وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی برای رفتن به مس باید 500 میلیون به استقلال غرامت بدهد

مجیدی برای رفتن به مس باید 500 میلیون تومان به استقلال غرامت بدهد ! 

 فرهاد مجیدی برای بازگشت به فوتبال ایران در انتظار چراغ سبز امیر قلعه‌نویی بود تا دوباره پیراهن شماره هفت استقلال را بر تن کند.
اما پس از یکی، دو هفته که اخبار ضد و نقیض در این رابطه مطرح شد ژنرال آب پاکی را روی دست فرهاد ریخت و رسما اعلام کرد که مجیدی را نمی‌خواهد. این موضع‌گیری قلعه‌نویی با صحبت‌های قبلی‌اش که مجیدی را برادر کوچک‌تر خود عنوان می‌کرد و تاکید داشت نیامده تا سرمایه‌سوزی کند همخوانی نداشت!

 

البته گفته می‌شود در این رابطه برخی مدیران باشگاه هم تلاش کردند تا مانع بازگشت مجیدی شوند و سرانجام هم موفق شدند قلعه‌نویی را راضی کنند تا این جمله را علیه کاپیتان مطرح کند. پس از این اتفاق بود که شایعه شد مجیدی از خارج و داخل هیچ پیشنهادی ندارد و مجبور به خداحافظی از فوتبال است اما با گذشت یک هفته از این ماجرا از پیشنهاد میلیاردی باشگاه مس کرمان به مجیدی خبر رسید. تاکنون دو مسوول باشگاه کرمانی هم این خبر را تایید کردند تا مشخص شود پیشنهاد بالای مس به فرهاد شایعه یا بازارگرمی نیست. عبدالرضا داوری، رییس هیات مدیره باشگاه به مسی شدن کاپیتان فصل گذشته استقلال خوشبین است: «گفت‌وگوهای خوبی انجام شده و او گفته در صورتی که بخواهد فوتبالش را در ایران ادامه دهد تنها گزینه‌اش مس خواهد بود.»
از بحث‌های هاشمی مشخص است که طرفین هنوز بر سر مسایل مالی به توافق نرسیده‌اند. رسانه‌ها از پیشنهاد میلیاردی مس به مجیدی خبر داده بودند که مسی‌ها در مورد مبلغ مطرح شده واکنش نداشتند و آن را تایید یا تکذیب نکردند. مس اولین گام‌های جذب مجیدی را روز دوشنبه برداشت و با نماینده تام‌الاختیار او در تهران مذاکرات ابتدایی را انجام داد. البته در مورد مجیدی گفته می‌شود دو پیشنهاد خارجی دارد که یکی از قطر و دیگری از امارات است.

 اما در این گیرودار سایت گل خبر می‌دهد یک رقیب ایرانی برای مس کرمان پیدا شده است که به مجیدی یک میلیون دلاری می‌دهد! اگر قیمت دلار در این روزها را که 1980 تومان است مبنا قرار دهیم یک میلیون دلار می‌شود نزدیک به دو میلیارد تومان؟! سایت گل اسم این باشگاه را اعلام نمی‌کند اما می‌نویسد یکی از باشگاه‌های صنعتی لیگ برتری است. تنها باشگاه‌های صنعتی فوتبال ایران که توانایی پرداخت چنین ارقامی را دارند یکی خود مس است و دیگری هم فقط می‌تواند سپاهان باشد! باید دید واکنش مسوولان این باشگاه در قبال این خبر چیست؟ در صورت توافق مدیربرنامه‌های مجیدی با مسی‌ها، او باید خودش را از قطر به ترکیه برساند و در اردوی آماده‌سازی تیم شرکت کند. اگر ماجرای سپاهان هم درست باشد، زردپوشان اصفهانی هم در اردوی ترکیه هستند. غیر از سپاهان و مس، تنها ممکن است ملوان که حالا تحت مالکیت هدایتی اداره می‌شود چنین پولی برای خرج کردن داشته باشد که البته آنها صنعتی به حساب نمی‌آیند و این موضوع با کد سایت مذکور همخوانی ندارد.
جالب است بدانید مجیدی به واسطه حضور در استقلال فصل گذشته، سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود. او برای فصل جدید با استقلال قرارداد داخلی مشروط دارد. به این ترتیب که اگر در خارج بماند، هیچ منعی نخواهد داشت، اما اگر به لیگ برتر برگردد، اتوماتیک‌وار بازیکن استقلال به حساب می‌آید. حالا باید دید واکنش باشگاه استقلال و شخص فتح‌ا...زاده به حضور احتمالی مجیدی در دو باشگاه رقیب یعنی مس و شاید سپاهان به چه شکل خواهد بود؟
اگر ادعای فتح‌ا...زاده مبنی بر ثبت شدن قرارداد مجیدی با استقلال برای لیگ دوازدهم در هیات فوتبال درست باشد، فرهاد نیازمند گرفتن رضایتنامه خواهد بود! این ادعایی بود که حاجی پس از رفتن مجیدی مطرح کرد. حتی اگر ادعای قرارداد با مجیدی هم درست باشد، فرهاد باید حدود 500 میلیون به استقلال غرامت بدهد! درست یا غلط بودن ادعای فتح‌ا...زاده در مورد فرهاد در صورت بازگشت او به لیگ برتر مشخص خواهد شد. نکته دیگر در مورد مجیدی اینکه او از سال 75 که توسط فتح‌ا...زاده از بهمن کرج جذب شد تا به امروز در ایران فقط با پیراهن آبی استقلال به میدان رفته است. اگر رفت و برگشت‌های فرهاد به راپیدوین اتریش و لیگ امارات را فاکتور بگیریم، حدود 16 سال است که مجیدی در ایران فقط استقلالی بوده. امسال هم او قصد بازگشت داشت که مخالفت قلعه‌نویی و برخی مدیران باشگاه مانع از این کار شد. حالا باید دید آیا فرهاد تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران می‌گیرد و پس از آن آیا به لحاظ مالی با باشگاه‌ها به توافق می‌رسد تا پس از 16 سال برای اولین‌بار در ایران پیراهنی غیر از پیراهن استقلال بر تن کند یا خیر؟
گزینه‌های فرهاد در داخل و خارج به چهار گزینه محدود می‌شود، اول ماندن در قطر، دوم رفتن به امارات، سوم مس کرمان و چهارم هم یک باشگاه صنعتی لیگ برتری که به نظر می‌رسد سپاهان باشد، چرا که پیش از این هم خبرهایی در مورد پیشنهاد این باشگاه به مجیدی شنیده می‌شد. قبل از مطرح شدن دو پیشنهاد داخلی شایعه شده بود مجیدی با منتفی شدن حضورش در استقلال، شاید تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد و دنبال کارهای مربوط به مربیگری برود. همین دورخیز کردن برای نشستن روی نیمکت استقلال! ظرف امروز و فردا، تکلیف مجیدی با تیم‌های ایران روشن می‌شود. در صورت بازگشت جدال مجیدی با قلعه‌نویی بسیار جذاب خواهد بود! 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
goli پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 14:00 http://nabze-gol.blogsky.com

مطمئن باش فرهاد اگه بره مس فقط واسه اینه که کله مرغیو بقیه رو که نذاشتن بیاد اس اس بچزونه...این حاجیم انقد دیر میجنبه تا آخرش این هویجا فرهادو میبرن....

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 14:06

سلام ای بابا فرهاد جوون امیدوارم برگرده و دیگه 500 میلیون غرامت نده تازه اینها فکر کردن کی هستن که به کاپیتان گیر بدن عوض این کارها یه ذره به حال و اوضاع خودشون برسن کسی که با فرهاد جوون مشکل داره قلعه نوعی ود نبال دعوا می گرده کلا بیخود حالا که قلعه نوعی ادعای برادر ی می کنه ثابت کنه تا کار به جا های باریک نکشه من فقط اینو می فهمم که فرهاد جوون که خودش دوست داره بیاد اینها چرا با احساسات هواداران بازی می کنن جدال شیرین خواهد بود در صورتی که انشالله فرهاد جوون بیاد بسه دیگه خسته شدیم شورش دراومده اه

بهار پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 17:28

تروخدابچه هاپیام بدیدبه 20005000بگیداس اسو بی فرهادنمی خوایم ماکه کمترازپرسپولیسی هانیستیم بدیدخواهش...............

سینا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 18:35 http://estghlal16.blogfa.com/

این ادرس وبلاگ جدیدمه . حتما سر بزنیـــــــــد !
esteghlal16.fardblog.com

مهدیس پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 20:15 http://arman-mahdis.blogsky.com


به استقلال یا به قلعه نوعی ؟
این باید تفکیک شن ...

ali168 پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 20:50 http://ali.m168@yahoo.com

قلعه نویی حیا کن استقلالو رها کن

آسوکا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 21:17 http://armantak.blogfa.com

قلعه نویی نمیدونه فوتبال چیه.اه.چرا باید میرفت

محمد (عاشق فرهاد) پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 22:18

اگه قلعه نوعی ادم بود سر حرفش می ایستاد که نیاد استقلال حالا به هر حال من خودم از اون استقلالالی ها هستم ولی هر جا باشی ارزوی موفقیتت رو میکنم چون جلوی 100000 نفر تمشاگر نفهم فوهش رو به جون خریدی وغیرتت رو نشون دادی.

حسین پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 22:19

چی میگی دادا؟؟من عاشق 7 بودم وفرهاد.اما یادت رفته؟؟
یادت رفته وسط فصل ما تماشاچی ها رو ول کرد؟؟؟
ما تو استادیوم فرهاد نرو نرو نگفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اما اون؟؟؟؟؟
اون حتی یه مصاحبه ضد باشگاه کرد تا چشش خورد به عربا
دمش گرم و خیلی مرد بود اما این حق ما بود؟ یادت میاد دربی رو که 3-2 شد؟اون بازی هایی که شریفات و برهانی 10 تا موقعیت خراب میکردن رو یادته؟؟؟؟؟؟
اون حتی بی خداحافظی رفت.................

او نباید اینقدر بزرگ میشد....
داش فرهاد ما هم حق داریم.

آسوکا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 23:46 http://armantak.blogfa.com

دوباره آپم!!!!

مهدیس پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 23:52 http://manodoostam.blogsky.com/

سلام من اومدم بگم آدرسه وبم تغییر کرد ...
احیانا اگه گذرت به اون طرفا افتاد با این آدرس بیا چون قبلی به قول بزرگان فاقد هرگونه اعتبار است ...

مسعود جمعه 9 تیر 1391 ساعت 00:38

سلام
ببینید من هم عاشق اسطورمون(فرهادم)
هم استقلال و خیلی دوست دارم
به نظر من حق با مریم شیراز هست
از نظر فنی امیر قلعه نویی رو خیلی قبول دارم با اینکه ازش دلخورم
ولی استقلال با قلعه نویی قهرمان میشه تجربه ثابت کرده
با تشکر از همه تون و امیر علی
وبلاگ خوبی داری تشکر

هوادارگمنام ابی از تبریز جمعه 9 تیر 1391 ساعت 14:32

حیف شدبعضی هابخاطرلجبازی سرمایه سوزی میکنندودل هواداران رامیشکنند

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر 1391 ساعت 17:03

آقای قلعه نوعی حداقل سرحرف خودت باش ما فرهاد رو می خواییم دوستش داریم مردم همه فرهاد رو دوست دارن تیم شما تیم مردمی است اگه مردم نباشند شما هم نیستید پس سعی کنید با فرهاد توافق کنید

milad جمعه 9 تیر 1391 ساعت 17:30 http://www.gorgan-boy.blogfa.com/

خدا کنه فرهاد برگرئه استقلال

شهرام یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 11:00

من نمی فهمم شما ها استقلالی هستید یا فرهادی! یا امیری! یا ناصری!
مگه تیم میلان فان باستن، گولیت، ریکارد، ژرژ وه آ، شوچنکو، کاکا،مالدینی، پیرلو و کلی ابر بازیکن بزرگ رو نداشته؟! هر کی از تیم بره باید با یه سری هوادار بیوفته به جون اونی که فعلا سرکاره؟!!
به بزرگی استقلال فکر کنید، نه من، نه شما نه خانواده حجازی، نه مجیدی، نه قلعه نویی، نه منصوریان، نه پورحیدری نه هیچ اسم بزرگ دیگه ای حق نداره سر استقلال منت بزاره و از اینو اون بد بگه. بدگویی از دیگران حتی اگر واقعا بد باشند فقط کوچکی گوینده رو نشون میده.
به امید خدا اس اس امسال با امیر موفقه مثل زمانی که با مرحوم ناصر خان موفق بود، با پورحیدری موفق بود و با فرهاد و ...

خلیل نجد چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 12:31

من با نظر شهرام موافقم وبرای اینکه بدونید اینهمه که فرهاد فرهاد میکنید وتحت هر شرایطی میخواهید که برگرده اون چقدر برای ما طرفدارا احترام میذاره مروری بر نامه دل پیرو (بعد جدایی ازیوونتوس، تیمی که 19 سال درآن توپ زده بود )بیندازید جایی که میگه افتخار میکنم که به من اجازه دادید در این مدت در کنارتون باشم وشماره 10 رو به من دادید و... نه اینکه سر ماها منت بزارن وسر بزنگاه تیم رو ول کنه بره وحالا بیاد ادعای تعصبش هم باشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد