشته جون تروخدابه فرهادبگوبرگرده وقتی رفت یه بارواسه اولین بارتاحدمرگ رفتم اینباراگه نیادبایدبازندگی خداحافظی کنم فرشته جون به آقافرهادبگوبه حرمت اشکامون برگرده ماپشتشیم وازش حمایت می کنیم ... می گوینددلتنگ نباشم خدای من مگرمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟ انگاربه آب بگویندخیس نباش ...بچه هابیاین امشب همه واسه اومدن فرهاددعاکنیم...

sepideh چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:26

بابا یکی اینارو از هم جدا کنه!الان همو میکشن بخدا!
فرشته،احتمالا هستی عاشق فرهاد بود که خواسته تخلیه"روانی" کنه.بیخیال شید بابا اگه واقعا فرشته ای اینکارا در شأن تو وخانوادت نیست باهاش بحث نکن عزیزم

A.....N........A چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:36

bahar tajoon man emshab ba daii farhadam sohbat mikonam akhe alan too paziraie khoonamoon ba mamanam nesheste.

bache ha fagat ta fada sabr konid.

hasti khanoom chera javabamo nadadi?

fereshte

sepideh چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 22:52

چرا کامنتمو نمایش ندادی؟آهان فهمیدم چرا!
فرشته بیخیال شو بابا کار به کتک کاری میرسهااا!
تو رو خدا بس کنید
عزیزم اگه واقعا خواهرزاده فرهادی اول بیخیال شو وبعدش به فرهاد بگو بخاطر اشکای ما ودلتنگیمون بیا.

یگانه چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 23:06

نمیدونم واقعا داره همه چی درست میشه یا...
خدااااااااااایا کاری کن دل این قلعه نوعی به رحم بیاد و بذاره فرهاد با همون شماره 7 و بازوبند کاپیتانی قرارداد ببنده...

قلم آبی پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 01:17 http://www.ghalameabi.blogfa.com

سلام
انشاالله که فرهاد و جواد امروز استقلالی می شوند.

مریم شیراز پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 10:52

به امید بازگشت فرهاد و قهرمانی استقلال
خوشحال شدم از ایننکه میخواد برگرده البته اگه بعضی ها نمیگن تو طرف قلعه نویی هستی
من واسم استقلال مهمه

مریم شیراز پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 10:56

راستی فیروزه کجاست
کامنت نمیزاره
تو پست قبلی هم کامنت نزاشته بود؟

مریم شیراز پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 11:05

اینو تایید نکن
سیستمم خرابه یاهو مسنجرش بالا نمیاد که دوباره ادد کنم
درست شد حتمن
من یک ایدی به تو نشون بدم؟
ایدی هستیو واسه چی میخوای؟هان؟

مریم شیراز پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 11:47

نامه امیر قلعه نویی به هواداران / می دانم که استقلال را تنها نمی گذارید/به دنبال تسویه حساب شخصی نیستم
لیگ برتر - ایسنا نوشت:امیر قلعه‌نویی در نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از آنها دعوت کرده است که در این شرایط به کمک تیم محبوب‌شان بیایند. او نوشته که نشان داده بر خلاف گمانه‌زنی‌ها به دنبال "تسویه حساب شخصی" با کسی نبوده است.
در نامه امیر قلعه‌نویی خطاب به هواداران استقلال آمده است: "به نام خدا دست تقدیر روزگار چنین مقدر کرده که امسال پس از سه سال دوری بار دیگر در کنار هم باشیم. همواره گفته ام و تا روزی که به خواست الهی دمی در بدن داشته باشم خواهم گفت که امیر قلعه نویی هر آنچه را که امروز ولو کم و ناچیز دارد، پس از لطف و عنایت باری‌تعالی از هواداران با معرفت و عاشق استقلال دارد؛ هوادارانی که عمر خود را کنارشان گذراندم و چه اشکهایی که از شوق و گاها اندوه در کنارشان نریخته‌ام. خاطرات بسیار از ما بر جای مانده، از قهرمانی آسیا تا روزهایی که در سخت‌ترین شرایط در دسته سوم ماندیم و جنگیدیم، از تمامی افتخاراتی که در دهه 80 به دست آمد.
قصد زیاده گویی ندارم اما در آستانه شروعی مجدد هستیم؛ شروعی که امیدوارم با حضور و حمایت همه جانبه شما عزیزان، شما خواهران و برادران مخلص و پاک همچون همیشه، انتهایی با حلاوت را به همراه داشته باشد. شما جز لاینفک تاریخ هفت دهه‌ای این باشگاه هستید، شمایی که بوده‌اید، هستید و خواهید ماند. امثال بنده هستند که در مقام خدمتگزار و خادم یک روز می‌آییم و یک روز می‌رویم و خدا کند که تاریخ به دور از حب و بغض و تعصب و کینه قضاوتی عادلانه پیرامون ما داشته باشد که انشالله چنین خواهد بود.

پس از سه سال بار دیگر در کنار هم آغاز خواهیم کرد. می‌دانم که هستید و قطعا استقلال را تنها نخواهید گذاشت. شما یاورانی عاشق و بی ریا هستید که استقلال را برای خودش می‌خواهید و به افراد و اسامی به عنوان سرباز نگاه می‌کنید. نیک می‌دانید که حضور شما عزیزان و از آن مهمتر دعای خیرتان چه تاثیر بسزایی در ارتقا روحی و فنی تیم دارد. چه بسیار مسابقاتی بوده که در سخت‌ترین لحظات و در اوج ناامیدی، این نیت و دل پاک شما بوده که همانند یک معجزه ورق را برگردانده است. هنوز آخرین قهرمانی لیگ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مانند یک سکانس رویایی از جلو چشمانم عبور می‌کند؛ اتفاق و افتخاری که با دعای خیر و حضور شما میسر شد.

به عنوان مسئول فنی و یک قطره از دریای بی کران استقلال عرض می‌کنم که امسال تنها و فقط با یک نیت پای به عرصه گذاشته‌ام و آن هم شادی و سرور شما عزیزان و اهتزار پرچم استقلال است. آغوش استقلال برروی همه عاشقان و خدمتگزاران باز است. آنچنان که در این مدت کوتاه به اثبات رساندم بر خلاف گمانه زنی‌های قبلی عده‌ای معدود، نه به دنبال تسویه حساب شخصی هستم و نه به دنبال سرمایه‌سوزی. استقلال نه به حقیر تعلق دارد و نه ملک شخصی احد الناسی است. در برابر ناملایمات، حسادت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها تا سر حد امکان سکوت اختیار کردم و خواهم کرد و حساب و کتاب را واگذار می‌کنم به خداوند رحمان و رحیم چرا که اوست که عزت می‌دهد نه بندگانش. اذن اوست که برگی از برگی نمی‌جنبد و وعده اوست که: مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین.
این چند خط نثر امیر قلعه نویی نیست اما حرف دل اوست با عاشقان اسقلال. از همه شما و مدیریت استقلال به خاطر حمایتهای اخیر سپاسگزارم و بی صبرانه منتظر قدوم شما در اولین آوردگاه در روز جمعه هستم.
برادر شما، امیرقلعه نویی

sepideh پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 18:02

چراخبری از فرهاد نیییییست؟
مردم از انتظار
میگن انتظار سخته باورنمیکردم

Maryam.S.S. پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 18:13

در جواب ali168 :
چهارمیش قرارداد زیر سقفه...!
احتمالا هم جدیه چون تا الان هنوز خبری از توافق و قرارداد نشده...

Maryam.S.S. پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 18:18

راستی امیرعلی راسته که جواد نکونام منصرف شده؟
تو یه سایتی خوندم امشب واسه مذاکره با دوتا تیم اماراتی میره دوبی. چکی هم که استقلال بهش داده برگشت خورده ظاهرا از قرارداد با اس اس منصرف شده...

نمیدونم والله به هیچ حرفی نمیشه اعتماد کرد

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 18:19

سلام اول مریم خانم نگران نباش زنده ام نفسی میاد ومیره تازه حالا فرهاد جوون ابی ترین نیلوفر ابی دنیا خواهر زاده پیدا کرده میشه ثابت کنه اون فامیل چی شدش عجب اتفقاتی می افته فرهاد جوون یعنی میای باورم بشه چرا ایسنا ننوشته که تو میای الان یعنی تهرانی من از خدا فقط فرهاد جوون رو می خواهم نه از فرشته و کسانی که ادعای فامیلی با فرهاد جوون ندارن دوستان و آقای امیر علی داخل سایت استقلالیها یه کلوب هواداران به اسم فرهاد جوون زدم البته کار داره تازه مطلب هنوز کمه اما در حال تکمیله برای عشقم فرهاد جان تازه اگه فرهاد جوون بیادش و بازوبند کاپیتانی رو نداشته باشه چکار باید بکنیم شماره 7 من طلوع شادی هایمان را نزدیک کن وای چرا رسانه ها نمی گن که فرهاد جوون اومده اگه فرهاد جوون الان امضا کنه جشن بگیریم دوستان کدورتها را کنار بگذارید چرا با هم در گیر می شید دروبلاگی که مخصوص بهترین بنده خدا فرشته زیباییها فرهاد جوون هستش باید افتخار کنیم که تو وبلاگی که مخصوص محبوب ترین بازیکن جهان هستش میایم ومطلب می زاریم همه به سلامتی فرهاد جوون داداش گلمون درود بفرستیم ودعا کنیم این جملات با بغض برگشت فرهاد جوون نوشته شده تا بیاد و دلهای بیقرار ما رو نجات بده فرهاد جان دوستت دارم دوستت دارم اغاز لیگ برتر و برد شیرین در مقابل الومنیم و بازی فرهاد جان در ورزشگاه ازادی و فریاد فرهاد جان دوستت داریم و خوش امدی به نزد هوادارانت را تصور کنید در مقابل اینکه در این کامنت به این زیبایی با هم جدل کنیم سومین ستاره باتو روشن می شود 7777777777زیبا 4 را برافراشته کن عشق زیبای من در انتظارت نیلوفری خواهم شد

Maryam.S.S. پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 18:26

تو سایت خبری-تحلیلی باشگاه استقلال هم دیدم که نوشته بود نکونام به دلیل مسائل خانوادگی اصرار داره که تو تهران بازی کنه و حالا که استقلال به دلیل بحران مالی نتونسته اونو جذب کنه جواد رفته سراغ پرسپولیس تا با اونا مذاکره کنه...!
اگه راست باشه... از همین الان دربی رو باختیم...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 18:53

سلام اونقدر از اومدن فرهاد جوون ذوق زده ام که فرهاد جوون تهران اومده وشاید که نه حتما با استقلال قرار داد می بنده یادم رفت بگم اینها چرا بدون فرهاد جوون جشن گرفتن ای خدا فرهاد جوون رو برسون با عرض معذرت می شه دوستان اسم مستعار نیلوفر ابی رو برا خودشون انتخاب نکنن نیلوفر ابی فقط فرهاد جوون و بس .آقای امیر علی کامنت هایی که توش بحث وجدل هست بهتره نذاری به زودی ادرس کلوب رو برات می نویسم آقای امیر علی اون موقع ممنون می شم به منم یه سر بزنی شنبه برات می نویسم امیدوارم فرهاد جوون امروز فردا قرارداد ببنده و کلوب من این وسط یه جورهایی قدم کلوبم خوش بیافته با ارزوی امدن فرهاد جان و 4 تایی شدن لنگیها در بازی امشب

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 19:06

سلام من از اون خانمی که گفتن با فرهاد جوون عکس انداختن می خواهیم بیشتر خودشونو معرفی کنن و کاری بکنن که ما باورمون بشه که می گن که فرزاد جوون نمی خواهد فرهاد جوون به استقلال بیاد ومخالفه فرزاد جوون یه زمونی خودشم تو استقلال بود چرا باید چنین خواستهای از داداش گلم فرهاد جوون داشته باشه یه کم باورش زیادی مشکله فرزاد جوون که بعد از بازی با الغرافه میگه که فرهاد جوون و من یاداوری کردیم برد 4 تای های لنگیها رو و همه جا از فرهاد جوون حمایت می کنه چنین حرفی نمی زنه من نمی خواهم به شما بگم که فامیل فرهاد جوون هستید یا نه من فقط می گم از این ادعاها بهتره که اگه داشته باشید سند ومدرک هایی قابل توجیهی از خودتون رو کنید ممنون می شیم با ارزوی موفقیت همیشه فرهاد جوون و فرزاد جوون

بهار پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 20:23

فرشته جون بافرهادحرف زدی چی شد؟من دارم ازغصه می میرم.......

تیام پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 23:31

شما ک دارید از فرهاد و شخصیتش سو استفاده میکنید واقعا براتون متاسفم تمومش کنید این مسخره بازی و
امیرعلی اگه فردا یکی بیاد بگه من فرهادم باور میکنی؟
اینا در حد هواداری فرهادم نیستن چ برسه ب اشنای نزدیک.میخوان ا احساس بچه ها سو استفاده کنن ک تا حدودی موفق شدن.واقعا ک...
هه هه واقعا هم خنده داره هم حرص درار
فرهاد خیلی بزرگه اونقدی ک ب راحتی نمیشه راجبش حرف زد و خیلیا نمیفهمن.
عاجزانه خواهش میکنم تمومش کنید فرهاد و اونطوری ک خودتون دوست دارید نشون ندید

مریم جمعه 30 تیر 1391 ساعت 02:57

سلام
من عاشق اس اس وفرهادم
ازخاطرخواهای بدجورفرهاد
ازرفتنش عذاب کشیدم وحالاهم ازفکربرنگشتنش به استقلال درعذابم
دیشب برااولین باربودکه به وبلاگت سرمیزدم بادیدن تیتراولت به شدت خوشحال شدم وبه خودم گفتم حتی اگه دروغم باشه قشنگه هرچندایشاا...که راسته وبه استقلال برمیگرده آخه این روزا تیترهمه وبلاگ هاوخبرهاشده بازگشت فرهادبه استقلال منتفی شد
دیشب همه ی مطلب هات روخوندم حسابی سرگرم بودم وقتی به خودم اومدم ساعت4صبح بودوقت نشدنظربزارم امشب اومدم ببینم خبرتازه ای شده یانه گفتم بذارنظربذارم وازبابت وبت هم حساااااااااااابی ازت تشکرکنم واقعاعاااااااااااااااااااااالیه ازاین به بعدزیادبهت سرمیزنم
امیدوارم همیشه خوش خبرباشی
ایشاا...فرهادم به استقلال برمیگرده حالافعلابافکربرگشتش خوشحالم
راستی فرداشب هم که اولین بازی استقلال کاش شروع خوبی داشته باشندامیدبه خدا

بازم بابت وبلاگت ممنون عاااااااااالی بود

ممنون از لطفت!

تیام جمعه 30 تیر 1391 ساعت 09:06

امیرعلی واقعا حرفم جواب نداشت؟

کدوم حرف تیام جان؟ اینکه اگه کسی بگه فرهادم...؟

وقتی نظری رو تایید می کنم حتما دلیل بر این نیست که حرفش رو قبول دارم و یا باور کردم، اما فکر می کنم ارزشش رو داره که پیگیری کینم ببینم قضیه چیه واقعا، یا به نتیجه میرسه یا نه دیگه، از این دو حالت که خارج نیست!

افرادی هم که میان میخونن نظرا رو فکر می کنم خودشون بهتر میتونن قضاوت کنن واقعا قضیه چیه!

تیام جمعه 30 تیر 1391 ساعت 16:10

باشه هرطور راحتی فقط نظرم و گفتم از حرفامم سو تفاهم نشه نمی خواستم ب تو یا بچه ها توهین کنم
قصد جسارت نداشتم
ولی برا حرف اخر بگم ک اگه کار ب اثبات قضیه برسه خیلی راحت میشه ی کارایی کرد مثلا عکس نشد مدرک

مرسی
جسارت نکردی که!

بهار جمعه 30 تیر 1391 ساعت 20:24

تیام جون هیچکس دربزرگی فرهادشک نداره فرهادیه فرشتس ...شایدتوراس بگی ولی من یه جورایی به فرشته جون اعتماددارم همین ...قلب من خیلی وقته شکسته بااین چیزابدترنمیشه فقط اومدن فرهادکه حال من ومثل روزاول میکنه...راستی داداش امیرعلی چرااز فرشته خبری نیس؟

نمیدانم!

اتنا شنبه 31 تیر 1391 ساعت 14:58

سلام سلام به همهی استقلی ها سلام مخصوص به کابیتان خودمون که باز هم به استقلال برگرشت و مارو فرا موش نکرد فرهاد به حرف بقیه توجه نکن برگرد به تهران و باز هم کابیتان ما بشوووووووو من عاشقتمممممممممممممممممممممم تووووو تمام عمرمییییییییییی فراموشتتتت نمی کنیم هرجا کهههه با شی فرهاددددددد درد و بلاتتتتتتتتتتتتتتتتت تو سرممممممممممممممممممممم مردم بشتت حرف می زنن ولی هیچ کس باور نمی کنه حرف لنگی ها رو فرهاااادددد اگر خدایی نکرده یه چیزیت شد من میمیرممممممم نمی دونم دوریت رو چه توری تحمل کردمممم نمی تونم جلوییی گریمممممممم رو بگیرمممولی از طرفییییییییییییییی خوش حالم که داری میای تهران و توی تیم اس اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد