وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پاسخ منفی فرهاد مجیدی به پیشنهاد وسوسه‌انگیز هدایتی

 پاسخ منفی فرهاد مجیدی به پیشنهاد وسوسه‌انگیز هدایتی  

 بعد از آنکه تب حضور مجیدی در مس کرمان فروکش کرد حالا بحث پیوستن او به تیم فوتبال ملوان انزلی شنیده می‌شود   

 

 

 

 

فرهاد مجیدی  مهاجم سابق استقلال که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و این در حالی است که چند تیم لیگ برتری خواهان جذب او هستند.

به گزارش سایت گل بعد از آنکه تب حضور مجیدی در  مس کرمان فروکش کرد حالا بحث پیوستن او به تیم فوتبال ملوان انزلی شنیده می‌شود و حتی مسوولان این باشگاه نیز تایید کرده‌اند که مجیدی را می‌خواهند. نکته مهم اما به پیشنهاد منحصر به فرد و وسوسه‌انگیز ملوان به مجیدی مربوط می‌شود و حسین هدایتی خیلی دوست داشت که این بازیکن به ملوان بیاید.
هدایتی یکی، دو روز پیش در تماس تلفنی با مجیدی از او می‌خواهد که به انزلی بیاید و جالب اینجاست که مالک باشگاه ملوان یک پیشنهاد استثنایی به مجیدی می‌دهد ولی فرهاد با صراحت جواب رد به هدایتی داده و به او گفته که نمی‌تواند در انزلی بازی کند. اگر مجیدی به ملوان می‌رفت بدون شک گرانترین بازیکن لیگ برتر می‌شد ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد. 
نظرات 42 + ارسال نظر
S_ESHGH یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 19:29 http://www.eshgh-ghalb.mihanblog.com

بابا بالخره کجا میرههههههههههههههههههههههه

آبی دلان یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 19:31 http://niloofernando.blogsky.com

سلام..وب خوبی دارید.
به ما هم سر بزنید خــــــــــــــــــــــوشحال میشیم.
اگر هم با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید.
آبــــــــــــــی دل باشید.

S_ESHGH یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 20:03 http://www.eshgh-ghalb.mihanblog.com

اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم

گیسووووووووو یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 20:07

ای بابا...........چراقبول نمیکنه ؟شرایط به این خوبی... بره اونجابازی کنه بهتره تاخدافظی کنه...........

مهدیس یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 20:20 http://manodoostam.blogsky.com/

من واقعا نمی دونم دیگه چی بگم ...
ولی دعا می کنم بشه بیاد اس اس ...

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 22:05

سلام می دونستم فرهاد جووون قبول نمی کنه الهی بر باعث وبانی کسی که نذاشت نیلوفر ابی به جمع ابی پوشان بپیونده لعنت کنه وای وای که اسطوره مون رو اینجوری اذیت می کنن فرهاد جوون بی تیم نمی مون ولی در ایران هم به غیر از استقلال تیم دیگه ای نمی تونه چشم داشته باشه ای فتح الله زاده وعدهای دروغین کجایی که سر هوداران کلاه بذاری و وعده اومدن فرهاد جوون رو بدی من تا ابد غمگینم آقای امیر علی نمی خواهی وبلاگ رو به رنگ سیاه در بیاری به خاطر فرهاد جوون کاش می ردم و این حرفها رو نمی شنیدم هر روز به کدوم لهجه باید فریاد کشید که دل فقط تورو می خواد الان بی تو استقلال چه جوری می شه وای که داره نقل وانتقالات تموم میشه وهنوز دل قلعه مرغی از سنگه وای فتح الله زاده میگه من در مورد انتقادات فرهاد جوون هیچ حرفی ندارم نبایدم داشته باشی چون تو قلعه مرغی هر دوتا تون به یک میزان مقصرید که الان فرهاد جوون توترکیه نیست کاش اینو کسی بهتون حالی می کرد من تا ابد غمگینم خدایا چرا فرجی حاصل نمی شه.می دنید چرا فتح الله زاده حرفی نداره چون فرهاد جوون تنها بازیکنی بود که باگذشت و فداکار بود و جیب باشگاه رو در عرض 4 ماه حسابی پر کرد 4 علامتی که تا ابد فراموش نخواهیم کرد داغ سنگینی بر پیشانی لنگیها کجایی فرهاد جان تا ببینی امسال لنگیها در جام ولایت قهرمان می شوند کور شود هر انکس که نتوان دید. غمگین ترین استقلالی دنیا

makita دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 11:51 http://www.parsfriends.mihanblog.com

بافتخار دعوتید!

هانا آبی دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 13:25

آخرین خبر از فرهاد...از فوتبال خداحافظی کرد ببخشید بی اجازه نظر گذاشتم

Maryam.S.S. دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 15:26

آخه ملوانم تیمه که فرهاد توش بازی کنه؟! این تیمای شهرستانی واقعا چی با خودشون فکر کردن که همینجور راحت به فرهادمجیدی پیشنهاد میدن؟؟؟؟!!!!! مگه الکیه؟؟؟ فرهاد یه بازیکن معمولی نیس که پیشنهاد هر تیمی رو قبول کنه که...ارزشش خیلی بیشتر از این حرفاس.. براش افت داره بره ملوان بازی کنه
داداشی ایول دمت گرم که بهشون گفتی نه

Sepideh دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 18:53

همه آرزوی داشتن فرهادو داشتن اما میدونستن فرهاد استقلالو ول نمیکنه
ولی الان تو این شرایط همه عین مور وملخ حمله کردن
اونایی که میگن کاش فرهاد دقیقه 90بیاد باید بدونن فرهاد گفته شاگردناصرخان و با امیرکار نمیکنه
اگه تصمیمش عوض بشه خودشو سوژه کرده فرهاد رو حرفش هست

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 19:04

سلام این اولین باره که نظرمیذارم.من یه آشنا یابهتربگم یه دوست قدیمیه وخانوادگی فرهادم.خیلی وقته همدیگر رو میشناسیم دوستای خیلی خوب وراحتی هستیم
من همیشه پشت فرهاد بودم وهستم چون عاشقشم اما فرهاد فقط به من بعنوان دوست نگاه میکنه.همیشه سعی کردم توحرفام ،تو کارام بهش بفهمونم عاشقشم اما نفهمید
من تو این عشق میسوزم کاش فرهاد میفهمید واینو بگم فرهاد بخاطر پول نرفت بخاطرتیامم نرفت،بخاطر دلایلی که گفت رفت ومن شاهد تمام اونابودم

سلام دوست عزیز
ممنون میشم بشتر بگی اگه ممکنه
من و بقیه هوادارای واقعی استقلال میدونیم که فرهاد هیچ وقت استقلالو به پول نمیفروشه

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 21:51

سلام نه خیر فرهاد جوون از فوتبال خداحافظی نکرده کاش میشد حالا که مجتبی میاد چرا فرهاد جوون نیاد من تا ابد غمگینم من تا ابد غمگینم نه میگن دوباره فرهاد جوون سایپا می ره ونارنجی پوش میشه این امکان نداره

باران دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 22:47

اخه ملوانم شدتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لایق فرهادنیست حیف فرهاد چه اعتمادبه نفسی دارن این ملوانیا.بعداستقلال فقط وفقط سپاهان.

تکلیفش باخودشم مشخص نیست بابا برگرد شماره ۷ فقط تورا میخواند

آبی دلان سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 00:32 http://niloofernando.blogsky.com

ممنون که لینکمون کردین...شما هم لینکید.
آبی دل باشیــــــــــــــــد.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 02:26

چی رو بیشتر توضیح بدم؟
فرهاد شخصیت بزرگی داره وتنها بت من تو زندگیمه.
همیشه هوادارا واسش مهمترین چیزبودن.
فرهاد بهتر از اون چیزیه که شما دیدید خیلی بهتر

اون دلالیل رفتن فرهاد رو که شما در جریانی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 03:45

توقع نداشته باشید کامل بگم چون اگه قراربود موضوع کاملا باز بشه خودفرهاد اینکار رو میکرد
فقط اینکه هر روز یکی خبر از اومدن قلعه نوئی که آوردن اسمش کراهت داره،می آورد
یعنی خودش داشت اینطور رو اعصاب فرهاد راه میرفت میخواست قبل از اومدنش فرهادنباشه چون میدونست وقتی بیاد و فرهاد رو نخواد بایدباهوادارا در بیافته.فرهاد آرامش روانی نداشت وکلافه بود واین شد که خیلی ها پیشنهاد رفتن دادن
اون آقا بارحمتی هم همین کار رو میکرد اگه یادتون باشه رحمتی هم از روی کلافگی اعلام کرد فصل بعد میره اما نمیدونم چرا اون آقا سیاستش وتصمیمش رو عوض کرد.فرهاد میدونست ممکنه این اتفاقا بیافته،وبرگشتش سخت بشه

یک دوست سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 08:45

سلام به فیروزه یه پیشنهاد دارم: اگر ممکنه مطالبی رو که مینویسی قبل از اینکه ارسال کنی بد نیس خودت هم اونو بخونی بعد ارسال کنی آخه به نظر میاد هرچی همون لحظه از ذهنت میگذره تایپ میکنی وبعد ارسال نه فعلی نه فاعلی و... چون فک میکنم دوس داری نوشتن رو خواستم نظر بدم تا از این به بعد اگه در سایتی دیگر کامنت گذاشتی در جواب بدون شرح ننویسند با

سینا سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 10:56 http://estghlal16.blogfa.com/

آپم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 13:07

سلام من نمی دونم یعنی چی بت کیه فرهاد جوون میشه مگه بت کسی باشه بی معنی این حرفها . بت همه فرهاد جوون اونم به معنی اسطوره اقای امیر علی از ایشون بخواهین که توضیح بدن ببینیم که این حرفها چیه فامیل فرهاد جوون چه حرفها بعید می دونم اون عاشقش باشه من هوادار بیشتر عاشقشم همیین وبس چه حرفها ادم شاخ در میاره

محمد سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 14:11 http://www.sosangerd1391.blogfa.com

خیلی خوشحال شدم از حرف تاریخی فرهاد که گفته شاگرد مکتب پاک حجازی هستم
واقعا امیر دق کرد از این حرف فرهاد
امسال استقلال تیم ما نیست چون هرچی بی تعصب وبی غیرت وپول پرست تو اس اس جمع شدند
به امید بازگشت دوباره فرهاد به اس اس
شعار هواداران در بازیهای اس اس:::فرهاد-حجازی==تعصب استقلال و امیر بی تعصب

Maryam.S.S. سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 18:30

میشه اون آقا یا خانومی که میگن دوست فرهادن اسمشونو بگن؟میشه یه کم بیشتر درمورد شخصیت فرهاد برامون بگن؟ و این که هنوزم با فرهاد در ارتباطه یا ن؟
ممنون میشم اگه این سوالا رو جواب بدن

مریم شیراز سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 20:22

سلام امیر جان
یعنی چی جای تعجب داره؟
منظورتو تو اون جواب کامنتم نفهمیدم

گفتم جای تعجب نداره که تعداد کمی هم از قلعه نوعی حمایت کنن.
هر جا که نگاه کنی میبینی در اکثر نظر سنجی ها و ... حداقل ۹۰٪ طرفدارای استقلال مخالف قلعه نوعی هستند و حق رو به فرهاد میدن

Sepideh سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 21:11

امیرعلی آدرس ایمیلی شماره ای از فرهاد یا فرزاد نداری؟

نه متاسفانه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 23:29

ببخشید ولی لازم نیست من توضیح بدم تا "شما"بخوای بفهمی من کی هستم بعدشم شما چطور حس خودتونو با عشق من،منی که سالهاست فرهاد رو میشناسم مقایسه میکنی؟اصلا ازکجا میتونی حدس بزنی تو عاشقتری؟تو فرهاد رو ندیدی درصورتی که من یکی از دوستانشم کسی که فرهاد رو دیده وبهتر میشناسمش.لازم نیست توضیحی هم بشما بدم شما هم وقتی چیزی به ذهنت میرسه تایپ نکن اول فکرکن چون اصلا معلوم نیست چی میگی نصف نوشتهات واضح نیست.درجواب مریم عزیز:فرهاد شخصیت والایی داره که یکی از اونا صبوری وشکیباییشه
ولی خدانکنه دلش بشکنه یه آهش اون شخص رو نابود میکنه.
بله من از دوستان خانوادگی وصمیمی خانواده مجیدی بخصوص فرهادم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 00:16

راستی یادم رفت اسمم رو بگم البته اسم اصلیم یه چیز دیگه ست،اما دوستام هستی صدام میکنن.
یه چیز دیگه خطاب به نیلوفر، عشق من مثل عشق شما نیست
شما عاشق کاپیتان فرهادید اما من عاشق فرهادم فرهادخالی.
قبل ازعشق فرهاد استقلال بشم عاشق فرهاد،پسر خانواده مجیدی شدم
پس شما که این عشق رو باعشق خودت که بخاطر گل های دربی یا چهره فرهاد بوجود اومده با هم مقایسه نکن که قابل قیاس نیستن.

دوست عزیز ممنون از اطلاعاتت
خوشحال میشم اگه آی دیتو بدی بیشتر با هم صحبت کنیم
مرسی

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 14:35

سلام اقای امیر علی جدی این فرد جدید فامیل فرهاد جوون هستش لیمیلشو گرفتی به منم بده باهاش حرف بزنیم جالبه عاشق ایشون هستن جالبه ایشون فکر می کنن ما به خاطر دربیها وگل های فرهاد جوون فرهاد جوون رو دوست داریم تازه از راه نرسیده چه ادعاهایی می کنن ایمیلشو به منم بده اقای امیر علی ممنون می شم

ایمیلشو نگرفتم هنوز
اگه ایشون اجازه ندن من شرمندم نمیتونم به کسی بدم
البته من مطمئن نیستم ایشون تازه از راه رسیده باشن
خوب طبیعتا من و شما فرهاد رو به خاطر فوتبال و ... دوست داریم
اما ایشون انگار قبل از این مسائل فرهاد رو میشناخته و دوسش داشته

سوگند چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 14:48 http://sogan1279@mihanmail.ir

ما از کجا حرفت را باور کنیم یه مدرک بده
مگه اون زن و بچه نداره که تو عاشقیش هستی
اون ازعشقت با خبره
منم عاشقشم

البته من فکر می کنم عشق هستی خانم با بقیه فرق بکنه. فکر می کنم ایشون کلا قبل از اینکه فرهاد فوتبالیست بشه و با شناخت دیگه ای که ازش داشته عاشقش بوده
به نظر شما آیا اگه فرهاد الان فوتبالیست نبود و یه آدم معمولی بود بازم من و شما اینقدر دوستش داشتیم؟

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 14:54

دوست عزیز یادم رفت بهت بگم اگه شما عاشقی من از تو بذترم سر دوست داشتن فذهاد جوون که نمیشه بحث کرد ببین من گفتم به خاطر دربی ها دوستش دارم دوستش دارم چون اسطوره والگوم هستش چون فذاکاره و از تو که شک دارم شایدم فامیلش باشی یا نباشی از تو بیشتر من فرهاد جوون رو دوستش دارم

اشکان چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 15:03

من یکی دیگه با این افتضاحی که امیر بی تعصب و فتحالله زاده به بار آوردند استقلالی نیستم ، دیگر تا زمانی که امیر بی تعصب از استقلال نرود برای باخت استقلال دعا میکنم....
آخر فصل امیر قلعه نوعی به این بیت شعر خواهد رسید:
ای کشته که را کشتی چنین کشته شدی زار؟؟؟

پریا چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 16:01

سلام حرفای من خطاب به هستی خانمه من میدونم شما چه حسی به فرهاد داری اما باید باور کنی اون بچه داره و این که اگه شما دلیل طلاقش رو بدونی پس دیگه دنبالش نمیری چون من اطلاعات زیادی درباره ی زندگی شخصیش دارم اینا رو میگم پس شما هم باید یاد بگیری اون اگه به شما علاقه داشت با فرناز ازدواج نمیکرد! من این حرفا رو واسه خودت میگم چون عشق به آدمی که دلش یه جای دیگس انسانو داغون میکنه!

پریا خانم خوشحال میشم اگه ممکن باشه بیشتر از چیزایی که میدونین بهم بگین
اگه نخواستین نمایش نمیدم
اگه هم دوس داشتین لطف کنین آی دیتونو بدین
ممنون

مریم چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 16:54

امروز یه پرسپولیسی بهم گفت چرا فرهاد مجیدی نمیاد استقلال ؟؟؟؟؟ گفتم قلعه نویی اونو نمیخاد گفت کاش فرهاد مجیدی پرسپولیسی بود اونوقت خیلی بیشتراز قلعه نویی قدرشو میدونستیم

سوگند چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 19:03

یکی منو روشن کنه مگه اون طلاق گرفته ؟؟
فرناز اسم زنشه؟؟

فرناز اسم زنشه ولی نمیدونم طلاق گرفته یا نه!

مهدیس چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 22:53 http://manodoostam.blogsky.com/

مستر امیرعلی...
چت روم راه انداختی اینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟

Hasti پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 00:51

آقای امیرعلی من آی دی ندارم،اگه داشتم حتما میدادم.ولی
بفکر باز کردن آیدی هستم.
همه چیز بین من وفرهاد مثل خواهر و برادرهاست بجز حس من که چند وقتیه دارم سرکوبش میکنم اما خیلی سخته،امیدوارم با رفتار برادرانه فرهاد منم بتونم واسش خواهر باشم که البته بازم سخته.بعدش هم خودتون خوب میدونید عشق چیزی نیست که
وقتی واردش میشی اراده داشته باشی.

علی پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 09:36

خبری ک امشب نمیخوام بشنوم
خداحافظی مجیدی از فوتبال
خداحافظ کاپیتان فرهاد
اشک هایمان توشه راهت...

مریم شیراز پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 09:56

خدا وکیلی ببین سر چی دارن بحث میکنن
یکی از عشق فرهاد میگه یکی از طلاقش میگه یکی از زنش میگه
آخه به شما چه
عسل اگه دوسش داشته به خودش ربط داره
بیکارید خدا وکیلی

مریم شیراز پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 10:16

خدا وکیلی خودتون قضاوت کنید
چند تا دختر شدید اومدید تو وبلاگ دم از عشقو عاشقی میزنید
همتون فقط فرهاد فرهاد میکنید
قبلا هم گفتم فرهاد واسه همه ما استقلالی ها عزیزه
ولی کی براش مهمه که استقلال قهرمان بشه
فقط بگید فرهاد فرهاد
عسل اگه فامیلشونه یا عاشقش بوده به خودش ربط داره
به ما ها چه که بخوایم دنبال ثابت کردنش باشیم یا نه
آبرو هر چی دختره دارید میبرید

مریم شیراز پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 10:18

خدا وکیلی خودتون قضاوت کنید
چند تا دختر شدید اومدید تو وبلاگ دم از عشقو عاشقی میزنید
همتون فقط فرهاد فرهاد میکنید
قبلا هم گفتم فرهاد واسه همه ما استقلالی ها عزیزه
ولی کی براش مهمه که استقلال قهرمان بشه
فقط بگید فرهاد فرهاد
عسل اگه فامیلشونه یا عاشقش بوده به خودش ربط داره
به ما ها چه که بخوایم دنبال ثابت کردنش باشیم یا نه
آبرو هر چی دختره دارید میبرید

سوگند پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 10:23

فرهاد و فرناز با هم قبل ازدواج فامیل بودند؟؟؟

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 12:34

سلام من فکر نکنم که ایشون همه حقیقت رو به ما گفته باشن یانه فرهاد جوون اسطوره ست وبه خاطر همین اون دوست هم داره این حرفها رو می زنه تازه چرا خودش . معرفی نمی کنه وای طبق گفته رسانه ها انگار فرهاد جوون داره با فوتبال خداحافظی می کنه اما من باورم نشده لعنت به هر چی شانسه چرا باید اینها جا خالی کنن برا جان واریو ولی فرهاد جوون که قرار داد داره این جوری بمونه رو هوا دارم دیونه می شم من تا ابد غمگینم بعید می دونم اون دوست به اندازه من فرهاد جوون رو دوست داشته باشه ونگرانش باشه تا ابد منتظر فرهاد جوون هستیم حتی اگه سالها طول بکشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 10:59

چی چرت و برت میگین اسم زنش شیرینه عکسشم بخواین لینکشو بتون میدم بتون میدم
مریم شیراز لطفا خفههههههههههههههه
میخوام اس اس نباشه
اگه فرهاد نباشه

اطلاعاتت غلطه!
اسم زنش فرنازه، فامیلشم میدونم، عکسشم با تیام و بردیا دیدم خودم.
ضمنا لطفا دیگه توهین نکن. ممنـــــــــون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد