وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: روحم از مذاکرات بی‌خبر است

مجیدی: روحم از مذاکرات بی‌خبر است/ هنوز برای ادامه فوتبالم تصمیم نگرفته‌ام 

کاپیتان پیشین استقلال اعلام کرد که هنوز برای اینکه به فوتبالش ادامه دهد یا خیر تصمیمی نگرفته است. 

 

 

فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌هایی که درباره پیشنهادات و مذاکرات مدیران باشگاه‌ها با مدیربرنامه‌های وی در رسانه‌ها مطرح می شود، گفت: بیش از 15 سال است که در سطح اول  فوتبال حرفه‌ای حضور دارم و هیچ وقت مدیر برنامه‌ نداشتم و روحم هم از صحبت‌هایی که برخی از مدیران باشگاه‌ها می‌کنند و یا در رسانه‌ها از آن اسم برده می‌شود، بی‌خبر است.

وی در مورد پیشنهاد باشگاه مس و دیگر پیشنهاداتش عنوان کرد: توسط یکی از کارگزاران رسمی فیفا دو پیشنهاد رسید که آنها را اصلا پیگیری نکردم و فقط یک بار آقای داوری رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه مس با من تماس گرفت و پیشنهاد این باشگاه را با من مطرح کرد. به ایشان  گفتم هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در فوتبال ایران در تیمی به غیر از استقلال بازی کنم یا نه اما اگر هم زمانی به این نتیجه برسم که می‌خواهم در ایران پیراهن تیمی به جز استقلال را بر تن کنم با شما کار خواهم کرد.

 

مجیدی تاکید کرد: اکنون درگیر رسیدگی به امور شخصی‌ام در دبی هستم و هیچ مذاکره‌ای با باشگاهی نداشته‌ام. پس از اینکه شرایط برای ادامه بازی در استقلال فراهم نشد، هنوز تصمیم نگرفته‌ام آیا به فوتبال ادامه دهم یا خیر. 

نظرات 16 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 16 تیر 1391 ساعت 21:20 http://manodoostam.blogsky.com/

ایشالا که ادامه میده ...
راستی مستر امیرعلی کار خوبی کردی که آدرس وبو ایمیلتو ندادی ... ولی منو گلی آدرس ایمیلامونو دادیم که اگه پررو شدن ادبشون کنیم ... مثه اینکه اینا خیلی پررو تشریف دارن ...

goli جمعه 16 تیر 1391 ساعت 22:11 http://nabze-gol.blogsky.com

واااااااااااای خدایا...
نکنه یه موقع اصن نه بیاد ایران نه تو تیمای عربی بازی کنه و کلا خدافظی کنه از فوتبال؟؟؟؟
اگه اینطوری بشه که من از غصه میمیرم...
دعا میکنم لااقل بیاد تو مس که سال آخر فوتبالش تو ایران باشه یا اینکه کلا این کله مرغی بمیره ما از دستش راحت شیمو فرهادم برگرده اس اس...ینی میشه؟؟؟

گیسوووووووووو شنبه 17 تیر 1391 ساعت 10:59

نه باباعمرا...مطمئنم اونقدرصبرمیکنه که یه روزبرگرده و باپیرهن اس اس خدافظی کنه................

Negar شنبه 17 تیر 1391 ساعت 13:19

باران شنبه 17 تیر 1391 ساعت 14:35

فرهاد واقعا متاسفم که دلت میخواست سال آخرفوتبالت تواستقلال باشی و نشدبرباعث وبانیش لعنت

مجید شنبه 17 تیر 1391 ساعت 16:47 http://1smr1.blogfa.com

سلام
کاپیتان مهدی رحمتی آمد
رونمایی از تیم ژنرال با کاپیتانی مهدی رحمتی
آپمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به علت تصاویر منشوری از ورود افراد زیر18سال معذوریم[خنده][نیشخند][خنده]

Sepideh شنبه 17 تیر 1391 ساعت 17:31

الهی من قربون بشم
فدات شم عزیزم که هنوزم امید داری برگردی.لعنت به قلعه نوئی شیطان صفت وبدجنس
خداحافظی کن وبرو دنبال سرمربیگری عشق من

فریبا شنبه 17 تیر 1391 ساعت 17:36 http://www.lovely-faryas.blogfa.com

دمت گرم داداش
خبرات عالیه
مرسیییییییییییییی

Maryam.S.S. شنبه 17 تیر 1391 ساعت 18:22

ای بابا فرهادجان تکلیفت با خودتم مشخص نیس!!!
آخه چرا انقد ما هوادارتو سردرگم میکنی فدات شم...؟
تا چند وقت پیش که نمیدونستیم بالاخره کدوم تیمو انتخاب میکنی حالا هم که اصلا معلوم نیس بازی میکنی یا ن...!!!!
به هر حال موفق باشی داداشی...

Maryam.S.S. شنبه 17 تیر 1391 ساعت 18:29

راستی امیرعلی دیروز رفتم تو سایت هوادارای این یارو قلعه نویی هرچی از دهنم دراومد بهش گفتم!
اون امیرعلی که از فرهاد حمایت کرده بود تو بودی دیگه نه؟ آخه منم گفتم که شدیدا باهاش موافقم.
قبلا هم چند بار نظر داده بودم و از همون نویسندش انتقاد کرده بودم ولی ترسو هیشکدومشو نشون نداد!!!

آره من بودم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 17 تیر 1391 ساعت 21:55

سلام فرهاد جون عزیز دل ما نه از فوتبال خداحافظی نمی کنه دوستان خبر جدید رو شنیدید ملوان هم چشم داره به فرهاد جوون اسطوره ای تمام نشدنی فرهاد جوون در ایران تو هیچ تیمی بازی نخواهد کرد و حال با این تفسیر با این تفسیر خاک بر سر بی عرضه قلعه نوعی اخه من نمی دونم این کی حرف زدن یاد می گیره اخه لعنت به تو وسایتت همین فرهاد جوون که نباشه می خواهم دنیا نباشه می گن مجتبی یکی دو روزه به استقلال می رسه نمی دونم اونقذر دروغ شنیدیم اینم روش فرهاد جوون چرا نباشه اخه جاش خیلی خالیه تا ابد حضورش احساس می شه ومن تا ابد غمگینم تو تیم های عربی باز کنه بهتر از خداحافظی هستش من تا ابد غمگینم بی فرهاد جوون می خواهم دنیا نباشه

ali-farhad یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 00:10

vay vay vay
farhade man

سیاوش یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 08:15

گور بابای همشون.اینم وبلاگه داری؟وبلاگه یا مدرسه دخترونه؟خودتم یه چادر سرت کنی بهتره

ممنون از پیشنهادت!

makita یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 08:51 http://www.parsfriends.mihanblog.com

ببینید بچه ها اگه کامنت های قبلی منو خونده باشین میفهمین چقدر دیوونه فرهادم!ولی باید به قلعه مرغی هم حق داداون میدونه اگه فرهاد بازیکنی که باهاش مشکل داره بیاد تو تیم اونم بااین همه هوادارمسلما براش مشکل درست میکنه اون نمیخواد توتیم مشکلی داشته باشه حتما همینطوره پس این بهونه هایی که میگه چمیدونم فرهاد پیره همش بهونست!

تیام یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 10:35

یعنی میخواد چیکار کنه؟ الهی که هنوز میگی اگه استقلال نشد تصمیم میگیرم.
خداحافظی نه تورو خدا نه

مینا دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 15:01

سلام .نمیدونم این نوشته ها به فرهاد خان میرسه یانه ولی امیدوارم برسه.آقا فرهاد من مشکلات شما رو قبول دارم و میگم هر جای این دنیا که بخواهی برو وبازی کن ولی با بازی نکردنت دل کسایی که خوشحال میش از نبودنت رو شاد نکن و ازطرفی دل یکی مثل ما استقلالی ها رو که دوست داریم غمگین نکن وفقط تاجایی که میتونی بازی کن و مثل بقیه ستاره های استقلال خوش بدرخش. خواهشا نرووووووووووووووووووووووووووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد