وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی خداحافظی نمی کند : فرهاد«موقتا» بیرون می‌نشیند

مجیدی خداحافظی نمی کند : فرهاد«موقتا» بیرون می‌نشیند

 فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و آماده بود تا لیگ دوازدهم را در این تیم بازی کند اما امیر قلعه‌نویی به واسطه اختلافات گذشته و به بهانه تکمیل بودن خط حمله اعلام کرد که نیازی به مجیدی یا مهاجم جدیدی ندارد. هرچند پس از آن ابراز علاقه ژنرال برای جذب خلعتبری نشان داد که گفته او بهانه‌ای بیشتر نیست!



پس از این اتفاق سایر تیم‌ها پیشنهادهای خود را به مجیدی مطرح کردند و او تا آستانه عقد قرارداد با مس هم پیش رفت که داستان برکناری داوری پیش آمد و باقی قضایا. جدا از مس تیم‌های دیگری چون تراکتورسازی و ملوان هم پیشنهادهای خوبی را مطرح کردند که از سوی مجیدی رد شد. در خصوص این بازیکن شنیده می‌شود قصد ندارد حداقل تا نیم‌فصل تیم جدیدی را انتخاب کند. مجیدی در این مدت هم استراحت می‌کند و هم به کارهای خود در دوبی رسیدگی خواهد کرد. برخلاف شایعات او تصمیمی برای خداحافظی هم نگرفته است و تنها می‌خواهد تا نیم‌فصل بیرون بنشیند. در آینده چه اتفاقی می‌افتد هم معلوم نیست. اما بیرون ماندن فرهاد امید و احتمال بازگشت او به استقلال را زنده نگه خواهد داشت.

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدیس پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 17:32 http://manodoostam.blogsky.com/

وااای این خیلی خبره خوبیه ...
ایشالا قلعه نوعی بره چون جایه فرهاد فقط تو استقلاله ...

پریا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 18:46

سلام آقا امیر علی من ایمیلمو دادم اما اهل چت کردن نیستم چون دانشجوئم و وقتشو ندارم من فامیل فرهاد نیستم و اهل اصفهانم اما نسبتا اطلاعات زیادی درباره ی زندگیش دارم اما نمیدونم راضی باشه که این اطلاعات منتشر بشه فقط اینو میگم که بله ۲ ساله طلاق گرفته لطفا این نظر منتشر نشه و به ایمیلم جواب بدید!

Hasti پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 19:02

آیدی باز کردم اماچون سیستمم مشکل داره باگوشی ایمیلا رو چک میکنم،تو جواب دادن مشکل دارم آدرسشو میذارم اما ممکنه مشکل حل نشه اگه نشد نظرشخصی میذارم
Holyseven@mihanmail.ir
فقط شما این آدرسو داشته باشید

S_ESHGH پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:27 http://www.eshgh-ghalb.mihanblog.com

چرا قلعه اینو نمیگیره نمیفهمه فک کنم این مجیدی برای این که بیاد اس اس نمیره هیچ تیمی فک کنم وایمیسته تا نیم فصل شاید تا اون مو قع خواستش به امید ان روز که دوباره شماره 7 اس اس تو تن فرهاد باشه

ali reza پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:34

فوری:قلعه نوعی گفته مجیدی رو به استقلال برگردونید

سینا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 21:13 http://estghlal16.blogfa.com/

آپم

ali168 پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 22:13 http://ali.m168@yahoo.com

http://www.esteghlaltehranfc.com/newsdetail-26664-fa.html
دارم خواب میبینم یا دروغه یا ...

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:18

سلام چه خوب این عالیه من مطمئن بودم فرهاد جان تا ابد استقلالی می مونه ولی موقتا بیرون نشستنش ادمو داغون می کنه من تا ابد غمگینم اما خوب باید قلعه نوعی هم غرورشو بزاره کناریه چند سایت نوشتن امشب قراره فتح الله زاده دوباره با قلعه نوعی جلسه بزارن تا فرهاد جوون و برگردونن یعنی چی فرهاد جوون مشکلی به بازگشت نداره بهتره قلعه نوعی با وجدانش جلسه بزاره من دارم سکته می کنم اگه فرهاد جون بیاد وای ای خدا کجایی صدامونو بشنو فرهاد جوون با توستاره سوم استقلال جوون می گیره فرهاد جوون عاشقتم بزار همه بدونن که تو یه دونه ای برامن حتی از کسی که ادعا کنه فامیلته نیلوفر ابی من فرهاد جان مکتب عشق از چشمان توسرچشمه می گیرد وبس بیستون را ویرانه کنیم تیشه ا ی با خود بیاور و دوباره عشق ابی بودن را با امدنت زنده کن اگر تمام دنیا هم بگویند دوستت دارند من برای تو قلبم را هدیه خواهم داد انگار همین دیروز بود که برایت تولد گرفتم همه شاهد بودند بیا و دوباره با امدنت تولدی نو را برای من هوادار هدیه بیاور دوستت دارماوه خبر انلاین اعلام کرد قلعه نوعی دستور اشتی عمومی کرده و فرهاد جوون و می خواد نمی دونم والله باورم کنیم یانه من که دارم دیونه می شم به خدا امشب نمی خوابم فتح الله زاده گفته فرهاد جوون رو به عنوان بازیکن خارجی هم می تونیم بکنیم در تلاش برای ثبت قرار داد هستیم ای خدا چی میشه فرهاد جوون بیا مردم از دوری دق کردم افسرده نگاهتم محبوبم امیدوارم بیای بیا دعا کنیم دوستان شب جمعه ست ای خدا

رضا خان پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 23:35

همین الان امیر خان گفت استقلال به فرهاد احتیاج داره یعنی فرهاد دوباره میاد استقلال .شیر است استقلال

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 23 تیر 1391 ساعت 00:36

سلام وای امشب چه شبیه یعنی فرهاد جوون قرارداد می بنده انشالله می بنده ونذری که خودم مخصوص برا فرهاد جوون کردم قبول میشه خبر بد رفتن ایمان جوون بود شوکه شدم یعنی تموم شد پس یعنی باور کنیم فرهاد جوون میاد 7777777777777777777777777 من بیا 4444444444444444را زنده کن نکونام نمی دونم نیومد انگاری فرهاد جوون بیاد کافیه اگه فرهاد جوون بیاد جشن می گیریم یک جن 7 و 4 شماره 74 به فرهاد جوون میادش ای

Maryam.S.S. جمعه 23 تیر 1391 ساعت 15:53

من که دیگه کلا ناامید شدم البته اولش که این خبرو خوندم خیلی ذوق کردم ولی ازکجا معلوم بعد نیم فصل قلعه نویی مزخرف بره یا نظر آقا درمورد فرهاد عوض شه و اونو بخاد...
ولی بازم منتظر میمونم...

شقایق جمعه 23 تیر 1391 ساعت 21:30

نیلوفرآبی فدات شم
دقت کن
فرهادو بعنوان بازیکن خارجی "بکنیم" یا بگیریم؟؟؟
فکرکن فرهادو...
ای خدا کلی خندیدم!

جاوید یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 10:44

سلام خداکنه داش فرهاد جایی نره بیاد استقلال .همه بی صبرانه منظریم آقافرهادبیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد