وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رسولی نژاد: درباره مجیدی کادر فنی تصمیم می گیرد

رسولی نژاد: درباره مجیدی کادر فنی تصمیم می گیرد  

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:"تمامی بازیکنان استقلال از جمله جباری حفظ خواهند شد."
 

 

 

رسولی نژاد افزود:"با تلاش های مدیرعامل و سرمربی تمام بازیکنان تیم از جمله جباری حفظ می شوند و تنها آندارانیک تیموریان از جمع ما جدا شده است."
وی خاطرنشان کرد:"با جذب اسپانسر قوی وضعیت باشگاه استقلال از بعد مالی بهتر نیز می شود."
رسولی نژاد که پیش تر وعده داده بود مجیدی به استقلال بازمی گردد،در این باره گفت:"به کادر فنی در امور فنی اختیار تام داده ایم و ایشان در این باره تصمیم می گیرند."/ 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
Negar چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 16:49

خدا بگم چیکارتون نکنه که ماهارو گیج کردین......

مهدیس چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 17:46 http://arman-mahdis.blogsky.com


حالا بشینیم منتظر ببینیم اینا کی و چی تصمیم می گیرن ...

باران چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 19:22

برو بابا کادر فنیتونم مثه بازیکناتون عتیقه اس.حیف استقلال

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 21:28

سلام اختیار تام دادی نه دارم می بینم که چه جوری دارید با فرهاد جوون تا می کنید انگار همه یادشون رفته که سال 2010 فرهاد جوون به عنوان محبوب ترین بازیکن دنا انتخاب شدش به خدا دق کردیم از دستتون تو اون باشگاه چه خبره واقعا کاش تیم مردمی خدمن دست خودمون بود فرهاد جوون هم از دست شما کلافه شده حدود 1 ماه ما هواداران بدبخت افتادیم دست شما امروز مجتبی می برید میارید مهدی جونم امیر ابادی رفت اسماعیل شریفات رفت اندو رفت نمی دونم تا کی از باشگاه استقلال که محبوب ترین باشگاه دنیاست می خواد این خبرها دربیاد الان از کی میگید فرهاد جوون میادش اما نیست خدا سرتون بیاره استقلال داره کجا میره این استقلل رو بدید دست خودمون فرهاد جوون می تونه تیم رو جمع کنه نمی دونم چرا ارش جون نمی گه زوج طلایش کجاست من هوادار نفرینتون هم کنم مانع نداره چون استقلال قهرمان نجات پیدا می کنه فرهاد جوون میادش اگه زبونم لال نیاد الهی بد ببینید تا ابدکه ارامش رو از ما بریدید ای خدا تو خودت داور فرهاد جون رو برگردن امین هوادار به پاخیز و بدان که بی فرهاد بی کاپیتان استقلال انگار نفسش را بریده اند ضمنا از بهار جون و نگار جون بابت حمایت از من ممنونم ایول باید همه هواداران با هم یک صدا بشیم تا بتونیم نیلوفرابی خودمونو برگردونیم کاش بتونیم خدا کمک می کنه من نمی دونم با این اوضاع باید ایمان داشت یا نه ولی اعصابم خورد بود دوستان ببخشن من دوست نداشتم تو وبلاگ با کسی بحث کنم اقای امیر علی ببخشید اعصابم بد جوری سر فرهاد جوون قاطیه والا من اهل دعوا نیستم عوض این کارها می شینم دعا می کنم که فرهاد جوون داداش گلم بیاد حرفهای مریم هم بی خیال هر چی می گی بگو مانع نداره راحت باش احترامتو زیر سوال می بری عزیزم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:19

فرهاد جوون انگار سالهاست که خانه زاد کوچه های انتظارم بسکه خواندمت ونیامدی وای طبق گفته سایت ابیته محسن یوسفی هم رفت سایژا خدا به دادمون برسه فرهاد جوون تا ابد منتظرم داداش گلم انتظار برای تو سخت است اما به تو رسیدن شیزین است دوستت دارم داداش گلم

مریم شیراز پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 10:57

با اینکه هیچ وقت بلد نیستی فیروزه جووون سلام کنی ولی سلام
من موندم تو دلت به ۴ تا دربی خوشه؟واقعا؟
پرویز اگه مربی بود که قهرمانی تو جام حذفی رو یه ضربات پنالتی نمی کشوند اونم با چه تیمی !شاهین بوشهر که به دسته پایین تر رفت
پرویز اگه مربی بود که تو جام باشگا ههای آسیا اون تعویض های طلایی رو نمیکرد (جون عمه اش که)
پرویز اگه مربی بود که تو ۱۰ دقیقه اونم ۱۰ نفره از ۱ نفر سه تا گل نمی خورد
فقط بلده بگه ۴ تا دربی رو بردم همین

مریم شیراز پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 11:04

در ضمن فیروزه جووون تو کی هستی که بخوای احترام منو زیر سوال ببری؟
بعدم به خاطر شرایطی که دارم نمیتونم دیگه بیام نت امیر جان مطلع هستن

و در آخر جوجه را آخر پاییز میشمارند

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 13:45

سلام مریم خانم امیدوارم که امیر خان فرهاد جوون وبیاره من دلم خوش نیست خانم تو دلت خوشه با این همه بازیکن که تواستقلال از دست دادیم یه ذره فکر کن بعد بگو باشه هر چی دوست داری بگو من کسی نیستم ولی توانگار خیلی ادعای بزرگ بینی می کنی حیف شد که نمیای دیگه ببنیی که کارمون به کجا می کشه دعا می کنم که امیر خان کولاک کنه تازه من اولش سلام دادم به همه مریم جوون باشه دارم می بینم که امیر خان بیخودی سر سن فرهاد جوون گیر داده تو تیمهای خارجی این حرفها اصلا وجود داره شما فکر کن یه ذره خواهر گلم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 14:30

فعلا ک اون قلعه مرغی باید جولوی پرویز خان لنگ بندازه اگه اون قلعه مرغی عرضه داشت پرسپولیسو میبرد ......حالا نکنه اون قلعه نوعی بهت پیشنهاد ازدواج داده که این جوری طرفداری میکنی بابا جای نوه کوچیکش میشی ...........امیدوارم تو بازی مس با استقلال بر خلاف اون چیزی که دوست داربشه و ایشا ا.... فرهاد هتریک کنه پوزه ی اون کوتوله ی نفهم به خاک کشیده شه ایشا ا... اگه فرهاد رفت مس مس قهرمان 3 تا جام بشه.........تو هم به فکر یه شوهر دیگه باش زشته جای نوه گوچیکشی.......

ali168 پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 20:43 http://ali.m168@yahoo.com

کادر فنی

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 10 تیر 1391 ساعت 13:04

اقای امیر علی من مطلب بالا رو ننوشتم کی اومده جای من حرف زده خاک به سرش جماعت بهتره از القاب دیگران به نفع خودشان استفاده نکنند ممنونم اقای امیر علی ببخشید ها این جا چرا این جوری شده کسی دیگهای اومده به اسم من نظر داده یه کاری بکنید

Maryam.S.S. یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 15:51

آخه کادر فنی عرضه تصمیم گیری در این موردو نداره!!!! البته نه همشون فقط یه نفر که... هه...!!!!! بهتر نیس خودتون در این مورد تصمیم گیری کنید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد