وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

هیات فوتبال اعلام کرد؛ بازگشت مجیدی به استقلال غیرممکن است!

هیات فوتبال اعلام کرد؛ بازگشت مجیدی به استقلال غیرممکن است! 

دبیر هیات فوتبال تاکید می‌کند هیچ بندی در قرارداد مجیدی مورد تایید هیات فوتبال نیست و در صورتی که این مهاجم قرارداد قطعی بسته باشد، با شرایط موجود نمی‌تواند به استقلال برگردد 

 

با وجود این‌که مدیرعامل استقلال از بازگشت فرهاد مجیدی تا پایان هفته صحبت می‌کند، اما قوانین سازمان لیگ نشان می‌دهد این مهاجم نمی‌تواند به لیست استقلال اضافه شود.

به گزارش سایت گل، فرهاد مجیدی که در نیم‌فصل سال گذشته استقلال را به مقصد الغرافه ترک کرد، در صورت بازگشت به استقلال سهمیه لیگ برتری محسوب شده و مجاز به عقد قرارداد با این باشگاه نخواهد بود. این در حالی است که جواد نکونام تا روز اول مردادماه می‌تواند به عنوان بازیکن ازاد با استقلال قرارداد ببندد.

ساعتی قبل، عابدینی دبیر هیات فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار گل اعلام کرد اگر قرارداد مجیدی با الغرافه به عنوان بازیکن قرضی بسته شده باشد او همچنان بازیکن استقلال است و می‌تواند در لیست این تیم برای فصل جدید قرار بگیرد. اما اگر فرهاد با قرارداد قطعی از استقلال جدا شده باشد بازگشتش به این تیم غیرممکن خواهد بود. 

در همین زمینه یکی از مسئولان باشگاه استقلال توضیح داد: قرارداد مجیدی با باشگاه قطری به صورت قطعی بوده، اما در این قرارداد بندی گنجانده شده که بر اساس آن او در صورت بازگشت به ایران بازیکن استقلال محسوب خواهد شد. اگر هیات فوتبال تهران این بند را در قرارداد او قبول کند، مجیدی بازیکن استقلال محسوب می‌شود و هیچ سهمیه‌ای را هم اشغال نخواهد کرد.

اما دبیر هیات فوتبال تاکید می‌کند هیچ بندی در قرارداد مجیدی مورد تایید هیات فوتبال نیست و در صورتی که این مهاجم قرارداد قطعی بسته باشد، با شرایط موجود نمی‌تواند به استقلال برگردد. به این ترتیب به نظر می‌رسد بازگشت مهاجم شماره 7 استقلال به این تیم منتفی است و استقلالی‌ها باید روی جواد نکونام به عنوان آخرین خرید خودشان حساب باز کنند.

نظرات 12 + ارسال نظر
سوگند یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 19:14

من یکی با این اتفاقات اخیر تا زمانی که قراردادنبینم به هیچ حرفی اطمینان ندارم تا شنبه هفته اینده همه چی مشخص میشه یا میاد و من فوتبال میبینم یا نمیاد و دیگه فوتبال نمیبینم با وجود اینکه دلم طاقت نمیاره عشقم که به خاطرش فوتبال نگاه میکنم نبینم
من تو سایت سازمان لیگ و فوتبال رفتم اگه خبری بود باید این قانون رو تو سایتشون میزاشتن
من که به هیچ سایت و روزنامه ای جز سایتای معتبر مثل استقلال و مصاحبه ی حاجیرا قبول ندارم

سوگند یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 19:19

راستی من سایت هیئت فوتبالم رفتم هیچ مصاحبه ای از عابدینی راجع این موضوع نبود

مبینا یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 19:35

همه ی اینا الکی خوده هیت فوتبال گفته استقلال مشکلی برای جذب فرهاد نداره ببین من یه مطلب در باره ی غرور ژنرال نوشتم اگه می خوای برات بفرسم

ممنون میشم

ali168 یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 21:37 http://ali.m168@yahoo.com

برو بابا توهم با این خبرات :دی
استقلال با جانواریو 8 تا بازیکن لیگ برتری گرفته بود بعد مبعلی و محمدی فسخ کردند شد6 تا . یکی میمونه دیگه

مهدیس یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 23:07 http://manodoostam.blogsky.com

دستشون درد نکنه واقعا ... موفق باشن ...

مسعود دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 04:57 http://www.ssfj1.blogfa.com

دادا ما هیچ کدوممون حرکت فرهادو یادمون نرفته و
همون طور که ناگهانی رفت منتظریم ناگهانی برگرده من مطمئنم فرهاد میاد

نیما دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 09:35

این حرف مسخرست
اگه قرارداد مجیدی با الغرافه قطعی باشه مثل نکونام لژیونر به حساب میاد و مشکلی برای بگشتن به تیمش نداره.
اگر هم به صورت قرضی رفته باشه بازم بازیکن استقلال حساب میشه و مشکلی برای برگشتن به تیمش نداره.
بوی توطئه میاد.

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 13:43

سلام من فکر کنم اینها این قدر دروغ گفتن که به راستها شون همنمیشه اعتمادکرد انشالله فرهاد جوون تا اخر هفته میاد دق کردیم از دوریش بس نیست دوری نه هیات فوتبال نمی تونه با فرهاد جوون اسطوره این کار رو بکنه قمرغی بره خودشو بکشه فرهاد جوون میاد اگه نیاد دیگه فوتبال نمی بینیم البته در مورد متسو هم باید تصمیم گرفته بشه ولی اگه دست فذهاد جوون بود همین الان می اومد تهران خسته شدیم از این همه فریبکاری فتح الله زاده و باشگاه فرهاد جوون هیچ مشکلی با قرارداد نداره و هیئت فوتبال خودش فریباکاره

Maryam.S.S. دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 15:17

واقعا دیگه به هیچ حرفی نمیشه اعتماد کرد. این سازمان لیگم یه روز یه حرفی میزنه دو روز نگذشته حرفشو پس میگیره! واقعا فوتبال ما معرکه اس!!! یه بازیکن که اصلا مال استقلاله یه مدت رفته و حالام میخاد برگرده ببین چقد کشش میدن و سنگ جلو راهش میندازن...
واقعا که....

Hasti دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 16:21

سلام.همه خانواده بجز فرزاد موافق اومدن فرهادن.
هیچکس باورنکرده من نسبتی بافرهاد دارم
تنها چیزی که میتونه دوستی مارو نشون بده یه عکسه که چندسال پیش از من وفرهاد تو یه سایت پخش شد که باپیگری فرزاد اون سایت درش تخته شد
اگه اون عکس رو دیده باشید فکرکنم تاحدودی تونسته باشم ثابت کنم البته کسی که نخواد باورکنه هزار بهونه میاره هرچند من واسه ثابت کردن چیزی اینجا نیومدم.

من باور کردم
اگه یه ایمیل تو یاهو بسازی بهتره
دوس دارم اون عکسو ببینم اگه ممکنه

ترنم دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 20:00 http://www.khodayekhoobeman.loxblog.com/

سلام وبلاگ بسیار خوبی داری به وب من هم سر بزن و اگه دوست داشتی من لینک کن اونجا بگو تا لینکت کنم ممنون

Hasti دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 20:53

شرمنده نمیشه چون اون سال بخاطر اون عکس وشایعاتش هردومون ریخته بودیم بهم،حالا اگه خودم بخوام دوباره...
خودت که میدونی؟
شاید دیده باشیش
هردو سفید پوشیده بودیم و رو مبل مشکی نشسته بودیم.

راستش یادم نیس
اما اگه عکسو بهم نشون بدی مطمئن باش جایی پخش نمیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد