وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی: شاگرد مکتب حجازی‌ام

فرهاد مجیدی: شاگرد مکتب حجازی‌ام/ با آنهایی که ارزش‌های اخلاقی را زیر پا می‌گذارند کار نمی‌کنم. 

فرهاد مجیدی خود را شاگرد مکتب حجازی می‌داند و می‌گوید حاضر نیست با افرادی کار کند که برای رسیدن به اهداف خود ارزش‌های اخلاقی را زیر پا می‌گذارند.

این روزها صحبت‌هایی مبنی بر حضور مجیدی در تیم مس کرمان مطرح است. با مجیدی سوال و جواب‌های متفاوتی داشتیم. گفتگو با کاپیتان سابق استقلال را بخوانید. 
 
 
- امیر قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای عنوان کرده است بازیکنی باید به استقلال بیاید که به این تیم عرق داشته باشد و پول را فراموش کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا به استقلال بر می‌گردید؟
من به صحبت‌های دیگران کاری ندارم اما از شنیدن چنین حرف‌هایی تعجب می‌کنم. استقلال تیم محلی نیست که هر کسی بخواهد بر سر آن منت بگذارد. استقلال همیشه استقلال بوده و هست و خواهد بود. هنگامی که باشگاه استقلال به شدت به خسرو حیدری و جان ‌واریو نیاز داشت آقایان این دو را از استقلال جدا کردند و یا در فصل گذشته و با وجود اصرارهای زیاد من برای تمدید قرارداد امیر حسین صادقی، عوامل همین آقایان در باشگاه مانع تمدید قرارداد او شدند چون قول او را به تراکتورسازی داده بودند. سوال من این است که آن زمان تعصب کجا بود؟ خواهش می‌کنم که با مردم رو راست باشید و صادقانه صحبت کنید.
آقایانی که همه را متهم به پول دوستی می‌کنند و خود را مظهر تعصب می‌دانند بدانند که در سال 2000 میلادی که بهترین بازیکن فوتبال ما سالی هفت میلیون تومان دستمزد می گرفت از قرارداد من با تیمهای اتریشی و اماراتی پول زیادی به استقلال رسید و این درحالی بود که بودجه سالانه تیم در آن زمان حدود 200 میلیون تومان بود. به گواه صحبت‌های مدیر عامل محترم باشگاه آقای فتح الله زاده من همواره به باشگاه استقلال از نظر مالی کمک زیادی کرده‌ام. همان اول فصل که پیشنهادی 1.5 میلیون دلاری داشتم آقای فتح الله زاده در جریان این پیشنهاد بود و از من خواست که به خاطر هواداران بمانم و من هم پذیرفتم. من زمانی که از النصر به استقلال آمدم هم قراردادی یک میلیون دلاری داشتم اما در سال اول و دوم حضورم در استقلال با سالی 170 میلیون تومان بازی کردم که این مبلغ در سال سوم به 190 میلیون تومان افزایش یافت و دو سال آخر را سقف گرفتم. من از فوتبال به همه چیز رسیده‌ام و نیازی به پول نداشتم و هیچگاه برای استقلال شرط مالی نگذاشته‌ام. ولی باید بگویم که حاضر نیستم به خاطر زیر پا گذاشتن اصول، در هر شرایطی با آقایان کار کنم. اکنون نیز خیلی شفاف می‌گویم که من خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی می‌دانم و از کارکردن با افرادی که برای رسیدن به هدفشان ارزش‌های اخلاقی را به بازی می گیرند پرهیز می‌کنم.
- وضعیت فوتبالت در فصل آینده چه می‌شود؟
اکنون سه پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های داخل ایران دارم و با توجه به این‌که اماراتی‌ها بحثی را مطرح کرده‌اند که نباید بازیکنان ایرانی را جذب کنند ترجیح می دهم در ایران به فوتبالم ادامه بدهم . شرط اول و اصلی من برای تیم آینده ام این است که بپذیرد که در دو بازی رفت و برگشت در برابر استقلال بازی نکنم. هر چند این شرط حرفه ای نیست اما این خواسته من است.
- نظر شما درباره تیم ملی و مقدماتی جام جهانی چیست؟
شک نکنید که ما با کروش به جام جهانی می‌رویم. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حمایتهای خوبی از تیم ملی دارند و با دانش و تجربه کروش صعود به جام جهانی حتمی است.
- چرا خیلی کم مصاحبه می کنید؟
من خیلی عادت ندارم مصاحبه کنم. حرف نزده را همیشه می شود زد. هر موقع احساس کنم که باید با هواداران درد و دل کنم، صحبت می کنم. در اینجا از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران عزیز در صداوسیما ، مطبوعات و خبرگزاری ها که همواره در سرما و گرما همراه و حامی ما بودند تشکر کرده و از همه آنها قدردانی می کنم.
- ماجرای عدد 4 چیست که هواداران آن را نشان می دهند؟
برای من همین افتخار کافی است که عدد چهار به مانند یک رمز بین من و هواداران ماندگار شده است. این چهار همان چهار برد داربی بود که تا پایان عمرم بین من و هواداران باقی خواهد ماند.
- و حرف آخر؟
هواداران بدانند من برای آمدن به استقلال هنگامی که تیم صدر جدول است هیات نمی گیرم که نماینده مجلس را به آن دعوت کنم و قول فصل آینده را بگیرم. من زمانی به استقلال می‌آیم که هواداران با تمام وجودشان من را بخواهند. استقلال برای من حکم خانواده را دارد و جزیی از خانواده ماست اما انسان برای هر کاری باید به خدا توکل کند نه به بنده خدا. من چه باشم و یا نباشم برای استقلال و هواداران آن آرزوی موفقیت دارم. 
نظرات 49 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 9 تیر 1391 ساعت 20:21 http://manodoostam.blogsky.com/

خدا بیامرزه حجازیو ...
خیلی واسه فوتبال لازم بود تا بعضیارو آدم کنه ...
حیف زود رفت ...

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر 1391 ساعت 20:43

فرهاد تو رو خدا برگرد

محمد جمعه 9 تیر 1391 ساعت 20:53

درود به شرفت .....

آسوکا جمعه 9 تیر 1391 ساعت 21:54 http://armantak.blogfa.com

ماشالا ماشالا به گروه فرهاد.
راست گفته دیگه.

Negar جمعه 9 تیر 1391 ساعت 22:08

داداشم عاشقتم افراطیییییییییییییییییییییمنم واست آرزوی موفقیت میکنم عزیزم
دوووووووووووووووووسسسسسسسسسسستتتتتتتتتتت داررررررررررررررررررررررممممممممممم

حسین شنبه 10 تیر 1391 ساعت 00:24

فرهاد من دیونتم پسر . میفهمم چی میگی . می دونم چقدر دوست داشتی به استقلال برگردی . آدم های مغرور یه روزی تموم میشن داداش

بخشائی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 00:55


امان از این قلعه ی لعنتی ...

بخشائی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 01:05

عکس بالای وبلاگت رو برام بفرست.

سعیده شنبه 10 تیر 1391 ساعت 01:12 http://www.entezar34.blogfa.com

سلام وبت عالیه به منم سر بزن

ali168 شنبه 10 تیر 1391 ساعت 01:19 http://ali.m168@yahoo.com

«عدد چهار به مانند یک رمز بین من و هواداران ماندگار شده است»
«بپذیرد که در دو بازی رفت و برگشت در برابر استقلال بازی نکنم»
«من شاگرد مکتب حجازی هستم»
چه جمله های تاریخی تاریخی میگه این فرهاد اشکو در اورد
کجایی ناصرخان که سری باندباز واسه اومدن و نیومدن فرهاد تعین تکلیف می کنند بعد میگن به خاطر پول رفت یه تیم دیگه

هفت تنهام نذاشت ولی رفت شنبه 10 تیر 1391 ساعت 09:59

میخوام اس اس نباشه
اگه فرهاد نباشه
(هفت تنهام نذاشت ولی رفت)

هفت تنهام نذاشت ولی رفت شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:01

به این اس بدیم؟
http://ups.night-skin.com/up-91-02/smsbargashtfarhad.gif

saeed شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:03

داداش گلم به خدا عاشقتم. درسته که آقا امیر معجزه میکنه
اما استقلال بدون تو رنگ و بویی نداره . بهت التماس میکنم برگرد . سرمربی چند فصل بعد استقلال کیه = آقا فرهای مجیدی

arsalan شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:05

farhad toro khoda bar ghard.ma havadara duset darim
ghure babaye ghalenoi ham karde
to be khatere ma havadara bargard

حسین اس اسی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:30

کاپیتان عاشقتیم همیشه تو قلب ما جا داریی....لباس ۷ به جز تو تن هر کس گشاد چون هر کسی لیاقت غیرت تعصب تو رو نداره. این بدون همیشه دوست داریم.به امید برگشتت به خونت استقلال.

نوید شنبه 10 تیر 1391 ساعت 11:22 http://blueboyss.mihanblog.com

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./



راستی نظر یادت نره * حتما نظر بده

.
.
.
.
.
.
میخوام باهات تبادل لینک کنم بیا و یگو با چه اسمی لینکت کنم قبلش تو هم منو لینک کن

.
.
.
.
.
.
.
فعلا خدا حافظ

mostafa شنبه 10 تیر 1391 ساعت 11:33

واااااااااااای فرهاد این روزا این قدرغصه خوردم بس که همه کفتن فرهاد...... ولی با این حرفات ثابت کردی میشه بازم با تو زندگی کرد به خدا درو نمیگم دادا امیدوارم هرجا هستی موفق باشی

m شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:21

درود برشماره ی7 استقلال هر کجا باشی دوستت داریم.

محمد شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:25

فرهاد جون بچت دل ما رو نشکن

محمد شنبه 10 تیر 1391 ساعت 13:22 http://www.sosangerd1391.blogfa.com

آقای قلعه نویی همه استقلالیها خوب میدانند استقلال را فقط بخاطر منافع شخصی خودت میخواهی
هواداران عزیز اینها را فراموش نکنید
1)بازی مس-استقلال درکرمان بعد گل مس آقای قلعه نویی استقلالی!!!!!چطور مشتهای خودرا برای هواداران استقلال گره کرد
2)زمان مربیگری سلطان حجازی بازیکنان وابسته به امیر چه حاشیه هایی برای استقلال درست کردند خصوصا طالبلو وصادقی
3)زمانی که مربی سپاهان بودچطور بازیکنان استقلال را هوایی کرد
4)حذف استقلال از آسیا
5)بعداز بازی تراکتور-استقلال گفت دستهایی پشت پرده هست که میخواهند استقلال قهرمان شود

با این کارنامه درخشان آیا قلعه نویی استقلالی است؟؟؟

سلام ناصر خان حیف شدی که به این زودی رفتی فرهاد جوون برگرد من هوادار داد می زنم و فریاد می زنم اما صدام به جایی نمی رسه صدامونو بریدن و قلعه نوعی می گه مگه فرهاد تو ایران می خواد بازی کنه یعنی چی تو کی مال ومنال خواستی چون همیشه از ته دل برای استقلال بازی کردی اسمون استقلال بی تو ابی بودنشو از دست می ده وتیره می شه کجایی درود به شرفت که همیشه هوای استقلال وهواداران رو داشتی نیلوفر ابی به خاطر همین بود که نگفتی چرا اصلا از اول رفتی عدد ۴ تو تا ابد باقیست بیا استقلال و دوباره لنگیها را سوراخ کن چرا کسی نمی فهمه که ما عاشق توایم واون فتح الله زاده ست که تورو اسطوره می دونه وبا احساسات ما هواداران بازی می کنه تمام دنیا هم به برات گلستان بشه باز کمه دوسسست دارم داداش گلم نه من هوادار نمی تونم تورو توایران به غیر از استقلال جایی ببینم حالا نمی دونم باید چی کار کرد فقط اینو می دونم که تو فرشته هستی وباگذشت خدایا فرهاد جوون رو به ما برسون ای تک ستاره اسیا

فراز شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:10

من خودم عاشق فرهادم ولی اگه واقعا غیرت داشت استقلال رو درست زمانی که خیلی بهش احتیاج داشت رها نمیکرد
الآن اصلا حق نداره درمورد استقلال حرف بزنه ...
از قلعه نوعی هم بخاطر اخلاقش زیاد خوشم نمیاد ولی بالاخره میتونه یه تیم متحد رو بفرسته تو لیگ

فرهاد هم بره پیش همون قطری ها و خوب پول بزنه به جیب و گور بابای استقلال ...
شما به این بازیکن میگین با غیرت ؟؟!

رضا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:19

جمع کنید این مسخره بازی
تو اگه مرد بودی اون موقع که طرفدارا به عشق تو میومدن ورزشگاه اونا رو ول نمیکردی.چقدر مردم اسمس دادن فرهاد جان تو رو جون دختر ما تنها نذار .اون موقع کجا بودی واقعا نامردی.زنده باد استقلال که فقط با هواداراش همیشه زندس...

رضا خان شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:39

تو رو خدا کیا طرفدار استقلال شدن یه مشت دختر لوس هی میگن فرهاد فرهاد .خدا را شکر که دخترارو راه نمیدن استادیوم .من ۵ سالم بود طرفدار استقلال بودم ادمای بزرگی اومدن رفتن از جمله موسوی-سامره-طباطبایی-برومند-نوازی-نیکبخت-و یکی شم همین فرهاد.این قد فرهاد فرهاد نکنید خواهشن.

رضا خان شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:50

فرهاد ان اگه استقلال رو دوست داری خواهشن برای استقلال حاشیه در ست نکن بزار امسالو لااقل قهرمان بشیم نشه مثله پارسال.اگه واقعا استق...

رضا خان شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:52

منظورم جان بود

قلم آبی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:54 http://ghalameabi.blogfa.com

سلام
یک سوال برای شما استقلال مهم است یا فرهاد و قلعه نوعی؟
فرهاد از استقلال جدا شد و شاید یک روز به عنوان مربی به استقلال برگردد اما هرچه باشد مهم استقلال است.

گیسووووووووووو شنبه 10 تیر 1391 ساعت 15:02

همین الان قلعه نوعی مصاحبه کرده..پرسیدن نظرت درباره صحبتای مجیدی چیه؟؟گفته:درشان من نیس جواب بعضی اظهاراتو بدم..............من موندم ایناچراباهم آشتی نمیکنن همه چی تموم شه بره....

رضا خان شنبه 10 تیر 1391 ساعت 15:02

به قول امیر در شان من نیست جواب...

جواب نداره که جواب بده
حف حساب هیچوقت جواب نداره دوست عزیز!

Negar شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:02

jenab e aghaye rezakhane bi adab.befahm chi migi...
fahmidi?

بهار شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:45

رضاخان اولاخودت لوسی بیمزه ی بی ادب دومااگه می فهمیدی احساس چیه این مضخرفات رونمی گفتی خیلی از پسراهم واسه فرهادجون میدن تواگه واقعاطرفداراس اسی نبایدیادت رفته باشه که پارسال قهرمان جام حذفی شدیم .سومافرهادهرچی گفته حقیقت بوده کفرمن ودرنیارخودتم خوب میدونی همه روتعصب فرهادقسم میخورن .........بچه هاماکه ازته دل میخوایم فرهادبرگرده پس چرانمیزارن بیادالهی خدا لعنتتون کنه که باماهاوفرهاداینجوری میکنیدمن شبا خواب ندارم بخداخیلی نامردن...داداش جون مرسی از وب قشنگت ولی تومثه بعضی پسرا نامردنباش و هیچوقت فرهادوفراموش نکن..........آقافرهادمنو خیلی های دیگه واسه روزی که برگردی به تیمت لحظه شماری میکنیم امیدوارم همیشه موفق باشید.......

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 18:50

سلام خاک تو سر شون ا حالا جواب نداری بدی باز درود بر کاپیتان که دستشونو گذاشت تو حنا فرهاد جوون یه دونست و مس کرمان هم نمی ره دوباره افتاده تو دهنشون که فرهاد جوون می خواد بره مس نه این حقیقت نداره فرهاد جوون یه تیمی می ره که شبیه رئال مادرید باشه تا قلعه نوعی اتیش بگیره کسانی که فکر می کنن فرهاد جوون به خاطز دخترش رفت در اشتباه هستند فرهاد جوون کی گفت این حرفو که اقای رضا خان یه کم فکر بکن بعد حرف بزن ما اکه هی فرهاد جوون می گیم به خاطر اینکه فرهاد جوون اسطوره ماست شما هم فکر استادیوم اومدن دختر ها نباش اقا برای ما ومن هوادار هم فرهاد جوون مهمه وهم استقلال چون فرهاد جوون کاپیتان اسطوره ای ماست من می دونم اشتی نمی کنن چون به قول فرهاد جون اینها اخلاق ندارن و قلعه نوعی خدخواه هستش فرهاد جوون اونقدر باگذشته که همه زندگیشم به خاطر استقلال می دی ولی اقایان در باشگاه حالیشون نیست گرمن داداش گلم عاشقققققققققتم نیلوفر ابی من من دیگه مردم تمومم چیزی ازم نمونده کاش می تونستم بیا سر تمرین و اسم تورو فریاد بزنم دوستان اگه کسی می تونه بره این کارو بکنه ما که پیامک هم زدیم اما دلم بیشتر برای مظلومیت فرهاد جوون می سوزه که از اولش حرف نزد ویهو بغضش ترکید الهی من هوادار فدای بغضت بشه الهی بمیریم و این روزها رونبینم دق کردم از دوریت اینها دوست دارن مارو زجر کش کنن از دوری فرهاد جوون اخه می خوام ببینم قلعه نوعی حرف بزن ببینیم چی داری بگی هان ناصر خان بیا وببین با فرهاد جوون دارن چیکار می کنن لعنت فرهاد باغیرت هیچ کس نمی تونت این همه ماه حرف نزنه تو می مونی خدایا فرهاد جوون رو برسون تموم کن این همه دوری رو دق کردیم

رضا خان(چوبان دروغ گو) شنبه 10 تیر 1391 ساعت 20:48

اخه چرا ناراحت میشی بهار گلم شوخی کردم اصلا فرهاد با تعصب

سارا خان(ابجی رضا خان) شنبه 10 تیر 1391 ساعت 22:06

فرهههههههههههههاد جوووووووووووون الهی براتتتتتتتتتتتتتتتت بمیرممممممممممم تو خواب فقط تو دختر کوچولویی که به خاطرش از استقلال جدا شدی میبینم عشقممممممم ان شا الله تو سن ۵۰سالگی میای تو استقلال میزنی تو دهن قلعه نویی این داداش رضام خوب من الان برم الان داداش رضا میاد سرمو می بره. می بوسمت جیییییییییییییییییییگر

رضا خان (کوچک شما) شنبه 10 تیر 1391 ساعت 22:14

جا از مدیر سایت تشکر کنم که حرفا را بدون سانسور نمایش میده

خواهش میکنم
وظیفه ست

شایان یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 00:35

دیگه فقط یه معجزه میتونه رخ بده تا فرهاد بیاد.راه دیگه ای وجود نداره.

نوید یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 09:51 http://blueboyss.mihanblog.com

سلام من که گفتم منو با اسم پسران آبی (نوید) لینک کن شما هم با فتخار لینک شدی منو لینک کردی خبر بده

میلاد یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 10:41

سلام آقا فرهاد....من یه زمانی عاشقت بودم...ولی اون موقع که استقلال رو به بهونه دخترت به خاطر دلار ول کردی رفتی، تعصبت کجا بود؟ اینقدم اسم ناصر خان رو خراب نکنین، طرفدارای ناصر خان خونه نشینن... تو و قلعه نوعی و امثال شما طرفدار مکتب پولین....

yasin یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 10:48

فرهاد باغیرت
فرهاد با غیرت
خیلی حال کردم از حرفاش روی قلعه نویی رو کم کرد.
ولی حیف که گفته بازی با استقلال بازی نخواهد کرد تا این قلعه نوییرو سوسک کنه.

شهرام یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 10:58

من نمی فهمم شما ها استقلالی هستید یا فرهادی! یا امیری! یا ناصری!
مگه تیم میلان فان باستن، گولیت، ریکارد، ژرژ وه آ، شوچنکو، کاکا،مالدینی، پیرلو و کلی ابر بازیکن بزرگ رو نداشته؟! هر کی از تیم بره باید با یه سری هوادار بیوفته به جون اونی که فعلا سرکاره؟!!
به بزرگی استقلال فکر کنید، نه من، نه شما نه خانواده حجازی، نه مجیدی، نه قلعه نویی، نه منصوریان، نه پورحیدری نه هیچ اسم بزرگ دیگه ای حق نداره سر استقلال منت بزاره و از اینو اون بد بگه. بدگویی از دیگران حتی اگر واقعا بد باشند فقط کوچکی گوینده رو نشون میده.
به امید خدا اس اس امسال با امیر موفقه مثل زمانی که با مرحوم ناصر خان موفق بود، با پورحیدری موفق بود و با فرهاد و ...

Maryam.S.S. یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 15:27

الهی فدات شم داداش فرهاد با این حرفات اشکمو درآوردی تو واقعا بی نظیری تو دنیا....
تا حالا بازیکنی ندیدم که مثل تو به ارزشای اخلاقی انقد پایبند باشه دمت گرم داداشی...
عاشقتمممممممممممم

خلیل نجد دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 13:14

با تمام احترامی که برای شما دوستان قائلم باید بگم که فرهاد استدلالهایی برای جداییش از استقلال بیان کرده که بیشتر از قبل جداییش رو زیر سئوال برده است ایشون گفته :(زمانی که استقلال لنگ روشکست میداد قیافه قلعه دیدن داشته وهرس میخورده و... وچون احتمال داده قلعه به استقلال برمیگرده از استقلال جدا شدم تا حداقل یک جام بگیره و...)خداییش خودتون در خلوت خود به این حرفا به دقت فکر کنید که آیا فرهاد اگه نمیرفت واس اس 2 تا قهرمانی با مظلومی میاورد آیا امکان برگشت قلعه یا هر کس دیگه به صفر نمیرسید؟اگه دخترشو بهونه نمیکرد برا جدایی ومظلومی رو تنها نمیگذاشت آیا دربی رو با اون افتضاح میباختیم؟ یا اگه قلعه با برگشتش به اس اس موافقت میکرد آیا باز هم میگفت که من از مکتب حجازیم وبا این آقایون کار نمیکنم؟ پس برای چی با حاجی مذاکره کردی؟ نه برادر من خیلی مظلوم نمایی نکن که این کار بی احترامی به شعور طرفدارانت هست پس خواهشاً الان که فهمیدی با رفتنت از استقلال اشتباه بزرگی رو مرتکب شدی وبزرگیت رو معامله کردی با دعا برای موفقیت استقلال ودوری از ایجاد حاشیه برای تیم محبوبمون بزرگی خودت رو حفظ کن و.... در ضمن از سایر دوستانی که فرهاد رو خیلی خیلی دوس دارن وشاید ناراحت شدن پوزش میخوام.

فرهاد کجا همچین حرفایی زده که ما ندیدیم؟؟؟؟

مریم دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 14:43

من همیشه فک میکردم که همه ی هوادارای استقلال واقعی و با تعصبن ولی حالا میبینم که اینجور هوادارا از پرسپولیسیا هم بد ترن واقعا خجالت داره چقد نمک نشناسن اگه فرهاد نبود استقلال میتونست دربی ۶۹ و ۷۱ رو ببره و اینا برن پزشو بدن؟؟استقلال هرچی افتخار داره به خاطر بازیکنای بزرگی مثه ناصر خان حجازی و فرهاد مجیدیه که همین اسطوره ی استقلال ناصر خان حجازی عاشق فرهاد مجیدی بود اینجور ادما (البته اینا اصلا ادم نیستن) که اسم خودشونو استقلالی میزارن مثه همین قلعه نویی ریاکارن هوادار واقعی به کسی میگن که حتی اگه بازیکن مورد علاقش اصلا از عمد از تیمش رفت هنوزم دوسش داشته باشن تازه فرهاد مجیدی به اجبار رفت و حالا هم حاضره برگرده و حقارت های قلعه نویی رو تحمل کنه اینجور هوادارا مثه همین قلعه نویی بی لیاقتن لیاقت همون اکبر پورو دارن ـ به نظر من ما باید همیشه طرفدار استقلال باشیم چون استقلال همیشه استقلاله استقلال چه گناهی داره که قلعه نویی شده سرمربیش ما باید همیشه استقلالو دوست داشته باشیم ولی تیم قلعه نویی رو میتونیم دوست نداشته باشیم چون این تیم وقتی استقلال میشه که فرهاد مجیدی توش توپ بزنه

خلیل نجد سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 08:50

توی خبر ورزشی یکی دو روز پیش که توی نیم تای صفحه آخر چاپ شده بود .وتاکنون هم تکذیب نشده است .شما اون مصاحبه رو ندیدید؟درضمن نامه دلپیرو رو خوندین که به طرفداران یووه چی نوشته بود؟ آیا بهتر نبود فرهاد هم مثل همین بازیکن بزرگ رفتار میکرد تا بزرگتر از اینی که هست ومحبوبتر از قبل بمونه؟؟

محمد سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 13:42

توروخدا برگرد اس.اس

مریم شیراز سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 19:25

سلام به همگی
بالاخره چند نفر ژیدا شدن که با من همصدا بشن بگن استقلال مهم تره نه فرهاد
رضا خان واقعا باهات موافقم
اینا رو به فیروزه بگو

شکیلا چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 06:43

واااااااااای
مردم تا تموم شد!!!!!(کامنت ها رو میگم)

یکم خلاصه نویسی یاد بگیرید بد نیستا........

خوشحالم که فرهاد به مس نمیره....
همه ی هواداران واقعـــــــــــی(دقت کنید واقعــــــی) دوس دارن فرهاد برگرده...منم یکی از اونام....ولی خودتون کلاهتون رو قاضی بذارید:آیا با وجود قلعه نوعی امکان وجود فرهاد در تیم استقلال هست؟؟؟؟؟

همه میدونن فرهاد چقد واسه اس اس زحمت کشید...
پس بس انصاف نباشید(البته بعضی هاتون)

اوقات به کام

افتخار ش شنبه 17 تیر 1391 ساعت 18:22

سلام به همه استقلالیهای گل
بچه ها!یه خواهش دارم ازتون:به جای این بحثا واسه تیممون خیلی دعا کنید و البته هر موقع دیدید جایی بد اس اس رو میگن نمیخواد فوری جواب بدید و یادتون باشه "جواب ابلهان تا ابد خاموشیست"

راستی عاشقتونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 14:15

سلام مدیر محترم سایت
من محمد از آبادان هستم خیلی دوست دارم با شما آشنا بشم خوشحال میشم بم زنگ بزنی یا مسج بدی
09372893911
لطفا این پیام را بعد از خواندن حذف کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد