وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی مشکلی برای حضور در استقلال ندارد

مجیدی مشکلی برای حضور در استقلال ندارد 

رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: فرهاد مجیدی برای باشگاه استقلال سهمیه آزاد به حساب می‌آید و به همین خاطر مشکلی برای امضای قرارداد با این باشگاه ندارد. 

 

حبیب‌الله شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت باشگاه استقلال برای امضای احتمالی قرارداد با فرهاد مجیدی تصریح کرد: اینجا بحث قطعی یا قرضی بودن انتقال مجیدی به الغرافه مطرح نیست. مجیدی سابقه بازی در استقلال را دارد و به همین خاطر در صورتی که بخواهد مجددا با این باشگاه قرارداد ببندد مانعی وجود ندارد، چون او سهمیه آزاد به حساب می‌آید.

وی افزود: این حالت برای مجیدی فقط در باشگاه استقلال صدق می‌کند. یعنی اگر یک باشگاه لیگ برتری دیگر بخواهد این بازیکن را جذب کند، دیگر بحث سهمیه آزاد مطرح نیست. در واقع اگر هفت سهمیه لیگ برتری باشگاه‌های دیگر پر باشد مجیدی نمی‌تواند به آن باشگاه‌ها برود.

رئیس هیات فوتبال استان تهران در ادامه درباره فعالیت غیرقانونی مدرسه فوتبال غلامحسین فرزامی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، تاکید کرد: چون باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند، هر فردی که می‌خواهد با نام این دو باشگاه مدرسه فوتبال بزند باید ابتدا از آنها مجوز بگیرد.

شیرازی ادامه داد: متاسفانه فرزامی با استفاده از نام استقلال اقدام به ایجاد مدرسه فوتبال کرده است. من به باشگاه استقلال نامه زدم تا بدانم آیا این مدرسه فوتبال با اجازه این باشگاه احداث شده است یا خیر. اگر باشگاه استقلال مدرسه فوتبال فرزامی را قبول نداشته باشد قطعا جلوی فعالیت آنرا می‌گیریم و مدرسه را می‌بندیم.

وی در پایان گفت: فرزامی باید هرچه زودتر به هیات فوتبال مراجعه و برای آنکه مدرسه فوتبالش تعطیل نشود، درخواست مجوز کند. 

نظرات 14 + ارسال نظر
مریم ابی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 17:53

عااااااااااااااللللللللللیییییهههههههه!
فرهاد جون زودتر برگرد

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 19:47

سلام انشالله فرهاد جوون برمی گرده و کولاک می کنه فرهاد جوون دلم برات یه ذره شده تازه الان اگه 7 رو فرهاد جوون تنش نکنه چیکار کنیم کاپیتان فر هاد بیا عزیز دلم تنها نیلوفر ابی من منتظر حضورت در فرودگاه امام خمینی هستیم تا جشن سومین ستاره استقلال را با تو بگیریم 777777777777777777777و 44444444444444444 من دوست دارم فرهاد جووون داداش گلم اگه بیادش من بال در می ارم انشالله میادش

مهدی÷ دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 23:03

تو سایت ویکی پدیا زده فرهاد مجیدی براثر مصرف الکل مرده!!!
اینم لینکشه :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF_%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF%DB%8C#.D9.85.D8.B1.DA.AF

مهدی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 23:05

تو ویکی پدیا زده فرهاد 26تیر براثر مصرف زیاد الکل مرده!!!
یکی بگه راسته یانه؟!!!
اینم لینکشه :
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF_%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF%DB%8C#.D9.85.D8.B1.DA.AF

FARZANEH سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 00:45

مهدی جان کجای ویکی پدیا اینو نوشته بود که من ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم چرا مجیدی باید الکل مصرف کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Hasti سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 03:22

آخه سخته اعتماد کردن بعد چون عکس 2نفرست باید ازفرهاد اجازه بگیرم که نمیده و اون یکی بعدش(!) من دقیقا اون عکسو ندارم و یکی از دوستام ازمون گرفت واز اعتمادمون سوء استفاده کرد.
از اینکه باورم کردی خیلی ممنونم امیدوارم روزی که فرهاد اومد بتونم ثابت کنم.
راستی چرا انقدر دیر ثبت میکنننننننی پسرخوب؟

ببخشید یکم گرفتارم!
یه هر حال خوشحال میشم اگه بیشتر باهات آشنا شم
اگه تونستی یه آی دی تو یاهو بسازی حتما بده بهم که اددتکنم
مرسی

رضا خان سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 09:26

یه بازوبند یه پیراهن شماره ۷ یه تیم میلیون ها هوادار منتظر تو هستن.

A....N.......A سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 10:50

salam man khahar zade aga majidi hastam.

mikhastam az shoma babat khabar resani khoobetoon damored daiim tashakor konam.

man veb shomaro be vasile yeki az doostam peyda kardam.dar zemn aga amir ali in hasti khanoom age hamoon ashnay ma bashe harfash raste va shoo bavaresh konid.

ama man vagean namidoonestam ke ishoon asheg daii farhade mane.

ممنون از نظرتون راجع به وبم
خوشحال میشم بیشتر باهاتون آشنا شم اگه امکانش باشه
مرسی

Maryam.S.S. سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 11:38

بالاخره تسلیم شدن!!!!
میدونستم به حرف اینا نمیشه اعتماد کرد...
وای...یعنی دیگه میاد؟!!!

Hasti سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 12:04

آقای امیرعلی خانواده مجیدی منو به اسم دیگه ای صدامیزنن نه هستی،فقط دوستام بهم هستی میگن،پس احتمالا دایی فرهاد اون دوست عزیز پسر خانواده مجیدی نیست. منم که مشخصاتی از خودم ندادم پس قطعا دروغه.از این به بعد حتما خواهرای فرهادم پیداشون میشه!!

A.................N..............A سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 15:09

manam khily doost daram ta ba shoma bishtar ashenasham.

لطفا یه آی دی لطف کنید

بهار سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 17:38

سلام داداش امیرعلی خوبی؟من که نفهمیدم هستی خانم داره درموردچی حرف میزنه میشه لطفاتوضیح بدی درموردحرفای هستی خانم واون سایت ویکی پدیا؟؟ وای خدایعنی واقعاآقافرهادپنجشنبه قراردادمی بنده یعنی دعاهام مستجاب شدیعنی دیگه غصه نخورم وای خدایاقربون معرفتت بشم .............دلم ازنبودنت پراست آنقدرکه اضافه اش ازچشمانم می چکد..... راستی اونایی که میتونن برن فرودگاه باپیراهنای شماره 777777777777777برن وازفرهاداستقبال کنن تاهمه بدونن عشق به فرهایعنی چی؟کاش منم میتونستم برم اشکقشنگترین نشانه ی دوست داشتن است فرهادجوووووووووباتمام وجودمی بارم تابدانی دوستت دارم

درمورد ویکی پدیا که مطمئن باش فقط شایعه ست.
این هستی خانم هم ظاهرا از آشناهای خانوادگی و قدیمیه فرهاده ...

بهار سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 20:20

مرسی داداش جون.من نمی فهمم این سایتاووبلاگاچرا واسه فرهادشایعه درست می کنن آخه فکرکن فرهادالکل بخوره حتی فکرکردن بهشم مسخرست اونم کی فرهادکه من ازخودم بیشتربهش اعتمادوایمان دارم یکی نیست به اینابگه آخه چه دلیلی واسه این کاراتون دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی میشه خدادعاهام ومستجاب کنه وفرهادبرگرده ؟؟؟؟؟؟؟ولی من منتظرمی مونم من ایمان دارم که میاد...حافظ هنوزاصرارداردخبرخوشی درراه است...توکجای دنیای منی که هرچه می آیی نمی رسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامنتظرتیم فرهادجون برگرد...گرازیادم رودعالم توازیادم نخواهی رفت...

اتنا شنبه 31 تیر 1391 ساعت 14:51

اینننن بهترینننن خبرررر ارهههه برگرددددد فرهاد جونمممممم همینههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد